Tunnetko sä myös sen, mikä kemia meillä onkaan. Tilanne ei vaan salli asioiden etenevän. Vähän kyllä mietityttää mitä kävisi jos uudelleen tulisi mahdollisuus jäädä kahden.
Vetovoima välillämme
13
414
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasin todellakin .
- Anonyymi
Sitten vaan odotellaan rauhassa seuraavaa kohtaamista. Ehkäpä jotain villiä meininkiä tiedossa??
- Anonyymi
Hän on tehnyt kaikkensa pysyäkseen poissa luotani ja nimenomaan sen takia kun tuntee välillämme olevan vetovoiman.
- Anonyymi
Valitan, mutta emme tule olemaan enää samassa työpaikassa enkä edes ole enää sillä alalla töissäkään. Jos haluat ottaa jotenkin yhteyttä niin tulen olemaan näkyvillä somen eri kanavilla vielä tänä vuonna, mutta muuten emme enää valitettavasti näe emmekä tapaa niin kuin silloin ennen.
Tunnen kyllä kemian meidän välillä, mutta sinun pitää ottaa minun yhteyttä suoraan jos haluat olla tekemisissä kanssani, muuten tiemme valitettavasti ei enää kohtaa (paitsi ehkä unelmissa).
2005, 2007-2008 ;) - Anonyymi
Tehdään mahdollisuus. Ja voidaan vain ottaa rennosti ja hiljalleen siinä katsoa… miehelle ❤️
- Anonyymi
Miten se mahdollisuus tehdään, kun molemmat pysyy kokoajan niin asiallisina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se mahdollisuus tehdään, kun molemmat pysyy kokoajan niin asiallisina?
Missähän työpaikalla tätä tapahtuu
- Anonyymi
Tunnen ja on vaikea kuvitelle, että hän ei tuntisi. Onko siitä kauan kun olit hänen kanssaan kahden?
- Anonyymi
pitää varmaan alkaa opiskelemaan saksan kieltä..
- Anonyymi
Kokeillaanko löytyiskö työntövöimaa ja vastavoimaa iltojen iloksi
- Anonyymi
Nämä tilat riittää minulle mainiosti kiitos.
- Anonyymi
Pitäiskö varata tila, ehkä neukkari;) Pullaa, kahvia, sämpylää kenties;) Kannattaa peruuttaa ajoissa jos ei tulekaan;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö varata tila, ehkä neukkari;) Pullaa, kahvia, sämpylää kenties;) Kannattaa peruuttaa ajoissa jos ei tulekaan;)
Ehkä myös Sulttaaneja ja hierontaöljyä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302816Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771159- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa97997