Taas on halpoja "rättejä" myynnissä made in Bangladesh....yököttäviä nailonisia hiostavia muovisia polyesteri vaatteita, joista pesussa irtoaa mikromuovia vesistöön. On se kumma ettei kesällä myydä muuta vaatetta kuin polyesteriä. Pitäis olla puhdasta puuvillaa, pellavaa tai hiostamatonta vilpoista viskoosia, jotka luonnonkuituja. Yök, yök tätä vaateteollisuutta.
Tokmanniin....
17
429
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota oon miettinyt kun myydään pelkkää polyesterivaatetta jotka on kesällä hiostavia ja kuumia ja talvella kylmiä.,..yritän kirppikseltä hakea vilpoisempaa luonnonkuituvaatetta näin kesällä.
- Anonyymi
Pitäisi kyllä lailla kieltää muovin käyttäminen vaatteissa....puhut asiaa.
- Anonyymi
Tästä saisi taas jutun juurta Lauttakylän lehteen....eivät ota koppia asiasta....
- Anonyymi
Lentopallo päällimmäisenä.
- Anonyymi
Oon huomannut että miehille myydään puuvilla vaatetta mutta naisten osastolta saa nailonisia muovisia makkarankuoria. Miksi naisten täytyy alentua? Ja hikoilla muoveissa?
- Anonyymi
Eiköhän niitä tehdä ihan kysynnän mukaan joten suurinosa naisista tykkää sellaisista mistä sinä et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän niitä tehdä ihan kysynnän mukaan joten suurinosa naisista tykkää sellaisista mistä sinä et
Suurin osa naisista ei tykkää hiostavista muovi vaatteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa naisista ei tykkää hiostavista muovi vaatteista.
Mutta raukat ostavat kun muuta ei ole tarjolla.
- Anonyymi
On mukamas hienoa, kun vanhoista kalaverkoista tehdään uusiokäyttöön muovilankaa ja niistä tehdään miesten kalsareita. Nimi on The other danish Gay (tai jotain sinnepäin).
- Anonyymi
Varmasti maksaa enemmän kuin puuvillaiset kun uusiokäyttö on "muotia"..Kysyn vaan....
- Anonyymi
Lietetuvan myymäläsä on myytävänä siannakhasta tehtyjä kintaita ja nahkahousuja! monen kokosia!
- Anonyymi
Ja missähän tämä lietetuvan myymälä sijaitsee????
Anna osoite tänne!!!
- Anonyymi
Onko Tokmannissa ale? Menkää äkkiä kaikki ostamaan.....makkarankuoria..😂
- Anonyymi
Ihminen ei tarvitse muuta kuin rauhaa ja ruokaa ja rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen ei tarvitse muuta kuin rauhaa ja ruokaa ja rahaa.
Ja katon pään päälle. Sen taisit unohtaa!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435