Kun näkee ihmisen kasvotuksen

Anonyymi-ap

Ei ole pakopaikkaa. Toinen näkee ilmeesi, käsien asennot, silmät, kehonkielen. Kuulee äänenpainot. Tietää jos valehtelet tai epäröit millisekunnin. Kuulee jos äänesi värisee. Rekisteröi pelon. Näkee jos olet epäaito. Et pääse sanojen taakse pakoon et voi selittää tietä ulos

64

629

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, siksiköhän mies välttelee Irl- kohtaamisia 😔

• Anonyymi

Nainen on kyllä niin rapautunut tunne-elämässään ettei se jännitä, riittävästi kun kohtaa kertapanoja ei jännitä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on kyllä niin rapautunut tunne-elämässään ettei se jännitä, riittävästi kun kohtaa kertapanoja ei jännitä mitään.

Ei ole tällä naisella sellaisia. Jännitän toki itsekin. Tarkoitin, että mies ei pääse pakoon ja siksi välttelee. Salaa jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tällä naisella sellaisia. Jännitän toki itsekin. Tarkoitin, että mies ei pääse pakoon ja siksi välttelee. Salaa jotain.

Ahhaa, minulla ei kyllä mitään salattavaa..

• Anonyymi

Siinä hetkessä on rakkaus, vuha

• Anonyymi

Aika epävakaan oloista meininkiä, monologisetä. Jatka itsellesi vastailua ja näitä hönöjä feikkidialogeja samaan malliin

• Anonyymi

Ps. 145: 4-5 Että ihmisiä on on ihme. Jumala loi hänet kasvojensa yhteyteen, ei häpeään.

• Anonyymi

Niin paitsi jos on autosmin kirjolla jossa sisäinen maailma ei välity ulos samalla tavalla tai samoista syistä. Ilmeet ja ulkoiset viestit voivat olla osittain samoja kuin muilla mutta vääriä sisäiseen kokemiseen nähden. Ilme saattaa olla virne kun sisällä tuntuu vakavuus. Kun tunne on ilo ja rakkaus, naamassa voi olla ärtynyt ilme tai teennäinen hymy. Kädet voivat olla levottomat tai raapia ihoa hermostuneen näköisesti kun hermosto käy ylikierroksilla ja vaikka mitään salattavaa ei olisi. Voit vain kuvitella miten paljon tulee väärinkäsityksiä kun vastapuoli syynää suurennuslasilla joka eleen ja ilmeen.

• Anonyymi

En tiedä olenko kirjolla, mutta niin arka ja traumatisoitunut, että voin vahingossa antaa vääristyneen kuvan itsestäni. Ainakin jos on kyseessä henkilö, johon haluaisin tehdä vaikutuksen.

• Anonyymi

Tunnistan naisena tämän, vaikka tietääkseni en ole kirjolla. Esim. inhoan videopuheluita, koska näen niissä oman naamani. Kasvojeni ilmeet ovat koko ajan väärät. Kun tunnen surua, huomaan hymyileväni hermostuneesti, jos ihastusta, näen kasvoillani ilkeän virneen. Ujona näytän ylimieliseltä jne. Voin vain kuvitella mitkä ilmeeni ovat IRL kun en näe niitä :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnistan naisena tämän, vaikka tietääkseni en ole kirjolla. Esim. inhoan videopuheluita, koska näen niissä oman naamani. Kasvojeni ilmeet ovat koko ajan väärät. Kun tunnen surua, huomaan hymyileväni hermostuneesti, jos ihastusta, näen kasvoillani ilkeän virneen. Ujona näytän ylimieliseltä jne. Voin vain kuvitella mitkä ilmeeni ovat IRL kun en näe niitä :/

Muistan kun olin teini, niin monet tulivat haukkumaan ylpeäksi. Vaikka olin tosi ujo ihminen ja erilainen luonteeltani, mitä useimmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kun olin teini, niin monet tulivat haukkumaan ylpeäksi. Vaikka olin tosi ujo ihminen ja erilainen luonteeltani, mitä useimmat.

Joo, minusta on sanottu vielä aikuisiällä, eikä edes ole paljon aikaa siitä että "luulin pitkään että olet ihan kusipää diiva, mutta ootkin vaan ujo ja omissa maailmoissasi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, minusta on sanottu vielä aikuisiällä, eikä edes ole paljon aikaa siitä että "luulin pitkään että olet ihan kusipää diiva, mutta ootkin vaan ujo ja omissa maailmoissasi".

On minutkin tulleet aikuisiällä haukkumaan lähinnä tuntemattomat, humalaiset naiset. Nainen itsekin. Ihmetellyt olen, kun mitään en ole heille tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa koskettavaa höpinää itsesi kanssa taas, palstasetä. Mikä tahansa skeida tuntuu menevän läpi netissä, jos väittää olevansa nainen ja kertoilee miten ”naisena” kokee. TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ujo ja omissa maailmoissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minutkin tulleet aikuisiällä haukkumaan lähinnä tuntemattomat, humalaiset naiset. Nainen itsekin. Ihmetellyt olen, kun mitään en ole heille tehnyt.

Joo, kokemusta tuostakin. Mutta tuon diiva-jutun sanoi kyllä mies, työkuvioista tuttu. Nykyään ollaan lähes kavereita, ainakin ihan ok väleissä.

• Anonyymi

Niinpä. Siksi varmaan eräs olikin turpa kiinnni.

• Anonyymi

Ei siis tietenkään ollut arka ja epävarma vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siis tietenkään ollut arka ja epävarma vain.

Esti kirjoittamisen ja toi kaiken muun sekavan ja epäluottamuksen myös tuo arkuus ja epävarmuus?
        En edes kehtaa tähän kirjoittaa niitä asioita. Hävettää, että ihastuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esti kirjoittamisen ja toi kaiken muun sekavan ja epäluottamuksen myös tuo arkuus ja epävarmuus?
        En edes kehtaa tähän kirjoittaa niitä asioita. Hävettää, että ihastuin.

Miten itse toimit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten itse toimit?

Yrin olla ahdistamatta, koska hän pakeni tilanteesta. Hain kontaktia niisdä rajoissa mitä pystyin. Pysyin kuitenkin johdonmukaisesti ns. Paikalla, vaikka tilanteeseen sotkeutui muita ja voin siksi huonosti. Yritin ymmärtää tilannetta ja sitä misdä mennään. Kunnes tuli se piste missä hajosin ja tajusin, etten kestä enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrin olla ahdistamatta, koska hän pakeni tilanteesta. Hain kontaktia niisdä rajoissa mitä pystyin. Pysyin kuitenkin johdonmukaisesti ns. Paikalla, vaikka tilanteeseen sotkeutui muita ja voin siksi huonosti. Yritin ymmärtää tilannetta ja sitä misdä mennään. Kunnes tuli se piste missä hajosin ja tajusin, etten kestä enempää.

Lähinnä tarkoitan sitä, että vaikuttiko oma käytöksesi hänen tuppisuuteensa? Et varmasti ollut sanonut mitään, mikä loukkasi tunteitaan? Siksi kirjoitan näin, koska vain omaa käytöstään voi koittaa miettiä ja muuttaa. Toinen muuttaa jos haluaa, kokee tarpeelliseksi ja kärsii vioistaan riittävästi. Ja lopultakin vain omalla toiminnalla on vaikutus sinun elämääsi. Jos hajoaa toisesta, ei ehkä kannata jatkaa sen ihmisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyysin juttelemaan. Yritin olla helposti lähestyttävä, paitsi niinä hetkinä/aikoina kun olin ihan rikki tapahtumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä tarkoitan sitä, että vaikuttiko oma käytöksesi hänen tuppisuuteensa? Et varmasti ollut sanonut mitään, mikä loukkasi tunteitaan? Siksi kirjoitan näin, koska vain omaa käytöstään voi koittaa miettiä ja muuttaa. Toinen muuttaa jos haluaa, kokee tarpeelliseksi ja kärsii vioistaan riittävästi. Ja lopultakin vain omalla toiminnalla on vaikutus sinun elämääsi. Jos hajoaa toisesta, ei ehkä kannata jatkaa sen ihmisen kanssa.

No näin. En tiedä oliko aidosti arka ja epävarma. Saattoi olla ihan vedätystäkin, siltä vähän vaikuttanut viime ajat. Uskomatonta kyllä, jos joku niin pitkään siihen pystyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näin. En tiedä oliko aidosti arka ja epävarma. Saattoi olla ihan vedätystäkin, siltä vähän vaikuttanut viime ajat. Uskomatonta kyllä, jos joku niin pitkään siihen pystyy.

Eli en Toisin sanoen varmuudella tiedä oikeastaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli en Toisin sanoen varmuudella tiedä oikeastaan mitään.

Sitä varten ihmiset varmaankin päätyvät mietiskelemään näitä asioita palstalle. Olen omalla kohdallani miettinyt sellaista, että teorian tasolla olen ihan huippu. Haluan ymmärtää ihmisiä ja itseäni. Mutta käytännön sosiaaliset taidot on jostain syystä melko heikot. Olen kömpelö ihmissuhteissa ja tuntuu että minut ymmärretään väärin enemmän kuin vaan joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä varten ihmiset varmaankin päätyvät mietiskelemään näitä asioita palstalle. Olen omalla kohdallani miettinyt sellaista, että teorian tasolla olen ihan huippu. Haluan ymmärtää ihmisiä ja itseäni. Mutta käytännön sosiaaliset taidot on jostain syystä melko heikot. Olen kömpelö ihmissuhteissa ja tuntuu että minut ymmärretään väärin enemmän kuin vaan joskus.

Monesti auttaa, kun ei toimi impulsiivisesti tunnepohjalta, vaan miettii hetken. Uskoo ihmisistä hyvää ja asettuu välillä toisen asemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti auttaa, kun ei toimi impulsiivisesti tunnepohjalta, vaan miettii hetken. Uskoo ihmisistä hyvää ja asettuu välillä toisen asemaan.

Ha näiden palstasedän feikkidialogien kauttako voi lähestyä näitä aiheita realistisesti sekä tervehenkisesti? Gubbe oot mut

• Anonyymi

Eipä oo tarvetta nähdä enää häntä. Hän oli suurin näkemäni ahdistavin red flag koskaan.

• Anonyymi

Jep. 🇵🇸🥳 (Natural Selection / Final Destination)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. 🇵🇸🥳 (Natural Selection / Final Destination)

Mistä sä puhut tässä??

• Anonyymi

Tämä on niin surullinen ketju. Ihmiset haluavat niin paljon toistensa luo, mutta häpeä / ego / väärinymmärrykset estävät sen.

• Anonyymi

Nojoo. Mun mielestä sä oot jotenkin oksettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän niinku et.. tai no ihan sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän niinku et.. tai no ihan sama

Mut sudanin lippu kyl puuttu ainaki, ja syyrian, muit ei sit ookkaan

• Anonyymi

Jaksaa ihmetyttää, että mikä niissä tunteissa on niin pelottavaa, että ihmiset valmiita mielummin pelaamaan ja satuttamaan, kun aidosti kohtaamaan ja rakastamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksaa ihmetyttää, että mikä niissä tunteissa on niin pelottavaa, että ihmiset valmiita mielummin pelaamaan ja satuttamaan, kun aidosti kohtaamaan ja rakastamaan.

Ehkä sitä nk aitoa halua ei ole näin ollen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siunausta

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Jaha, ja ovatko nämä niitä mikroilmeitä tulkitsevia profilointimrnetelmiä, palstasetä? Sitä varmaan löytää just mitä haluaa

• Anonyymi

Tai mitä käsketty etsiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai mitä käsketty etsiä

Muista etsiä myös sanat mitä ei sanota1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista etsiä myös sanat mitä ei sanota1

Tai kääntää ne vähätkin ympäri

• Anonyymi

niin no jos on tukalaa hellettä voi nukkua pelkästään pikkuhousutkin jalassa, kuin itse bokserit pelkästäään.

• Anonyymi

Hyvä näyttelijä, paatunut vedättäjä ja psykopaatti vetää aloittajaa nenästä 10 - 0.

Ylimielinen asenne ei todellakaan ole hyvän ihmistuntijan merkki. Ja tuollaisen ylivertaisessa asemassa olevan salapoliisin ja kuulustelijan edessä herkältä ihmiseltä menee konseptit sekaisin ja antaa itsestään aivan väärän kuvan.

Pikkasen nöyryyttä nyt. Ihmisen, kenen tahansa, kyky hahmottaa todellisuutta, varsinkin erilaisten ihmisten luonnekysymyksissä ja motiiveissa on todella rajallinen.

• Anonyymi

Nyt en palstasetä tiiä sullekkaan sanoa muuta ku että onpa kinkkinen ympäristö

• Anonyymi

Heh sullahan sitä ylimielistä asennetta ei siis oo 😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh sullahan sitä ylimielistä asennetta ei siis oo 😅😅😅

Käsittelin aloituksen väitettä.

• Anonyymi

Niin, ota siit sitte selvää. Ei aina osaa lukea ihmistä, varsinkaan puolituntematonta.
      Siihen vaikuttaa niin moni seikka, oma henk.koht tilanne, ulkopuoliset häiriötekijät mut jos kyseessä on tosi rakkaus sitä tekee kaikkensa että pääsee lähikontaktiin. Mut jos se toinen ei tunne samoin, ja huomaa sun kiinnostuksen, se alkaa vältellä. Tekee heti selväksi ettei halua mitään mutta ei halua suoraan sanoa vaan käytöksellä osoittaa. Ujouttaan ei kukaan pakene. 🫣🤓

• Anonyymi

Ei pakene kokonaan, mutta tilanteista voi paeta. Sivusta.

• Anonyymi

Miten täällä tehdään näin vahvoja yksinkertaistuksia?

• Anonyymi

Jotkut käyttää hyväkseen toisen tunteita, eikä itse tunne yhtään mitään. Valitettavasti herkkänä empaatikkona törmännyt heihin.

• Anonyymi

Näen sun pitkän katseen, kuin aika pysähtyisi.
      Pitkästä aikaa olet siinä muutamien metrien päässä.

Moikkaan sua ja olen kuin ei olisi mitään... ja silti on.

Meille yhteistä on se, että katse jää päälle, mulla suhun ja sulla muhun.

• Anonyymi

Ei ole enää katseltu, kun sattuu liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enää katseltu, kun sattuu liikaa.

Sama mulla ja kaivatulla ja yrittäny ottaa selvää kuoliko tunteet hänen puoleltaan. Mulla on ikävä yhteisiä ihania hetkiä❤️
        Nyt häntä harvemmin enää näkee, haluaa varmaan unohtaa.😔Ennen oli aina samaan aikaan samassa paikassa.

• Anonyymi

Taannuin hänen seurassaan ujoksi ja araksi, koska tunteeni olivat niin voimakkaat. Päätin myöhemmin käyttäytyä normaalisti, mutta kun asia tuli eteen, niin ääneni alkaa tärisemään, enkä pysty hallitsemaan hyvin sitä miten tuon ajatukseni ulos. Viimeksi kun juteltiin, otin puheeksi sivuasian, kun halusin yrittää jostain kommunikoida, että näkemisestä tulisi luontevampaa. Epäonnistuin taas.

• Anonyymi

Näimpä. On ihan hlvetin tuskallista nähdä toinen ja tietää ettei ole kuvitellut. Nähdä ne tunteet toisesta.

• Anonyymi

Mulle taas nuo hetket antaa valtavasti uskoa ja toivoa, että vielä tulee hetki jolloin mikään ei pysäytä meitä. Tuntuu että elän noita hetkiä varten, mikään muu ei tunnu miltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle taas nuo hetket antaa valtavasti uskoa ja toivoa, että vielä tulee hetki jolloin mikään ei pysäytä meitä. Tuntuu että elän noita hetkiä varten, mikään muu ei tunnu miltään.

Tiedät itsekin että se jää näin. Jos kummallakin olisi vetoa niin olisi suhde edennyt. Itsellä ja kaivatulla noin vuosi ja nyt näyttää että ei tule meitä😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät itsekin että se jää näin. Jos kummallakin olisi vetoa niin olisi suhde edennyt. Itsellä ja kaivatulla noin vuosi ja nyt näyttää että ei tule meitä😔

Olen kyllä lähes 100 % varma että jonkin tasoista vetoa tuntee kumpikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä lähes 100 % varma että jonkin tasoista vetoa tuntee kumpikin.

Niin luulin minäkin. Naisen vaisto ei petä mutta joku tuli että kauniit yhteiset hetket loppui äkisti.

• Anonyymi

Olen hieman eri mieltä aloituksesta. Jotkut lukevat toisen sanatonta käytöstä aivan väärin. Onhan täällä palstallakin paljon esimerkkejä henkilöistä, jotka olivat ihan varmoja, että esim. se kassatytön hymy tarkoitti varmasti jotain enemmän hänen kohdallaan. Totuus olikin sitten toinen.

• Anonyymi

Kasvotus? Joku uus naamarileikki?

• Anonyymi

Kasvotusten ja kasvomaalaus.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1058
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      972
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    Aihe