Mikset mies koskaan kysy, mitä minulle kuuluu?
Epätoivoinen nainen
Mikset kysy
22
489
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä sulle nainen kuuluupi ? Oletko ollut töissä, ansaitulla lomalla tms? Mies utelee.
- Anonyymi
En ole koskaan esittänyt niin maneerista kysymystä kenellekään kuin mitä kuuluu, kun vastaus ei yllätä.
- Anonyymi
Sen kysymyksen tarkoitushan on ilmaista että toinen on tärkeä ja että on kiinnostunut toisen voinnista ja elämästä. Se on myös tapa avata keskustelu ja luoda tai ylläpitää yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen kysymyksen tarkoitushan on ilmaista että toinen on tärkeä ja että on kiinnostunut toisen voinnista ja elämästä. Se on myös tapa avata keskustelu ja luoda tai ylläpitää yhteyttä.
En sorru koskaan keskinkertaisiin maneereihin. Ne kuuluvat salkkariväelle.
- Anonyymi
Koska pelkään etten osaa kuunella sinua🥺
- Anonyymi
Koin että se ei ole ollut tervetullutta. Ja voin kertoa että on tuntunut pahalta. Viimeisinä aikoina kuitenkin olen alkanut miettiä että voisinko olla yhteydessä tai edes nähdä häntä enemmän
- Anonyymi
Jos pohdit että voisitko olla erääseen tiettyyn jääräpäähän yhteydessä, niin sehän on ollut kokoajan mahdollista ja toivottua!!!
- Anonyymi
Voit olla yhteydessä aina kun haluat!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos pohdit että voisitko olla erääseen tiettyyn jääräpäähän yhteydessä, niin sehän on ollut kokoajan mahdollista ja toivottua!!!
Ohi. Ei sovi mun irl asiaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämän päivän perusteella ei kyllä ole toivottua... 😅
- Anonyymi
olen huono kysymään randomisti toiselta koska en halua udella kysyn vasta kun ollaan oikeasti läheisiä. se saattaa vaikuttaa siltä että olen välinpitämätön tiiän
- Anonyymi
Siltä tämä juuri tuntuu. Hän kertoo itsestään, mutta ei kysy mitään minusta.
- Anonyymi
Niin epätoivoista ei olekkaan että minulle vastaisi. Varmaan joku ghostausten epävirallinen maailmanennätys hallussa. Joten en laita mitään.
- Anonyymi
Se alkaa olla aika kulunut fraasi.
- Anonyymi
Etkö keksi muuta kysyttävää? Puhuttavaa?
- Anonyymi
En aio vaihtaa nimeäni.
- Anonyymi
Jos kysyisin niin olisi mahdollista päätyä hänen ja kavereidensa naureskelun kohteeksi. Pysyn hiljaa, koska ei ole tietoa hänen suhtautumisestaan minuun tällä hetkellä.
- AnonyymiUUSI
Sama miehelle
- AnonyymiUUSI
Koska sinäkään et kysy minulta.
- AnonyymiUUSI
Kirjoitan vastauksen siten, kuin olisit hän.. mies, kenelle aloitus on tehty.
Olen aina ollut se, joka kysyy, kysyy, kysyy.. nyt en. Jos, et mitään halua, niin lopeta! Rakastan sinua yhä ja kaikki tämä tekee kipeää. Et voi aloittaa viestittelyä ja hiljentyä, kun tiedät tunteeni.
- AnonyymiUUSI
Ota joku siksi aikaa kyllä tiedät...
- AnonyymiUUSI
Mitä niinkö kuuluu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482492Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982075
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253