S. 112, eka kappaleen eka lause.
Mitä se kertoo sinusta?
Ota kirja
34
390
Vastaukset
- Anonyymi
”Sociopathy as a spectrum disorder”.
Vakoiletko nainen mua jotenkin?- Anonyymi
Tuo oli kysymyslause eli loppuun ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kysymyslause eli loppuun ?
Ja siis suora lainaus / sitaatti
- Anonyymi
En.
Meillä on telepaattinen yhteys, jos et satu muistamaan. Mut jos et ole hän, niin sitten täytyy kysyä, että miten niin? Oliko sulla just kirja kädessä?😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Meillä on telepaattinen yhteys, jos et satu muistamaan. Mut jos et ole hän, niin sitten täytyy kysyä, että miten niin? Oliko sulla just kirja kädessä?😅Luin äsken rannalla (toinen ketju). Otin sen kaapista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Meillä on telepaattinen yhteys, jos et satu muistamaan. Mut jos et ole hän, niin sitten täytyy kysyä, että miten niin? Oliko sulla just kirja kädessä?😅Ei ole teillä yhteyttä niinkuin minulla ja hänellä. Sorry
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Meillä on telepaattinen yhteys, jos et satu muistamaan. Mut jos et ole hän, niin sitten täytyy kysyä, että miten niin? Oliko sulla just kirja kädessä?😅Ja ainiin... 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Meillä on telepaattinen yhteys, jos et satu muistamaan. Mut jos et ole hän, niin sitten täytyy kysyä, että miten niin? Oliko sulla just kirja kädessä?😅Vammasen nauruhymiöt unohtu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole teillä yhteyttä niinkuin minulla ja hänellä. Sorry
Jaahans 😅
- Anonyymi
Että tuo sosiopatia askarruttaa?
- Anonyymi
2 kilon siika.
- Anonyymi
😂 kalaonnea 👍
- Anonyymi
Se kertoo, että asiat ovat vihdoin muuttumassa. Aurinko on tullut esiin.
- Anonyymi
sirkus päättyy ja mä lähen pois
- Anonyymi
"Jokaisessa päivässä on odottamattoman väliintulon mahdollisuus, vaikka useimmiten se mahdollisuus ei toteudu", kuten Magnus Lindqvist on todennut.
- Anonyymi
Miss Smithin tarina johtui aivan sattumalta mieleeni.
Kirja on toinen painos vuodelta 1956 ja tätä ei ole käännetty vaan SUOMENNETTU. - Anonyymi
"Arbenz was desperate to break the American weapons embargo on Guatemala."
Tuo kertoo minusta sen, että olen kiinnostunut mm. historiasta, koska luen juuri tätä kirjaa.- Anonyymi
no ei, vaan sinun täytyy tulkita nuo sanat omaan itseesi tai elämääsi, tai elämäntilanteeseesi soveltuvaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei, vaan sinun täytyy tulkita nuo sanat omaan itseesi tai elämääsi, tai elämäntilanteeseesi soveltuvaksi
No sehän olisi ihan typerää. Ei jonkun muun vuosia sitten kirjoittamilla sanoilla, jotka aloittaja on summittaisesti kehottanut nostamaan esiin, ole yhtään mitään tekemistä minun nykyhetkeni ja elämäni kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän olisi ihan typerää. Ei jonkun muun vuosia sitten kirjoittamilla sanoilla, jotka aloittaja on summittaisesti kehottanut nostamaan esiin, ole yhtään mitään tekemistä minun nykyhetkeni ja elämäni kanssa.
Äh!...... No ota se ihan kirjaimellisesti sitten vaan... Joillekin se sopii paremmin niin.
- Anonyymi
"Pyöritän vaaterekkiä, jolla roikkuu mustia samettihousuja" Itse suosin enemmän nahkaa, mutta tyylitaituruudestahan tämä kielii! 💁🏻♀️
- Anonyymi
"atseotrooppinen seos usean nesteen seos josta eri aineita ei voida tislaamalla erottaa"
Hei! tuohan taisi osua... taitaa pitää paikkansa. - Anonyymi
Mikä kirja?
- Anonyymi
Niinno. Jos ei ole kirjaa niin...what can do. Jos kuitenkin haluat uhrata aikaasi, niin mene vaikka kirjastoon ja katso sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinno. Jos ei ole kirjaa niin...what can do. Jos kuitenkin haluat uhrata aikaasi, niin mene vaikka kirjastoon ja katso sieltä.
Okei, https://www.finlandiakirja.fi/fi/mary-baxter-jumalan-ilmoitus-kadotuksesta-1987772
- Anonyymi
Ennen toista käymisvaihetta on vielä aikaa. Viinin valmistajakin voi pitää vapaa päivän 🤣🤣
- Anonyymi
😆
- Anonyymi
Voisitko lopettaa. Ei oikein toi pakkopaita napostelis :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko lopettaa. Ei oikein toi pakkopaita napostelis :)
Sulla lääkkeet ottamatta?
- Anonyymi
Congregants and thus not to have to return home alone.
Lauseesta puuttuu pätkä alusta, niin kuin minunkin elämästä. Jäljellä on loppuelämä. Siinä mielessä osuva. - Anonyymi
Ota vaippasi, ja mene ja lisäänny.
- Anonyymi
Äsken oli sataa.
- Anonyymi
Hän oli kaunis, ihan kuin äitinsä, vaaleatukkainen vain, täydellisine piirteineen ja ruusunnuppusuineen.
- Anonyymi
"Sitten hän katsoi ylös ja huusi:
– Älkää istuko siellä mulkoilemassa".
En lue itselleni vaan yleisölle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240