Ajetaan tänä viikonloppuna 22.00-04.00. kaksi luokkaa: jonossa peräkkäin tai seläkkäin.
Juuka pride yöajot.
9
258
Vastaukset
- Anonyymi
Vau, vau moottorin pärinää ja pauketta jokaiseen ikkunaan, ja joka yö!
- Anonyymi
Onko järkevänä pidetty Juukakin alkanut seota.
- Anonyymi
Omat tummelit mukaan?.
- Anonyymi
Kaksi viritettyä mopoa änkkäputkella vetää nyt vertoja äänessä ja vauhdissa jopa nelipyöräisille! Autot taas jyskyttelevät kolmesti kymmenessä minuutissa.
- Anonyymi
Poliisi on voimaton whatsupp systeemin edessä. Kohta kansalliskaarti kerää 22.00 jälkeen virta-avaimet yösäilöön ja luovuttaa ne takaisin aamulla työpaikoilla tai torilla ruoskintapaalun luona!
- Anonyymi
Eikö tänne Juukaan saatasi vaikka kunnan kustannuksella pari kuppasta huoraa, niin tuo öinen pärinänä siirtyisi ei vain miun, vaan sinne siun soteen?
- Anonyymi
Naulaisia lautoja ja sianpaskaa, niin pysähtyy yöralli!
- Anonyymi
Lieksahan on jo ihan sekaisin tästä pride höpinästä. varmaan tulee mielenterveys ongelmia.
- Anonyymi
Etelässä näytetään suuntaa sorkilla BMV:n sivuikkunoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512