Turkulaiset kertokaa uimapaikka.

Anonyymi-ap

Turkulaiset kertokaa uimapaikka mikä ei ole täynnä matuja? Olemme täällä maanantaina aamuun asti. Ja haluaisimme rauhalliseen uimarantaan. Tänään kävimme ruissalossa ja uittamon rannoilla. Ei siellä vaan voinut olla kun molemmat paikat matuja täynnä. Vieläkin soi korvissa. Vittu ma lupaan. Äijä on pillu. Veli mä vannon. Broo. Ym. Ym. Mitä noi nuoret parrakkaat matut huutaa + somalian kieli joka kuulostaa kun jotain vedettäisiin kakkoseen kuivana. Kertokaa joku missä noita ei ole. Odotamme jo maanantain palua maaseudulle missä on viellä normaali meno ja olo.

19

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärrän kysyjän ärsytyksen ja itse ollaan samaa ihmetelty. Täytyy mennä varmaankin Venäjälle, missä ei näihin ilmestyksiin törmää. Oltiin pari vuotta sitten Hammerfestissa, Pohjois-Norjassa, Jäämeren rannalla. Ei kuitenkaan uimarannalla. Siellä myös kaupungilla pyöri heti ympärillä matuja ja niiden mukulat jotain kerjäsi käsi pystyssä.

• Anonyymi

Ei russakat ole yhtään sen parempia, mutta sinne vaan jos niistä tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri! Kun lähtee sutta pakoon, tulee karhu vastaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on myös Turun ja ympäristökuntien uimarannoilla, enemmän kuin tummaihoisia. Heitä ei vaan huomaa, kun on ulkoisesti saman näköisiä meikäläisten kanssa. Eli venäläisiä ja ukrainalaisia... ja samaa porukkaa ovat! Kun kuuntelee heidän keskustelua, niin siitä erottaa...!

• Anonyymi

Väki vaihtuu Suomessakin näihin izlamisteihin, valitettavasti!

• Anonyymi

Ei sinne rannoille kannata mennä. Ihosyövän siellä saa näilllä keleillä

• Anonyymi

Ja niillä matuilla, jos ovat tummaihoisia, on hyvä suojaus.
        Rannoilla oleminen ei ole valkoisen miehen hommaa.

• Anonyymi

Kiitokset voitte laittaa Sipilälle ja Orpolle jotka 2015 hankkivat kymmeniä tuhansia kultapoikia ruotsista rikastuttamaan suomalaisten rantaelämää.

• Anonyymi

Liian myöhäistä enää toivoa tuollaista

• Anonyymi

Taidat olla majoneesinaama

• Anonyymi

Tosi huvittavaa kattoo kun suomopoikulit nöyrtyy

• Anonyymi

Pohjoiskarjalaisia rotannaamoja!

• Anonyymi

--Monikulttuurisuus on rikkautta, ei mulla muuta.--

• Anonyymi

Paljon vähemmn tänä kesänä, grillipaikoillakin lähinnä suomalaisia. Eivät näköjään tykkää kun pitäisi itse vahtia lapsiaan vedessä.. Pitäisi olla vanhemmillakin kellukkeet kun lapset menee kauemmaksi rannasta.

• Anonyymi

Eikös siellä Turuus olekin se Aurajoki? Koitappa sen rantoja.

• Anonyymi

Lehtijuttujen mukaan ovat heti kiskomassa pois jos menee uimaan.

• Anonyymi

Nazille pitää opettaa käytöstapoja

• Anonyymi

En tiedä Turun alueella uimapaikoista, ovatko miten matu-vapaita, mutta Paimiossa ainakaan matuja ei pahemmin pyöri.
      Ankkalampi ja Hiekkahelmi ovat sikäläisiä uimapaikkoja eikä siellä ole ainakaan niillä kerroilla matuja ollut, kun niissä itse olen käynyt.
      Hiekkahelmi on kyllä usein, varmaan kokonsa vuoksi, niin helvetin täynnä, ettei tosikaan mutta Ankkalammelle yleensä mahtuu väljästikin.
      Hiekkahelmessä käy enempi lapsiperheitä ja siellä on joskus rasittavaa, kun tuollaiset metrin mittaiset räkänokkarääkyjät vipeltävät siellä. Tai näitä ala-asteikäisiä honkkeleitakin on paljon, mutta muuten kiva paikka.
      Eli jos kuuntelee mieluummin räkänokkien rääkymistä kuin matujen mölinää, niin Hiekkahelmi on ok paikka.

• Anonyymi

Siksi Sdp.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      28
      2673
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1034
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      891
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      865
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      837
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      817
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      800
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      64
      777
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      714
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      708
    Aihe