Kylläpä oli mahtava nuorimies kylässä viimme yön en muuta voi sanoa.. itse kun olen jo 50 ylittänyt gay niin nuori taitava kaveri herättää kyllä aina kiiman valloilleen. 19/7 kulli upposi nätisti avattuun liukkarin kiilloittamaan reikään ja poika otti kullia kuten "ammattilaiset" imi ja nuoli todella ahnaasti. Sovittiin toki säännöllisestä tapaamisesta luonani. (Huom! Ikärajat oli täynnä. 19&52v)
Nuorimies..
18
1230
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitti, se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta luonasi, hyi
- Anonyymi
Näköjään kiihotuit lukemastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään kiihotuit lukemastasi.
Hyi saatana
pahus olisimpa ollut siinä astutettavana
- Anonyymi
Oli kyllä mahtava nuorimies ja hienosti ottava pylly. Usein homma kaatuu siihen että ottava osapuoli väsyy eikä kestä kullin jyystämistä.. :)
- Anonyymi
Ite vaan panen ja vanhemmat miehet tykkää oottaa mun kullii. Jaksaa paremmin ku nuoremmat mut oman ikäset on kyl usein söpömpii
- Anonyymi
No siitä tämä ei ole kiinni että en jaksaisi, hyvä urheilutausta ja yleiskunto+terveelliset elämäntavat ja periaatteessa aina pieni panetus päällä.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siitä tämä ei ole kiinni että en jaksaisi, hyvä urheilutausta ja yleiskunto terveelliset elämäntavat ja periaatteessa aina pieni panetus päällä.. :)
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee
- Anonyymi
Itsekin ole jo varttuneempi mies ja minulla on kanssa vakkarina tuollainen nuori namu-poika, iältään hiukan yli 18v. Seksi hänen kanssaan on kuin taivaassa olisi. Pieni kiinteä pylly ja sorja mutta voimakas vartalo ja kaiken kruunaa aivan mahtavan komea penis.
- Anonyymi
Paneeks se sua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paneeks se sua?
hän on vers niin kuin itsekin olen. Eli panemme aina silloin tällöin kumpikin. Samoin suihinoton kanssa. Hauskaa on ja kiimaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hän on vers niin kuin itsekin olen. Eli panemme aina silloin tällöin kumpikin. Samoin suihinoton kanssa. Hauskaa on ja kiimaista.
Porsaita äidin ootte kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsaita äidin ootte kaikki
Mites paljon sulla niitä porsaita on. Taidat olla sikiävää lajia oleva emakko.
- Anonyymi
Näin vanhemman miehen näkökulmasta nuoremmat btm-pojut on mahtavia kun ovat seksissä niin hallittavissa ja kropaltaan mukavia pyöritellä sängyssä.. Hyvien esileikkien jälkeen saa naida ihan kunnolla.
- Anonyymi
Ihanaa kun fantasiointi on vapassti sallittua!
Kullikin kasvaa kuin itsestään kun kehtaa liioitella kuten tapana on!
Vrt. avaus.- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅
Niinpä ja sinullahan ei edes järkeä olekkaan..
- Anonyymi
Kyllä. Nuori sheivattu liukkarista kiiltävä panosta ammottava reikä on kaunista katseltavaa.. T. M52
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1378328Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m1047529Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot925706Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,975656Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1194830Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1452658Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys612513Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e81485Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71454Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa531349