Äskenkin joku keltapaitainen viiletti menemään Laivalinnankadulla ja välillä oli keskellä tietä.
Miksi jotkut pyöräilijät ajavat autotiellä?
7
250
Vastaukset
- Anonyymi
Laivalinnankadulla ei taida olla pyörätietä,parempi kadulla kun kävelijöiden seassa.
- Anonyymi
Ei se ole parempi autojen edessä mennä, turvallisempaa siellä jalkakäytävällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole parempi autojen edessä mennä, turvallisempaa siellä jalkakäytävällä.
esim. Relanderinkadulla halpa kauppojen kohdalle autot ajavat kevyenliikenteen väylällä/jalkakäytävällä ja parkkeeraa at myös kulku pelinsä , vaikka parkkipaikkoja on vapaana.
uropaketistako ajokortti saatu?
poliisit sakottamaan vaan. nii saadaan euroja yhteiskunnalle - Anonyymi
Skuutit myös vaarallisia liikenteessä.
Perjantaina oli taas yx täti pötköllään ja tilasivat läsnäolijat ambulanssin, oliko törmännyt pyöräilijään.
Kävellen olisit jo perillä.
Ylilihavatkin kuljettaa itseään sähkövetoisesti, vaikka lenkkeily olisi kohdallaan.
- Anonyymi
venäläiset maksaa ghettoblasterista 75 euroo
- Anonyymi
vievät veneeseen
- Anonyymi
i bring it to the boat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317