Että sun viimeiset valheet on vieneet pohjan kaikelta. Ei sitä voi antaa anteeksi miten kohtelit. Mut irti jos päästäisit kokonaan. Miksi et sitä tee?
Kai sä ymmärrät
5
292
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää siltä että on jo päästänyt irti.
Tuskin muuten täällä kirjotat. - Anonyymi
Otatko ranskalaiset kaikilla mausteilla? Mitä jälkkäriksi?
🫵🏻🙋🏻♂️😗- Anonyymi
Mul ois vähän nälkä. Pistaasijädeä, kiitos.
-sivusta täältä moi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul ois vähän nälkä. Pistaasijädeä, kiitos.
-sivusta täältä moi!Ainahan sä syöt :D
- Anonyymi
Mikä siinä on että te vanhat ukon rähjät harmaine hapsineen ette jätä rauhaan olen monia kertoja maininnut tietynlaisista kriteereistä ja minkä minä mahdan sille että minulle ei vanhempi uppoa. Ota joku muu. Onhan heitä. Sun maailma kaadu ny. Tuntuu että enemmistö nuoremmista ehkä tasaisemman luonteen omaavista opettaja naisista haluaa reilusti vanhemman miehen mutta minkä minä luonteelleni mahdan. En kuulu siihe ryhmään. Siitä ei vanhemman ihmisen kanssa tulisi yhtään mitään. Jos ei sytytä niin ei sytytä. Mielummin yksin köyhänä ja puutostiloissa kun joku kesäpappa tohonnoin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321