Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
Millainen kaivattusi luonne on?
90
1349
Vastaukset
- Anonyymi
Herkkyys
- Anonyymi
🙋♀️
- Anonyymi
Ei jaksa miettiä... Ainakin luotettavuus, rehellisyys.
En tunne tarpeeksi, mutta joissain asioissa varmaan joo. - Anonyymi
Huomasin hänen luonteessaan tietyn suoraviivaisuuden, mikä itseltäni puuttuu.
- Anonyymi
Ennemmin suoraan asiaan, kuin kiertää ja kaarrella ja toivoa että toinen tajuaa. Vihaan kiertelijöitä ja kaartelijoita.
- Anonyymi
Suoraviivaisuus on hyödyllistä ainakin ongelmatilanteissa, joissa nopea ratkaisukyky hyödyttää lopulta kaikkia, eikä jää ongelmiinsa rypemään vaikka ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraviivaisuus on hyödyllistä ainakin ongelmatilanteissa, joissa nopea ratkaisukyky hyödyttää lopulta kaikkia, eikä jää ongelmiinsa rypemään vaikka ikuisesti.
Se on totta. Joskus on kuitenkin hyvä hiukan hienosäätää… ehkäpä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta. Joskus on kuitenkin hyvä hiukan hienosäätää… ehkäpä 🤔
Totta. En nyt tarkoita, että ihmissuhteita pitäisi esim. pikaisesti päättää tai ihmisiä kohdella huonosti vaan paremminkin näkee kuin shakinpelaaja elämänsä kokonaisuuden ja nykytilanteen ja erilaisia vaihtoehtoja ratkaista ongelmia ja edetä asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. En nyt tarkoita, että ihmissuhteita pitäisi esim. pikaisesti päättää tai ihmisiä kohdella huonosti vaan paremminkin näkee kuin shakinpelaaja elämänsä kokonaisuuden ja nykytilanteen ja erilaisia vaihtoehtoja ratkaista ongelmia ja edetä asioissa.
Se kuulostaa hyvin loogiselle ajattelulle. Ennakoi ja tekee siirtoja järkiperäisesti? Tukahduttaako siinä paljon tunteita samalla? Miten intuitio toimii tuossa tavassa ratkoa asioita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuulostaa hyvin loogiselle ajattelulle. Ennakoi ja tekee siirtoja järkiperäisesti? Tukahduttaako siinä paljon tunteita samalla? Miten intuitio toimii tuossa tavassa ratkoa asioita?
Voihan looginen ajattelu ja intuitio toimia yhdessä, intuitio ikäänkuin askeleen edellä. Ennakoinnissa on se hyöty, ettei halua ajautua siihen syvimpään kuoppaan ja yrittää selviytyä muutenkin kuivin jaloin sadelätäköistä. No kova riskinottaja hyppää suoraan syvimpään kuoppaan, eikä mieti pääseekö sieltä enää ylös. Tunteet voivat vaihdella laidasta laitaan joka tapauksessa. Jos ihmisellä on ongelma tai useampi, energia tahtoo mennä siihen ongelmaan ja se vaikuttaa myös parisuhteeseen ja kahden ihmisen tasapuoliseen kommunikaatioon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan looginen ajattelu ja intuitio toimia yhdessä, intuitio ikäänkuin askeleen edellä. Ennakoinnissa on se hyöty, ettei halua ajautua siihen syvimpään kuoppaan ja yrittää selviytyä muutenkin kuivin jaloin sadelätäköistä. No kova riskinottaja hyppää suoraan syvimpään kuoppaan, eikä mieti pääseekö sieltä enää ylös. Tunteet voivat vaihdella laidasta laitaan joka tapauksessa. Jos ihmisellä on ongelma tai useampi, energia tahtoo mennä siihen ongelmaan ja se vaikuttaa myös parisuhteeseen ja kahden ihmisen tasapuoliseen kommunikaatioon..
Voi kyllä. Intuitio hyödyntää järkeä, tunteita kokemuksia ns. hiljaista tietoa. Voisiko sinne lätäkköön joskus loikata kuitenkin. Onko se tunne kuivana säilymisestä lopulta niin mahtava kuin se, että tekisikin joskus jotain vähän itselleen odottamatonta?
Tuosta olen samaa mieltä, että, jos molempien tai toisen energia menee miinakenttien varomiseen tai kiertämiseen, ei siitä oikein tahdo tulla mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin suoraan asiaan, kuin kiertää ja kaarrella ja toivoa että toinen tajuaa. Vihaan kiertelijöitä ja kaartelijoita.
Milloin viimeksi?se taitaa olla varattu mies!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyllä. Intuitio hyödyntää järkeä, tunteita kokemuksia ns. hiljaista tietoa. Voisiko sinne lätäkköön joskus loikata kuitenkin. Onko se tunne kuivana säilymisestä lopulta niin mahtava kuin se, että tekisikin joskus jotain vähän itselleen odottamatonta?
Tuosta olen samaa mieltä, että, jos molempien tai toisen energia menee miinakenttien varomiseen tai kiertämiseen, ei siitä oikein tahdo tulla mitään.Olen kyllä valmis hyppäämään tunnefiiliksessä oikean naisen kanssa vaikka kuinka syvälle. Ehkä kirjoittaessani oli mielessä elämän hallinta kokonaisuudessaan, ettei päästä omaa syytään elämäänsä hallitsemattomaan tilaan esim. taloudellisesti. Olla yleensä jalat maassa oleva tyyppi, rakkaudessa sokka irti 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä valmis hyppäämään tunnefiiliksessä oikean naisen kanssa vaikka kuinka syvälle. Ehkä kirjoittaessani oli mielessä elämän hallinta kokonaisuudessaan, ettei päästä omaa syytään elämäänsä hallitsemattomaan tilaan esim. taloudellisesti. Olla yleensä jalat maassa oleva tyyppi, rakkaudessa sokka irti 🤔
Tosi tärkeää, että elämänhallinta on kunnossa, se kun määrittää todella monta arkista asiaa, ja uskaltaa silti heittäytyä tunteiden kanssa, ettei jää rakkaudessa pidättelemään ja himmailemaan. Minulla on myös elämänhallinta kunnossa, mutta tunteisiin heittäytymisestä en voi sanoa samaa.
Itselläni tuo suoraviivaisuuden puute näkyy ajoittain esim. siinä, että jään pohtimaan liikaa asioita. Se aiheuttaa helposti sen, että pitäydyn mielellään hyväksi havaituissa asioissa ja toimintatavoissa. Vältän siis pettymyksiä, ja koska vältän pettymyksiä, voin olla tietyllä tapaa melko vaativa ihmissuhteiden suhteen. Hienotunteisuus ja sellainen tunneäly ovat minulle tärkeitä. Jos huomaan, että toinen ei tajua ponnistelujani ja hienojakoisia vihjeitäni, olen helposti pettynyt.
Toisaalta voin olla joissain asioissa sitten spontaani ja nopeakin. Riippuu vähän asioista ja tilanteista, herkkis kuitenkin. Koska suoraviivaisuus vaatii itsellä harjoittelua, tykkään parisuhteessa siitä ominaisuudesta toisella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi tärkeää, että elämänhallinta on kunnossa, se kun määrittää todella monta arkista asiaa, ja uskaltaa silti heittäytyä tunteiden kanssa, ettei jää rakkaudessa pidättelemään ja himmailemaan. Minulla on myös elämänhallinta kunnossa, mutta tunteisiin heittäytymisestä en voi sanoa samaa.
Itselläni tuo suoraviivaisuuden puute näkyy ajoittain esim. siinä, että jään pohtimaan liikaa asioita. Se aiheuttaa helposti sen, että pitäydyn mielellään hyväksi havaituissa asioissa ja toimintatavoissa. Vältän siis pettymyksiä, ja koska vältän pettymyksiä, voin olla tietyllä tapaa melko vaativa ihmissuhteiden suhteen. Hienotunteisuus ja sellainen tunneäly ovat minulle tärkeitä. Jos huomaan, että toinen ei tajua ponnistelujani ja hienojakoisia vihjeitäni, olen helposti pettynyt.
Toisaalta voin olla joissain asioissa sitten spontaani ja nopeakin. Riippuu vähän asioista ja tilanteista, herkkis kuitenkin. Koska suoraviivaisuus vaatii itsellä harjoittelua, tykkään parisuhteessa siitä ominaisuudesta toisella.🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta voin olla joissain asioissa sitten spontaani ja nopeakin. Riippuu vähän asioista ja tilanteista, herkkis kuitenkin. Koska suoraviivaisuus vaatii itsellä harjoittelua, tykkään parisuhteessa siitä ominaisuudesta toisella.Yliajattelevaisuudessa olemme ainakin samanlaisia. Toisaalta mahtaako sille mitään jos hetkessä tulee tuhat ajatusta eri kantilta mieleen ja jää niitä sitten pohtimaan kun voisi vaikka toimia. Hienotunteisuus on minunkin ”heikkous” jossain mielessä. Ajattelen enemmän naisen näkökulmasta, ettei nyt sovi edes esittäytyä kun nainen ei ehkä halua liian suoraa toimintaa, vaikka itse uskaltaisinkin lähestyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä valmis hyppäämään tunnefiiliksessä oikean naisen kanssa vaikka kuinka syvälle. Ehkä kirjoittaessani oli mielessä elämän hallinta kokonaisuudessaan, ettei päästä omaa syytään elämäänsä hallitsemattomaan tilaan esim. taloudellisesti. Olla yleensä jalat maassa oleva tyyppi, rakkaudessa sokka irti 🤔
Tulta stana! Tuli vain biisistä mieleen... Ai, löysikin tulitikut 🚬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ainainen jahkailu ja päättämättömyys on puuduttavaa 🙄 Kun on selvät sävelet, niin alkaa tapahtua. Ei silti hätiköiden ja hutiloiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliajattelevaisuudessa olemme ainakin samanlaisia. Toisaalta mahtaako sille mitään jos hetkessä tulee tuhat ajatusta eri kantilta mieleen ja jää niitä sitten pohtimaan kun voisi vaikka toimia. Hienotunteisuus on minunkin ”heikkous” jossain mielessä. Ajattelen enemmän naisen näkökulmasta, ettei nyt sovi edes esittäytyä kun nainen ei ehkä halua liian suoraa toimintaa, vaikka itse uskaltaisinkin lähestyä.
Oletan, että olet sama henkilö kuin hän, jonka kanssa olen keskustellut pidemmästi tässä ketjussa. Merkkaan siis omat kommenttini nyt näin niin erotat kommentit toisistaan.
Hauska, että olet samanlainen pohdiskelija sitten kuin minä. Ehkä epävarmuus tekee oman lisänsä näihin tilanteisiin, vaikka muuten olisikin suoraviivainen. Ylen palttinen itsevarmuuskaan ei ole mielestäni oikein mukavaa, tykkään hienotunteisuudesta enemmän. Toisaalta jos kaksi yliajattelijaa kohtaavat jäävät molemmat empimään siirtoaan ja siinä voi mennä jokunen tovi, että mitään tapahtuu jos ylipäätään tapahtuu. Tilanteet lipuvat silmien editse ja siinä jääkin sitten hyvin aikaa pohdiskella (itsekseen), että olisiko voinut vai eikö ehkä sittenkään ja jos nyt kuitenkin koska jne. 😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärettömän hyvin sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et tiedä mistään mitään. Anteeksi nyt vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta olen samaa mieltä, että, jos molempien tai toisen energia menee miinakenttien varomiseen tai kiertämiseen, ei siitä oikein tahdo tulla mitään.Toivottavasti käytät aikaa tällaiseen tyhjänpäiväiseen sanailuun vain omissa asioissasi?!
- Anonyymi
Aikovatko tappaa hänet sen vuoksi? Trololo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla, että selitin intuitiota vähän leväperäisesti ja siten väärinkin. Hyppäsin suoraan siihen, miten intuitio hyödyntää kaikkea ihmisen ajattelua ja kokemuksia, kun erittely on juuri oleellinen asia. Antaa tutkijan kertoa, mitä se on:
https://yle.fi/a/3-11220765
"Usein ajatellaan, että intuitio on päähän pälkähtävä oivallus. Ja onhan se sitäkin. Mutta intuitio on kaksisuuntainen kanava. Sen kautta on mahdollista vastaanottaa ja hakea tietoa."
Kaikista ei ole keksijöiksi, mutta intuitiosta on paljon apua ihan tavallisessa arkielämässä. Raamin mukaan ensimmäinen askel intuition hyödyntämiseen on ymmärtää, että meillä on kaksi ajattelun järjestelmää ja ne toimivat yhdessä. Tietoisessa päättelyssä ihminen tietää ajattelevansa juuri tiettyä ajatusta, mutta intuitiossa ihminen vain tietää osaamatta selittää miten.
Intuition käyttäminen vaatii erityisesti erottelun taitoa. Intuitio ei ole sama asia kuin tunne tai mielikuvitus. Ja intuitio voi olla myös väärässä, samaan tapaan kuin päättelykin voi johtaa virheisiin, jos esimerkiksi faktat eivät ole kunnossa.
– Tyypillisesti voimakas pelko tai rakastuminen ovat pahimmat intuition vinouttajat. Silloin meillä on ikään kuin sidos jonkin suuntaan, Raami kuvailee.
Raamin mukaan kehotuntemukset ovat hyviä intuition tunnistamisessa, sillä kehoa on vaikea manipuloida. Kehotuntemuksia voivat olla esimerkiksi kylmät väreet ja vatsanpohjan tuntemukset. Intuitioon liittyy usein myös rauhallisuus, intuition osoittama suunta tuntuu hyvältä”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂hullua puhetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärettömän hyvin sanottu!
Mikä tossa oli hyvää tai tarpeellista???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta tulee vaan mieleen, että kuvittelet näkeväsi tuntemattoman ihmisen sisälle ja arvioimaan häntä ihmisenä, jotenkin out of life.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti käytät aikaa tällaiseen tyhjänpäiväiseen sanailuun vain omissa asioissasi?!
Jos sinulle on tyhjänpäiväistä, loogisempaa olisi jättää vastaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliajattelevaisuudessa olemme ainakin samanlaisia. Toisaalta mahtaako sille mitään jos hetkessä tulee tuhat ajatusta eri kantilta mieleen ja jää niitä sitten pohtimaan kun voisi vaikka toimia. Hienotunteisuus on minunkin ”heikkous” jossain mielessä. Ajattelen enemmän naisen näkökulmasta, ettei nyt sovi edes esittäytyä kun nainen ei ehkä halua liian suoraa toimintaa, vaikka itse uskaltaisinkin lähestyä.
Todellakin huomaa, että yliajattelet. Kuolin melkein tylsyyteen tässä jo, kun luin teidän keskusteluanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin huomaa, että yliajattelet. Kuolin melkein tylsyyteen tässä jo, kun luin teidän keskusteluanne.
Etkö oikein hahmota asioita? Yliajattelevuus johtuu paljolti siitä, että että on hyvin rikas sisäinen elämä ja ajatusmaailma, josta voi ammentaa vaikka yliajatteluun tai mielikuvitukseen tai ongelman ratkaisuihin. Vastakohta on tyhjä pää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö oikein hahmota asioita? Yliajattelevuus johtuu paljolti siitä, että että on hyvin rikas sisäinen elämä ja ajatusmaailma, josta voi ammentaa vaikka yliajatteluun tai mielikuvitukseen tai ongelman ratkaisuihin. Vastakohta on tyhjä pää.
Hahmotan. Olet jahkailijaluonne = todella boring tapaus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hahmotan. Olet jahkailijaluonne = todella boring tapaus.
Kirjoitat jotenkin henkilökohtaisesti anonyymipalstalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat jotenkin henkilökohtaisesti anonyymipalstalla.
Eikö sulla mitenkään muuten särähdä silmään tämä palstaäijän toden totta tuttavallinen kirjoittelu itsensä kanssa? Oh gosh
- Anonyymi
Avoimuus
- Anonyymi
Villi
- Anonyymi
Ideaali avioliitto on sellainen missä sekä mies ja vaimo heijastavat toisiinsa Kristuksen rakkautta. En voisi sietää vaimoa kenessä ei ole tuota puhdasta ja epäitsekästä rakkautta. Se rakkaus on jatkuvasti itsensä uhraavaa. Siedän siis kyllä epäuskoisia ihmisiä elämässäni, mutta vaimonani, en sietäisi epäuskoista. Jeesuksen puuttuminen ihmisestä, tekee välillemme näkymättömän mutta loputtoman kuilun.
- Anonyymi
Että prsekin pitäis pyyhkiä jumalan nimessä
- Anonyymi
Sen tuntee, et viihtyy toisen seurassa ja tuntee samalla, et toinen ajattelee yhdessä olosta samoin.
- Anonyymi
Juuri näin. Olo tuntuu kotoisalta ja turvalliselta hänen lähellään. Tekisi mieli vaan sukeltaa sinne sun kainaloon ja jäädä sinne pois kaikelta pahalta.
Sun kanssa on hyvä olla, voisin vaan kattoo sua ja olla hiljaa ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Olo tuntuu kotoisalta ja turvalliselta hänen lähellään. Tekisi mieli vaan sukeltaa sinne sun kainaloon ja jäädä sinne pois kaikelta pahalta.
Sun kanssa on hyvä olla, voisin vaan kattoo sua ja olla hiljaa ❤️❤️
- Anonyymi
Miksi se on aina kaivattu? Kuulostaa aivan järkyttävän tyhmältä. Itsellä on vain kiinnostuksen kohteita, joita en kaipaa varsinaisesti mutta olen kiinnostunut tutustumaan.
Kaivattu sana antaa omasta mielestä koko jutulle sellaisen epätoivoisen fiiliksen, aivan kuin se toinen olisi saavuttamattomissa jostain kumman syystä. Mutta toisaalta ketkä täällä pyörivät ovat 99% varmuudella melkosia pelkureita, jotka eivät uskalla ottaa kontaktia niihin ihmisiin kenestä ovat kiinnostuneita.- Anonyymi
Ihan villisti veikkaisin, koska tämä on "Ikävä"-palsta, jonka synonyymi on kaipaus.
- Anonyymi
Sinä et kaipaa ketään vaan olet vain pintapuolisesti kiinnostunut. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikki muut olisivat samanlaisia. Täällä on meitä rakastuneitakin, jotka todellakin kaipaavat.
- Anonyymi
Jos en kaipaisi ketään, en edes kirjoittelisi ikäväpalstalla.
- Anonyymi
Minusta myös tämä palstaäijän lanseraama muidenkin päähän syöpynyt termi on jotenkin todella banaali ja erotomaaninen konsepti
- Anonyymi
Jep. Kaikki mitä sanoit, on totta.
- Anonyymi
Hän on rauhallinen, joka osaa innostua. Minä olen innostullinen, joka osaa rauhottua.
- Anonyymi
Hyvin sanottu 😉
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko innostunut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko innostunut?
Varmaankin sitä tämä palstaäijä tarkoittaa muita itseäsi yksinkertaisempana pitävä tapaus
- Anonyymi
Positiivisuus ja huumori, katoavaa kansanperinnettä tässä murjotuksien maassa,
jos nainen on positiivinen niin sillä antaa paljon kaikessa muussa anteeksi jopa paksuissa nilkoissa ja alavatsan läskeissäkin,
murjottavaa tosikkoa ei kauaa kukaan katsele, ei ei.
Paras kysymys aiheesta:
Mutta mistä tulee kärttyisiä vanhoja ämmiä?
;nuorista kivoista likoista.- Anonyymi
Nuoret sellaiset parikymppiset muijat on khyl kärttysii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret sellaiset parikymppiset muijat on khyl kärttysii
Ole hyvä ja kokeile taistella nelikymppisen kanssa
- Anonyymi
Niin, sekin on tullut toisaalta huamattua, että jos niitä humoristisia helmiä lämii takaisin niin eivät kestä sitä että eikö tässä ping pongia pelattu yritän vaan sopeutua käytöskulttuuriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä ja kokeile taistella nelikymppisen kanssa
Lähtökohta on jo pielessä, jos puhutaan taistelusta.
- Anonyymi
Miksi sä puhut kenestäkään ihmisestä kärttyisenä ämmänä?? Ymmärrätkö yhtään mistään mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohta on jo pielessä, jos puhutaan taistelusta.
No en minä nut viitannutkaan mihinkään pärisyhteisiin. Suhteita joskus edelliseen tekstiin mihin vastataan myrkyllinen tapaus
- Anonyymi
Ne kärttysät ämmät on viimeim oivaltaneet, että te miehet ootte persiistä, aina ja ikuisesti. Nuoret plikat viel elättellee katteetonta toivoa siitä ettei niin olis.
- Anonyymi
Toisista tulee toisista ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä puhut kenestäkään ihmisestä kärttyisenä ämmänä?? Ymmärrätkö yhtään mistään mitään?
No voi kauheeta kun osu,
kasva ja kestä nyt jo, jos joku sanoo suoraan,
- vanha kansa sanoi ;
että tulee vanhan ämmän tauti , kun on jatkuvasti pahalla päällä,
kun hormoonit muuttuu ja alkaa se iänikuinen valitus ja narina, ja täytyy sanoa ihan joka asiasta,
ämmät muuttuu vittumaisemmaksi ja kärttyisäksi kun ikää tulee, tämä on todettu fakta,
äijät taas kun testot vähenee tulee aina leppoisammiksi, todettu fakta,
Tottakai poikkeuksia on , niitä vaan ei käytännössä näe eikä huomaa , sori - Anonyymi
Jooo. Ne vetelät, mitään aikaan saamattomat äijät aiheuttaa sen. Kaljamaha pois, kuntosalille ja muita harrastuksia kuin ryyppääminen, niin siinä hyvä alku, ettei tule kärttyisiä ämmiä. Vanhoja tulee kaikista, jos ei kuole nuorena, esim hyppää parkkihallin katolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi kauheeta kun osu,
kasva ja kestä nyt jo, jos joku sanoo suoraan,
- vanha kansa sanoi ;
että tulee vanhan ämmän tauti , kun on jatkuvasti pahalla päällä,
kun hormoonit muuttuu ja alkaa se iänikuinen valitus ja narina, ja täytyy sanoa ihan joka asiasta,
ämmät muuttuu vittumaisemmaksi ja kärttyisäksi kun ikää tulee, tämä on todettu fakta,
äijät taas kun testot vähenee tulee aina leppoisammiksi, todettu fakta,
Tottakai poikkeuksia on , niitä vaan ei käytännössä näe eikä huomaa , soriÄmmiksihän noita tosiaan kutsutaan. Nimitys sinänsä harhaanjohtava, että munathan siellä housussa on, vaikka turhaan. Kuten ilmeisesti munallinen ämmä tämänkin ”kärttyisä vanha ämmä” -kommentin kirjoittaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne kärttysät ämmät on viimeim oivaltaneet, että te miehet ootte persiistä, aina ja ikuisesti. Nuoret plikat viel elättellee katteetonta toivoa siitä ettei niin olis.
Se on sitä idealismia
- Anonyymi
Ilmeisen pitkävihainen, vaikka syytä ei olisi. Rankaisee oletetuista asioista, vähän sadisti ja manipuloija. Taistelee myös yksinään ja keinoja kaihtamatta sekä miettimättä seurauksia pidempikestoisesti 🤪
Nyt mä vaan mietin, että pystynkö mä elämään noiden asioiden tapahtumien kanssa. Ristiriita velloo sisällä koko ajan.
Luottamus on se tärkein pohja kaikelle, enkä tarkoita pelkkää pettämistä, vaan se rskentuu monesta asiasta. Ihmisen käytös kertoo niin paljon.- Anonyymi
Kuulostaa suomalaiselta pitkän linjan avioliitolta palstasetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa suomalaiselta pitkän linjan avioliitolta palstasetä
Huomenta vaan sullekin rakas 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta vaan sullekin rakas 😘
Liian kalliiksi tuli olla eri mieltäkään edellistä provoiilua jatkaakseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian kalliiksi tuli olla eri mieltäkään edellistä provoiilua jatkaakseni
Ei varsinaista provoilua... Valitettavasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varsinaista provoilua... Valitettavasti.
Se on varmaan ko pyhän sakramentin alkuperäinen tarkoituskin?
- Anonyymi
Intro plus intro is perfection like she is i love her
- Anonyymi
Millaisia alusvaatteita heillä on tässä tyynysodassa onko lycraa pitsiä muu mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia alusvaatteita heillä on tässä tyynysodassa onko lycraa pitsiä muu mikä?
Munmokalsongit 🤩🤩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Munmokalsongit 🤩🤩
Täytyykö tämän vaatetuksen vastata myös puheita? I’m terrible
- Anonyymi
Hänellä on luonteessaan vahvuutensa ja heikkoutensa. Vahvuuksista tykkään, heikkoudet ymmärrän. Meissä on paljon samaa, miksi vedämme toisiamme puoleemme. Toisessa ärsyttää myös se, mikä itsessäkin. Vahvuuksia meillä on mm. sosiaalinen lahjakkuus ja kiltteys. Niiden huonona puolena se, ettei aina osaa puolustaa itseään ja toimia sponttaanisti seurauksista välittämättä.
n- AnonyymiUUSI
Niin juuri.
- AnonyymiUUSI
Luin palstasetä rivien välistä tämän itsekehusi loppukaneetin ja meinasin ihan tikahtua
- AnonyymiUUSI
Minä olen luonteeltani kuin lehmän utareet ja hän on luonteeltaan lypsäjä.
- AnonyymiUUSI
Ei stna 🐄 😅
- AnonyymiUUSI
Hän on luotettava ja pääosin kiltti (vaikka on hänessä hankalatkin puolensa), rauhallinen (yleensä) ja rehellinen.
- AnonyymiUUSI
Yleisellä tasolla kysymys on, hankala.
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat
Sä oot kyllä sakee/pöyröö
- AnonyymiUUSI
Arvostan kaikkea sitä, mitä en itse ole.
- AnonyymiUUSI
Mä en tiiä yhtään millainen hän on. Ainakin sosiaalisempi ja rohkeampi kuin minä. Haluaisin kyllä tutustua enemmän
- AnonyymiUUSI
Ei narsisti! Tosin osaan jo nämä tunnistaa.
- AnonyymiUUSI
En tiedä hänestä juuri mitään, mutta hän taitaa olla ainakin minua vähäpuheisempi ja ujompi. En tiedä vielä hänen nimeään.
- AnonyymiUUSI
Leijona luonne hieno, huolehtiva sekä karjuva jopa toisinaan hiukan pelottava karjahdellessaan.
- AnonyymiUUSI
🤭😂
- AnonyymiUUSI
Just joo palstasetä sinun ”ihillesi”
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just joo palstasetä sinun ”ihillesi”
Oletus ihan itsekorostuksen perusteella. Minäkin anaalisoin netissä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun483299Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5121993Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171940Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821877- 181542
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431488- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1271263UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121192