Martina ei tarvitse vartin iloja ja elättää itse itsensä

Anonyymi-ap

Kaikin puolin hieno likka.

46

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Vainooja taaskin asialla ja teki aloituksen. Tekis aloituksen ja kysyisi, että tarvitseeko vielä Sofia vartiniloja. On nimittäin huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta saanut tuomiot.

• Anonyymi
      UUSI

Te sitten jaksatte. Lieneekö tuo nyt niin ihmeellistä jos nuori ihminen ihminen elättää itsensä ja tekee vähän muutakin.

• Anonyymi
        UUSI

Millä se siis Sofia elättää itsensä ? Eikä ole enää mikään nuori jos nainen on jo 35 vuotias.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä muuta sinun mielestä siis Sofia tekee työkseen 😂🤭 ?

• Anonyymi
      UUSI

Ei todellakaan tarvitse
      😭🤣

• Anonyymi
      UUSI

Tuon ikäinen ei ole enää ”likka” eikä nuori ihminen! Ja hei, miksi poistanut kuvat ”mökiltään”? Voi sentään…

• Anonyymi
        UUSI

Onko sulle tullu esto 😂 minä kyllä nään kuvia.

• Anonyymi
      UUSI

Sofia on somettaja ja edustusrouva. Siinä jo kaksi ammattia. Helposti tulee rahnaa. Taitaa ottaa päähän?

• Anonyymi
        UUSI

Totta kirjoitat. Se ei ole mikään muu kuin kateus, jota Sofiaa kohtaan tunnetaan. Kaunis, kansainvälinen ja työtä pelkäämätön upea nainen. Saako hän oikein rahaa noista itse ottamista kuvista auton etupenkillä tai kuntosalilla?

• Anonyymi
        UUSI

Sofia ottaa elatusta toisen naisen mieheltä kuten kunnon kotirouva tekee, vai miten se menikään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kirjoitat. Se ei ole mikään muu kuin kateus, jota Sofiaa kohtaan tunnetaan. Kaunis, kansainvälinen ja työtä pelkäämätön upea nainen. Saako hän oikein rahaa noista itse ottamista kuvista auton etupenkillä tai kuntosalilla?

Kansainvälistä työtä mitä.? Onko se siis maksulisena naisena oleminen sitä ?

• Anonyymi
        UUSI

Onks jo Sofia rouva Cohen ? Mitä se somettaa työkseen ? 🤭.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus on, kun Sofialla on niin komea sarmikas pitkä mies ja vielä nuorikin 😫.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia ottaa elatusta toisen naisen mieheltä kuten kunnon kotirouva tekee, vai miten se menikään.

Eiköhän tämä kenguru sulho kustantanut aika paljon Martinan matkoja ja hotelleja sekä vielä maksoi Ullanlinnan vuokrakämpän vuokran. No sijoitus bisness taisi mennä metsään mutta Martinan sanoin " sinnikkyys palkitaan " 🤷‍♂️

• Anonyymi
      UUSI

Ikävää, että on kuiva kausi eikä edes vartin iloja.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä tiedät että on kuivakausi Sofialla ? Sen tää vanha maksaja mieskin on käyttänyt huumeita median tietojen mukaan.

• Anonyymi
      UUSI

Mies on avioeroprosessissa. Ei ole enää kenenkään mies. Kauneus on valuuttaa, sillä niitä miehiä saa. Jos haluavat maksaa tyttöystävänsä menot ei liene keneltäkään pois. Sofia tekee firmojen kanssa someyhteistyötä. Sekin on monesti selitetty, mutta kun pitää tikulla kaivaa sitä negaa, niin ei mene perille.

• Anonyymi
        UUSI

Minkälaista someyhteistyötä Sofia tekee firmojen kanssa, kerro mua ainakin kiinnostaa ?

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole kyllä näkynyt yhtään yhteistyö kumppania että olisi Sofialla minkään firmojen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Kauniit naiset saavat rikkaita sinkku miehiä ja avioituvat heidän kanssa. Eivät hyväksy vanhoja rumia avioliitossa olevia miehiä, koskaan itselleen. Tässä totuus oikeasti!

• Anonyymi
        UUSI

Avioliitto on virallisesti lainvoimainen, kun on saatu virallisesti avioero paperit käteen.

• Anonyymi
        UUSI

Aina pitää lukea selvästi että yhteistyö tai mainos eikä Sofialla koskaan missään lue että olisi yhteistyö tai mainos.

• Anonyymi
        UUSI

Pitää ottaa huomioon että mies oli naimisissa ja tapaili Sofiaa samaan aikaan. Vaimo sitten haki eroa. Jos nyt on avioeroprosessi meneillään, muuten ilman että mies eroa tahtoi, niin se ei valkopese sitä Sofian toimintaa että piti iskeä itselleen naimisissa oleva pienen lapsen isä elättämään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää ottaa huomioon että mies oli naimisissa ja tapaili Sofiaa samaan aikaan. Vaimo sitten haki eroa. Jos nyt on avioeroprosessi meneillään, muuten ilman että mies eroa tahtoi, niin se ei valkopese sitä Sofian toimintaa että piti iskeä itselleen naimisissa oleva pienen lapsen isä elättämään.

Ei kukaan omista toista ihmistä.

• Anonyymi
        UUSI

12:06 Mies on aviomies siihen saakka kunnes avioeroprosessissa todetaan eronneeksi, tuon verran tyhmemmänkin pitäisi tietää.
        Sofia ei minkään firman kanssa sometyötä, turha sitä on tänne valehdella.
        Taidat itse olla todella tyhmä, jos kuvittelet tuollaista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan omista toista ihmistä.

Miksi sitten Sofia sanoi että MINUN mieheni on yksityishenkilö ja annetaan hänen pysyä sellaisena? Mies oli silloin naimisissa ja lisäksi mies ei ole yksityishenkilö omassa maassaan. On ollut lehtien palstoilla koska isoisänsä on ollut rillimiljonääri, oliko peräti lapsinäyttelijäkin tämä Sofian mies ja sitten lehdissä huume- ja maksullisten naisjuttujen takia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniit naiset saavat rikkaita sinkku miehiä ja avioituvat heidän kanssa. Eivät hyväksy vanhoja rumia avioliitossa olevia miehiä, koskaan itselleen. Tässä totuus oikeasti!

Täytyyhän naisilla olla edes jonkinlaiset aivot ja äly jota käyttää. Tuntuu, että nämä molemmat sekä Sofia että Martina on täydellisiä lunttanoita.

Missähän piireissä Martina käyttää kymppitonnin takkia. Täysin kouluttamaton, korvakuulolta natiivi enkkua oppinut , jonka käytös / puhe on moukkamaista, ei sellaisiin piireihin tule ikinä pääsemään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyyhän naisilla olla edes jonkinlaiset aivot ja äly jota käyttää. Tuntuu, että nämä molemmat sekä Sofia että Martina on täydellisiä lunttanoita.

Missähän piireissä Martina käyttää kymppitonnin takkia. Täysin kouluttamaton, korvakuulolta natiivi enkkua oppinut , jonka käytös / puhe on moukkamaista, ei sellaisiin piireihin tule ikinä pääsemään.

Lopeta heti vertaaminen Martinaa tohon Sofiaan. Martatina on tehnyt ikänsä töitä ja omilla rahoilla ostanut on kaiken. Sofia elänyt ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot ovat olleet tasan tarkkaan 0-€. Viimme vuosina ja nytkin perheelisen avioliitossa olevan miehen elättinä ollut kohta vuoden.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainut lunttana olet sinä itse ja tulet olemaan sitä loppu elämäsi ajan 💩.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaista someyhteistyötä Sofia tekee firmojen kanssa, kerro mua ainakin kiinnostaa ?

Totta kai sua kiinnostaa kaikki mitä Sofia tekee tai on tekemättä, mutta kun nekään asiat ei sulle kuulu millään lailla. Sulla kyllä riittää keksittyjä aiheita rääpiä kuonoasi kaikesta Sofiaan liittyvästä, joten jatka sä vaan satujasi. 😆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hoono soomi taas vauhdissa... Täyttänyt koko ketjun. 💩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Martinapa oli itse aviossa ja pienen lapsen äiti, kun kompastui Levin vessassa perhelomalla jne... 🤭
        Lopun me tiedämme kaikki. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta heti vertaaminen Martinaa tohon Sofiaan. Martatina on tehnyt ikänsä töitä ja omilla rahoilla ostanut on kaiken. Sofia elänyt ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot ovat olleet tasan tarkkaan 0-€. Viimme vuosina ja nytkin perheelisen avioliitossa olevan miehen elättinä ollut kohta vuoden.

Sofialla ei ole ollut tuloja Suomessa 2023, vuoden 2024 hän asuikin jo ulkomailla, joten tuloja ei varmaankaan ole.
        Mutta ennen sitä, tuloja on ollut ihan joka vuosi, useana vuonna tulot olleet oikein hyvät. Tässä sinulle faktaa, jotka löytyy ihan helposti googlaamalla.
        2015: 32 419€
        2016: 40 742€
        2017: 115 089€
        2018: 28 639€
        2019: 19 514€
        2020: 65 209€
        2021: 51 270€
        2022: 36 480€
        Kahdeksassa vuodessa tulot liki 400K, eli keskiarvo vuosituloille n. 50K, ei lainkaan huonosti.
        En käsitä, mitä sinun kaltaisesi ihminen saa siitä, että valehtelee noin räikeästi, "elänyt koko ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot tasan tarkkaan nolla"?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai sua kiinnostaa kaikki mitä Sofia tekee tai on tekemättä, mutta kun nekään asiat ei sulle kuulu millään lailla. Sulla kyllä riittää keksittyjä aiheita rääpiä kuonoasi kaikesta Sofiaan liittyvästä, joten jatka sä vaan satujasi. 😆

Et pystynyt vastaamaan kysymykseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että Martatina.
        Tämä sinun Martatina loisi 9 vuoden ajan Stefun siivellä ja maksatti sillä kaiken.
        Mun Hanko, mun lande, mun Levi, mun Espanjan villa, mun mun mun...
        Sai aina riidan päätteeksi lepyttelylahjana uuden laukun.
        Ei siis ihme, että niitä riitoja sitten olikin ja siellä oli alvariinsa poliisit ovella niitä riitoja selvittämässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sofialla ei ole ollut tuloja Suomessa 2023, vuoden 2024 hän asuikin jo ulkomailla, joten tuloja ei varmaankaan ole.
        Mutta ennen sitä, tuloja on ollut ihan joka vuosi, useana vuonna tulot olleet oikein hyvät. Tässä sinulle faktaa, jotka löytyy ihan helposti googlaamalla.
        Kahdeksassa vuodessa tulot liki 400K, eli keskiarvo vuosituloille n. 50K, ei lainkaan huonosti.
        En käsitä, mitä sinun kaltaisesi ihminen saa siitä, että valehtelee noin räikeästi, "elänyt koko ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot tasan tarkkaan nolla"?

Noilla tuloilla ei vietä kukaan luksuselämää ja ainut vuosi 2017, millä voi elää sellaista elämää mitä on Sofia viettänyt. Verot pois ja mitä jää jäljelle, esimerkiksi 30 000 euron ansiotuloista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ranta-aho maksoi vuonna 2019 Sofian 57 tuhannen verovelat pois ja Stefu maksoi lähes 30 tuhannen ulosotot pois. Mistä muuten Sofian tulot koostuivat vuonna 2020 kun mediassa kertoi syksyllä 2020 ettei ole vuoteen tehnyt töitä tuon Katiska-jutun takia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noilla tuloilla ei vietä kukaan luksuselämää ja ainut vuosi 2017, millä voi elää sellaista elämää mitä on Sofia viettänyt. Verot pois ja mitä jää jäljelle, esimerkiksi 30 000 euron ansiotuloista.

Mahdoitko ollenkaan lukea kommenttia johon vastasit?
        Kommentissa kumottiin väite: Sofia on elänyt koko elämänsä miesten elättämänä, ei ole tienannut mitään, sillä on ollut nollatulot.
        Jos miehet haluaa maksaa, niin sehän on niiden asia, vai kuinka?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että Martatina.
        Tämä sinun Martatina loisi 9 vuoden ajan Stefun siivellä ja maksatti sillä kaiken.
        Mun Hanko, mun lande, mun Levi, mun Espanjan villa, mun mun mun...
        Sai aina riidan päätteeksi lepyttelylahjana uuden laukun.
        Ei siis ihme, että niitä riitoja sitten olikin ja siellä oli alvariinsa poliisit ovella niitä riitoja selvittämässä.

Martina on tietennut koko ajan, välissä oli lyhyt äiitiysloma mutta vuonna. Ja miestä sinä tiedät että ovella oli jatkuvasti poliisit? Oletko joku naapurikyttääjä? Sinä "tiesit kaiken" silloinkin kun Esko ja Martina asuivat Ruoholahdessa, joka sen koska Martinan äiti hoiti lasta. Sellaista kirjoitettiin täällä vuonna 2011. Ja sitten "tiesit kaiken" taloyhtiöistä missä Martina asui ja" tiesit kaikki" asiat hevosjuttuihin liittyen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on tietennut koko ajan, välissä oli lyhyt äiitiysloma mutta vuonna. Ja miestä sinä tiedät että ovella oli jatkuvasti poliisit? Oletko joku naapurikyttääjä? Sinä "tiesit kaiken" silloinkin kun Esko ja Martina asuivat Ruoholahdessa, joka sen koska Martinan äiti hoiti lasta. Sellaista kirjoitettiin täällä vuonna 2011. Ja sitten "tiesit kaiken" taloyhtiöistä missä Martina asui ja" tiesit kaikki" asiat hevosjuttuihin liittyen.

Ei riitää että kyttäsi Martinaa vaan kyttäsi myös Martinan äitiä ainakin jo vuonna 2011 ja varmasti jo aikaisemminkin.

• Anonyymi
      UUSI

No, ainakin teki yhden kauneusklinikan kanssa yhteistyötä ja Dubain valtio maksaa somepostauksista.

• Anonyymi
        UUSI

"Ainakin teki YHDEN"...... Ai kauheaa.....🤣😂🤣Dubain valtio maksaa somepostauksista....😂🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Ainakin teki YHDEN"...... Ai kauheaa.....🤣😂🤣Dubain valtio maksaa somepostauksista....😂🤣

Mikä on ongelmasi 15:41 kun et selvää asiaa ymmärrä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on ongelmasi 15:41 kun et selvää asiaa ymmärrä?

Mitä hittoa, vai Dubain valtio...? 😅

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä. Ei ole ihan vähäiset varat sillä valtiolla.

• Anonyymi
      UUSI

Ja tämähän vastaus ei Sinulle riitä, vaan esität saman kysymyksen kuin papukaija ensi viikolla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      59
      4054
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      94
      2419
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2072
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1803
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1601
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1536
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1222
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1148
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      110
      1125
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1062
    Aihe