Paukkuvat mopot

Anonyymi-ap

Pysyin tämän yön kotona ettei moponi pauku mutta palaillaan ensi yönä

52

1808

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks teit tän ku omistat oveen joka ei pauku🤔

• Anonyymi

Siis peeveen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis peeveen

Paukkuu ku irakissa konsanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paukkuu ku irakissa konsanaa

Ei siinä sitten sen kummempia

• Anonyymi

Yörauha edelleen kortilla. lueppa ohjeistusta ... on tietoo poliisilaitoksen sivuilta. YÖHÄIRINTÄ viritetyt mopot ja autot.

• Anonyymi

kuka kysy

• Anonyymi

Käy kyllä sääliksi tota nuorta poikaa yksin ajelee mopollaan, ei ole muita kavereita. ajajia. oisko syrjöytynyt pitäisikö jos joku tuntee hakea apua, ettei tulisi ihan erakkoa ihan todella viettää yksin ajellen kylällä. (ei häiritse mopon ääni.) on ihan kunnossa. ystävät jos tunnette puuttukaa ja kyselkää onko kaikki ok.

• Anonyymi

Mulla on oikeesti aika paha olla 😭✌🏿🙏🥀💔

• Anonyymi

Kiitos, kiitos nuoriso ❤️❤️❤️ viimeyö meni oikein hyvin. olette kuuliaita poikia , kiitos kuuluu nyt juuri teille ihan jokaiselle eletään sovussa ihan jokaisen kanssa. KIITOS

• Anonyymi

Nyt on ollut jo rauhallisempaa. Kiitos. Nyt saa nukkua.

• Anonyymi

On kyllä tosi harmi kun ei saa nukuttua kun tuo saatanan musta Bemari ajaa kylällä (farkku)

• Anonyymi

Rekkari ylös! ja tiedätkö nettipoliisiin voi tehdä ilmiantoja ihan videoita myöten. ottavat sitten yhteyttä.

• Anonyymi

Pakoputki poika/mieskin jäi kiinni ilmiannon vuoksi. tämä on reilua toimintaa. voikaa hyvin kesä kaikilla onni yksillä....

• Anonyymi

Harmi vaan että oli yksi hiljaisimmista mopoista mitä kylällä on aijon huomenna illalla tulla huudattamaan minun mustaa pikkumopoani kaikkien teidän pappojen pihoihin🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi vaan että oli yksi hiljaisimmista mopoista mitä kylällä on aijon huomenna illalla tulla huudattamaan minun mustaa pikkumopoani kaikkien teidän pappojen pihoihin🥹

eipä hän tuottanutkaan häiriötä kiitos hänelle.

• Anonyymi

valitettavasti suurin osa on työelämässä ja pientenlasten äitejä /, isejä turha nyt vanhoja syytää. Katotaan miten huomenna käy katsotaan hyvä kun ilmoitit tiedämme olevamme paikalla ja kenen mopot pärisee ym. ylikierroksilla tuurilla huviajelu illat klo 23 jälkeen. kiitos kun ilmoitit

• Anonyymi

Mitäs siviilipoliisit teki täällä juuri.

• Anonyymi

Kävi kaupassa👍

• Anonyymi

No tulin duunista oli auto pysäköitynä 22.20 marja rannan risteyksessä.

• Anonyymi

Nyt saatu tämän mopo päristelijän nimi ja rekisteriote ylös ja laitettu sähköpostiviestiä klo 23. 41 pusikossa kelsantiellä saatu kuvattua ym . (ei ole normaaliihmisen käytöstä, pitäisi saada hoitoon ennenkuin menee pahaksi.

• Anonyymi

Ei näille uskalla sanoo mitää (painu vittuu puukkokaulaan ym. on vanhempien velvollisuus opettaa käytöstavat. ja seurata myös heidän yöelämää auto perseen alle ja menoksi. yövuorolainen on hyvä seurata yöajoja.

• Anonyymi

nyt saatu ääninäyte. klo 0.02 ja rekisteriote onnistuin minäkin. tässä on todiste yö häirinnästä poliiseille jee .
      turha nyt pulikoida kun on faktaa yö häirinnästä.

• Anonyymi

Voin tulla antamaan parempaa ääni näytettä jos tarvii kerro vaan aika ja paikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin tulla antamaan parempaa ääni näytettä jos tarvii kerro vaan aika ja paikka

eikö sinun pitäis apua mielenterveystoimistosta ihan tosi eihän toi ole normaalia toimintaa että yksi ajelet ja höäiriköit ihmisiä. oletko samaa mieltä. . apua

• Anonyymi

Pierasen sun korvaan kyylä ja siinä sulle ääninäyte. Vanha kääkkä pierukorva.

• Anonyymi

tätäkö tarkoit jolla Paukku pakoputki, (pahin höiriköijä olen soittanut nyt poliisille.

• Anonyymi

mutta annoitkorekisteri n. ja nimen. kyllähän täällä tunnetaan pojat turha soittaa jos sulla ei ole nimeä tiedossa.

• Anonyymi

Tämä isosti🙏🏾

• Anonyymi

minä voin soittaa huomenna hänen äidilleen olen ite ollut poissa. ja nyt näin ja kuulin omin silmin hänen käyttäytymistään että poika tarvii apuja. ei vanhemmat aina tiedä mutta voin ottaa puheeksi olen itse hoitoalalla. hyvää yötä

• Anonyymi

viime yönä paukutti mopoa.. Vihtaa

• Anonyymi

Mitä enempi ilmiantoja poliisiin aina parempi. (mopot kuva, merkit asusteet ym kyllä kiinni jää jossain vaiheessa. kunhan koulut alkaa sitten ainakin näkee kuka kuka on ohjaimissa.

• Anonyymi

Missä on pikkupojan mini mankimopon rekkari ilmoitin tästä vihje poliisiin. sain kulmalla kuvan.

• Anonyymi

Rekkari löytyy poliisilta

• Anonyymi

Antakaa poikain ja tyttöjen ajella mopedilla, se on parempi kuin että ne olisivat nurkantakana häärimässä huumeiden kanssa.

• Anonyymi

Eikö todella ole muuta kuin mopoilu ja huumeet.

• Anonyymi

yörauha klo 23 jälkeen siitä pidetään kiinni.

• Anonyymi

No tule asumaan tänne keskustaan ja reippaana töihin aamulla 😌pidetään oikesistamme kiinni ihan varmaan.

• Anonyymi

Tän taki kukaan täysjärkinen ei asu karstulan ksk

• Anonyymi

Kyllä se vaikuttaa äänet muuallakin ku keskustassa...

• Anonyymi

Kruisinki lähestyy. Sen huomaa siitä kun farkku-volvot ja bemarit alkoivat keskustsssa renkaiden ulvotuksen. välillä peittävät alleen sen mopopojan pörinän ja paukutuksen. keskellä yötä. Eikö heille ole harjoittelupaikkaa kruisinkia varten jossain syrjempänä, jollain radalla? ohjatusti?

• Anonyymi

Ei näille voi mitään. Vajaita vajaiden jälkeläisiä.

• Anonyymi

"Tekin rälläsitte nuorena"
      "Pysyy poissa pahanteosta"
      "Kyllä ääntä mahtuu"
      "Muuta pois jos häiritsee"

Onko vielä lisää näitä viisaiden sloganeita, joilla on ÄÖ:tä saman verran kuin oluessa prosentteja?

• Anonyymi

Meikällä ois yks mut oon vähä ujo mutta kumminki vois olla sellane että menee niinku näi ootappa ku vähä ujostuttaa menee näi haista vittu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meikällä ois yks mut oon vähä ujo mutta kumminki vois olla sellane että menee niinku näi ootappa ku vähä ujostuttaa menee näi haista vittu

Tuo oli hyvä! Yleensä matalasti kouluttautuneiden sanastoon "Vittu" kuuluu käytetyimpien sanojen joukkoon.

• Anonyymi

ÄlykkyysÖsamäärä ei taida sielläkään kovin korkealla olla.

• Anonyymi

Yörauha klo 23.. kunhan sitä noudatatte ei tule ilmoittelua. teillä ei ole yksin oikeutta häiritä yöaikaan. päristelkää päivällä kello soimaan ja ulos.

• Anonyymi

Antaa poikain harjoitella. Kruisinki tulossa. Jossainhan sitä kumin polttoa pitää reenata. Mitä te kukkahattutädit valitatte.

• Anonyymi

eihän nyt ole kuminpolttoa sehän lopetettiin.

• Anonyymi

Kuntaan tehty pyyntö että valvontakameroita tulisi.

• Anonyymi

Jotenkin surullista että tahallaan ajetaan tuossa ja huudatetaan. Sitten itketään kun lähtee kortti... Eikö vanhemmat tee mitään? Ottaa mopon ja laittaa lukkojen taakse.. Komentaa niin että uskoo jos ei muuten älyä..

• Anonyymi

Kukaan ei kyllä itke kun kortti lähtee😂

• Anonyymi

Eikö. No natisee ja äkkäilee niin työ kersat teette

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      488
      1835
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1557
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1340
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      935
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      909
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      896
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      756
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      751
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      742
    Aihe