Monet tapaturma- ja henkivakuutukset päättyvät kun ihminen täyttää 70v vai kuinka! Ainakin minulla käy niin. Oletteko jatkaneet tai aiotteko jatkaa noita vakuutuksia sen jälkeen ja minkälaiset on ehdot ja hinta?
Tapaturma- ja henkivakuutuksen jatkot
10
212
Vastaukset
- Anonyymi
Tapaturmavakuutus kantsii ottaa. Se ei ole kallis ja moniko meistä kaatuu joskus!
Moni tapaturmavakuutus loppuu kun täyttää 70v. Sen jälkeen pitänee ottaa uusi. Lieneekö iän ja sairauksien perusteella kalliimpi?
- Anonyymi
Taitaa se tapaturmavakuutus minullakin loppua tämän vuoden lopussa.
Luulin, ettei lopu, kun pari vuotta sitten jäin eläkkeelle. mutta niin saattaa käydä.
Ei minulla tapaturmia ole ollut, vaikka turvajärjestelyt on olleet vähintään puutteelliset.
Ja kun minä sen vuoksi sitä vakuutusta jatkoin ajatuksella, hyvä onni ei jatku ikuisesti.
K kottonKymmeniä vuosia minäkin olen maksanut tapaturmavakuutusta ilman tapaturmia. Nyt tänä kesänä loukkasin jalkani ja vakuutus maksoi yksityislääkörillä käynnin. Muutama vuosi vielä ja sitten loppuu.
- Anonyymi
Minulla ei ollut sen ensimmäistäkään vakuutusta kunnes otin kotivakuutuksen muutama kuukausi sitten. Terv. kansalainen 60+
- Anonyymi
Siili25 kirjoitti:
Ei kotivakuutusta tai autovakuutustakaan?
En omista edes ajokorttia ja siis kotivakuutuksen otin vähän aika sitten.
Anonyymi kirjoitti:
En omista edes ajokorttia ja siis kotivakuutuksen otin vähän aika sitten.
Et ole aiemmin kotivakuutusta tarvinnut?
- Anonyymi
Minulla ainakin tapaturmavakuutus ja jatkuva matkavakuutus jatkuu vaikka täytin jo 70. Henkivakuutusta ei ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Juuri tarkistin ....
Tapaturmavakuutus päättyy kun / jos täytän 100vuotta. Jatkuva matkavakuutus päättyy kun täytän 80 vuotta. Pieniä muutoksia tuli korvauksiin ja vakuutuksen hintaan.
Vakuutukset Pohjola vakuutus ja olen OP:n omistaja-asiakas.
Anonyymi
2025-07-28 11:39:00
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1885091- 141751
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631626Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271497Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91463Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit501147Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961084Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249302969- 195941
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7820