Haapavedelle olisi hyvä saada omat mönkkäripellot meidän menijöille. Saisivat rauhassa siellä maata ruopsuttaa ja kaapsuttaa. Jäis kylät rauhaan.
Mönkkäripellot
20
394
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvi mummojen pölätä.
- Anonyymi
Just saatiin mopohäiriköt rauhottuu nytkö tarvii ruveta miettii mönkköreitä niitten reittejä ja muuta.
- Anonyymi
oli menopeli mikä tahansa niin lakia pitää noudattaa. invamopo, potkuri, pappatunu, henkilöauto tai mikä vaan.
- Anonyymi
Kauheeta kyytiä kaahaavat mönkijät kylillä hyvä ettei kahdella renkaalla kadun kulmissa.
- Anonyymi
Se on hyvä aloite se mönkijöitten puisto.
- Anonyymi
Edellinen pölövästihallitus perui edellisen hallituksen tekemän kevytautolain, joka olisi mahdollistanut nuorisolle turvallisen liikkumisvälineen nopeusrajoitetuilla henkilöautoilla! Joten edelleen on nuorten kulkuvälineenä vaaralliset ja häiritsevät traktorit, mönkijät, mopot ja mopoautohäkkyrät, valitettavasti!!!
- Anonyymi
Naapurimaassa Ruotsissa on aidot nopeusrajoitetut nuorisoautot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurimaassa Ruotsissa on aidot nopeusrajoitetut nuorisoautot.
Moottorit ja kortit pois alle 18 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottorit ja kortit pois alle 18 v.
Kannatan
- Anonyymi
Mennään asiaan. Ne kuskit kaahaa kuiteskin. Onko ne kaahaukset parempi kylällä vai korvessa jossain sulkakyläntien varressa tai jouhtenenmäessä varmana tilaa?
- Anonyymi
Ja että toisten viljapeltoihin mönkiin, ei tuu mitään.
- Anonyymi
Ei ne kaahaa kun otetaan menopelit kaahareilta pois.
- Anonyymi
No mönklärit pannaan sitten. Ketjut ja lukot renkaisiin. Siten ei pääse pahoille teillensä.
- Anonyymi
Tai menopelin menetys valtiolle, jos eivät opi noudattamaan sääntöjä.
- Anonyymi
Mönkiöille vois olla omat polut ja kaivannot missä he saa mönkiä.
- Anonyymi
Kyllä mulla on mönkäripelot. Kuulu pörinää ensin ja sitten se viuhahtaa ohi.
- Anonyymi
Enempi ne tönkkökuskit mummut ja papat pelottaa liikenteessä mitä mönkkärit
- Anonyymi
Vanhemmille vai suuret tuntuvat sakot niin eiköhän ala hommat parantua
- Anonyymi
Pakettipellot hyötykäyttöön.
- Anonyymi
Jossain jaananmäen takana ne joutais revoamaan! Tai alakylällä varmaan löytyy pintaalaa mitä kyntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561862Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151388Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101269Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851125- 65933
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51846
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126810Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803