Lopettamisen jälkeen kova väsymys ja aivot oli kuin töhnässä.Fyysistä työtä ja urheilua pystyy
tekemään mutta tämä on mielenkiintoista että lukeminen ja opiskelu eli aivotyö oli vaikeaa kun lopetti juomisen.Olihan se vaikeaa kun joi.
Keskittymiskyky oli lopettamisen jälkeen heikkoa mutta nyt on pystynyt opiskelemaan ja keskittymään eikä hermostu jos jokin asia ei mene suunnitellusti eteenpäin.
Kyllä on huomannut että toipumiseen menee aikaa ja on pystyttävä antamaan asioita anteeksi itselleen.Elämä on todella taitolaji ja parasta ilman päihteitä.Toipuminen on tuonut sen että alkaa tutustumaan itseensä ja löytämään hyviä juttuja ja muistaa kun oli nuori ja ne hyvät asiat ja elämän ilon.Vaikka nyt alkaa löytymään hyvää voimaa ja energiaa niin sitä etenee rauhallisesti ja huomaan että sitä on vakavoitunut positiivisella tavalla.
Hyvää kesää kaikille
Puoli vuotta juomatta alkoholia
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Toipuminen ja siinä samassa treenausta kropalle ja aivoille.Hyvä ruokavalio ja jotkut aloittaa vitamiineilla.Kesällä on hyvä harjoitella sanaristikoita ja muuta aivojumppaa.
- Anonyymi
Vielä tuosta tinnituksesta.Minulla on ollut tinnitusta
monia vuosia.Kun lopetin juomisen niin kuukauden kuluttua juomisen lopettamisesta tinnitus voimistui ja paine korvan alueella ja ohimoissa mutta sen jälkeen paine katosi ja tinnitus on melkein kadonnut kokonaan.Olen vähentänyt kahvin juontia ja aloittanut vihreän teen juonnin. - Anonyymi
Kannattaa syödä lääkkeitä pörssiyhtiöt jotka lääkkeitä valmistavat ovat mielissään.
- Anonyymi
Onneksi olkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513575Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1122446Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761700Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361532- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921411