Monet tapaturma- ja henkivakuutukset päättyvät kun ihminen täyttää 70v vai kuinka! Ainakin minulla käy niin. Oletteko jatkaneet tai aiotteko jatkaa noita vakuutuksia sen jälkeen ja minkälaiset on ehdot ja hinta?
Tapaturma- ja henkivakuutuksen jatkot
10
181
Vastaukset
- Anonyymi
Tapaturmavakuutus kantsii ottaa. Se ei ole kallis ja moniko meistä kaatuu joskus!
Moni tapaturmavakuutus loppuu kun täyttää 70v. Sen jälkeen pitänee ottaa uusi. Lieneekö iän ja sairauksien perusteella kalliimpi?
- Anonyymi
Taitaa se tapaturmavakuutus minullakin loppua tämän vuoden lopussa.
Luulin, ettei lopu, kun pari vuotta sitten jäin eläkkeelle. mutta niin saattaa käydä.
Ei minulla tapaturmia ole ollut, vaikka turvajärjestelyt on olleet vähintään puutteelliset.
Ja kun minä sen vuoksi sitä vakuutusta jatkoin ajatuksella, hyvä onni ei jatku ikuisesti.
K kottonKymmeniä vuosia minäkin olen maksanut tapaturmavakuutusta ilman tapaturmia. Nyt tänä kesänä loukkasin jalkani ja vakuutus maksoi yksityislääkörillä käynnin. Muutama vuosi vielä ja sitten loppuu.
- Anonyymi
Minulla ei ollut sen ensimmäistäkään vakuutusta kunnes otin kotivakuutuksen muutama kuukausi sitten. Terv. kansalainen 60+
- Anonyymi
Siili25 kirjoitti:
Ei kotivakuutusta tai autovakuutustakaan?
En omista edes ajokorttia ja siis kotivakuutuksen otin vähän aika sitten.
Anonyymi kirjoitti:
En omista edes ajokorttia ja siis kotivakuutuksen otin vähän aika sitten.
Et ole aiemmin kotivakuutusta tarvinnut?
- Anonyymi
Minulla ainakin tapaturmavakuutus ja jatkuva matkavakuutus jatkuu vaikka täytin jo 70. Henkivakuutusta ei ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Juuri tarkistin ....
Tapaturmavakuutus päättyy kun / jos täytän 100vuotta. Jatkuva matkavakuutus päättyy kun täytän 80 vuotta. Pieniä muutoksia tuli korvauksiin ja vakuutuksen hintaan.
Vakuutukset Pohjola vakuutus ja olen OP:n omistaja-asiakas.
Anonyymi
2025-07-28 11:39:00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952222
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391537Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56952Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol267947- 55886
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20872Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis246788Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18755Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753