osaamaton kaikin tavoin :)
Vastaukset 34
- Anonyymi00001UUSI
Enkö mielestäsi osaa oikein mitään?
- Anonyymi00003UUSI
Kaikenlaisia puheita kuullut :)
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No millaisia? Tämä on tosin tuntemattomien kirjoittelijoiden palsta, mutta kerro silti.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai sää oot niitä jotka uskoo kaikki kuulopuheetkin täytenä totuutena? 🤣 Tiedät kait ees sen verran ett se on vahva osoitus typeryydestä eli toisin sanoen oot hyväuskoinen hölmö.
- Anonyymi00002UUSI
nnii
- Anonyymi00004UUSI
Oon ollut nettipimennossa aika paljon🌛✨
- Anonyymi00006UUSI
Kannustetaan teitä nuoria, huoria, siis nuoria nyt keräämään tili tolta sikarikkaalta kepittäjältä
- Anonyymi00007UUSI
Ihana että kuitenkin tykkäät hänestä ja kaipaat 😊
- Anonyymi00008UUSI
Just tein kuule kisunaamion ja lepakon sekä kisun jotka saa sormilla kävelee. Teeppä perässä.
- Anonyymi00013UUSI
😀 sivusta
- Anonyymi00030UUSI
Kalevi teki jo lähikaupassa. Sullekin varmaan uuden kasvion.
- Anonyymi00009UUSI
Kiitos tästä huomiosta! Olen otettu.
- Anonyymi00010UUSI
🤣🤣
- Anonyymi00012UUSI
Ei kerro, että mitä. Voidaan kaikki olla ihan tyytyväisiä muutenkin. Osaamattominakin.
- Anonyymi00018UUSI
kaikki huomio kelpaa ja tuntuu hyvåltä?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
En sellaista kirjoittanut.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä en ole kaivannut huomiota keneltäkään! Siksi minulta olisi pitänyt kysyä monia kysymyksiä jo ennen projektin aloitusta, niin kaikki olisivat ymmärtäneet ettei projektia olisi koskaan tarvinnut edes aloittaa! Siksi koen projektin aloittajienkin olevan omalla tavallaan kiusaajia!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä en ole kaivannut huomiota keneltäkään! Siksi minulta olisi pitänyt kysyä monia kysymyksiä jo ennen projektin aloitusta, niin kaikki olisivat ymmärtäneet ettei projektia olisi koskaan tarvinnut edes aloittaa! Siksi koen projektin aloittajienkin olevan omalla tavallaan kiusaajia!
Eikö muka ollut mitenkään tärkeää tietää sitä, mikä olisi ollut juuri minun näköistä elämää!! Sitä minun näköistä elämää olen jo elänyt siitä lähtien kun erosin! Ja olen tykännyt siitä valtavasti!!
- Anonyymi00011UUSI
En ummartanut kymysysta
- Anonyymi00014UUSI
Ajattele hovis kans mitä haluat
- Anonyymi00015UUSI
Ihan kehumatta itseäni, olen monessa asiassa hyvin lahjakas. Se ei ole ollut kuitenkaan ole ollut siunaus vaan on tehnyt minusta laiskan. Jos teen jonkun asian nopeasti ja erinomaisesti, se tavallaan ei tunnu miltään, koska se on niin helppoa ja vaivatonta. Yleensä ihminen kokee suurinta tyydytystä silloin kun jonkin tehtävän asian kanssa joutuu äärirajoille ja kokee antaneensa itsestään kaiken, mutta jos asiat toteutuvat liian helposti, ei tule tunnetta, minä opin, minä osaan tämän.
- Anonyymi00016UUSI
Pääsen helpolla kun omistan tarralenkkarit. Eli pärjään kyllä.
- Anonyymi00017UUSI
Joskus voi olla hankaalakin osata asioita.
- Anonyymi00019UUSI
No mä taas ajattelin, että kaikki mikä minussa on hellii sinua rakkaani, mutta voin olla väärässäkin. Todenäköisesti kuitenkaan EN.
- Anonyymi00023UUSI
Minä en ole kokenut mitään tarvetta löytää ketään enää koskaan ketään elämääni!
- Anonyymi00024UUSI
Niin, jep, jihuu....
https://m.youtube.com/watch?v=OxxsaFFOqqw - Anonyymi00025UUSI
Tjoh.
- Anonyymi00026UUSI
Tiedän että harmittaa, kun itse et kelpaa edes osaamattomaksi. :))
- Anonyymi00027UUSI
Kusipää!!
- Anonyymi00028UUSI
Vai onkohan tää ap:n aloitus nyt sitä niin kutsuttua käänteistä psykologiaa eli ap on itse mitään osaamaton luuseri ja yrittää kääntää sen muiden niskoille?
- Anonyymi00031UUSI
Mul on taitoja, joita ei voi edes opetella. ;)
- Anonyymi00032UUSI
Mä pyrin jatkuvasti laajentamaan osaamisprofiiliani, tasoa heikentämättä.
- Anonyymi00033UUSI
Mulla taitaa olla juurikin toisinpäin, olen moniosaaja. Osaan tai opin nopesti ihan kaiken minkä vain haluan oppia! :D
- Anonyymi00034UUSI
2015 moniosaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67758
- 113722
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483- 26465
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142459Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 41432
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 61374
- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359- 23357