Ajetaan tänä viikonloppuna 22.00-04.00. kaksi luokkaa: jonossa peräkkäin tai seläkkäin.
Juuka pride yöajot.
10
335
Vastaukset
- Anonyymi
Vau, vau moottorin pärinää ja pauketta jokaiseen ikkunaan, ja joka yö!
- Anonyymi
Onko järkevänä pidetty Juukakin alkanut seota.
- Anonyymi
Omat tummelit mukaan?.
- Anonyymi
Kaksi viritettyä mopoa änkkäputkella vetää nyt vertoja äänessä ja vauhdissa jopa nelipyöräisille! Autot taas jyskyttelevät kolmesti kymmenessä minuutissa.
- Anonyymi
Poliisi on voimaton whatsupp systeemin edessä. Kohta kansalliskaarti kerää 22.00 jälkeen virta-avaimet yösäilöön ja luovuttaa ne takaisin aamulla työpaikoilla tai torilla ruoskintapaalun luona!
- Anonyymi
Eikö tänne Juukaan saatasi vaikka kunnan kustannuksella pari kuppasta huoraa, niin tuo öinen pärinänä siirtyisi ei vain miun, vaan sinne siun soteen?
- Anonyymi
Naulaisia lautoja ja sianpaskaa, niin pysähtyy yöralli!
- Anonyymi
Lieksahan on jo ihan sekaisin tästä pride höpinästä. varmaan tulee mielenterveys ongelmia.
- Anonyymi
Etelässä näytetään suuntaa sorkilla BMV:n sivuikkunoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1901535- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96894- 77875
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 110710
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18558