Minulla vippaa päästä ja haluan haukkua ja puhua pahaa kanssa ihmisistä Suomussalmella.
Mitä minun tulisi tehdä ?
Mielestäni samassa tilanteessa on muitakin ihmisiä.
Olisiko Paasilinnan opeista apua meille
Olen mieleltäni sairas
28
1150
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta vääkiöön.
- Anonyymi
Hukirelluko se nyt on avautunut?
Et oo hullu. Oot niinku me toesetki teällä. Ilosie ja mukavie ja ystävällisie. Se vaan tuntuu siusta että oot erillaenen ku me muut.
- Anonyymi
Lumperi on avautunut ongelmistaan!
Mittään avvautumisie tarvita. Eläpä yritä olla erillaenen sinäkään. Oot kuitenki samanlaenen niinku me muutki ollaan.
- Anonyymi
Meehän parrakas nyrkillä tapettava J. T suosiolla ite hoitoon, ettei tarvi laittaa.
- Anonyymi
Näköjään tarvitset hoitoa itsekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään tarvitset hoitoa itsekin
Ala jo mennä parrakas pikku J. T sinne hoitoon. Ettei mee kalliita resursseja siihen, että tulevat sinut kotoa hakemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala jo mennä parrakas pikku J. T sinne hoitoon. Ettei mee kalliita resursseja siihen, että tulevat sinut kotoa hakemaan.
Entä jos on ajanut parran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä on sekopäällä parta. Luulee, että parta tekee miehen 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna vaan parran kasvaa ja mene Ruotsiin pilluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä on sekopäällä parta. Luulee, että parta tekee miehen 😂
Ei parta pahoille kasva , turpajouhet joutaville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei parta pahoille kasva , turpajouhet joutaville.
Näkyy kasvavan. Paha ja joutava ukko on.
- Anonyymi
Miten olisi naru?
- Anonyymi
Epäkohteliaita ja sivistymättömiä kommentteja.
On havaittavissa henkilöillä ei ole aivotoimintaa.- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Joo..tosi ilikeitä on monet kirjotukset. Rauhaa ja rakkautta yli rajojen kaekille.
Jätähän elukat ja lapset sentään ilman "rakkauttasi".
Anonyymi kirjoitti:
Jätähän elukat ja lapset sentään ilman "rakkauttasi".
Äläpä petoviili syytä toesie ihtesi tekemisistä!!
- Anonyymi
Et erotu yhtään joukosta olet ihan terve.
- Anonyymi
Ai pikku Joukosta 😂
- Anonyymi
Sama vippaus taitaa vaivata puolta Suomussalmea. Aloitetaan positiivisuudella, minulla on monesta taudista labroissa positiivinen tulos, entä sinulla?
- Anonyymi
Tee ja puhu ihmisille vain niinkuin itse haluaisit sinulle tehtävän ja puhuttavan. Haluatko pahaa vai normihyvää.
- Anonyymi
Lomalle tulossa - neljä viikkoa 😊!
Olisko halukkaita naisia😘😘👄💋hmmm...- Anonyymi
Pysy poissa halujesi kanssa
- Anonyymi
Ota lääkkeet!
- Anonyymi
Jos olet mieleltäsi sairas ja Suomussalmelta, niin et ole yksin.
- Anonyymi
Niinako se siellä?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6232606Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182056Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232040JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191586- 671554
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641498- 1261262
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191044Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16988