Mikset kysy

Anonyymi-ap

Mikset mies koskaan kysy, mitä minulle kuuluu?
Epätoivoinen nainen

41

930

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mitä sulle nainen kuuluupi ? Oletko ollut töissä, ansaitulla lomalla tms? Mies utelee.

• Anonyymi

En ole koskaan esittänyt niin maneerista kysymystä kenellekään kuin mitä kuuluu, kun vastaus ei yllätä.

• Anonyymi

Sen kysymyksen tarkoitushan on ilmaista että toinen on tärkeä ja että on kiinnostunut toisen voinnista ja elämästä. Se on myös tapa avata keskustelu ja luoda tai ylläpitää yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kysymyksen tarkoitushan on ilmaista että toinen on tärkeä ja että on kiinnostunut toisen voinnista ja elämästä. Se on myös tapa avata keskustelu ja luoda tai ylläpitää yhteyttä.

En sorru koskaan keskinkertaisiin maneereihin. Ne kuuluvat salkkariväelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sorru koskaan keskinkertaisiin maneereihin. Ne kuuluvat salkkariväelle.

Tämä sinun aloitus on suunnattu juurikin salkkariväelle, aloittajaäijä..

• Anonyymi

Koska pelkään etten osaa kuunella sinua🥺

• Anonyymi

Osaat sinä, jos vain haluat. Ei ole oikeita, eikä vääriä vastauksia.

• Anonyymi

Koin että se ei ole ollut tervetullutta. Ja voin kertoa että on tuntunut pahalta. Viimeisinä aikoina kuitenkin olen alkanut miettiä että voisinko olla yhteydessä tai edes nähdä häntä enemmän

• Anonyymi

Jos pohdit että voisitko olla erääseen tiettyyn jääräpäähän yhteydessä, niin sehän on ollut kokoajan mahdollista ja toivottua!!!

• Anonyymi

Voit olla yhteydessä aina kun haluat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pohdit että voisitko olla erääseen tiettyyn jääräpäähän yhteydessä, niin sehän on ollut kokoajan mahdollista ja toivottua!!!

Ohi. Ei sovi mun irl asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän päivän perusteella ei kyllä ole toivottua... 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän päivän perusteella ei kyllä ole toivottua... 😅

Jos on minulle niin no worries, hepat tallissa. Kuha haaveilin.

• Anonyymi

olen huono kysymään randomisti toiselta koska en halua udella kysyn vasta kun ollaan oikeasti läheisiä. se saattaa vaikuttaa siltä että olen välinpitämätön tiiän

• Anonyymi

Siltä tämä juuri tuntuu. Hän kertoo itsestään, mutta ei kysy mitään minusta.

• Anonyymi

Niin epätoivoista ei olekkaan että minulle vastaisi. Varmaan joku ghostausten epävirallinen maailmanennätys hallussa. Joten en laita mitään.

• Anonyymi

Sait sentään yksäriltä peukun tähän surulliseen näytelmääsi, aloittajaäijä. Hyvää teinien kerhoa molemmille osapuolille

• Anonyymi

Se alkaa olla aika kulunut fraasi.

• Anonyymi

Etkö keksi muuta kysyttävää? Puhuttavaa?

• Anonyymi

En aio vaihtaa nimeäni.

• Anonyymi

Jos kysyisin niin olisi mahdollista päätyä hänen ja kavereidensa naureskelun kohteeksi. Pysyn hiljaa, koska ei ole tietoa hänen suhtautumisestaan minuun tällä hetkellä.

• Anonyymi

Sama miehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama miehelle

Voi hyvänen aika miten lapsellista. Sanon tämän teille molemmille sivusta. Miksi ihmeessä kukaan naureskelisi, jos joku kysyy kuulumisia? Oletteko 15v.? Vai minkälaisia pellejä te oikein kaipaatte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvänen aika miten lapsellista. Sanon tämän teille molemmille sivusta. Miksi ihmeessä kukaan naureskelisi, jos joku kysyy kuulumisia? Oletteko 15v.? Vai minkälaisia pellejä te oikein kaipaatte?

Miten ois yks kaksoisliekkipari, joka pelleilee täällä ja tuolla?

• Anonyymi

Koska sinäkään et kysy minulta.

• Anonyymi

Kirjoitan vastauksen siten, kuin olisit hän.. mies, kenelle aloitus on tehty.
        Olen aina ollut se, joka kysyy, kysyy, kysyy.. nyt en. Jos, et mitään halua, niin lopeta! Rakastan sinua yhä ja kaikki tämä tekee kipeää. Et voi aloittaa viestittelyä ja hiljentyä, kun tiedät tunteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan vastauksen siten, kuin olisit hän.. mies, kenelle aloitus on tehty.
        Olen aina ollut se, joka kysyy, kysyy, kysyy.. nyt en. Jos, et mitään halua, niin lopeta! Rakastan sinua yhä ja kaikki tämä tekee kipeää. Et voi aloittaa viestittelyä ja hiljentyä, kun tiedät tunteeni.

Saatko palstaäijä kiksejä siitä ku nämä höynät lukee näitä länkytyksiäsi silmät kierossa?

• Anonyymi

Ota joku siksi aikaa kyllä tiedät...

• Anonyymi

Mitä niinkö kuuluu?

• Anonyymi

Mitä sinulle kuuluu?

• Anonyymi

Huonoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonoa

Miks huonoa?

• Anonyymi

Miten menee??

• Anonyymi

Ei ole soveliasta, kun en tunne.

• Anonyymi

Just niin. Parempi mennä suoraan asiaan. Tuukko paneen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just niin. Parempi mennä suoraan asiaan. Tuukko paneen?

Okei... Tätähän se on valitettavasti se "kunnon miesten" kans keskustelu. Eipä taas tiijä itkiäkkö vai nauraa 🙄

• Anonyymi

Mitä sulle kuuluu?

• Anonyymi

Huonoa, kun hän ei halua samaa, mitä minä.

• Anonyymi

K-nainen, vastaatko jos kysyn?

• Anonyymi

En ole K nainen.

• Anonyymi

Vastaan tietenkin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5288
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1280
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe