Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
Vastaukset 29
- Anonyymi00001UUSI
Ajalla ei ole väliä. Teoilla on.
- Anonyymi00002UUSI
tuo on tosi
- Anonyymi00006UUSI
Niinpä, teot puuttuu.
- Anonyymi00003UUSI
Vieläkö Takkulan baarissa on toimintaa? -kakkostienvierestä
- Anonyymi00009UUSI
Onko kyseessä joku perussuomalainen salakapakka? Emmää narauttamassa ole en sillä
- Anonyymi00004UUSI
Mutkaista...joo
- Anonyymi00007UUSI
Ja Serpentiinillä lisää kaistapäitä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja Serpentiinillä lisää kaistapäitä.
No niimpä jodlaa sinä siellä vuoristossas omaa asiaasi, ei se siitä
- Anonyymi00005UUSI
Lopulta luotettavat ja hyvät ihmiset jatkavat eteenpäin, muut jäävät ikuisesti solmuun vahvistamaan omaa vaikeaa elämäänsä.
- Anonyymi00013UUSI
Ei kannata tuhlata aikaa turhaan haaveiluun. Lähdenkin tästä halonhakkuuseen, saa lämpimän kaksi kertaa.
- Anonyymi00015UUSI
Täydellisesti sanottu.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei kannata tuhlata aikaa turhaan haaveiluun. Lähdenkin tästä halonhakkuuseen, saa lämpimän kaksi kertaa.
Nimenomaan tämä koskee niitä epärehellisiä ja epäluotettavia.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aivan. Työ olisi paras lääke sydänsuruihin. Olen raatanut kuin kone koko ajan, että voisin edes hetkeksi unohtaa turhiksi osoittautuneet haaveet. Silti eksyin tänne. Aloin tietysti taas surra ja itkeä salaa. Kyyneleitä on riittänyt.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aivan. Työ olisi paras lääke sydänsuruihin. Olen raatanut kuin kone koko ajan, että voisin edes hetkeksi unohtaa turhiksi osoittautuneet haaveet. Silti eksyin tänne. Aloin tietysti taas surra ja itkeä salaa. Kyyneleitä on riittänyt.
Tsemppiä sinulle... ja minullekin! Samoin tunnetaan ja toimitaan.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä en ole tuhlannut aikaani kenestäkään haaveiluun, koska etsin pelkkää, suunnilleen ikäistäni ystävää lenkkeilyyn ja muuhunkin kuntoiluun!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minä en ole tuhlannut aikaani kenestäkään haaveiluun, koska etsin pelkkää, suunnilleen ikäistäni ystävää lenkkeilyyn ja muuhunkin kuntoiluun!
Paljon nuorempaan en todellakaan halua koskaan tutustua!
- Anonyymi00008UUSI
Ohhoh...
- Anonyymi00011UUSI
Tästä banaalista päivittelystäkö ihan maksetaan?
- Anonyymi00014UUSI
sinep
- Anonyymi00017UUSI
Insinööri osais mutkatkin suoristaa. Pieteetillä.
- Anonyymi00018UUSI
Jos se on jo alussa takkuista turha mitään odottaa.
- Anonyymi00019UUSI
Yhdessä solmut auki. Keritään pitkät langat ja ruvetaan hommiin.
- Anonyymi00020UUSI
Aikaihmisellä jo ennestäänkin ongelmia jos seurustelu siirretty palstalle. Ei jatkoon.
- Anonyymi00027UUSI
Minä kun ole koskaan edes haaveillut uudesta suhteesta kenenkään kanssa, niin täällä on ollut hyvä purkaa ajatuksiaan!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minä kun ole koskaan edes haaveillut uudesta suhteesta kenenkään kanssa, niin täällä on ollut hyvä purkaa ajatuksiaan!
Sulla on yksi ainut ajatus, jota jankkaat täällä vuodesta toiseen
- Anonyymi00022UUSI
Joskus elämä antaa monta mahdollisuutta. Kai sitä voi kohtaloksikin nimittää.
- Anonyymi00028UUSI
Ei kiitos, en halua olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan!
- Anonyymi00024UUSI
Noin olen ajatellut jo monen vuoden ajan ja siksi aloin siirtyä kadun toiselle puolelle, joka kerta kun näin stalkkerin kävelemässä! En ymmärrä sitä miksi hänet ylipäätään otettiin mukaan projektiin!
- Anonyymi00029UUSI
Kaikki on oonkoo, kuha lyö takasin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 66754
- 113712
- 37686
- 127641
- 67579
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40579Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 26455
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142449- 41422
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa28379Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 29364
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks57362- 32351
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24349- 23347
- 27346