Toivottavasti Mika pitää huolen, että Danny ei pääse katsomaan sillä silmällä!
Mika Häkkisen tytär on seksikäs!
13
354
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis nuori nainen. Muistuttaa enemmän äitiään kuin isäänsä.
- Anonyymi
Sekin vielä, jos muistuttaisi isäänsä ja olisi seksikäs. 🤭.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vielä, jos muistuttaisi isäänsä ja olisi seksikäs. 🤭.
Aina on kaunis. Onneksi on perinyt kasvonpiirteet äidiltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on kaunis. Onneksi on perinyt kasvonpiirteet äidiltään.
Toivottavasti perinyt älykkyyden äidiltään !
- Anonyymi
Ei ole yhtään kaunis mutta onnea jatkoon silti.
- Anonyymi
Minkä ikäinen?
- Anonyymi
Olisko kuitenkin jo liian vanha tälle teidän syvästi palvomalle Dannylle?
- Anonyymi
Liian älykäs Dannylle , joka pitää vaaleista bimboista.
- Anonyymi
No, kauneus on katsojan silmissä, mutta ei minun silmilläni tuo tyttö mikään erityinen kaunotar ole.
Nätti, niikuin nuoret tytöt yleensä ovat, mutta ei mitään erityistä.- Anonyymi
Samaa mieltä asiasta. Nuorena on kaikki naiset nättejä. Ei kuitenkaan ole tämä nuori nainen kaunis eikä seksikäs.
- Anonyymi
Ex vaimon vai Volgan varrelta?
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on ja missä on syntynyt, tai missä on ennen asunut.?
- Anonyymi
Olette myöhässä däni on jo iskenyt silmänsä kiinni :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142116
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803- 1221799
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161381128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu201002Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987