Tunnetko sä myös sen, mikä kemia meillä onkaan. Tilanne ei vaan salli asioiden etenevän. Vähän kyllä mietityttää mitä kävisi jos uudelleen tulisi mahdollisuus jäädä kahden.
Vetovoima välillämme
17
794
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasin todellakin .
- Anonyymi
Sitten vaan odotellaan rauhassa seuraavaa kohtaamista. Ehkäpä jotain villiä meininkiä tiedossa??
- Anonyymi
Hän on tehnyt kaikkensa pysyäkseen poissa luotani ja nimenomaan sen takia kun tuntee välillämme olevan vetovoiman.
- Anonyymi
Valitan, mutta emme tule olemaan enää samassa työpaikassa enkä edes ole enää sillä alalla töissäkään. Jos haluat ottaa jotenkin yhteyttä niin tulen olemaan näkyvillä somen eri kanavilla vielä tänä vuonna, mutta muuten emme enää valitettavasti näe emmekä tapaa niin kuin silloin ennen.
Tunnen kyllä kemian meidän välillä, mutta sinun pitää ottaa minun yhteyttä suoraan jos haluat olla tekemisissä kanssani, muuten tiemme valitettavasti ei enää kohtaa (paitsi ehkä unelmissa).
2005, 2007-2008 ;) - Anonyymi
Tehdään mahdollisuus. Ja voidaan vain ottaa rennosti ja hiljalleen siinä katsoa… miehelle ❤️
- Anonyymi
Miten se mahdollisuus tehdään, kun molemmat pysyy kokoajan niin asiallisina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se mahdollisuus tehdään, kun molemmat pysyy kokoajan niin asiallisina?
Missähän työpaikalla tätä tapahtuu
- Anonyymi
Tunnen ja on vaikea kuvitelle, että hän ei tuntisi. Onko siitä kauan kun olit hänen kanssaan kahden?
- Anonyymi
pitää varmaan alkaa opiskelemaan saksan kieltä..
- Anonyymi
Ich komme, muuta et tarvitse.
- Anonyymi
Kokeillaanko löytyiskö työntövöimaa ja vastavoimaa iltojen iloksi
- Anonyymi
Nämä tilat riittää minulle mainiosti kiitos.
- Anonyymi
Pitäiskö varata tila, ehkä neukkari;) Pullaa, kahvia, sämpylää kenties;) Kannattaa peruuttaa ajoissa jos ei tulekaan;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö varata tila, ehkä neukkari;) Pullaa, kahvia, sämpylää kenties;) Kannattaa peruuttaa ajoissa jos ei tulekaan;)
Ehkä myös Sulttaaneja ja hierontaöljyä?
- Anonyymi
Tunnen ja luulen että tiedät sen. Ajatus meistä kahdestaan... En löydä sopivia sanoja. :)
- Anonyymi
Enkä minä enää kuivia vaatteita!
- Anonyymi
Näin on nuori mies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1249134Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3166964Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005990- 1523890
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.803273Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271- 1802596
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286