Onko Joensuussa, tai lähiympäristössä hankalia työnantajia, jotka ei arvosta työntekijäänsä, kertokaa.
Työnantajat
14
496
Vastaukset
- Anonyymi
Kuntouttavassa työtoiminnassa se työnantajien arvostus tulee erittäin hyvin ja nopeasti esille. Tosin kyse ei ole työsuhteesta, joten harva jää arvuuttelemaan.
- Anonyymi
Lassila Tikanoja
- Anonyymi
Eräs rautakauppa..Surullisen kuuluisa..Kukaan ei halua sinne takaisin jos on lähtenyt..
- Anonyymi
Työntekijällä oikeudet.Työnantajalla velvollisuudet mutta oikeudet puuttuu.
- Anonyymi
Isot Siivous firmat kuten l&t ym
- Anonyymi
Kaikkihan ne hankalia kun työpanosta vaativat.
- Anonyymi
Oikeassa olet työnteko on myrkkyä päivät kun saa lorvia tupakkalla olla seurustella se olis hyvä työpaikka kyllä niitä muutamia on nuolemalla pärjää
- Anonyymi
Pitää paikkansa lipo lipo sillä monessa firmassa pärjää paremmin kuin työnteolla kokemusta on lipo olen
- Anonyymi
Teekoo tuote oli hyvä työpaikka
- Anonyymi
Ei voi kuin vilpittömästi toivoa että nämä hankalat työnantajat ymmärtää hakeutua muualle!
1. Pohjois-Karjalan Osuuspankki, verotettava tulo: 40 291 986 €, verot yhteensä: 8 061 397 €
2. Medisize Oy, verotettava tulo: 39 222 401 €, verot yhteensä: 7 846 425 €
3. Assa Abloy Oy, verotettava tulo: 25 337 863 €, verot yhteensä: 5 070 573 €
4. Pohjois-Karjalan Osuuskauppa, verotettava tulo: 21 352 287 €, verot yhteensä: 4 273 457 €
5. Broman Group Oy, verotettava tulo: 12 481 168 €, verot yhteensä: 2 499 234 €
Lisää löytyy kymmenittäin kohdasta "Suurimmat yhteisöveron maksajat 2023" valittaessa kunnaksi Joensuu. Sen jälkeen ei enää tarvitse tämän viestiketjun avaajan tai monen muunkaan enää itkeä asiasta kun kaikki yritykset ja hankalat työnantajat ovat lähteneet. - Anonyymi
Oy Anselmi ab ei maksa veroja toivottavasti pysyy suomessa
- Anonyymi
Eleve rakennus huono työpaikka onneksi kauppahalli on Tommin pommi tappio raju.
- Anonyymi
Eleve on alisuoritttaja ent HS kiinteistö saneeraus kuulu parveke remontoija oikeusjuttu. Kauppahalli liian vaativa työ lisä aikaa ym.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273