ja sekin on sun ansiota.
Ei mulla ole kuin se
8
526
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla palstasetä ei oo mitään muuta kuin tyhjä pää.
- Anonyymi
Huuliherpes?
- Anonyymi
Saanut joltain baarinaiselta.
- Anonyymi
Anteeksi kulta. :(
- Anonyymi
En kestä että olet mulle vihainen.
- Anonyymi
En mä noista niin tiedä, niin huolestuin. Hyvä ettei vakavampaa. Onko meillä enää mahdollisuutta?
- Anonyymi
Jatkan monologia hieman. Järisytit mun maailman ihan sekaisin. Hyvällä tavalla, vaikka on myös todella tuskaisia hetkiä.
Haluan että tiedät, vaikka syyni olivat tavallaan itsekkäät, en koskaan tahtonut sinulle pahaa oloa. Jos olisin tiennyt satuttavani sinua, en olisi koskaan mihkään ryhtynyt.
Olet edelleen kiehtovin ja ihanin ihminen, jonka olen saanut tavata. Vaikka tällä(kin) hetkellä tuntuu kuin olisin jäänyt rekan alle, se ei muuta sitä kuinka paljon sinusta pidän.
- Anonyymi
no sait sentään jotain.... on sekin tyhjää parempi (kai siihen saa lääkeet?)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110