Ota kirja

Anonyymi-ap

S. 112, eka kappaleen eka lause.
Mitä se kertoo sinusta?

34

390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Sociopathy as a spectrum disorder”.

Vakoiletko nainen mua jotenkin?

• Anonyymi

Tuo oli kysymyslause eli loppuun ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli kysymyslause eli loppuun ?

Ja siis suora lainaus / sitaatti

• Anonyymi

En.
        Meillä on telepaattinen yhteys, jos et satu muistamaan. Mut jos et ole hän, niin sitten täytyy kysyä, että miten niin? Oliko sulla just kirja kädessä?😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En.
        Meillä on telepaattinen yhteys, jos et satu muistamaan. Mut jos et ole hän, niin sitten täytyy kysyä, että miten niin? Oliko sulla just kirja kädessä?😅

Luin äsken rannalla (toinen ketju). Otin sen kaapista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En.

Ei ole teillä yhteyttä niinkuin minulla ja hänellä. Sorry

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En.

Ja ainiin... 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En.

Vammasen nauruhymiöt unohtu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole teillä yhteyttä niinkuin minulla ja hänellä. Sorry

Jaahans 😅

• Anonyymi

Että tuo sosiopatia askarruttaa?

• Anonyymi

2 kilon siika.

• Anonyymi

😂 kalaonnea 👍

• Anonyymi

Se kertoo, että asiat ovat vihdoin muuttumassa. Aurinko on tullut esiin.

• Anonyymi

sirkus päättyy ja mä lähen pois

• Anonyymi

"Jokaisessa päivässä on odottamattoman väliintulon mahdollisuus, vaikka useimmiten se mahdollisuus ei toteudu", kuten Magnus Lindqvist on todennut.

• Anonyymi

Miss Smithin tarina johtui aivan sattumalta mieleeni.

Kirja on toinen painos vuodelta 1956 ja tätä ei ole käännetty vaan SUOMENNETTU.

• Anonyymi

"Arbenz was desperate to break the American weapons embargo on Guatemala."

Tuo kertoo minusta sen, että olen kiinnostunut mm. historiasta, koska luen juuri tätä kirjaa.

• Anonyymi

no ei, vaan sinun täytyy tulkita nuo sanat omaan itseesi tai elämääsi, tai elämäntilanteeseesi soveltuvaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ei, vaan sinun täytyy tulkita nuo sanat omaan itseesi tai elämääsi, tai elämäntilanteeseesi soveltuvaksi

No sehän olisi ihan typerää. Ei jonkun muun vuosia sitten kirjoittamilla sanoilla, jotka aloittaja on summittaisesti kehottanut nostamaan esiin, ole yhtään mitään tekemistä minun nykyhetkeni ja elämäni kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän olisi ihan typerää. Ei jonkun muun vuosia sitten kirjoittamilla sanoilla, jotka aloittaja on summittaisesti kehottanut nostamaan esiin, ole yhtään mitään tekemistä minun nykyhetkeni ja elämäni kanssa.

Äh!...... No ota se ihan kirjaimellisesti sitten vaan... Joillekin se sopii paremmin niin.

• Anonyymi

"Pyöritän vaaterekkiä, jolla roikkuu mustia samettihousuja" Itse suosin enemmän nahkaa, mutta tyylitaituruudestahan tämä kielii! 💁🏻‍♀️

• Anonyymi

"atseotrooppinen seos usean nesteen seos josta eri aineita ei voida tislaamalla erottaa"

Hei! tuohan taisi osua... taitaa pitää paikkansa.

• Anonyymi

Mikä kirja?

• Anonyymi

Niinno. Jos ei ole kirjaa niin...what can do. Jos kuitenkin haluat uhrata aikaasi, niin mene vaikka kirjastoon ja katso sieltä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ennen toista käymisvaihetta on vielä aikaa. Viinin valmistajakin voi pitää vapaa päivän 🤣🤣

• Anonyymi

😆

• Anonyymi

Voisitko lopettaa. Ei oikein toi pakkopaita napostelis :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko lopettaa. Ei oikein toi pakkopaita napostelis :)

Sulla lääkkeet ottamatta?

• Anonyymi

Congregants and thus not to have to return home alone.

Lauseesta puuttuu pätkä alusta, niin kuin minunkin elämästä. Jäljellä on loppuelämä. Siinä mielessä osuva.

• Anonyymi

Ota vaippasi, ja mene ja lisäänny.

• Anonyymi

Äsken oli sataa.

• Anonyymi

Hän oli kaunis, ihan kuin äitinsä, vaaleatukkainen vain, täydellisine piirteineen ja ruusunnuppusuineen.

• Anonyymi

"Sitten hän katsoi ylös ja huusi:
      – Älkää istuko siellä mulkoilemassa".

En lue itselleni vaan yleisölle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3392
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3212
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2771
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1963
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1240
    Aihe