Pysyin tämän yön kotona ettei moponi pauku mutta palaillaan ensi yönä
Paukkuvat mopot
52
1808
Vastaukset
- Anonyymi
Miks teit tän ku omistat oveen joka ei pauku🤔
- Anonyymi
Siis peeveen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis peeveen
Paukkuu ku irakissa konsanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paukkuu ku irakissa konsanaa
Ei siinä sitten sen kummempia
- Anonyymi
Yörauha edelleen kortilla. lueppa ohjeistusta ... on tietoo poliisilaitoksen sivuilta. YÖHÄIRINTÄ viritetyt mopot ja autot.
- Anonyymi
kuka kysy
- Anonyymi
Käy kyllä sääliksi tota nuorta poikaa yksin ajelee mopollaan, ei ole muita kavereita. ajajia. oisko syrjöytynyt pitäisikö jos joku tuntee hakea apua, ettei tulisi ihan erakkoa ihan todella viettää yksin ajellen kylällä. (ei häiritse mopon ääni.) on ihan kunnossa. ystävät jos tunnette puuttukaa ja kyselkää onko kaikki ok.
- Anonyymi
Mulla on oikeesti aika paha olla 😭✌🏿🙏🥀💔
- Anonyymi
Kiitos, kiitos nuoriso ❤️❤️❤️ viimeyö meni oikein hyvin. olette kuuliaita poikia , kiitos kuuluu nyt juuri teille ihan jokaiselle eletään sovussa ihan jokaisen kanssa. KIITOS
- Anonyymi
Nyt on ollut jo rauhallisempaa. Kiitos. Nyt saa nukkua.
- Anonyymi
On kyllä tosi harmi kun ei saa nukuttua kun tuo saatanan musta Bemari ajaa kylällä (farkku)
- Anonyymi
Rekkari ylös! ja tiedätkö nettipoliisiin voi tehdä ilmiantoja ihan videoita myöten. ottavat sitten yhteyttä.
- Anonyymi
Pakoputki poika/mieskin jäi kiinni ilmiannon vuoksi. tämä on reilua toimintaa. voikaa hyvin kesä kaikilla onni yksillä....
- Anonyymi
Harmi vaan että oli yksi hiljaisimmista mopoista mitä kylällä on aijon huomenna illalla tulla huudattamaan minun mustaa pikkumopoani kaikkien teidän pappojen pihoihin🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi vaan että oli yksi hiljaisimmista mopoista mitä kylällä on aijon huomenna illalla tulla huudattamaan minun mustaa pikkumopoani kaikkien teidän pappojen pihoihin🥹
eipä hän tuottanutkaan häiriötä kiitos hänelle.
- Anonyymi
valitettavasti suurin osa on työelämässä ja pientenlasten äitejä /, isejä turha nyt vanhoja syytää. Katotaan miten huomenna käy katsotaan hyvä kun ilmoitit tiedämme olevamme paikalla ja kenen mopot pärisee ym. ylikierroksilla tuurilla huviajelu illat klo 23 jälkeen. kiitos kun ilmoitit
- Anonyymi
Mitäs siviilipoliisit teki täällä juuri.
- Anonyymi
Kävi kaupassa👍
- Anonyymi
No tulin duunista oli auto pysäköitynä 22.20 marja rannan risteyksessä.
- Anonyymi
Nyt saatu tämän mopo päristelijän nimi ja rekisteriote ylös ja laitettu sähköpostiviestiä klo 23. 41 pusikossa kelsantiellä saatu kuvattua ym . (ei ole normaaliihmisen käytöstä, pitäisi saada hoitoon ennenkuin menee pahaksi.
- Anonyymi
Ei näille uskalla sanoo mitää (painu vittuu puukkokaulaan ym. on vanhempien velvollisuus opettaa käytöstavat. ja seurata myös heidän yöelämää auto perseen alle ja menoksi. yövuorolainen on hyvä seurata yöajoja.
- Anonyymi
nyt saatu ääninäyte. klo 0.02 ja rekisteriote onnistuin minäkin. tässä on todiste yö häirinnästä poliiseille jee .
turha nyt pulikoida kun on faktaa yö häirinnästä.- Anonyymi
Voin tulla antamaan parempaa ääni näytettä jos tarvii kerro vaan aika ja paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tulla antamaan parempaa ääni näytettä jos tarvii kerro vaan aika ja paikka
eikö sinun pitäis apua mielenterveystoimistosta ihan tosi eihän toi ole normaalia toimintaa että yksi ajelet ja höäiriköit ihmisiä. oletko samaa mieltä. . apua
- Anonyymi
Pierasen sun korvaan kyylä ja siinä sulle ääninäyte. Vanha kääkkä pierukorva.
- Anonyymi
tätäkö tarkoit jolla Paukku pakoputki, (pahin höiriköijä olen soittanut nyt poliisille.
- Anonyymi
mutta annoitkorekisteri n. ja nimen. kyllähän täällä tunnetaan pojat turha soittaa jos sulla ei ole nimeä tiedossa.
- Anonyymi
Tämä isosti🙏🏾
- Anonyymi
minä voin soittaa huomenna hänen äidilleen olen ite ollut poissa. ja nyt näin ja kuulin omin silmin hänen käyttäytymistään että poika tarvii apuja. ei vanhemmat aina tiedä mutta voin ottaa puheeksi olen itse hoitoalalla. hyvää yötä
- Anonyymi
viime yönä paukutti mopoa.. Vihtaa
- Anonyymi
Mitä enempi ilmiantoja poliisiin aina parempi. (mopot kuva, merkit asusteet ym kyllä kiinni jää jossain vaiheessa. kunhan koulut alkaa sitten ainakin näkee kuka kuka on ohjaimissa.
- Anonyymi
Missä on pikkupojan mini mankimopon rekkari ilmoitin tästä vihje poliisiin. sain kulmalla kuvan.
- Anonyymi
Rekkari löytyy poliisilta
- Anonyymi
Antakaa poikain ja tyttöjen ajella mopedilla, se on parempi kuin että ne olisivat nurkantakana häärimässä huumeiden kanssa.
- Anonyymi
Eikö todella ole muuta kuin mopoilu ja huumeet.
- Anonyymi
yörauha klo 23 jälkeen siitä pidetään kiinni.
- Anonyymi
No tule asumaan tänne keskustaan ja reippaana töihin aamulla 😌pidetään oikesistamme kiinni ihan varmaan.
- Anonyymi
Tän taki kukaan täysjärkinen ei asu karstulan ksk
- Anonyymi
Kyllä se vaikuttaa äänet muuallakin ku keskustassa...
- Anonyymi
Kruisinki lähestyy. Sen huomaa siitä kun farkku-volvot ja bemarit alkoivat keskustsssa renkaiden ulvotuksen. välillä peittävät alleen sen mopopojan pörinän ja paukutuksen. keskellä yötä. Eikö heille ole harjoittelupaikkaa kruisinkia varten jossain syrjempänä, jollain radalla? ohjatusti?
- Anonyymi
Ei näille voi mitään. Vajaita vajaiden jälkeläisiä.
- Anonyymi
"Tekin rälläsitte nuorena"
"Pysyy poissa pahanteosta"
"Kyllä ääntä mahtuu"
"Muuta pois jos häiritsee"
Onko vielä lisää näitä viisaiden sloganeita, joilla on ÄÖ:tä saman verran kuin oluessa prosentteja?- Anonyymi
Meikällä ois yks mut oon vähä ujo mutta kumminki vois olla sellane että menee niinku näi ootappa ku vähä ujostuttaa menee näi haista vittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikällä ois yks mut oon vähä ujo mutta kumminki vois olla sellane että menee niinku näi ootappa ku vähä ujostuttaa menee näi haista vittu
Tuo oli hyvä! Yleensä matalasti kouluttautuneiden sanastoon "Vittu" kuuluu käytetyimpien sanojen joukkoon.
- Anonyymi
ÄlykkyysÖsamäärä ei taida sielläkään kovin korkealla olla.
- Anonyymi
Yörauha klo 23.. kunhan sitä noudatatte ei tule ilmoittelua. teillä ei ole yksin oikeutta häiritä yöaikaan. päristelkää päivällä kello soimaan ja ulos.
- Anonyymi
Antaa poikain harjoitella. Kruisinki tulossa. Jossainhan sitä kumin polttoa pitää reenata. Mitä te kukkahattutädit valitatte.
- Anonyymi
eihän nyt ole kuminpolttoa sehän lopetettiin.
- Anonyymi
Kuntaan tehty pyyntö että valvontakameroita tulisi.
- Anonyymi
Jotenkin surullista että tahallaan ajetaan tuossa ja huudatetaan. Sitten itketään kun lähtee kortti... Eikö vanhemmat tee mitään? Ottaa mopon ja laittaa lukkojen taakse.. Komentaa niin että uskoo jos ei muuten älyä..
- Anonyymi
Kukaan ei kyllä itke kun kortti lähtee😂
- Anonyymi
Eikö. No natisee ja äkkäilee niin työ kersat teette
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881835Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781557Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H171340- 100935
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19896Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15751Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7742