Luulin päässeeni yli jo, niin ei kun koko pska vyöryy uudestaan niskaan.
Yli tästä
17
304
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Jaa a, kun tietäisi. Ehkä näin eilen, jotain joka vahvisti aiempaa käsitystä ja lisäksi se pieni toive, että toinen olisi hyvä ihminen mureni täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa a, kun tietäisi. Ehkä näin eilen, jotain joka vahvisti aiempaa käsitystä ja lisäksi se pieni toive, että toinen olisi hyvä ihminen mureni täysin.
Saatat olla oikeassa. Olen totaalinen surkimus. Yhteiskunnan mätäpaise. Kannattaa pysytellä erossa.
Mieheltä - Anonyymi
Ääh, tällainen hylkiö vaan. Ei ne kaikki muut voi olla väärässä, joten kannattaa sinunkin tosiaan pysyä minusta miehestä loitolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh, tällainen hylkiö vaan. Ei ne kaikki muut voi olla väärässä, joten kannattaa sinunkin tosiaan pysyä minusta miehestä loitolla.
Mitä tarkoitat hylkiöllä?
Mä puhun suoruudesta, lojaalisuudesta, rehellisyydestä mm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat hylkiöllä?
Mä puhun suoruudesta, lojaalisuudesta, rehellisyydestä mm.Olen lojaali ja rehellinen, mutten suora.
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lojaali ja rehellinen, mutten suora.
MieheltäMikä siinä suoruudesta on niin vaikeaa?
- Anonyymi
Juu. Jännä juttu että niskatukiki voi olla nii tärkee, että sen puuttumisen huomaa heti.
On muuten huomattu myös vakuutusyhtiössä. 🙂
-sivusta- Anonyymi
Mihin tää liittyy?
- Anonyymi
Oliko tän tarkoitus olla hauska 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tän tarkoitus olla hauska 🙄
Sinun on vissii aina valittava palstaäijän monologeista joku suosikki-inhokkikommentti mihin purkaa vihaasi jollekin? Inhaa
- Anonyymi
Voi, kun ihmisillä olisi ystäviä kenen kanssa jakaa ilot ja surut.
- Anonyymi
Jotkut jakaa vähän enemmänlin.
Mulla on ystäviä, en vaan heille halua asioitani jakaa.
- Anonyymi
rakastanut turhaa varattua miestä🙂
- Anonyymi
Ei tietääkseni ollut varattu.
- Anonyymi
Miksi näin ajattelit?
- Anonyymi
juuuuU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169