Harrylle ja Meghanille on tulossa taloudellinen tappio. Valtava tulonmenetys

Anonyymi-ap

Help!
Suomen persut, kerätkää kohteliaina ihmisinä kolehti Harrylle ja Meghanille, heille on tulossa valtavat tappiot. Jos ei kolehtia, niin ainakin Suomen kansalaisuus ja pian ja mahdollisuus nostaa työttömyyskorvausta. Hoidathan asia Riikka Purra, tiedän, rakastat sekä olet aina auttamassa vähäosaisia maahanmuuttajia.
Minä lupaan rukoilla heidän puolestaan, se on ainoa mitä rahaton voi tehdä, vaikka voimia sekin vie. Kävin juuri silmäleikkausissa, molemmat silmät leikattiin, mikä nyt oli ympyrätalossa, kimalainen, vai mehiläinenkö. Joudun syömään sairauksiini Tramalia, kun sain lisäksi rauhoittavaa suoneen, oli kevyt olo, mutta kun lähdin liikkeelle oli vaikea pysyä pystyssä. Sitten sain kupillisen kahvia, santsikuppiakin tarjosivat, kahvi niin hyvää etten ottanut lisää, usein santsi ei ole yhtä hyvä, oli kyseessä mikä hyvänsä. Santsista puhuen, tapasin vuosikymmeniä sitten parikymppisen tytön Heinolassa kokouksessa käydessäni. Oltiin yhdessä osa yöstä, sitten sovimme että tavataan uudelleen. Kerran sanoin vaimolle että meillä on taas kokous Lahdessa, koko viikon. Se oli ihana viikko, santsia tuli niin yöllä kuin päivälläkin nuoruuden innolla, parikymppinen jaksaa, minä olin tuplaten hänen ikäinen, yritin pyristellä perässä. Sitten neljän yön ja päivän jälkeen halusimme molemmat tauon, mutta vain sen takia että oli paikat niin kipeät. Homma taas jatkui vielä pe ja la kokous (pyristely) jatkui, siis jopa lauantainkin, mitään ideoita ei jäänyt kokeilematta. Sunnuntaina vaimo ihmetteli, kun hän oli soittanut minun töihin viikolla ja olivat sanoneet että olen lomalla, autokin kuulemma tuoksui ihan oudolle hajuvedelle. Niin, liftareilla on vaikka mitä hajuja.
Tyttö kirjoitteli minulle monta kuukautta, työkaverini osoitteeseen, vastailinkin.
Harkitsin kovasti mitä teen, jäin kotiin, ero tuli kyllä sitten myöhemmin, ei johtunut minusta, vaimolle soitti joku sonni eräs lauantai aamu, kun vaimo oli työkaverinsa kanssa tanssimassa perjantai-illasta. Sitten eräs päivä vaimo soitti minulle, sanoi "olen tehnyt sinulle jotakin hirveää", en voi nyt sanoa, mutta kuulet myöhemmin. Kun eropaperi tuli, vaimo sanoi, voit asua täällä, et tarvise muuttaa, mutta hän haluaa erota.
Viikon kuluttua minulla oli uusi työpaikka toisessa kaupungissa, ostin sieltä myös kaksion, kaupunki ei ollut Heinola, muistoissa on kyllä ollut lukuisia kertoja.

6

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän siittä 100miljoonan sopparista jotain hyötyä ollut
      Ja uusia projekteja on jo sovittu , tämän päättymisen ajankohta on ollut tiedossa

• Anonyymi

Netflix on siirtynyt pois suurista, useita projekteja käsittävistä sarjoista Sussexin saarilla, ja sen kerrotaan harkitsevan samanlaista sopimusta kuin mitä striimaajalla on entisen presidentin Barack Obaman ja Michelle Obaman Higher Ground -tuotantoyhtiön kanssa.

Lähde kertoi Page Sixille : "Herttualla ja herttuattarella on pian lisää televisioprojekteja tulossa."

• Anonyymi

ap sinähän tässä köyhä olet ahaheheh ja akkas makkaa maumujen kanssa viduddaakos

• Anonyymi

Ensimmäisen katsojan sopimus on monien kanavien suurimmille tähdille tarjoama, ja olen varma, että Netflix ei halua menettää suhdettaan kaksikkoon, sillä he ovat tuoneet alustalle katsojia, tilaajia ja palstatilaa.

• Anonyymi

Brittikuninkaallisten varallisuus julki – kohuissa rypenyt prinssi Harry on kaksi kertaa William-veljeään rikkaampi
      Eiköhän pärjäile

• Anonyymi

Kuningas Charles on nyt ilman henkilökuntaa valitusten jälkeen.
      Nyt totuus paljastuu – hänen työntekijänsä irtisanoutuvat yksi kerrallaan huonojen työolojen ja minimipalkan vuoksi: "Ennätyksellisen vähän"
      Ne todelliset ongelmat rupeaa selviämään ,
      Ja ne ketkä on oikeasti hankalia
      Wiliam on kuin isänsä , näin sanoi Diana
      Ja on ihan julkista kuinka oikukas hän on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      277
      6114
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3138
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2961
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2322
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1797
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1572
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      191
      1513
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      162
      1468
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe