Onhan tuo kieltämättä aika hassua, että monella persulla ei ole kovin kummoista työhistoriaa

Anonyymi-ap

ennen kansanedustajan "uraa". Moni on sivari, moni on kasvissyöjä ja moni on vielä suhteessa ulkomaalaisen henkilön kanssa. Aikamoinen puolue kyllä nykyään.

32

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitenkäs Arhinmäen humala liittyy aloituksessa esitettyihin tosiseikkoihin? Oletko todella yksinkertainen?


    • Anonyymi

      Vihreä joka lentää lomille verottomasti ja saastuttaa samalla, mikä työhistoria niillä silloin olisi, olisiko ilmastopellejä.
      https://yle.fi/a/74-20141373

      • Anonyymi

        Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu.

        Tarkoitit aloittajaa vihervasukepulia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit aloittajaa vihervasukepulia.

        Mene töihin juuttaan pökiö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin juuttaan pökiö!

        Apurahoilla työskentely ja taiteilurahoilla on hyvä huudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin juuttaan pökiö!

        Eikös tuo ollut paavon-pekan ja tarjan palkitsema taitelija rötöstelijä.
        https://yle.fi/a/3-11366603


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo ollut paavon-pekan ja tarjan palkitsema taitelija rötöstelijä.
        https://yle.fi/a/3-11366603

        Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Apurahoilla työskentely ja taiteilurahoilla on hyvä huudella.

        Tiesitkö sitä, että apurahoilla työskentely on vastikkeellista työskentelyä ihan siinä missä palkkatyökin. Tosin siinä ei tehdä tuntikorvausta vastaan vaan siinä edellytetään tulosta. Se on yksi yrittäjyyden muoto, mutta eihän persu sitä ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo ollut paavon-pekan ja tarjan palkitsema taitelija rötöstelijä.
        https://yle.fi/a/3-11366603

        Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut antipersukopiokoneluotsi aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon..


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Tiesitkö sitä, että apurahoilla työskentely on vastikkeellista työskentelyä ihan siinä missä palkkatyökin. Tosin siinä ei tehdä tuntikorvausta vastaan vaan siinä edellytetään tulosta. Se on yksi yrittäjyyden muoto, mutta eihän persu sitä ymmärrä.

        'Tulos' ei aina ole se odotettu. Piti tulla suomi-ukraina-sanakirja, tuli nippu blogeja eiralaisesta kellarista. Piti tulla tohtorinväitöskirja, tuli kasa väkivalta- ja kostofantasioita em. blogin vieraskirjan jatkeeksi perustetulle foorumille.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Tiesitkö sitä, että apurahoilla työskentely on vastikkeellista työskentelyä ihan siinä missä palkkatyökin. Tosin siinä ei tehdä tuntikorvausta vastaan vaan siinä edellytetään tulosta. Se on yksi yrittäjyyden muoto, mutta eihän persu sitä ymmärrä.

        Kyllä persutkin ovat kovia yrittämään. Yrittävät monta kertaa tulla tänne sosiaalivirastoon ruinaamaan rahaa kun muka hukkasivat ne äsken saadut, ja lapset tarvisisivat ruokaa. Annan hyvän neuvon koska viranomaisena minun kuuluu se tehdä, eli älkää tulko juovuksissa, ja muille annan myös hyvän neuvon, eli älkää ostako niitä sosiaalitoimen antamia ruokalipukkeita vaikka kuinka saisitte halvalla.


    • Anonyymi

      Persu odottaa mielummin valmista. Sellaisia ne persut ovat.

      • Anonyymi

        itse tekee paremman


    • Anonyymi

      Missä tutkimus tehty?

    • Anonyymi

      Persut ovat alkaneet wokettamaan.

    • Anonyymi

      puoluetuki ja apuraha on ihan eri, puoluetuki on kovalla työllä ansaittua!

    • Anonyymi

      Mitähän kukakin työnä haluaa pitää, mutta ajattelu on lähinnä sitä työtä mitä kansanedustajan pitäisi tehdä eli pohtia asioiden merkityksiä useammalta kannalta katsottuna ja puntaroida niiden seurauksia. Usein yksi asia johtaa toiseen tulokseen muualla, kuten esimerkiksi näpistysten räjähdysmäinen lisääntyminen köyhiltä leikkaamisen ansiosta. Ihminen kuitenkin tarvitsee sen perustason toimeen tullakseen keinolla millä hyvänsä. Sosdiaaliturva on pieni panostus siihen nähden mitä vaikkapa vankilavuorokauden hinta yhteiskunnalle tulee maksamaan vankia kohden.

      • Anonyymi

        kuulin juuri että eräs isän sukulainen meni näpisteleen äidin työpaikkaan ja jäi kiinni 🤣
        äiti oli hävennyt silmät päästä 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulin juuri että eräs isän sukulainen meni näpisteleen äidin työpaikkaan ja jäi kiinni 🤣
        äiti oli hävennyt silmät päästä 🤣🤣🤣

        oli muuten kovakommunisti 🤔


    • Anonyymi

      suomalaiset ei ala kenenkään orjiksi

    • Anonyymi

      Ulkomaalainen kumppani kestää paremmin aivopieruja? Se ei ymmärrä kaikkea kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Meidän pitäjän persut on niitä Kelapersuja, ei mitään työhistoriaa. Jos kännissä örveltämistä ei lasketa työksi! Vai lasketaanko persupiireissä?

    • Anonyymi

      Perskokkareet vie meidät tuhoon.

      • Anonyymi

        Saivat jo luottoluokituksen laskemaan! Vai eivät mitään saa aikaan? Työttömyyskin saatu nousuun ja konkursseja ennätys!


    • Anonyymi

      Älkää tehkö niin kuin me teemme, vaan tehkää niin kuin me kehoitamme tekemään t: persu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Noiden rahojen turvin Halla-aho pystyi pitkäksi aikaa omistautumaan Scripta-bloginsa kirjoittamiselle.


    • Anonyymi

      eikös juuri mediassa ollut ettei kansanedustajien kannata hakea edes töitä , eläkkeet pienenee

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe