Jutussa kerrotaan miten henkilö on muuttanut oulusa helsinkiin koska ilmeisesti oulussa ei suvaita homoja. En päässyt lukemaan koko juttua. Helsingissäkin on homovihaa. Ei sitä pääse sielläkään pakoon.
https://www.hs.fi/feature/art-2000011272782.html
Pako helsinkiin
57
727
Vastaukset
- Anonyymi
Kautta aikojen pääkaupunkeihin muuttaa erikoisuuksia.
- Anonyymi
Erikoisuuksia. ?
Ei kai homoseksuaalinen ole mikään erikoisuus ! Ihan vaan tavallinen ihminen ! Joten mitä erikoista heissä muka olisi , elävät ihan ; samalla tavalla kun muutkin , hoitelevat kodin ja lapset käyvät työssä maksaen veroa . Omaa hyväpalkkaisen ammatin . Siis mitä kummallista siinä pitäisi olla tai erikoista. Ne erikoisuudet istuvat ihmisten päässä ainoastaan koska eivät edes tiedä mitä homoseksuaalinen on . Mutta luulevat kovasti raukat ja kehtaavat vielä näyttää tyhmyytensä. Asiasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoisuuksia. ?
Ei kai homoseksuaalinen ole mikään erikoisuus ! Ihan vaan tavallinen ihminen ! Joten mitä erikoista heissä muka olisi , elävät ihan ; samalla tavalla kun muutkin , hoitelevat kodin ja lapset käyvät työssä maksaen veroa . Omaa hyväpalkkaisen ammatin . Siis mitä kummallista siinä pitäisi olla tai erikoista. Ne erikoisuudet istuvat ihmisten päässä ainoastaan koska eivät edes tiedä mitä homoseksuaalinen on . Mutta luulevat kovasti raukat ja kehtaavat vielä näyttää tyhmyytensä. AsiastaEi todellakaan ole!
- Anonyymi
Sanottiinko siellä homovastainen sana?
- Anonyymi
Kyllä Helsingissäkin on paljon homovastaisia.. Sateenkaariporukankin sisällä dissataan toisia ihmisiä Jos poikkeat joukosta niin sinulle ollaan vihaisia, kateellisia ja katkeria. Jos pukeudut hyvin niin ihmisistä tulee kateellisia. Tämä myös sateenkaariporukan sisällä. Yleinen ilmapiirikin Helsingissä on hyvin veemäinen, kylmä, vahingoniloinen ja julma. Kalliit hinnat ja veemäiset ihmiset.Homot ovat myös vain ihmisiä siinä missä muutkin ja hekin voivat olla tosi ilkeitä, julmia, kateellisia, vahingoniloisia, katkeria, hyväksikäyttäjiä, rikollisia jne.
- Anonyymi
Niin ja en ymmärrä miksi jotkut lesbot vihaa homoja jos kuuluu samaan yhteisöön. Onko se miesvihaa tai lesbojen kovistelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja en ymmärrä miksi jotkut lesbot vihaa homoja jos kuuluu samaan yhteisöön. Onko se miesvihaa tai lesbojen kovistelua.
Ja vastaavasti homot vihaavat lesboja sekä bissejä. En ole tätä vihanpitoa koskaan ymmärtänyt puolin enkä toisin, kun luulisi vähemmistön puhaltavan yhteen hiileen saadakseen muutosta aikaan. Ja lesbojen homo- sekä miesviha on kanssa uskomaton ja melkoisen yleistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vastaavasti homot vihaavat lesboja sekä bissejä. En ole tätä vihanpitoa koskaan ymmärtänyt puolin enkä toisin, kun luulisi vähemmistön puhaltavan yhteen hiileen saadakseen muutosta aikaan. Ja lesbojen homo- sekä miesviha on kanssa uskomaton ja melkoisen yleistä.
suomalaisten viha toisia kohtaan..näin heterona ei voi vähempää kiinnostaa jonkun homous. tunnen homoja tai tunsin eikä pelottanu sitten yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkö bisset sitten vihaa ketään? Sinulle näyttää olevan tärkeää toitottaa homot vihaa sitä ja tätä, lesbot vihaavat sitten niitä jotka vihaavat muita ja bisset eivät vihaa mitään.
Voi pyhä yksinkertaisuus, menkää ihmeessä vihanhallintakurssille kun elämänne on täynä vihaa ja sen julistamista, kuka vihaa mitä jne.
Minua homona ei yhtään kiinnosta mitä heterot, lesbot, transut, bisset ja sun muut vihaavat, eikä edes kiinnosta jos joku homo vihaa jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkö bisset sitten vihaa ketään? Sinulle näyttää olevan tärkeää toitottaa homot vihaa sitä ja tätä, lesbot vihaavat sitten niitä jotka vihaavat muita ja bisset eivät vihaa mitään.
Voi pyhä yksinkertaisuus, menkää ihmeessä vihanhallintakurssille kun elämänne on täynä vihaa ja sen julistamista, kuka vihaa mitä jne.
Minua homona ei yhtään kiinnosta mitä heterot, lesbot, transut, bisset ja sun muut vihaavat, eikä edes kiinnosta jos joku homo vihaa jotain.Sellaiset sekoilut sieltä, voi voi. Olen todistanut eniten lesbojen toisten vihaamista ja hyvänä kakkosena tulee homojen lesbovastaisuus. Kilpailuasetelmaa ei ole, mutta kyräilyä puolin ja toisin riittää. Valitetaan, kun naiset tunkevat Herculekseen jne, millä nyt ei merkitystä pitäisi olla loppujen lopuksi yhtään.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä asiaa, enkä ole järkevää syytä kuullut vieläkään. Onneksi kaikki eivät tietenkään näin toimi, mutta kyräilyä puolin ja toisin on saanut todistaa. Nykynuorten asenteet mahdollisesti ovat muuttuneet jo parempaan. - Anonyymi
Siis ovat todella vaan tavallisia ihmisiä kaikilla ominaisuuksilla mitä muillakin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaavat —- eivät vihaa ketään se on vaan luulo ihmisellä jolla on huonomitseluottamus
Ihmisiähän he ovat kaikki eri suuntauksilla , siis on kysymys ihmisistä eikä siitä mikä suuntaus kullakin on. Eihän heterotkaan vihaa toisiaan , mutta kaikkien kanssa vaan ei kemiat sovi yhteen.
On löydettävä vaan oikea tapa kohdata toisensa . Ja pitää yhtä vähemmistönä kun ovat kaikki omalla tavallaan .
Ennakkoluuloiset ihmiset eivät koskaan sovellu kenenkään porukkaan , koska he kuvittelevat niin paljon negatiivisten ajatusten parissa. Etteivät osaa edes sosiaalisia koodeja .toisin sanoen eivät ole edes tutustumisen arvoisia . Ihmiset ovat vaan ihmisiä siis miksi ketään muka vihattaisiin . Aika lapsellisten ajatus sinänsä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua homona ei yhtään kiinnosta mitä heterot, lesbot, transut, bisset ja sun muut vihaavat, eikä edes kiinnosta jos joku homo vihaa jotain.Oletteko edes täysi ikäisiä,, puhutaan vihaamisesta , ei kai kukaan ihminen noin vaan vihaa ketään ilman syytä,
Viha on aika voimakas sana jota eräät käyttävät liian herkästi. Vaikea luulla että, vieraat ihmiset noin vaan vihaisivat toisiaan ilman mitään syytä,
Aikuisten ihmisten parissa ei niin edes ajatella. . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaavat —- eivät vihaa ketään se on vaan luulo ihmisellä jolla on huonomitseluottamus
Ihmisiähän he ovat kaikki eri suuntauksilla , siis on kysymys ihmisistä eikä siitä mikä suuntaus kullakin on. Eihän heterotkaan vihaa toisiaan , mutta kaikkien kanssa vaan ei kemiat sovi yhteen.
On löydettävä vaan oikea tapa kohdata toisensa . Ja pitää yhtä vähemmistönä kun ovat kaikki omalla tavallaan .
Ennakkoluuloiset ihmiset eivät koskaan sovellu kenenkään porukkaan , koska he kuvittelevat niin paljon negatiivisten ajatusten parissa. Etteivät osaa edes sosiaalisia koodeja .toisin sanoen eivät ole edes tutustumisen arvoisia . Ihmiset ovat vaan ihmisiä siis miksi ketään muka vihattaisiin . Aika lapsellisten ajatus sinänsäSamaa mieltä, mutta valitettavasti vastakkainasettelua vähemmistön sisällä on suht paljon. Seuraavat sukupolvet toivottavasti muuttavat asiaa, koska yhteistyöllä asioita edistetään. Vastakkainasettelu ei palvele vöhemmistöjen oikeuksien ajamista, päinvastoin. Aina olen ihmetellyt tätä homojen ja lesbojen keskinäistä skismaa, mikä pohjaa ihan sukupuoleen. Kuitenkaan kilpailuasetelmaa ei ole yhtään, joten luulisi kaikkien mahtuvan saman katon alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko edes täysi ikäisiä,, puhutaan vihaamisesta , ei kai kukaan ihminen noin vaan vihaa ketään ilman syytä,
Viha on aika voimakas sana jota eräät käyttävät liian herkästi. Vaikea luulla että, vieraat ihmiset noin vaan vihaisivat toisiaan ilman mitään syytä,
Aikuisten ihmisten parissa ei niin edes ajatella. .Juuri noin se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tiennytkään että tuollaista suhtautumista on. Mksi ihmeessä he vihaavat noin.
- Anonyymi
Huomaatko, että itsekin olet homovastainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaiset sekoilut sieltä, voi voi. Olen todistanut eniten lesbojen toisten vihaamista ja hyvänä kakkosena tulee homojen lesbovastaisuus. Kilpailuasetelmaa ei ole, mutta kyräilyä puolin ja toisin riittää. Valitetaan, kun naiset tunkevat Herculekseen jne, millä nyt ei merkitystä pitäisi olla loppujen lopuksi yhtään.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä asiaa, enkä ole järkevää syytä kuullut vieläkään. Onneksi kaikki eivät tietenkään näin toimi, mutta kyräilyä puolin ja toisin on saanut todistaa. Nykynuorten asenteet mahdollisesti ovat muuttuneet jo parempaan.Olet myös kommentillasi todistanut millainen ihminen olet.
Ainakin tämän palstan kommenttien mukaan bisset ovat juuri niitä miksi tituleeraat homoja ja lesboja, vai onko "ne" useat saman kaltaiset viestit, sinun "yksittäis" vihan purkauksia homoja ja lesboja kohtaan?
Sekoile lisää sillä sinun asetelmat ovat monille tuttuja useista someista.
Hyvin jaksat tuoda vuodesta toiseen esille, ne sinun "olen lukenut, olen todistanut, tiedän asiat ja lopuksi ota selvää" jne tarinasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, mutta valitettavasti vastakkainasettelua vähemmistön sisällä on suht paljon. Seuraavat sukupolvet toivottavasti muuttavat asiaa, koska yhteistyöllä asioita edistetään. Vastakkainasettelu ei palvele vöhemmistöjen oikeuksien ajamista, päinvastoin. Aina olen ihmetellyt tätä homojen ja lesbojen keskinäistä skismaa, mikä pohjaa ihan sukupuoleen. Kuitenkaan kilpailuasetelmaa ei ole yhtään, joten luulisi kaikkien mahtuvan saman katon alle.
Kritisoit vastakkain asettelua vähemmistöpiirien sisällä, mutta silti haluat tuoda esille homojen ja lesbojen väliset skismat joita olet jo pitempään markkinoinut, olet muuten ensimmäinen joka siitä toitottaa ja en ole sitä ennen huomannut vaikka olen liikkunut pitempään vähemmistö porukoissa kuin sinä olet vanha.
Jopa tässäkin keskustelussa tuot sen useaan otteeseen esille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monellako viestillä olet julistanut sanomaasi tässä keskustelussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet myös kommentillasi todistanut millainen ihminen olet.
Ainakin tämän palstan kommenttien mukaan bisset ovat juuri niitä miksi tituleeraat homoja ja lesboja, vai onko "ne" useat saman kaltaiset viestit, sinun "yksittäis" vihan purkauksia homoja ja lesboja kohtaan?
Sekoile lisää sillä sinun asetelmat ovat monille tuttuja useista someista.
Hyvin jaksat tuoda vuodesta toiseen esille, ne sinun "olen lukenut, olen todistanut, tiedän asiat ja lopuksi ota selvää" jne tarinasi.Kylläpä sinun on paha olla, kun piti tänne oksentaa pahaa oloasi. Toivottavasti helpoptti ja osaat olla asiallinen jatkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kritisoit vastakkain asettelua vähemmistöpiirien sisällä, mutta silti haluat tuoda esille homojen ja lesbojen väliset skismat joita olet jo pitempään markkinoinut, olet muuten ensimmäinen joka siitä toitottaa ja en ole sitä ennen huomannut vaikka olen liikkunut pitempään vähemmistö porukoissa kuin sinä olet vanha.
Jopa tässäkin keskustelussa tuot sen useaan otteeseen esille.Itse nimenomaan soisin vastakkainasettelun loppuvan, koska sille ei minun nähdäkseni ole syytä, mutta asia ei ole minun päätettävissäni. Olen siis ensimmäinen joka sen sanoo ääneen, koska tähän olen törmännyt melkoisen usein yhteen hetkeen, mutta onneksi nykyään vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monellako viestillä olet julistanut sanomaasi tässä keskustelussa?
Monellako viestillä sinulla on jotain annettavaa tähän keskusteluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monellako viestillä sinulla on jotain annettavaa tähän keskusteluun?
Sinulla ei ole useista viesteistäsi huolimatta tullut mitään uutta tähän keskusteluun, olet jokaisessa keskustelussa vuosia toistanut ihan samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole useista viesteistäsi huolimatta tullut mitään uutta tähän keskusteluun, olet jokaisessa keskustelussa vuosia toistanut ihan samaa.
On sevästi paljon enemmän annettavaa kuin sinulla, joka et ole kuin aukonut päätäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sevästi paljon enemmän annettavaa kuin sinulla, joka et ole kuin aukonut päätäsi
Jos meinaat kopioimalla edelleistä kommentoijaa, sinulla olisi ollut jotain annettavaa keskusteluun ja haukkumalla sitä, niin aika onneton on ollut antisi.
Seuraava antisi onkin tehdä se sama minulle.
Mitä tulee sinun kritiikkiin, että jollain olisi "paha olo ja oksentaa" täällä, on osoitus sinun agressiivisestä psyykkisestä sairaudesta.
Aika aikaisin tässä keskustelussa aloitit kritisoimaan toisten kommentoijien "mielenlaatua".
Suosittelen sinulle pysymään poissa täältä, kun et kykenä asialliseen keskusteluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos meinaat kopioimalla edelleistä kommentoijaa, sinulla olisi ollut jotain annettavaa keskusteluun ja haukkumalla sitä, niin aika onneton on ollut antisi.
Seuraava antisi onkin tehdä se sama minulle.
Mitä tulee sinun kritiikkiin, että jollain olisi "paha olo ja oksentaa" täällä, on osoitus sinun agressiivisestä psyykkisestä sairaudesta.
Aika aikaisin tässä keskustelussa aloitit kritisoimaan toisten kommentoijien "mielenlaatua".
Suosittelen sinulle pysymään poissa täältä, kun et kykenä asialliseen keskusteluun.Niin, itse osoitit tuolla kommentillasi olevasi kykenemätön asialliseen keskusteluun. Ja sama pätee moneen muuhunkin käyttäjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, itse osoitit tuolla kommentillasi olevasi kykenemätön asialliseen keskusteluun. Ja sama pätee moneen muuhunkin käyttäjään.
Heikko on sinun ulos antisi, kun joudut kopioimaan tekstisi täältä muiden kommenteista, tyyliin vastaat kysymyksiin uusilla kysymyksillä "copy" tyylillä.
Jokainen kommenttisi täyttä paskaa ja täynnä vihaa, et kestä millaista kritiikkiä, etkä ole koskaan kestänyt.
Voi pientä bisse raukkaa, mene ladattavaksi sillä on sen aika taas.
Et ole vuosien saatossa yhtään parantunut, etkä ole parantanut tapojasi, samaa vanhaa itkuvirttä veisaat vuosikymmenestä toiseen.
Ainoa mitä olet täällä viime päivinä antanut on haukkumisia ja toisten tekstien kopioimista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, mutta valitettavasti vastakkainasettelua vähemmistön sisällä on suht paljon. Seuraavat sukupolvet toivottavasti muuttavat asiaa, koska yhteistyöllä asioita edistetään. Vastakkainasettelu ei palvele vöhemmistöjen oikeuksien ajamista, päinvastoin. Aina olen ihmetellyt tätä homojen ja lesbojen keskinäistä skismaa, mikä pohjaa ihan sukupuoleen. Kuitenkaan kilpailuasetelmaa ei ole yhtään, joten luulisi kaikkien mahtuvan saman katon alle.
Miksi levität tuota valhetta homoista ja lesboista? Kiihotutko siitä että saat "jauhaapaskaa" ? Eikö elämässäsi ole mitää muuta kuin häiriköidä oman päänsisäistä äänistä?
En ymmärrä näitä paskapuheen levittelijöitä.
Sen mitä olen seurannut sukupuolivähemmistöjen toimintaa 70-luvun puolesta välistä lähtien niin setan tai muun järjestämissä illoissa on aina "tappeluissa" ollut osallisina bisse ja lesbo, monesti bissemies, bissenainen, lesbo ja kolmiodraama on valmis. Myös hyvänä kakkosena tulevat bisseukot jotka keskenään tappelevat homopojasta tai bissepojasta, yleensä ne tappelijat ovat olleet bisse ukm.
Että Hallelujaa bisset ovat ykkösiä. - Anonyymi
No sellaistjutut ovat taas yksittäisten ihmisten luonteesta riippuvaisia ei siis kaikki sateenkaari ihmiset sellaisia ole. Kateushan on suomalaisen . Paljon puhuttu ominaisuus .
Ja niinhän ne heterotkin ovat ilkeitä jos jollain on vaikka fiksut vaatteet Joten miksi homot olisivat asiassa erilaisia . Siis homoilla on ihan pieni muunnos aivoissa verrattuna heterojen. Aivoihin
ja Joka eroittaa hänet erilaiseksi niin sanoo viimeiset tutkimukset asiasta .
On se vaan niin vaikea ymmärtää ihmisiä joilla on niin väärä käsitys toisista ihmisistä että muka jo vihaavatkin. Ala-arvoista se on ja moukkamaista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis aikuiset ihmiset voåielä vihaavatkin toisiaan , aika naurettavaa jorinaa, ei kai nyt kukaan voi vihata ihmistä jota ei edes tunne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiis homotvihaavat lesboja ?
Lesbotkin ovat homoseksuaalisia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua homona ei yhtään kiinnosta mitä heterot, lesbot, transut, bisset ja sun muut vihaavat, eikä edes kiinnosta jos joku homo vihaa jotain.Viha on aika vahva sana ja eräät käyttävä5 sitäkin sanaa väärin .ainamuka jotain vihataa.
Ootteki ihan oikeesti
- Anonyymi
Kun vaan osaa ajatella että homoja vihaava on älykkyys osamäärältään hieman epäkypsä . Ja ei kykene ymmärtämään niin ”vaikeaa” asia. Kun että joku on syntynyt homoksi .
Ihme porukkaa kaikista eniten takapajulla oleva maan pohjois maista .
Jonkun. Seksuaalinen suuntaus on näille pohjoisen pojille ylitsepääsemätön asia. Vaikka muutos on hyvin pieni verrattuna heteroon .
Mutta kuka näille olisi koskaa; selittänyt mitä on olla homoseksuaalinen ja nämä kiusaajat kantapäillä ivaamassa , vaikka moni heistä on tyhmä,kun saapas.
Jokainen homofoobi joka vihaa sateenkaari väkeä on jotenkin outo ihmisenä kuvittelevat sanasta homo , että se on seksiä koko ajan . Niin ei ole ei homoilla ole sen enenmpää seksiä puolisonsa kanssa kun heterollakaan . Eivät he jahtaa myöskään hetero miehiä mitenkään kuten kuulee jonku valehtelevan porukoissa. Että ”. Se jahtaa mua” vaan ei. Jahtaa turha pelko tai toive , homolla on usein ihan vaan oma partnerinsa ja vaikka ei olisi niin ei jahtaa heteroita mitenkään . Joten sitä tukehtuisi jos joutuis asumaan tälläisten ihmisten lähellä , tyhmyys ällöttää. Todella sivistynyt ihminen osaa ottaa sen homouden kuten se on , hyväksyy ihmisen ihmisenä , eikä välitä hänen. Seksualisuudestaan , sillä homot eivät myöskään kuvittele heteroista ja heidän yksityiselämästään. Mitään . No pian on vanha polvi poissa ainoastaa.n seuraava polvi luonnollisesti ymmärtää asiat ! Eikä tuomitse ketään ihmistä . Sitä taitoa ei ole junteille opetettu lapsuuden kodissaan - Anonyymi
Tulkaa tänne Jyväskylään sillä täällä on kaappihomoja pirtit täynnä ja kovassa puutteessa.
- Anonyymi
Siellä se Mara vetelee kaikkia nuoria, ketkä sinne eksyy.
- Anonyymi
HS kirjoittaa tänään, että stadin väkiluku kasvaa eikä se johdu vain maahanmuutosta. Se tiedetään, että esim. homot ja narkomaanit tulevat tänne, aloittaja kertoi, miksi hänen kaltaiset tulevat ja peukku tuo sen toisen väen.
- Anonyymi
Luulen että työn vuoksi myös muutetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että työn vuoksi myös muutetaan.
Osin kyllä, mutta maahanmuuttajat pakkautuvat tänne samasta kulttuurista tulevien pariin. Onhan se ymmärrettävää, muttei kotoutumista auta, jos koko talo tai alue on samasta kulttuurista tulleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osin kyllä, mutta maahanmuuttajat pakkautuvat tänne samasta kulttuurista tulevien pariin. Onhan se ymmärrettävää, muttei kotoutumista auta, jos koko talo tai alue on samasta kulttuurista tulleita.
Mutta Afrikan ja Lähi-idän maahanmuuttajat eivät ole työn takia muuttaneet ainoastaan ovat tulleet nauttimaan toimeentuloturvasta.
- Anonyymi
Älkää koskeko peukkuun. Kesät ovat täälläkin kuumia. Liukuvoiteita on jouduttu kehittämään, ja yhdessäkin on glyserolin lisäksi yhdeksää yhdistettä intiimihygienian patamiseksi.
- Anonyymi
Uskon että pako Helsingistä on sata kertaa parempi.
- Anonyymi
Minne sieltä paetaan. Eikö hesalaiset ole tyyliin että heidän helsinki on paras ja muut on "landea".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne sieltä paetaan. Eikö hesalaiset ole tyyliin että heidän helsinki on paras ja muut on "landea".
"hesalaiset" eivät ole paljasjalkaisia vaan ovat kotoisin "landelta" eli böndeltä,
stadilaiset ovat paljasjalkaisia, osa nykyisin ei ole edes suomalaisia, ruskeajalkaisia.
Pieni vähemmistö on aidot stadilaiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"hesalaiset" eivät ole paljasjalkaisia vaan ovat kotoisin "landelta" eli böndeltä,
stadilaiset ovat paljasjalkaisia, osa nykyisin ei ole edes suomalaisia, ruskeajalkaisia.
Pieni vähemmistö on aidot stadilaiset.eräs tuttu kävi vaasassa hesasta ja sanoi että vaasa on "aika landea". jotenkin erikoinen huomio mielestäni. on samassa linjassa tämän hesalaisten hesa on paras mielipiteen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni vähemmistö on aidot stadilaiset."aidot stadilaiset" ovat ruotsinkielisiä. Kukaan suomenkielinen ei ole "aito stadilainen".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualla US Video ei tekisi noin paljon voittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"aidot stadilaiset" ovat ruotsinkielisiä. Kukaan suomenkielinen ei ole "aito stadilainen".
Höpö Höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö Höpö
Jakeluksnava uutuusleffoille pitää olla.
- Anonyymi
Minä en sitten ymmärrä miksi homoja vihataan . Kaikki tietävät etteivät itse ole päättäneet sukupuolista suuntaustaan Vaan se on vanhempien geeni perimää.
Siis vihataan kovasti omaa ajatustaan heistä joka sekään ei stemmaa mitenkään.
Ovat ilmeisesti katselleet pornofilmejä heistä ja kuvittelevat että kaikki on niin kun joissain mielikuvituksellisissa pervo filmeistä
Keskustelin tästä aikoinani Veikko Ennalan kanssa ja hän teki sitten juttua siitä Hymy lehteen olisiko ollut siinä 1970 en muista. Siis silloin jo alkoi nämä väärinkäsitykset kansan suussa ilmenemään . Muualla maailmassa jossa on sivistyneitä ihmisiä ei näitä keskusteluja edes ole . Jos joku on gay niin miten se voi vaikuttaa niin voimakkaasti jonkun ihmisen tunteisiin että on oikein vihattava ihmisiä joita ei tunne edes
Eihän kukaan vihaa muitakaan syntymässä saaneita ominaisuuksia , joillekin. Tulee eri väriset silmät vaikka itse ei ehkä olisi edes halunnut niin, sitten on muitakin geeniperäistä juttuja joita lapset perivät vanhemmiltaan , joita ei myöskään katsota sairauksiksi vielä vähemmän. Rikollisiksi.
Miksi Suomessa ollaan on tehty homoseksuaalisista jokin erikoisuus . Heitä on sentään ollut aina ja tulee olemaan . Eivät tee kenellekkään mitään pahaa ovat päivät töissä maksavat veroja , siis ihan tavallisia ihmisiä .
Eikö juntti tajua sitä että kukaan ei itse tee itsestään homoa vaan siihen synnytään ja minusta olisi aika Suomenkin kehittyä sen verran ettei näytetä tyhmyyttää ja omia mielkuvituskuviaan ihmisille . Ja sitä että vihataan tavallisia ihmisiä heidän identiteettinsä vuoksi .
Kaikissa ammateissa on homoja töissä , rengistä suurien firmojen toimitusjohtajiin. Yleislääkäreistä kirurgeihin jne.
Minä ymmärsin asian jo nuorena teoreettisesti , vaikka äitini kovasti myös läpsäytti turpaansa homoista että ne on kierrettävä kaukaa, siis miksi , ajattelin , eivät he minulle mitään tee ja koska olen nainen niin eivät ole minusta edes kiinnostuneita. . Joten lopettakaa jo nuo lapselliset homo juttunne eläkää ja antakaa muidenkin elää . Kukin syntyy omilla ominaisuuksillaan , ei tyhmiäkään haukuta koska tiedetään että
Sekin on perinnöllistä . Ja niin vaikeaa että kirjoittelevat läpiä päähänsä asioista joita eivät edes ymmärrä , vaan ainoastaan heidän mielikuvitusta asioista mistä eivät tiedä mitään - Anonyymi
Ei ole mitään syytä vihata, kun Hesaan maalta muuttaneet gayt etsivät vapaata seuraa sieltä missä sitä on (esimerkiksi nuorten miesten jenkkijalkapallo joukkueet), harrastavat turvaseksiä ja eivät muistele menneitä.
https://m.media-amazon.com/images/I/91IMkw-F1jL._SL1500_.jpg- Anonyymi
Ei tuo kuvan mies ole enää kovin nuori, joten joutuu hän nykyisin muistelemaan sitä "nuoruuttaan", jos vielä muistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo kuvan mies ole enää kovin nuori, joten joutuu hän nykyisin muistelemaan sitä "nuoruuttaan", jos vielä muistaa.
Helsinki on homojen suojelualue. Uimahallit, baarit ja seksiliikkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsinki on homojen suojelualue. Uimahallit, baarit ja seksiliikkeet.
Helsingissä on paikat jenkkijalka pallolle. Uudet nuoret mukaan ja katsomoon sekä Facebookiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä on paikat jenkkijalka pallolle. Uudet nuoret mukaan ja katsomoon sekä Facebookiin
Muuttakaa tänne. Duunia löytyy. Homoudesta ei irtisanota vaikka tekis mitä aikuisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuttakaa tänne. Duunia löytyy. Homoudesta ei irtisanota vaikka tekis mitä aikuisin.
Homous ei ole oma valinta. Helsingissä on myös parhaat häpeää poistavat terapeutit.
- Anonyymi
Myös idästä muutetaan etelään.
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8758821
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634