Eli joskus tuossa talvella kävin ajamassa 5-ovisen H-mallin. Päivä oli Tiistai vaikka näytössä luki Tiisdai. Onko nämä viat korjattu uusimmissa Astroissa tai onko mahdollisuus päivittää päivän nimi oikeaksi? Uudessa TM:ssä oli farkkuvertailu jossa H-mallikin oli. Mallina oli Enjoy-malli. Jutussa sanottiin että kaikissa autoissa on ajotietokone...onko muka Enjoyssakin?
Astra H:n näyttö
11
2047
Vastaukset
- Elvis
Mainitsemasi kirjoitusvirhe ei ole vika. Ajotietokoneen voi ohjelmoida kaikkiin malleihin, joskus saa ilmaiseksi joskus pitää vähän maksaa. Uusissa autoissa Tiisdai on edelleen. Vaihda kieli vaikka englanniksi niin on oikein.
- epävarma
Pittääpä vaihtaa englanti kieleksi isukin H-farkkuun kun käydään se maanantaina hakemassa :). Jotenki häiritsee se Tiisdai silmää joten enkku rulez :D. Vaikuttaako kielen vaihto muihin ns. normaaleihin valikoihin millä tavalla?. Ei ole kaiketi sitä ajotietokonetta...ellei ole vapaaehtoisesti liikkeessä pojat sitä laittaneet
- Opel-Man
epävarma kirjoitti:
Pittääpä vaihtaa englanti kieleksi isukin H-farkkuun kun käydään se maanantaina hakemassa :). Jotenki häiritsee se Tiisdai silmää joten enkku rulez :D. Vaikuttaako kielen vaihto muihin ns. normaaleihin valikoihin millä tavalla?. Ei ole kaiketi sitä ajotietokonetta...ellei ole vapaaehtoisesti liikkeessä pojat sitä laittaneet
Eli Enjoyssakaan ei ole vakiona, vaikka taisi uusimmassa vertailussa niin sanoakin. Tosin se ohjelmoinnin hinta taisi olla ainakin siellä mistä minä ostin, kokonaiset 30 euroa, toki itse tingin sen "kaupan päälle." Eli enpä usko että yksikään kauppa jää tekemättä jos tarjouksen päälle tingitte sen ohjelmoinnin sitten mukaan.
- Wagon enjoy
Opel-Man kirjoitti:
Eli Enjoyssakaan ei ole vakiona, vaikka taisi uusimmassa vertailussa niin sanoakin. Tosin se ohjelmoinnin hinta taisi olla ainakin siellä mistä minä ostin, kokonaiset 30 euroa, toki itse tingin sen "kaupan päälle." Eli enpä usko että yksikään kauppa jää tekemättä jos tarjouksen päälle tingitte sen ohjelmoinnin sitten mukaan.
Juu, kaupantekijäisiksi tuli ajotietokone.
- Opel-Man
Wagon enjoy kirjoitti:
Juu, kaupantekijäisiksi tuli ajotietokone.
Eli varsinainen ajotietokoneen näyttö sisältää kahteen kertaan samat asiat, eli se ykkönen ja kakkonen näyttävät samat asiat, eli ajetut kilometrit, kulutetut litrat, kulutuksen ja joku muu. Sitten eri näytössä näkyy se range ja hetkellinen kulutus.
- Wagon enjoy
Opel-Man kirjoitti:
Eli varsinainen ajotietokoneen näyttö sisältää kahteen kertaan samat asiat, eli se ykkönen ja kakkonen näyttävät samat asiat, eli ajetut kilometrit, kulutetut litrat, kulutuksen ja joku muu. Sitten eri näytössä näkyy se range ja hetkellinen kulutus.
Auto on vasta tilattu. Eli wagonia odotellaan..
- oppa
Niin tai jos ajotietokone on päällä koko ajan eli on näytössä ei tiisdaiongelma edes näy kun näytön perustilassa eli ei haittaa mitään.
- samppa
oppa kirjoitti:
Niin tai jos ajotietokone on päällä koko ajan eli on näytössä ei tiisdaiongelma edes näy kun näytön perustilassa eli ei haittaa mitään.
Kyllä se ainakin minun Astrassani on ollut tiistai jo ihan tammikuun alusta asti jolloin sain auton.
- autokaupias65
Opel-Man kirjoitti:
Täällä tingitte, mutta liikeessä ette osaa tehdä kauppaa.
Jään syksyllä eläkkeelle ja neuvoisinkin että ette tingi maalipuikkoja tms., vaan tinkikää oikeita €uroja.
Ja autokauppaan tullessa kannattaa ottaa jotain autokuumetta lieventävää lääkettä.
- epävarma
Alotin tän topicin tuossa joku aika sitten. Kävästiin maanantaina hakemassa isukille uus H-wagon. Tiistai aamuna jännitti vähän lukeeko Tiisdai vai Tiistai. Tiistai luki...hyvähyvä :). Rengastuksesta sen verran että alle isä otti 195/65/15 good yearit. Minun mielestä ainakin oli melkoinen ero koeajoautoon millä kävimme pyörähtämässä lenkin joskus aikonaan jossa oli 205/55/16 (ei merkki muistissa). Ja varmaan muutenkin oli parempi ratkaisu toi pienempi rengastus koska isä ajaa paljon huonoilla teillä. Oli kyllä kivan tuntonen auto ajella kun sai vähän pitemmän siivun ajella kun ajelimme autoliikkeeltä kotiin (n.300km).
Tuntuu että ilmastointilaite päällä ollessa auto on vähän vaisu. Tasakaasulla kun ajaa ilman ilmastointia ja sitten kun laittaa ilmastoinnin päälle tuntee pienen "jarrutuksen". Jossain lehtijutusta luin että ilmastointi saattaa viedä autolta noin 10hv tehot. Onkohan sitte totta vai ei mutta kivan tuntonen kärry on ajella tämä H-wagon. Ja ei ollu auto milläsäkkään kun oli tavaratila täynnä tavaraakin.- Alibaba
"Tiistai" lukee minunkin näytössäni, ja sain auton joulukuun lopussa. Tiisdai ongelmaa minulla ei siis ole, mutta ajotietokoneen "toimintasäde" tekstin sijaan näytössä lukee ihan selvästi "tolmintasäde". Tästä virheestä ei kukaan ole missään maininnut, mitä teillä muilla ajotietokoneen käyttäjillä on toimintasäteen tekstinä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214