Tunnetko sä myös sen, mikä kemia meillä onkaan. Tilanne ei vaan salli asioiden etenevän. Vähän kyllä mietityttää mitä kävisi jos uudelleen tulisi mahdollisuus jäädä kahden.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Huomasin todellakin .
- Anonyymi
Sitten vaan odotellaan rauhassa seuraavaa kohtaamista. Ehkäpä jotain villiä meininkiä tiedossa??
- Anonyymi
Hän on tehnyt kaikkensa pysyäkseen poissa luotani ja nimenomaan sen takia kun tuntee välillämme olevan vetovoiman.
- Anonyymi
Valitan, mutta emme tule olemaan enää samassa työpaikassa enkä edes ole enää sillä alalla töissäkään. Jos haluat ottaa jotenkin yhteyttä niin tulen olemaan näkyvillä somen eri kanavilla vielä tänä vuonna, mutta muuten emme enää valitettavasti näe emmekä tapaa niin kuin silloin ennen.
Tunnen kyllä kemian meidän välillä, mutta sinun pitää ottaa minun yhteyttä suoraan jos haluat olla tekemisissä kanssani, muuten tiemme valitettavasti ei enää kohtaa (paitsi ehkä unelmissa).
2005, 2007-2008 ;) - Anonyymi
Tehdään mahdollisuus. Ja voidaan vain ottaa rennosti ja hiljalleen siinä katsoa… miehelle ❤️
- Anonyymi
Miten se mahdollisuus tehdään, kun molemmat pysyy kokoajan niin asiallisina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se mahdollisuus tehdään, kun molemmat pysyy kokoajan niin asiallisina?
Missähän työpaikalla tätä tapahtuu
- Anonyymi
Tunnen ja on vaikea kuvitelle, että hän ei tuntisi. Onko siitä kauan kun olit hänen kanssaan kahden?
- Anonyymi
pitää varmaan alkaa opiskelemaan saksan kieltä..
- Anonyymi
Ich komme, muuta et tarvitse.
- Anonyymi
Kokeillaanko löytyiskö työntövöimaa ja vastavoimaa iltojen iloksi
- Anonyymi
Nämä tilat riittää minulle mainiosti kiitos.
- Anonyymi
Pitäiskö varata tila, ehkä neukkari;) Pullaa, kahvia, sämpylää kenties;) Kannattaa peruuttaa ajoissa jos ei tulekaan;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö varata tila, ehkä neukkari;) Pullaa, kahvia, sämpylää kenties;) Kannattaa peruuttaa ajoissa jos ei tulekaan;)
Ehkä myös Sulttaaneja ja hierontaöljyä?
- Anonyymi
Tunnen ja luulen että tiedät sen. Ajatus meistä kahdestaan... En löydä sopivia sanoja. :)
- Anonyymi
Enkä minä enää kuivia vaatteita!
- Anonyymi
Näin on nuori mies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 102484
- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397