Kilpi-sovellus suojaa tehokkaasti myös tietojen ja tunnusten kalastelulta.

Anonyymi-ap

Erilaisia huijareita on taas liikkeellä joista varoitetaan tälläkin palstalla. Niinpä olisi hyvä ja kannatettava ajatus ottaa käyttöön Kilpi-sovellus:
https://telemarkkinointikielto.fi/palvelut/kilpi
Itse en tuota välttämättä tarvitse koska minulla on salattu puhelinnumero minkä tietää ne jotka tarvitsevat tietääkin ja muilla ei ole asiaa minulle! Internet-yhteyteni on suojattu ja tietokoneiden käyttöjärjestelmät on Chromebook, joten ihan helpolla huijarit ei tule onnistumaan ja tuskin sittenkään.

2

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

osittain ihan hyvä sovellus mutta minulla vaihtui sähköposti osoite lähes vuosi sitten josta ilmoitin ja olen ilmoittanut usempaan otteeseen....ja tässä näyttää olevan ongelmia. En uusinut sähköposti roskaposti suodatusta kun eivät osaa päivittää sähköpostiani uuteen sähköpostiin. Miksi pitäisi maksaa ja suojata sähköposti osoite jota ei ole enään lähes vuoteen ollut käytössä. Tämä on hieman hämärää toimintaa etten saa itse omissa tiedoissani korjata. Ja telemarkkinointi kun ei osaa päivittää ovat hiensoti linkittäneet käytöstäni kokonaan lopetetun tilin puhelinnuemrooni . otin koko kilven pois käytöstä puhelimestani. Miksi minun pitää suojata ei minulle enään kuuluva sähköpostia?? Tässä herää pieni epäilys että toiminta ei ole ihan ajantasalla ja toiminta herättää paljon kysmyksiä miksi on niin vaikeata?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      50
      3571
    2. 39
      3033
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      147
      2877
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2343
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      42
      1807
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      87
      1588
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1124
    8. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1081
    9. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1056
    10. Miten tällaista voi tapahtua

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?
      Virrat
      41
      915
    Aihe