Autoihin tulee 17v -lätkä – Liikenneministeri Lulu Ranne: ”Poikkeuslupakuskeja on liikenteessä aivan liikaa”
https://www.apu.fi/artikkelit/autoihin-17-latka-yoajo-kielletaan-ministeri-lulu-ranne?utm_medium=Social&utm_campaign=tuulilasi&utm_source=Facebook#Echobox=1753344569
Oikein! Itsehän tuon ovat aiheuttaneet, joten tilattuna tulee. Toivottavasti rajoitus auttaa edes jossain määrin vähentämään onnettomuuksia. Vähäkin on parempi kuin ei mitään!
Autoihin tulee 17v -lätkä Poikkeuslupakuskeja on liikenteessä aivan liikaa
10
142
Vastaukset
- Anonyymi
- ainut oikea ratkaisu olisi - EI AJO-Korttia alle 18vuotiaille -
- Anonyymi
Ei mullakaan OLE ajokorttia😄 ajan silti👌👌👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mullakaan OLE ajokorttia😄 ajan silti👌👌👌
Varmaan on asia millä kannattaa kehuskella. Tutut varmasti pitää sinua maakunnan kovimpana ja etenkin älykkäimpänä jätkänä. Kaltaistasi kun on erilaisia todisteita kertynyt jo riittävästi.
- Anonyymi
Tämä olis varmin ratkaisu ko. ongelmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä olis varmin ratkaisu ko. ongelmaan
Siis ei ajokorttia alle 18v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan on asia millä kannattaa kehuskella. Tutut varmasti pitää sinua maakunnan kovimpana ja etenkin älykkäimpänä jätkänä. Kaltaistasi kun on erilaisia todisteita kertynyt jo riittävästi.
👌👌👌👌👌
- Anonyymi
Ja ajokortti pois yli 70 vuotiailta seniileiltä heti!
- Anonyymi
Autokouluun vasta kun on sotilaspassi taskussa.
On jo saanut koulutusta vastuunottoon ja sääntöjen noudattamiseen. - Anonyymi
17-lätkä takaikkunaan sekä autoon nopeusrajoitin 17 km/h...
- Anonyymi
No, ehkä sallittaisiin 30km/t Ruotsin mallin mukaiseen autoon.
"Brydellä ei ole ajokorttia, mutta hän saa ajaa Volvoaan, koska teknisesti se ei ole enää auto vaan traktori."
Aivan, sillä onhan Volvoa sanottu kautta aikain traktoriksi jo muutenkin!😆
"Lisäksi A-traktorissa on oltava nopeudenrajoitin ja iso punainen kolmio takaikkunassa. Ajoneuvo saa kulkea korkeintaan 30 kilometriä tunnissa, ja ajoluvaksi riittää mopokortti." https://yle.fi/a/74-20153193
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273