Pysyin tämän yön kotona ettei moponi pauku mutta palaillaan ensi yönä
Paukkuvat mopot
30
960
Vastaukset
- Anonyymi
Miks teit tän ku omistat oveen joka ei pauku🤔
- Anonyymi
Siis peeveen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis peeveen
Paukkuu ku irakissa konsanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paukkuu ku irakissa konsanaa
Ei siinä sitten sen kummempia
- Anonyymi
Yörauha edelleen kortilla. lueppa ohjeistusta ... on tietoo poliisilaitoksen sivuilta. YÖHÄIRINTÄ viritetyt mopot ja autot.
- Anonyymi
kuka kysy
- Anonyymi
Käy kyllä sääliksi tota nuorta poikaa yksin ajelee mopollaan, ei ole muita kavereita. ajajia. oisko syrjöytynyt pitäisikö jos joku tuntee hakea apua, ettei tulisi ihan erakkoa ihan todella viettää yksin ajellen kylällä. (ei häiritse mopon ääni.) on ihan kunnossa. ystävät jos tunnette puuttukaa ja kyselkää onko kaikki ok.
- Anonyymi
Mulla on oikeesti aika paha olla 😭✌🏿🙏🥀💔
- Anonyymi
Kiitos, kiitos nuoriso ❤️❤️❤️ viimeyö meni oikein hyvin. olette kuuliaita poikia , kiitos kuuluu nyt juuri teille ihan jokaiselle eletään sovussa ihan jokaisen kanssa. KIITOS
- Anonyymi
Nyt on ollut jo rauhallisempaa. Kiitos. Nyt saa nukkua.
- Anonyymi
On kyllä tosi harmi kun ei saa nukuttua kun tuo saatanan musta Bemari ajaa kylällä (farkku)
- Anonyymi
Rekkari ylös! ja tiedätkö nettipoliisiin voi tehdä ilmiantoja ihan videoita myöten. ottavat sitten yhteyttä.
- Anonyymi
Pakoputki poika/mieskin jäi kiinni ilmiannon vuoksi. tämä on reilua toimintaa. voikaa hyvin kesä kaikilla onni yksillä....
- Anonyymi
Harmi vaan että oli yksi hiljaisimmista mopoista mitä kylällä on aijon huomenna illalla tulla huudattamaan minun mustaa pikkumopoani kaikkien teidän pappojen pihoihin🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi vaan että oli yksi hiljaisimmista mopoista mitä kylällä on aijon huomenna illalla tulla huudattamaan minun mustaa pikkumopoani kaikkien teidän pappojen pihoihin🥹
eipä hän tuottanutkaan häiriötä kiitos hänelle.
- Anonyymi
valitettavasti suurin osa on työelämässä ja pientenlasten äitejä /, isejä turha nyt vanhoja syytää. Katotaan miten huomenna käy katsotaan hyvä kun ilmoitit tiedämme olevamme paikalla ja kenen mopot pärisee ym. ylikierroksilla tuurilla huviajelu illat klo 23 jälkeen. kiitos kun ilmoitit
- Anonyymi
Mitäs siviilipoliisit teki täällä juuri.
- Anonyymi
Kävi kaupassa👍
- Anonyymi
No tulin duunista oli auto pysäköitynä 22.20 marja rannan risteyksessä.
- Anonyymi
Nyt saatu tämän mopo päristelijän nimi ja rekisteriote ylös ja laitettu sähköpostiviestiä klo 23. 41 pusikossa kelsantiellä saatu kuvattua ym . (ei ole normaaliihmisen käytöstä, pitäisi saada hoitoon ennenkuin menee pahaksi.
- Anonyymi
Ei näille uskalla sanoo mitää (painu vittuu puukkokaulaan ym. on vanhempien velvollisuus opettaa käytöstavat. ja seurata myös heidän yöelämää auto perseen alle ja menoksi. yövuorolainen on hyvä seurata yöajoja.
- Anonyymi
nyt saatu ääninäyte. klo 0.02 ja rekisteriote onnistuin minäkin. tässä on todiste yö häirinnästä poliiseille jee .
turha nyt pulikoida kun on faktaa yö häirinnästä.- Anonyymi
Voin tulla antamaan parempaa ääni näytettä jos tarvii kerro vaan aika ja paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tulla antamaan parempaa ääni näytettä jos tarvii kerro vaan aika ja paikka
eikö sinun pitäis apua mielenterveystoimistosta ihan tosi eihän toi ole normaalia toimintaa että yksi ajelet ja höäiriköit ihmisiä. oletko samaa mieltä. . apua
- Anonyymi
tätäkö tarkoit jolla Paukku pakoputki, (pahin höiriköijä olen soittanut nyt poliisille.
- Anonyymi
mutta annoitkorekisteri n. ja nimen. kyllähän täällä tunnetaan pojat turha soittaa jos sulla ei ole nimeä tiedossa.
- Anonyymi
Tämä isosti🙏🏾
- Anonyymi
minä voin soittaa huomenna hänen äidilleen olen ite ollut poissa. ja nyt näin ja kuulin omin silmin hänen käyttäytymistään että poika tarvii apuja. ei vanhemmat aina tiedä mutta voin ottaa puheeksi olen itse hoitoalalla. hyvää yötä
- Anonyymi
viime yönä paukutti mopoa.. Vihtaa
- AnonyymiUUSI
Mitä enempi ilmiantoja poliisiin aina parempi. (mopot kuva, merkit asusteet ym kyllä kiinni jää jossain vaiheessa. kunhan koulut alkaa sitten ainakin näkee kuka kuka on ohjaimissa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142