Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?
28
1446
Vastaukset
- Anonyymi
Miten ois tiuhtista ja viuhtista lapaset?
- Anonyymi
Muumit on aina keskuudessamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muumit on aina keskuudessamme.
Ja onko tämä uhka vai mahdollisuus?
- Anonyymi
Tekee mieli keksiä
- Anonyymi
Mulla odottaa kaapissa
- Anonyymi
kaurakeksit sydän mä
- Anonyymi
Eikö sulla ole kampaa tai harjaa?
- Anonyymi
Oravat tästä vielä puuttuis! Hyönteislajeja on jo...yksikin niistä on liikaa.
Hattiwatit on rakentaneet täällä.- Anonyymi
Oman pienen maailman tai mikrokosmoksen luultavasti
- Anonyymi
Takussa oli hiukset aamulla, kun heräsin…
Joku salaa rakastanut taas yöllä.
Kaksoisliekki rakkaus mies varmaan ollut asialla.
Jossain oli kompuroinut,koska minulla oli ainakin nilkka eilen kipeänä.
Koeta nyt pysyä pystyssä!- Anonyymi
Niin olen palstasetä ymmärrärtänyt, että tämä sinun konstruktio tästä liekkipierusta on kuin Matti ja Mervi vuorotellen vastaajana kelloportinkadulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen palstasetä ymmärrärtänyt, että tämä sinun konstruktio tästä liekkipierusta on kuin Matti ja Mervi vuorotellen vastaajana kelloportinkadulla
Kiitos kohteliaisuudesta 🙏🏻😇🥰😘
Minä voisin alkaa sinun kauniiksi Mervi vaimoksi niin sinä voisit olla minun Komea Rakas Matti mieheni ❤️🔥❤️💞😮💨💓💓
- Anonyymi
Onko sitt Tikkuja vai Takkuja?
- Anonyymi
Tiku ja Taku nukkuivat samassa sängyssä. Aamulla Tikun p*llikarvat olivat takussa.
- Anonyymi
Onko tämä tulkittavissa onnelliseksi lopuksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä tulkittavissa onnelliseksi lopuksi?
Ei vaan onnelliseksi aluksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan onnelliseksi aluksi.
Tiku: Missä on minun vyöni?
Taku: Hanki henkselit.
- Anonyymi
Kyllä mä otankin, kun saan päätettyä.
- Anonyymi
Miksi tekisin tikusta asiaa kun sanoit vuosia sitten ettei meillä ole mitään puhuttavaa? Everytime..
- Anonyymi
tuntuisiko hassulle mennä nukkumaan että siis ei peiytyoa ollenkaan vaan nukkumassa niiin.. kun jos hellettä.
- AnonyymiUUSI
Teen varmasti jos niin käy.
- AnonyymiUUSI
Ei se taida olla naisen työ ottaa mitää yhteyttä mieheen joka ei ansaitse mitään. Raukka yrittää päästä helpolla😭
- AnonyymiUUSI
Mä haluaisin, et nainen laittais minulle wa-viestin. Mahtaakohan sitä päivää tulla lainkaan. 😳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin, et nainen laittais minulle wa-viestin. Mahtaakohan sitä päivää tulla lainkaan. 😳
Ei.
- AnonyymiUUSI
Mä oon ehkä enemmän sellainen, joka tekee selvää Tikusta ja Takusta. 🤔
- AnonyymiUUSI
Juot niiden kaljat?
- AnonyymiUUSI
Ett arvaakaan kuinka paljon tatata tahtoisin.. 😍❤️
- AnonyymiUUSI
Mä olen jo kaikki kalikat kalunnut. Nyt olisi sun vuoro keksiä kepistä asiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427