Nuorimies..

Anonyymi-ap

Kylläpä oli mahtava nuorimies kylässä viimme yön en muuta voi sanoa.. itse kun olen jo 50 ylittänyt gay niin nuori taitava kaveri herättää kyllä aina kiiman valloilleen. 19/7 kulli upposi nätisti avattuun liukkarin kiilloittamaan reikään ja poika otti kullia kuten "ammattilaiset" imi ja nuoli todella ahnaasti. Sovittiin toki säännöllisestä tapaamisesta luonani. (Huom! Ikärajat oli täynnä. 19&52v)

19

1518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä viitti, se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta luonasi, hyi

• Anonyymi

Näköjään kiihotuit lukemastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään kiihotuit lukemastasi.

Hyi saatana

• pahus olisimpa ollut siinä astutettavana

• Anonyymi

Oli kyllä mahtava nuorimies ja hienosti ottava pylly. Usein homma kaatuu siihen että ottava osapuoli väsyy eikä kestä kullin jyystämistä.. :)

• Anonyymi

Ite vaan panen ja vanhemmat miehet tykkää oottaa mun kullii. Jaksaa paremmin ku nuoremmat mut oman ikäset on kyl usein söpömpii

• Anonyymi

No siitä tämä ei ole kiinni että en jaksaisi, hyvä urheilutausta ja yleiskunto+terveelliset elämäntavat ja periaatteessa aina pieni panetus päällä.. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siitä tämä ei ole kiinni että en jaksaisi, hyvä urheilutausta ja yleiskunto terveelliset elämäntavat ja periaatteessa aina pieni panetus päällä.. :)

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee

• Anonyymi

Itsekin ole jo varttuneempi mies ja minulla on kanssa vakkarina tuollainen nuori namu-poika, iältään hiukan yli 18v. Seksi hänen kanssaan on kuin taivaassa olisi. Pieni kiinteä pylly ja sorja mutta voimakas vartalo ja kaiken kruunaa aivan mahtavan komea penis.

• Anonyymi

Paneeks se sua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paneeks se sua?

hän on vers niin kuin itsekin olen. Eli panemme aina silloin tällöin kumpikin. Samoin suihinoton kanssa. Hauskaa on ja kiimaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hän on vers niin kuin itsekin olen. Eli panemme aina silloin tällöin kumpikin. Samoin suihinoton kanssa. Hauskaa on ja kiimaista.

Porsaita äidin ootte kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porsaita äidin ootte kaikki

Mites paljon sulla niitä porsaita on. Taidat olla sikiävää lajia oleva emakko.

• Anonyymi

Näin vanhemman miehen näkökulmasta nuoremmat btm-pojut on mahtavia kun ovat seksissä niin hallittavissa ja kropaltaan mukavia pyöritellä sängyssä.. Hyvien esileikkien jälkeen saa naida ihan kunnolla.

• Anonyymi

Ihanaa kun fantasiointi on vapassti sallittua!

Kullikin kasvaa kuin itsestään kun kehtaa liioitella kuten tapana on!
      Vrt. avaus.

• Anonyymi

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

Niinpä ja sinullahan ei edes järkeä olekkaan..

• Anonyymi

Kyllä. Nuori sheivattu liukkarista kiiltävä panosta ammottava reikä on kaunista katseltavaa.. T. M52

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      318
      3750
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2058
    3. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1703
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1674
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      109
      1422
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1156
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1123
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      964
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      74
      894
    Aihe