Matut vie karoitaan uimarannoille. Lähtevät lipettiin ja toivovat kakarojen hukkuvan.
Matut vie karoitaan uimarannoille. Lähtevät lipettiin ja toivovat kakarojen hukkuvan.
17
343
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miten jälleen kerran vaikuttaa sinun elämään, veikkaan että ei vaikuta joten hanki elämä ja äläkä vahtaa toisia ihmisiä.
- Anonyymi
meitä nettoveronmaksajia se koskee -lisäksi elätämme sinutkin epifyytti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meitä nettoveronmaksajia se koskee -lisäksi elätämme sinutkin epifyytti
Ihan kuule töissä oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuule töissä oon
ja silti elätämme kaltaisiasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja silti elätämme kaltaisiasi
Taidat olla työtön ku purat huonoo omatuntoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla työtön ku purat huonoo omatuntoo
näinkö työttömien tuvalla sinut opetettiin puhumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näinkö työttömien tuvalla sinut opetettiin puhumaan?
Jaa a. Menisit töihi niiku minäki äläkä makaa kotona
- Anonyymi
Hanki itse elämä, äläkä täällä roiku tuhlaamassa elämääsi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki itse elämä, äläkä täällä roiku tuhlaamassa elämääsi .
Paraski puhuja, tienaan enemmä ku koko sun suku yhteensä.
- Anonyymi
islamilainen tapa jo 4000 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi-ap
2025-07-24 14:01:16
Juuri näin. Pelkästään pääkaupunkiseudulla tänä kesänä kuusi tapausta ja kaikille pelastetuille kakaroille ei löydy edes sitä äitiä Suomesta. - Anonyymi
Niitä jos neuvoo kuuluu huuto RASIMI, RASISMIIII RASISMIIIII ja paikalle rientää suomalaiset "ymmärtäjänaiset" Ongelmakakaroihin hekään eivät puutu, mutta haukkuvat neuvojat.
- Anonyymi
Toivottavasti korkeasti koulutettu Teemu Selänne tulee selvittämään tämän ja pari muutakin asiaa Kankaanpäähän. Voisi ottaa toisen akateemisen eli vaimonsa Sirpan mukaan.
- Anonyymi
Pitäkää te natsit päänne kiinni ja huolehtikaa omista asioistanne. Onko oma tontti puhdas, häh? Tosin teillä oma älykapasiteetti ei riitä sitä arvioimaan. Kyllä Suomeenkin on kasvanut ihan oma white trash- yhteiskuntaluokka, joka hitot välittää kakaroistaan(joita muuten sikiää) ja te suuret ajattelijat TODELLAKIN elätätte tämän jengin. Lapset tosin ansaitsisivat mahdollisuuden, vanhemmat eivät niinkään.
- Anonyymi
Surkeaa on että tämän päivän vanhemmista ei ole lasten vastuullisia kasvattajia. Ei osata kasvattaa, ei opettaa tapoja kunnioittaa muita ihmisiä, ei opettajia. Kielenkäyttö ihan retuperällä, liikkuminen kaduilla ihan tolkutonta minä ensin ja muut väistelkööt, esimerkkejä auto, mopoauto, skuutti kolareita viimeisten 6 vuoden sisällä, kuolemia ja loukkaantumisia suurten ylinopeuksien ja taitamattomuuksien, välinpitämättömyysien vuoksi kymmeniä. Nyt hukkumisia kun todennäköisesti uimataidon huonosti omaavat yksin ilman valvontaa rannoilla. Tyypillistä nykyajan vanhempia jotka räplää puhelinta, juo kaljaa ja kaikkea muuta kuin lapsen kanssa täysillä ollen ja tosiaan tuntuu että kaikki oletetaan päiväkodeissa, kouluissa ja yhteiskunnan olevan vastuussa kaikesta. Huostaanotot lisääntyneet 20 vuoden sisällä räjähdysmaisesti kun on vanhemmat pihalla omasta roolistaan, lapsen tukena kasvaa turvallisessa kodissa jossa ruokaa, rakkautta, kuria, yhteisiä harrastuksia.
- Anonyymi
Jäbä on kyl sekasi ku seinäkello. Etkö yhtää parempaa valetta keksiny rasismisi perusteluks?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573471Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472826Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482640Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572331Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561724
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241184