Kotihoidolla ja avustajilla on oikeus kulkea kerrostaloihin. Tulit osoittelemaan minua,että yksityisalue. Se kyltti tarkoittaa kuule autoja, pysäköintiä. Itselläni ei ole autoa vaan kävelen. Eikä taloyhtiöt neuvo maahanmuuttajia? Ei tuollainen käytös ole oikeutettua.
hei sinä maahanmuuttajanainen
22
332
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko rakentava keskustelu ollut paikallaan
Vai nousiko karvat pystyyn kun ulkomaalainen henkilö uskalsi sinua lähestyä.
Väärin ymmärrykset voidaan hoitaa asiallisesti.- Anonyymi
En ole rasisti,vaan hän puhui tosi huonosti suomea eikä tuntunut ymmärtävän vaikka puhuin kirjakieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole rasisti,vaan hän puhui tosi huonosti suomea eikä tuntunut ymmärtävän vaikka puhuin kirjakieltä.
Eli ette kumpikaan ymmärtäneet toisianne.
Olet närkästynyt ihan turhasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä Savossa ei puhuta KirjaKieltä niinkuin Jyväskylässä tavataan sanoa.
- Anonyymi
Tyypillinen esimerkki sanonnasta kun antaa pikkusormen jne.
Kohta sulta oikeesti kielletään liikkuminen kyseisellä alueella ettet vaan aiheuta mielipahaa ja ahdistusta.- Anonyymi
Ja höpöt sinun jutuillesi.
- Anonyymi
Alan liikkua tahallaan siellä alueella🤣
- Anonyymi
Eikö kotihoidolla ja avustajilla kuuluisi olla joku henkilökortti, jolla voisi todistaa olevansa laillisella asialla?
- Anonyymi
Ei sitä ulkopuoliselle tarvitse esitellä. Voi hyvää päivää. Ja mistä se ääliö tietää jos olisi vaikka kaverin luo mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä ulkopuoliselle tarvitse esitellä. Voi hyvää päivää. Ja mistä se ääliö tietää jos olisi vaikka kaverin luo mennyt.
Ei niin, mutta varmaan se helpottaisi hieman ankeaa elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, mutta varmaan se helpottaisi hieman ankeaa elämääsi.
Tuskin elämä ankeaa,vaikka toki varmasti tuo kotihoidon työ on huonosti palkattua paskaa...
- Anonyymi
Anna osoitella ja sano niille Menkää töihin.
- Anonyymi
https://www.ilovekuopio.fi/fi/alueet/ajurinkadun-leikkipuisto tämä on kaupungin ylläpitämä leikkipuisto kaikille ja tie joka menee sen vierestä on yleinen kävelytie,ei kenenkään oma ei minkään kerrostalon oma!
- Anonyymi
Mitäpä tuosta,kun ei kiinni tullut.
- Anonyymi
Onko vähän ollut huivi tiukalla kotihoitotätillä.
Hyvä että ihmiset pitää huolen ettei kerrostaloissa ym ramppaa ylimääräisiä hiippareita ja jätä autoaan mihin sattuu. Jos joku tulee asiasta mainitsemaan niin voi kohteliaasti kertoa millä asialla on eikä vetää joka reikään hernettä.
Suomi leidit kun tahtoo olla kärttyisiä.- Anonyymi
Entäpä kun hoitajat ei saa sanoa millä asialla ja kenen luo menossa? Asiakkaan yksityisyydensuoja, vaitiolovelvollisuus jne. Jos olisi kertonut että on kotihoidosta ja menossa asiakkaan luo, nainen olisi voinut vaikka seurata mihin asuntoon menen jolloin hoitaja olisi toiminnallaan luovuttanut asiakkaan tilanteesta tietoa ulkopuoliselle.
Yleisellä tasolla vain, esim asian hoitamista, mutta eihän ulkkikset sitä tajua.
Sitä paitsi, mitä se kenellekään kuuluu missä ja miksi liikun? Kaikilla on oikeus yksityisyyteen eikä tarvitse kertoa kuin viranomaiselle tai vartijalla miksi liikun jollakin alueella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä kun hoitajat ei saa sanoa millä asialla ja kenen luo menossa? Asiakkaan yksityisyydensuoja, vaitiolovelvollisuus jne. Jos olisi kertonut että on kotihoidosta ja menossa asiakkaan luo, nainen olisi voinut vaikka seurata mihin asuntoon menen jolloin hoitaja olisi toiminnallaan luovuttanut asiakkaan tilanteesta tietoa ulkopuoliselle.
Yleisellä tasolla vain, esim asian hoitamista, mutta eihän ulkkikset sitä tajua.
Sitä paitsi, mitä se kenellekään kuuluu missä ja miksi liikun? Kaikilla on oikeus yksityisyyteen eikä tarvitse kertoa kuin viranomaiselle tai vartijalla miksi liikun jollakin alueella.Epäilyttävältä henkilöltä saa ja pitää kysyä millä asioilla hän liikkuu, ja jos mahdollista, niin ottaa hiippailijasta varmuuden vuoksi myös kuva.
- Anonyymi
Jos näkee naapurustossaan vanhusten ovella pyörivän epämääräisen henkilön, naapuruston muut aikuiset voivat mennä väliin ja vanhuksen avuksi ja ottaa henkilön tuntomerkit ylös ja pyytää henkilöä poistumaan. Moni iäkäs ihminen on niin kohtelias, etteivät he saa itse käskettyä tunkeilijaa poistumaan asunnostaan.
- Anonyymi
Mikä Ylilauta tai hommaforum tästä on tullut?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090