Työnantajat

Anonyymi-ap

Onko Joensuussa, tai lähiympäristössä hankalia työnantajia, jotka ei arvosta työntekijäänsä, kertokaa.

14

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuntouttavassa työtoiminnassa se työnantajien arvostus tulee erittäin hyvin ja nopeasti esille. Tosin kyse ei ole työsuhteesta, joten harva jää arvuuttelemaan.

• Anonyymi

Lassila Tikanoja

• Anonyymi

Eräs rautakauppa..Surullisen kuuluisa..Kukaan ei halua sinne takaisin jos on lähtenyt..

• Anonyymi

Työntekijällä oikeudet.Työnantajalla velvollisuudet mutta oikeudet puuttuu.

• Anonyymi

Isot Siivous firmat kuten l&t ym

• Anonyymi

Kaikkihan ne hankalia kun työpanosta vaativat.

• Anonyymi

Oikeassa olet työnteko on myrkkyä päivät kun saa lorvia tupakkalla olla seurustella se olis hyvä työpaikka kyllä niitä muutamia on nuolemalla pärjää

• Anonyymi

Pitää paikkansa lipo lipo sillä monessa firmassa pärjää paremmin kuin työnteolla kokemusta on lipo olen

• Anonyymi

Teekoo tuote oli hyvä työpaikka

• Anonyymi

Ei voi kuin vilpittömästi toivoa että nämä hankalat työnantajat ymmärtää hakeutua muualle!
      1. Pohjois-Karjalan Osuuspankki, verotettava tulo: 40 291 986 €, verot yhteensä: 8 061 397 €
      2. Medisize Oy, verotettava tulo: 39 222 401 €, verot yhteensä: 7 846 425 €
      3. Assa Abloy Oy, verotettava tulo: 25 337 863 €, verot yhteensä: 5 070 573 €
      4. Pohjois-Karjalan Osuuskauppa, verotettava tulo: 21 352 287 €, verot yhteensä: 4 273 457 €
      5. Broman Group Oy, verotettava tulo: 12 481 168 €, verot yhteensä: 2 499 234 €
      Lisää löytyy kymmenittäin kohdasta "Suurimmat yhteisöveron maksajat 2023" valittaessa kunnaksi Joensuu. Sen jälkeen ei enää tarvitse tämän viestiketjun avaajan tai monen muunkaan enää itkeä asiasta kun kaikki yritykset ja hankalat työnantajat ovat lähteneet.

• Anonyymi

Oy Anselmi ab ei maksa veroja toivottavasti pysyy suomessa

• Anonyymi

Eleve rakennus huono työpaikka onneksi kauppahalli on Tommin pommi tappio raju.

• Anonyymi

Eleve on alisuoritttaja ent HS kiinteistö saneeraus kuulu parveke remontoija oikeusjuttu. Kauppahalli liian vaativa työ lisä aikaa ym.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6594
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4472
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3158
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1564
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1349
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1273
    Aihe