Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeksi. Ei ole ollut tarkoitus olla mukana missään kiusaamisessa tai porukkapelissä. Lopetan omalta osaltani tämän vihjailun, piikittelyn ja palstasodan tähän. J
Vastaukset 59
- Anonyymi00001UUSI
Jaa, no monet alkavat puhumaan puille ja etanoilla.
- Anonyymi00002UUSI
Ciannaama 😊
- Anonyymi00051UUSI
Olipas asiatonta.
- Anonyymi00003UUSI
Tuskin olet ollut. Kyllä jos joku on kiusannut, tietää sen.
- Anonyymi00004UUSI
Tunsit siis sen pahanoloni joka kumpusi siutä kaikesta ja jonka palautin havahduttamaan.
- Anonyymi00005UUSI
Ymmärrän tuon ajatuksen. Jos olet yrittänyt saada minut näkemään, miltä jokin sinusta tuntui, niin ehkä nyt ymmärrän sitä paremmin. En halua aiheuttaa enää lisää pahaa oloa kenellekään. J
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ymmärrän tuon ajatuksen. Jos olet yrittänyt saada minut näkemään, miltä jokin sinusta tuntui, niin ehkä nyt ymmärrän sitä paremmin. En halua aiheuttaa enää lisää pahaa oloa kenellekään. J
Kiitos, että ymmärrät. Sekaannuksien välttämiseksi haluan myös, että varmistut keneltä tämä oli joten tässä tunniste:
Juu❤️ klo.8:46 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luuletko kuittaavas tyhmyytesi muutamalla olemattomalla sanalla. Tehty on ja pysyy tahrana sinussa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiitos, että ymmärrät. Sekaannuksien välttämiseksi haluan myös, että varmistut keneltä tämä oli joten tässä tunniste:
Juu❤️ klo.8:468 miljoonaa fyssapotilasta väärässä jonossa ei voi olla väärässä? --hylly46
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luuletko kuittaavas tyhmyytesi muutamalla olemattomalla sanalla. Tehty on ja pysyy tahrana sinussa.
Sinä yrität sotkea välejämme kun tulit sanomatta väliin. Minulta tuo ei ollut. Juu ❤️ klo.8:46
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
8 miljoonaa fyssapotilasta väärässä jonossa ei voi olla väärässä? --hylly46
Nyt meni pahasti ohi. Kumpikaan ei liity mihinkään mainitsemiisi asioihin.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
8 miljoonaa fyssapotilasta väärässä jonossa ei voi olla väärässä? --hylly46
No kyllä sinä vaan taidat olla täysin hakoteillä guben väsyneen jiijollotuksen suhteen
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nyt meni pahasti ohi. Kumpikaan ei liity mihinkään mainitsemiisi asioihin.
No mainitse toki aapeeäijä eli J, joka on siis yksi yleinen nimikirjain Suomessa mitä kaikkea tämä hubbabubba tässä kerronnassa tarkoittaa? Hit it "Jack"
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
No kyllä sinä vaan taidat olla täysin hakoteillä guben väsyneen jiijollotuksen suhteen
MT-höpinöitä täällä
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
MT-höpinöitä täällä
"Muisti-Tikun mittavat möhlinnät".
- Anonyymi00006UUSI
Minua ei ole kiusattu eikä vainottu täällä. En ole huomannut täällä mitään kiusaajaporukkaa, joka tuntisi minut irl. Eli ohi. Kuin hänelle, J: lle.
M-nainen- Anonyymi00008UUSI
Tämmösiä ihmisiä en voi sietää;) laitetaan silmät kii ja pää pensaaseen. Nyt leikitään ettei me nähdä eikä kuulla. Kaikki on paremmin sitte
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämmösiä ihmisiä en voi sietää;) laitetaan silmät kii ja pää pensaaseen. Nyt leikitään ettei me nähdä eikä kuulla. Kaikki on paremmin sitte
Tiivi taavi ja paiiiii xD
- Anonyymi00010UUSI
Olet itse se kiusaaja.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olet itse se kiusaaja.
Minua ei ole kiusattu eikä vainottu täällä. En ole huomannut täällä mitään kiusaajaporukkaa, joka tuntisi minut irl. Eli ohi
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä minä uskon, että täällä voidaan anonyyminäkin muita kiusata. Mutta halusin vain yhdelle J: lle sanoa, että en ole huomannut että minua olisi kiusattu. Mutta tuskin ajattelemani J on aloittaja. Kunhan halusin kertoa. Enkä ole myöskään kiusannut täällä ketään. Kun en ketään täällä edes tunne.
M-nainen - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä minä uskon, että täällä voidaan anonyyminäkin muita kiusata. Mutta halusin vain yhdelle J: lle sanoa, että en ole huomannut että minua olisi kiusattu. Mutta tuskin ajattelemani J on aloittaja. Kunhan halusin kertoa. Enkä ole myöskään kiusannut täällä ketään. Kun en ketään täällä edes tunne.
M-nainenAsia ei koske sinua. Minä en tunne sinua. J
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Asia ei koske sinua. Minä en tunne sinua. J
Hyvä juttu. Näin arvelinkin.
M- nainen - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hyvä juttu. Näin arvelinkin.
M- nainenNonni. Mähän sanoin🤣
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nonni. Mähän sanoin🤣
Jatkan.. 16:53 😘
- Anonyymi00026UUSI
Tämäkään trolli äijän, eli aapeen nimikirjainten miksaus hönön sisällön kera ei oo mikään uutuusjuttu täällä palstaskenessä
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olet itse se kiusaaja.
Niin siis tämä M-nainen, jos otetaan aapeäijän liturgia oikein viimeisem päälle KIRJAIMELLISESTI vai "joku" muu? Menkää jo terapiaan hyvät ihmiset. T naiselta
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
M-nainenNiin sulla ei siis aapeeäijä ole tällaista kökemystä eri tapahtumien kulusta? -hymistelevä humanisti
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niin sulla ei siis aapeeäijä ole tällaista kökemystä eri tapahtumien kulusta? -hymistelevä humanisti
Piilovttuilu on väärin ja olen tehnyt monta syntiä tässä ketjussa. Anteex
- Anonyymi00035UUSI
Köppäinen juusto pistää taas parasta osaamistaan yhteisen hyvän eteen
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Piilovttuilu on väärin ja olen tehnyt monta syntiä tässä ketjussa. Anteex
Olet tehnyt syntiä jo aivan liian kauan myös palstan ulkopuolella! Stalkkaaminen kun ei ole terveen ihmisen merkki koskaan! Muista pysyä aina kaukana stalkkaamastasi ihmisestä!
- Anonyymi00041UUSI
Minua on häiritty irl. M-nainen
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minua on häiritty irl. M-nainen
M naiset on aina puhumassa peetä toisten selän takana
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Minä en kirjoita pjaskaa muista, kun en heitä tunne. Et mua tunne, niin et myöskään tiedä mitä irl:ssä mulle tapahtunut.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
ja vain tällä kertaa kävi niin päin, että sinä olet haukkumassa nimikirjaimia heidän selkänsä takana.
omat nimikirjaimesi eivät kiinnosta, selän takana paskanpuhuja.
- Anonyymi00017UUSI
Ja Lisään: ihan selvyyden vuoksi: en ole T-naisen kanssa tekemisissä. En ole koskaan ajatellut hänen kanssaan mitään parisuhdetta, muutakaan läheistä suhdetta enkä edes ystävyyttä. Totesin jo kauan sitten, etten halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Minua on siis turha niputtaa hänen kanssaan samaan porukkaan tai kuvioon.
- Anonyymi00025UUSI
Et. Koska ässä on se jolla on T naisen kanssa vispilän kauppaa. Eli kuppaa 🤭
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kuka ässä?! Harmaasusi varmaankin. Sen kanssa se on täällä nähty kyllä.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mustasusi ei ole tekemisissä T naisen kanssa koska ei voisi vttu vähempää kiinnostaa sen seura.
- Anonyymi00031UUSI
No niin aapeeäijä, kiva tietää. Saisko tähän monologiin yhtään vokaalia, ettei niillä vaan tule ulossuljettu olo
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
En ole rikollisten kanssa tekemisissä
- Anonyymi00050UUSI
Silti jaksat siitä kirjoitella :D
Pakkomielteisesti mustamaalaat, ja yrität kaikkesi josko saisit loukattua vielä lisää. Turhaan. - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuka ässä?! Harmaasusi varmaankin. Sen kanssa se on täällä nähty kyllä.
Missä olet nähnyt heidät yhdessä?
- Anonyymi00020UUSI
Näillä ei kiusatulle mitään merkitystä. Aikuisista kyse niin nämä pitäis viedä kunnialoukausena käräjille.
- Anonyymi00027UUSI
Viijään kaikki meidät kassshwpttomat käräjille joo
- Anonyymi00036UUSI
Se ois teille ihan oikein. On täältö ennekin viety käräjille juttuja.
- Anonyymi00038UUSI
Siinähän vievät. Kun omatunto on puhdas niin ei pelota
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Siinähän vievät. Kun omatunto on puhdas niin ei pelota
Juuri myönsit osallistuneesi. Kanna vastuusi siis äläkä vetoa mihinkään omatuntoosi se kiusattua auta yhtään. Aikuisilla kiusaajilla mitään omatuntoa edes ole. Pskaa sakkia.
- Anonyymi00042UUSI
Minä olen moittinut kiusaajaporukoita, mutta jos et ap kuulu heihin, moite ei kuulu e sinulle. Tiedän yhden jiiseniorin olevan kiusaaja ja mm.hänelle moitteet kuuluvat.
- Anonyymi00043UUSI
Mikä seniori? Aloittaja on mustasusi
- Anonyymi00044UUSI
Oletko Ap se joka käyttää pähkinä-emojia?
- Anonyymi00046UUSI
Se on se apina mustasusi harmaasusi pähkinä. En tie mitä muita
- Anonyymi00045UUSI
Ainakaan minulla ei ole ketään minulle tuntematonta tyyppiä, palstakirjoittelijaa vastaan mitään.
Rauhaa. - Anonyymi00048UUSI
Mitä täällä voisi sotkea. Ventovieraita olemme kaikki toisillemme.
- Anonyymi00053UUSI
Kaikuluotain kerto, että Jobi Jalkavaimojen Japaninmatka lyly lykkääntyi.
Onks esim. sulla montaki Mörköä vielä sängyn alla? - Anonyymi00055UUSI
Ja tuo pitäisi uskoa, on muuten aika suuri tunnustus.
Ikävää on vain yksi ja toinenkin asia näissä vihjailuissa sekä törkeässä elämään sekaantumisessa ja yksityisasioiden levittelyssä palstalla. Erityisen epämiellyttävänä olen naisena kokenut, todella omituisen käyttäytymisen oikeassa, todellisessa elämässä ja tämä on suurilta osin kohdistunut itseeni. Kun ei ole mitään suhdetta, ei olla puheväleissä, ei ystäviä ei oikeastaan hyvän päivän tuttujakaan toisillemme.
Niin on ollut vaikea ymmärtää mustasukkaisuus tyylistä käyttäytymistä. Ja lukemattomat ahdistelun tapaiset kirjoittelut siitä, kuin jotensakin omistaisit ihmisen tai kuuluisin sinun nukke kokoelmaasi.
Varmasti olet kuitenkin jo pitkään tiedostanut, että mikä se totuus on tämän jutun kokonaisuudessa joka ei pala tulessakaan! Jos ei ole minkäänlaista historiaa ja jos ei ole todellista kiinnosta toiseen ihmiseen. Niin miten voisi olla minkäänlaista fyysistä halua ihmiseen kenet on kokenut enimmäkseen painajaisena usean vuoden ajan. Eteenpäin on osattava, älyttävä mennä jollain tavalla jokaisen ihmisen elämässä. Ei voi jäädä märehtimään kymmenien vuosien takaista kohtaamista elämässä ja jossitella siitä loputtomiin sekä uskotella ihmisille julkisella palstalla, että toisessa oli jotain poikkeuksellista jonka vuoksi ainoa oikea tapa kiittää tätä ihmistä on kaataa koko omassa aivotoiminnassa oleva paska toisen niskaan ja syyksi.
Olen psyykkisesti vahva nainen joka perustuu siihen, että vaikka miten vastenmielistä olisin nähnyt silmilläni ja jotain kuullut puoli vahngossa toisesta ihmisestä. Niin minulla ei silti ole pakko huutaa siitä julkiselle foorumille tai puhua siitä ihmisille. Mutta olen huomannut, että on pirun vaikeaa unohtaa ihminen, kuka ei halua sinun unohtavan itseään.
En ole lähellekkään täydellinen ihminen, ja tämä on yksi yksi syy siihen miksi olen tavallaan hyväksynyt, että saatan joutua elämään loppuelämäni itsekseni. Enkä pidä sitä millään tavalla häpeällisenä tai onnettomana kohtalona. Olen vahvasti asioissa tunnetasolla ja kaikessa tekemisessä myös. Olen sitä mieltä, että seurustelut on eletty ja ei ole mitään tarvetta enää etsiä tähän omaan elämään ketään ihmistä ei ainakaan parisuhde mielessä. Koska kriteerit on pakko olla jonkinmoiset, jos ei ole tarkoitusta pilata koko henkilökohtaista loppuelämää. Jäljelle jää siis perheeseen kuuluvat läheisimmät ihmiset, omat lapset ja lapsenlapset ja vain pieni ystävä joukko, ketkä koostuvat samankaltaisista ihmisistä. Juuri nyt tuntuu mahdottomalta nähdä omaan elämään kuuluvan vastakkaisen sukupuolen, koska kriteerit on pakko säilyttää ja tiedostaa selkeästi, että mitä tai minkälainen ihminen ehkä elämään sopisi. Niin paljon keskeneräisiä asioita, paljon myös muuta tehtävää, ajateltavaa ja olemmassa olevien suhteiden vahvistamista. Henkilökohtaiset asiat jotka kuuluvat jokaisen ihmisen elämään, asuminen jossain, miten haluaa asua ja keiden kanssa haluaa olla tekemisissä on jokaisen ihmisen perusoikeus täällä.
Fyysinen halu, tarve sekään ei kuulu julkisuuteen ruodittavaksi koko kansalle. Eikä varsinkaan ihmiselle kehen ei kiinnosta ole ollut silleen koskaan. Niin paljon koetin auttaa kirjoittamalla vaikka samanaikaisesti tunsin suurta häpeää ja viimeinen teko etäisyyden ottaminen, joka ei siltikään vaikuttanut suuresti auttavan.
Mutta aikansa liekö vaatii ja näkemättömyyttä, että saisi unohtaa ja elää rauhassa elämäänsä. Se nähtäväksi jää.- Anonyymi00056UUSI
Ei ollut sinulle suunnattu. Tässä puhuttiin parisuhteesta ja siihen liittyvästä yhteisestä historiasta, ei sinusta. Voit siis rauhoittua.
- Anonyymi00058UUSI
Et sinä tai kukaan voi anonyyminä pyytää anteeksi, eikä ole syytäkään. Johtuu siitä ettei anonyyminä voi satuttaakaan. Jos joku kuitenkin loukkaantuu nimettömistä teksteistä, se on vain hänen häpeänsä ja tyhmyyttä.
- Anonyymi00060UUSI
Olethan sinä aiheuttanut paljon mielipahaa -ap kirjoituksillasi ja teoillasi jotka ovat tajuntaan iskeytyneet. Varattu mies, kuka ei osaa elää elämäänsä ja pitää liittoansa kasassa. Vaan on pakko kiusata vieraita naisia mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Koetappas nyt ryhdistäytyä ja olla uskollinen vaimollesi, ei saa laittaa tärkeämmäksi petturuutta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67799
- 113752
- 37706
- 130677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
- 28498
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 41432
- 68430
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405- 45403
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys68401Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395- 35393
- 43391
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27384