...mihin minä oikeastaan kuulun?

Anonyymi-ap

Nyt on pakko kysyä suoraan (puol avautumisen muodossa) kun en ole ihan varma minne minun pitäisi mennä ja missä avata suuni, jotta löytäisin niin sanotusti 'omat piirini'. Olen aivan uunona täällä ja välillä tuntuu etten saa kiinni yhtään mistään kun yritän ottaa selvää netitteitse lukien.

Olen bi-nainen, mutten halua ruveta etsimään seuraa (en kaveriksi, vakavampaa enkä oikein leikilläkään) missään missä miehet tulee lähestymään (kun itsensä rehellisesti biseksuaaliksi ilmoittaa niin tulos on mitä on. se on vähän niinkuin 'lupaus' siitä että tosiaan kumpikin kelpaa 50/50, ja siinähän se ongelma onkin).

Tiedän olevani päästäni bi, minulla on oma historiani miesten kanssa juu, mutten ole kiinnostunut jatkamaan sitä pääni ulkopuolella. Olen bi, mutten halua olla miesten kanssa sillä olen todennut sen omalla kohdallani toimivan vain ja ainoastaan teoriassa. Eikä tämä naisten rakastaminenkaan kaukaa ja kaapista ole loppunut vaikka kuinka aikoinaan puolestani povattiin sen olevan vain 'hämmentyneen tytön vaihe'. Pah.

Aiemman sijaan haluaisin löytää tieni tilanteeseen jossa voisin tutustua naisista pitäviin naisiin, viettää aikaa ja olla ihan vaan naisten muodostamissa piireissä. En vain oikein ota selkoa onko minulla biseksuaalina mitään asiaa ns. lesbotiloihin, vaikken kuitenkaan ole kiinnostunut mistään sekasukupuolitilanteista (pl. baarit koska, noh, siellä nyt väkistenkin kaikki ollaan ja niin sen kyllä pitääkin olla), enkä miehistä, vaan ihan vain jostain mikä koskee vain ja ainoastaan naisten välistä elämää. Sillä tavoin haluaisin löytää sekä ystäväni että itsenikin.

Niin että mihin minä sitten oikeastaan olen tervetullut? Yliajattelenko minä tätä kaikkea nyt jotenkin (sen sijaan että marssisin oikopäätä porukan baariin ja alkaisin iskemään juttua), vai onko meno oikeasti niin tarkkaa että lesbot ja bi naiset eivät vaan risteäkään keskenään-- ainakaan niin paljon kuin ennen??

Entä pitääkö sitä taas ruveta tekemään someen tunnuksia jos haluaa löytää mitään piirejä tai ketään, vai onko olemassa jotain hieman yksityisempiä ryhmiä ja keskustelukanavia meidän naisille? Lopetin somet jo kerran, eikä ole ykkösvaihtoehto aloittaa uudestaan.

Postaan nyt siis tänne lesbopalstalle kun en halua että miehet, tai enimmäkseen miesten ympärillä hääräävät tulevat selittämään jotain omia juttujaan. Kiinnostaa vain joko omankaltaisteni bi-naisten tai sitten homonaisten mielipiteet, kommentit (ja seura, mutta pysytäänpä nyt toistaiseksi ihan vaan tässä postauksessa).

Jos on muita komerosta ja kiven alta aikoinaan ryömineitä ujoja hukassa olleita paikalla niin saa jakaa vinkkejä ja rohkaisun sanoja, mikäli irtoaa. En ole täällä siis missään 'curious' hommissa vaan ihan oikeasti olen halunnut olla naisten kanssa, on ollut itkettäviä valvottavia ihastuksia, on ollut sitä sun tuota ajatusta ja olen väsynyt leikkimään ettei sillä kaikella ole mitään väliä kun olen 'vaan joku bi enkä ees ns. oikee lesbo', kun kylläpä vaan on väliä. Sillä on niin paljon väliä että sydän meinaa tulla kurkusta ulos jos liikaa jää miettimään.

Juu. Mikäli tähän asti luit niin kiitoksia ja kauniita kesäiltoja :-)

1

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kysyisin nyt ihan ensin minkä ikäinen olet, että minkäikäisiä juttelukavereita kaipaat? Vaiheet elämässä on aivan eri jos olet 18 tai 80

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3585
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2480
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1730
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1546
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe