Miehelle. Tunne ei häviä. En tiedä, miksi.
2002 lokakuu
14
259
Vastaukset
- Anonyymi
1938 tunne ei vain Hilma -23
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Tunnen minä ja muistan vaikken muistakkaan
-Bertta 93v - Anonyymi
voi pentti….
- Anonyymi
Naiseltako?
- Anonyymi
Ettei vaan laivalla oltu.
- Anonyymi
Emmä vaan muista ollenkaan. Onhan siitä aikaa. Satoja vuosia. Hampaat jo pois suusta ja kaikkee. Naapurin einarikin laittoi tuulemaan💣💨 🕳🤧
- Anonyymi
Naiselle tapasimmeko jo tuolloin? Mikä tilaisuutuolloin oli?
- Anonyymi
Nähtiin ekan kerran toisemme. Tai oikeastaan sinä näit minut ekan kerran, vähän hankala selittää sitä tähän. Jäätiin toistemme mieleen, sinä minun ja minäkin sinun jollain lailla. Ei ollut mitään tilaisuutta, vaan arkinen lauantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiin ekan kerran toisemme. Tai oikeastaan sinä näit minut ekan kerran, vähän hankala selittää sitä tähän. Jäätiin toistemme mieleen, sinä minun ja minäkin sinun jollain lailla. Ei ollut mitään tilaisuutta, vaan arkinen lauantai.
Ai että sinä tiesit minut jostain..
Tiedän ettei tänne kaikkea voi kirjoittaa.
Jotain vinkkejä ehkä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että sinä tiesit minut jostain..
Tiedän ettei tänne kaikkea voi kirjoittaa.
Jotain vinkkejä ehkä.En tiedä, kuka sinä olet, mutta kirjoitan kuin olisit hän: Tiedät, mistä tiesin sinut. Tosin en heti oivaltanut.. Nähtiin kotiseudullani silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, kuka sinä olet, mutta kirjoitan kuin olisit hän: Tiedät, mistä tiesin sinut. Tosin en heti oivaltanut.. Nähtiin kotiseudullani silloin.
Sinun lakkiaiset ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun lakkiaiset ?
Jos ei ollut kyse lakkiaisistasi, niin ei ollut minulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen oli töissä kenties ilta-aikaan.
sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233