Jos naisella on paljon irtosuhteita hän on ilman muuta huora.
Mutta jos miehellä on paljon irtosuhteita hän on sankari, mahtisonni, ÄIJÄ...
Miten tämä on mahdollista tasa-arvon aikana?
Mistä johtuu ja vielä nykyaikana?
7
120
Vastaukset
- Anonyymi
Miten samanlainen käytös tuo toiselle halveksuntaa ja toiselle sankarin kehän?
- Anonyymi
Tai sitten on HÄNTÄHEIKKI.
- Anonyymi
Sehän on miehelle kunnianimi.
- Anonyymi
2. Korinttilaiskirje 9:7-8
Antakoon kukin, niinkuin hänen sydämensä vaatii, ei surkeillen eikä pakosta; sillä iloista antajaa Jumala rakastaa. Ja Jumala on voimallinen antamaan teille ylenpalttisesti kaikkea armoa, että teillä kaikessa aina olisi kaikkea riittävästi, voidaksenne ylenpalttisesti tehdä kaikkinaista hyvää ;) - Anonyymi
ku näkisin edes unta että olisin sankari, mahtisonni, ÄIJÄ..
- Anonyymi
Kyllä se uni sulle vielä jonain päivänä tai yönä tulee. Mikä vittu on äijä, örveltävä kusihousu terassilla joka pitää itsestään helvetillistä meteliä vai kenties jotain muuta?
- Anonyymi
Näin se vaan menee Get over it!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273