Kaikin puolin hieno likka.
Martina ei tarvitse vartin iloja ja elättää itse itsensä
102
758
Vastaukset
- Anonyymi
Vainooja taaskin asialla ja teki aloituksen. Tekis aloituksen ja kysyisi, että tarvitseeko vielä Sofia vartiniloja. On nimittäin huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta saanut tuomiot.
- Anonyymi
Te sitten jaksatte. Lieneekö tuo nyt niin ihmeellistä jos nuori ihminen ihminen elättää itsensä ja tekee vähän muutakin.
- Anonyymi
Millä se siis Sofia elättää itsensä ? Eikä ole enää mikään nuori jos nainen on jo 35 vuotias.
- Anonyymi
Mitä muuta sinun mielestä siis Sofia tekee työkseen 😂🤭 ?
- Anonyymi
Ei todellakaan tarvitse
😭🤣 - Anonyymi
Tuon ikäinen ei ole enää ”likka” eikä nuori ihminen! Ja hei, miksi poistanut kuvat ”mökiltään”? Voi sentään…
- Anonyymi
Onko sulle tullu esto 😂 minä kyllä nään kuvia.
- Anonyymi
Sofia on somettaja ja edustusrouva. Siinä jo kaksi ammattia. Helposti tulee rahnaa. Taitaa ottaa päähän?
- Anonyymi
Totta kirjoitat. Se ei ole mikään muu kuin kateus, jota Sofiaa kohtaan tunnetaan. Kaunis, kansainvälinen ja työtä pelkäämätön upea nainen. Saako hän oikein rahaa noista itse ottamista kuvista auton etupenkillä tai kuntosalilla?
- Anonyymi
Sofia ottaa elatusta toisen naisen mieheltä kuten kunnon kotirouva tekee, vai miten se menikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kirjoitat. Se ei ole mikään muu kuin kateus, jota Sofiaa kohtaan tunnetaan. Kaunis, kansainvälinen ja työtä pelkäämätön upea nainen. Saako hän oikein rahaa noista itse ottamista kuvista auton etupenkillä tai kuntosalilla?
Kansainvälistä työtä mitä.? Onko se siis maksulisena naisena oleminen sitä ?
- Anonyymi
Onks jo Sofia rouva Cohen ? Mitä se somettaa työkseen ? 🤭.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus on, kun Sofialla on niin komea sarmikas pitkä mies ja vielä nuorikin 😫.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia ottaa elatusta toisen naisen mieheltä kuten kunnon kotirouva tekee, vai miten se menikään.
Eiköhän tämä kenguru sulho kustantanut aika paljon Martinan matkoja ja hotelleja sekä vielä maksoi Ullanlinnan vuokrakämpän vuokran. No sijoitus bisness taisi mennä metsään mutta Martinan sanoin " sinnikkyys palkitaan " 🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Sohvi itsensä rouva, vai toisen miehen eukon rouva.
- Anonyymi
Ikävää, että on kuiva kausi eikä edes vartin iloja.
- Anonyymi
Mistä tiedät että on kuivakausi Sofialla ? Sen tää vanha maksaja mieskin on käyttänyt huumeita median tietojen mukaan.
- Anonyymi
Mies on avioeroprosessissa. Ei ole enää kenenkään mies. Kauneus on valuuttaa, sillä niitä miehiä saa. Jos haluavat maksaa tyttöystävänsä menot ei liene keneltäkään pois. Sofia tekee firmojen kanssa someyhteistyötä. Sekin on monesti selitetty, mutta kun pitää tikulla kaivaa sitä negaa, niin ei mene perille.
- Anonyymi
Minkälaista someyhteistyötä Sofia tekee firmojen kanssa, kerro mua ainakin kiinnostaa ?
- Anonyymi
Ei ole kyllä näkynyt yhtään yhteistyö kumppania että olisi Sofialla minkään firmojen kanssa.
- Anonyymi
Kauniit naiset saavat rikkaita sinkku miehiä ja avioituvat heidän kanssa. Eivät hyväksy vanhoja rumia avioliitossa olevia miehiä, koskaan itselleen. Tässä totuus oikeasti!
- Anonyymi
Avioliitto on virallisesti lainvoimainen, kun on saatu virallisesti avioero paperit käteen.
- Anonyymi
Aina pitää lukea selvästi että yhteistyö tai mainos eikä Sofialla koskaan missään lue että olisi yhteistyö tai mainos.
- Anonyymi
Pitää ottaa huomioon että mies oli naimisissa ja tapaili Sofiaa samaan aikaan. Vaimo sitten haki eroa. Jos nyt on avioeroprosessi meneillään, muuten ilman että mies eroa tahtoi, niin se ei valkopese sitä Sofian toimintaa että piti iskeä itselleen naimisissa oleva pienen lapsen isä elättämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ottaa huomioon että mies oli naimisissa ja tapaili Sofiaa samaan aikaan. Vaimo sitten haki eroa. Jos nyt on avioeroprosessi meneillään, muuten ilman että mies eroa tahtoi, niin se ei valkopese sitä Sofian toimintaa että piti iskeä itselleen naimisissa oleva pienen lapsen isä elättämään.
Ei kukaan omista toista ihmistä.
- Anonyymi
12:06 Mies on aviomies siihen saakka kunnes avioeroprosessissa todetaan eronneeksi, tuon verran tyhmemmänkin pitäisi tietää.
Sofia ei minkään firman kanssa sometyötä, turha sitä on tänne valehdella.
Taidat itse olla todella tyhmä, jos kuvittelet tuollaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan omista toista ihmistä.
Miksi sitten Sofia sanoi että MINUN mieheni on yksityishenkilö ja annetaan hänen pysyä sellaisena? Mies oli silloin naimisissa ja lisäksi mies ei ole yksityishenkilö omassa maassaan. On ollut lehtien palstoilla koska isoisänsä on ollut rillimiljonääri, oliko peräti lapsinäyttelijäkin tämä Sofian mies ja sitten lehdissä huume- ja maksullisten naisjuttujen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniit naiset saavat rikkaita sinkku miehiä ja avioituvat heidän kanssa. Eivät hyväksy vanhoja rumia avioliitossa olevia miehiä, koskaan itselleen. Tässä totuus oikeasti!
Täytyyhän naisilla olla edes jonkinlaiset aivot ja äly jota käyttää. Tuntuu, että nämä molemmat sekä Sofia että Martina on täydellisiä lunttanoita.
Missähän piireissä Martina käyttää kymppitonnin takkia. Täysin kouluttamaton, korvakuulolta natiivi enkkua oppinut , jonka käytös / puhe on moukkamaista, ei sellaisiin piireihin tule ikinä pääsemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyyhän naisilla olla edes jonkinlaiset aivot ja äly jota käyttää. Tuntuu, että nämä molemmat sekä Sofia että Martina on täydellisiä lunttanoita.
Missähän piireissä Martina käyttää kymppitonnin takkia. Täysin kouluttamaton, korvakuulolta natiivi enkkua oppinut , jonka käytös / puhe on moukkamaista, ei sellaisiin piireihin tule ikinä pääsemään.Lopeta heti vertaaminen Martinaa tohon Sofiaan. Martatina on tehnyt ikänsä töitä ja omilla rahoilla ostanut on kaiken. Sofia elänyt ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot ovat olleet tasan tarkkaan 0-€. Viimme vuosina ja nytkin perheelisen avioliitossa olevan miehen elättinä ollut kohta vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän piireissä Martina käyttää kymppitonnin takkia. Täysin kouluttamaton, korvakuulolta natiivi enkkua oppinut , jonka käytös / puhe on moukkamaista, ei sellaisiin piireihin tule ikinä pääsemään.Ainut lunttana olet sinä itse ja tulet olemaan sitä loppu elämäsi ajan 💩.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaista someyhteistyötä Sofia tekee firmojen kanssa, kerro mua ainakin kiinnostaa ?
Totta kai sua kiinnostaa kaikki mitä Sofia tekee tai on tekemättä, mutta kun nekään asiat ei sulle kuulu millään lailla. Sulla kyllä riittää keksittyjä aiheita rääpiä kuonoasi kaikesta Sofiaan liittyvästä, joten jatka sä vaan satujasi. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoono soomi taas vauhdissa... Täyttänyt koko ketjun. 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinapa oli itse aviossa ja pienen lapsen äiti, kun kompastui Levin vessassa perhelomalla jne... 🤭
Lopun me tiedämme kaikki. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta heti vertaaminen Martinaa tohon Sofiaan. Martatina on tehnyt ikänsä töitä ja omilla rahoilla ostanut on kaiken. Sofia elänyt ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot ovat olleet tasan tarkkaan 0-€. Viimme vuosina ja nytkin perheelisen avioliitossa olevan miehen elättinä ollut kohta vuoden.
Sofialla ei ole ollut tuloja Suomessa 2023, vuoden 2024 hän asuikin jo ulkomailla, joten tuloja ei varmaankaan ole.
Mutta ennen sitä, tuloja on ollut ihan joka vuosi, useana vuonna tulot olleet oikein hyvät. Tässä sinulle faktaa, jotka löytyy ihan helposti googlaamalla.
2015: 32 419€
2016: 40 742€
2017: 115 089€
2018: 28 639€
2019: 19 514€
2020: 65 209€
2021: 51 270€
2022: 36 480€
Kahdeksassa vuodessa tulot liki 400K, eli keskiarvo vuosituloille n. 50K, ei lainkaan huonosti.
En käsitä, mitä sinun kaltaisesi ihminen saa siitä, että valehtelee noin räikeästi, "elänyt koko ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot tasan tarkkaan nolla"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai sua kiinnostaa kaikki mitä Sofia tekee tai on tekemättä, mutta kun nekään asiat ei sulle kuulu millään lailla. Sulla kyllä riittää keksittyjä aiheita rääpiä kuonoasi kaikesta Sofiaan liittyvästä, joten jatka sä vaan satujasi. 😆
Et pystynyt vastaamaan kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta heti vertaaminen Martinaa tohon Sofiaan. Martatina on tehnyt ikänsä töitä ja omilla rahoilla ostanut on kaiken. Sofia elänyt ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot ovat olleet tasan tarkkaan 0-€. Viimme vuosina ja nytkin perheelisen avioliitossa olevan miehen elättinä ollut kohta vuoden.
Vai että Martatina.
Tämä sinun Martatina loisi 9 vuoden ajan Stefun siivellä ja maksatti sillä kaiken.
Mun Hanko, mun lande, mun Levi, mun Espanjan villa, mun mun mun...
Sai aina riidan päätteeksi lepyttelylahjana uuden laukun.
Ei siis ihme, että niitä riitoja sitten olikin ja siellä oli alvariinsa poliisit ovella niitä riitoja selvittämässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofialla ei ole ollut tuloja Suomessa 2023, vuoden 2024 hän asuikin jo ulkomailla, joten tuloja ei varmaankaan ole.
Mutta ennen sitä, tuloja on ollut ihan joka vuosi, useana vuonna tulot olleet oikein hyvät. Tässä sinulle faktaa, jotka löytyy ihan helposti googlaamalla.
Kahdeksassa vuodessa tulot liki 400K, eli keskiarvo vuosituloille n. 50K, ei lainkaan huonosti.
En käsitä, mitä sinun kaltaisesi ihminen saa siitä, että valehtelee noin räikeästi, "elänyt koko ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot tasan tarkkaan nolla"?Noilla tuloilla ei vietä kukaan luksuselämää ja ainut vuosi 2017, millä voi elää sellaista elämää mitä on Sofia viettänyt. Verot pois ja mitä jää jäljelle, esimerkiksi 30 000 euron ansiotuloista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käsitä, mitä sinun kaltaisesi ihminen saa siitä, että valehtelee noin räikeästi, "elänyt koko ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot tasan tarkkaan nolla"?Ranta-aho maksoi vuonna 2019 Sofian 57 tuhannen verovelat pois ja Stefu maksoi lähes 30 tuhannen ulosotot pois. Mistä muuten Sofian tulot koostuivat vuonna 2020 kun mediassa kertoi syksyllä 2020 ettei ole vuoteen tehnyt töitä tuon Katiska-jutun takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla tuloilla ei vietä kukaan luksuselämää ja ainut vuosi 2017, millä voi elää sellaista elämää mitä on Sofia viettänyt. Verot pois ja mitä jää jäljelle, esimerkiksi 30 000 euron ansiotuloista.
Mahdoitko ollenkaan lukea kommenttia johon vastasit?
Kommentissa kumottiin väite: Sofia on elänyt koko elämänsä miesten elättämänä, ei ole tienannut mitään, sillä on ollut nollatulot.
Jos miehet haluaa maksaa, niin sehän on niiden asia, vai kuinka? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että Martatina.
Tämä sinun Martatina loisi 9 vuoden ajan Stefun siivellä ja maksatti sillä kaiken.
Ei siis ihme, että niitä riitoja sitten olikin ja siellä oli alvariinsa poliisit ovella niitä riitoja selvittämässä.Martina on tietennut koko ajan, välissä oli lyhyt äiitiysloma mutta vuonna. Ja miestä sinä tiedät että ovella oli jatkuvasti poliisit? Oletko joku naapurikyttääjä? Sinä "tiesit kaiken" silloinkin kun Esko ja Martina asuivat Ruoholahdessa, joka sen koska Martinan äiti hoiti lasta. Sellaista kirjoitettiin täällä vuonna 2011. Ja sitten "tiesit kaiken" taloyhtiöistä missä Martina asui ja" tiesit kaikki" asiat hevosjuttuihin liittyen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina on tietennut koko ajan, välissä oli lyhyt äiitiysloma mutta vuonna. Ja miestä sinä tiedät että ovella oli jatkuvasti poliisit? Oletko joku naapurikyttääjä? Sinä "tiesit kaiken" silloinkin kun Esko ja Martina asuivat Ruoholahdessa, joka sen koska Martinan äiti hoiti lasta. Sellaista kirjoitettiin täällä vuonna 2011. Ja sitten "tiesit kaiken" taloyhtiöistä missä Martina asui ja" tiesit kaikki" asiat hevosjuttuihin liittyen.
Ei riitää että kyttäsi Martinaa vaan kyttäsi myös Martinan äitiä ainakin jo vuonna 2011 ja varmasti jo aikaisemminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentissa kumottiin väite: Sofia on elänyt koko elämänsä miesten elättämänä, ei ole tienannut mitään, sillä on ollut nollatulot.
Jos miehet haluaa maksaa, niin sehän on niiden asia, vai kuinka?Kuitenkin olet vuosia haukkunut, että Martina eli Stefanin rahoilla ja sehän ei pidä paikkaansa. Martina oli työelämässä kokoajan ja sen näkee jokainen verotiedoista jos haluaa niitä tutkia. Jos Stefan Therman osti lahjoja lapsensa äidille, sehän on sen asia eiks niin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehet haluaa maksaa, niin sehän on niiden asia, vai kuinka?Millä rahoilla Sofia eleli Dubaissa.? Koska tää vanhempi mies jonka kanssa on ollut vasta vajaan vuoden ja edellisen vuoden ansiotulot olleet 0 - €. Vastaa kommenttiin Martinan vainooja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käsitä, mitä sinun kaltaisesi ihminen saa siitä, että valehtelee noin räikeästi, "elänyt koko ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot tasan tarkkaan nolla"?Vai että saanut 8 v. aikaan 400 tonttua, että niillä elää pitäis. Mutta tiätkö säkään, että verojakin täytyy maksella ja nehän on hoitanut sitten Sofian puolesta muut. Kyllä itse kukin tienais ihan kivasti jos ei veroja tarvis maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla tuloilla ei vietä kukaan luksuselämää ja ainut vuosi 2017, millä voi elää sellaista elämää mitä on Sofia viettänyt. Verot pois ja mitä jää jäljelle, esimerkiksi 30 000 euron ansiotuloista.
Sofian soturit ei tiiä, että on olemassa verot 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että Martatina.
Ei siis ihme, että niitä riitoja sitten olikin ja siellä oli alvariinsa poliisit ovella niitä riitoja selvittämässä.Jos kumppani riehuu päihteistä niin, että täytyy lastenkin pelätä, silloin kutsutaan poliisi, se on perheväkivaltaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehet haluaa maksaa, niin sehän on niiden asia, vai kuinka?Lopeta sitten kans paskan jauhamiset, että Martina sai lahjoja avopuoliso Stefan Thermanilta. Jos rakastaa puolisoa ja lasten äitiä, on normaalia silloin saada lahjoja ja kukkia puolisoltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käsitä, mitä sinun kaltaisesi ihminen saa siitä, että valehtelee noin räikeästi, "elänyt koko ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot tasan tarkkaan nolla"?Minun kuukausi palkkani on 3537euroa ja en todellakaan pysty elämään luksuselämää. Verot kun otetaan pois jää puhtaana 2300 ja vaihtelee, kuinka paljon on viikonloppu töitä ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et pystynyt vastaamaan kysymykseen.
Miksi ihmeessä sinulle muuten kuuluu Martina Aitolehden asiat ja olet niistä jauhanut ja keksinyt valheita vuodesta toiseen ja jatkuu edelleen samalla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian soturit ei tiiä, että on olemassa verot 😄
Ei Sofian soturit tiedä veroista yhtään mitään, koska eivät ole olleet koskaan kukaan edes työelämässä elämässä aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa tai pysty vastaamaan asialliseen kysymykseen? Se oli ihan ihminen, joka kysyi eikä ihmisillä ole kuonoa.😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kumppani riehuu päihteistä niin, että täytyy lastenkin pelätä, silloin kutsutaan poliisi, se on perheväkivaltaa!
Ei ne ymmärrä edes sitä asiaa, että on soitettava poliisit jos sekaisin on mies alkoholin käytöstä. Tiedetään kuitenkin kaikki, että miten käyttäytyy humalassa Stefan Therman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinulle muuten kuuluu Martina Aitolehden asiat ja olet niistä jauhanut ja keksinyt valheita vuodesta toiseen ja jatkuu edelleen samalla tavalla.
Sopeudu 🐪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että Martatina.
Ei siis ihme, että niitä riitoja sitten olikin ja siellä oli alvariinsa poliisit ovella niitä riitoja selvittämässä.Martatinalle jäi kaksi " kallista " kihlasormusta , tai no ehkä toi Stefun sormus oli vain hetken näytillä, ja kengurun antama sormus taitaa olla verkkokaupan " kimallus ", mutta kyllä Martina on loisimisen ykkönen ehdottomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina on tietennut koko ajan, välissä oli lyhyt äiitiysloma mutta vuonna. Ja miestä sinä tiedät että ovella oli jatkuvasti poliisit? Oletko joku naapurikyttääjä? Sinä "tiesit kaiken" silloinkin kun Esko ja Martina asuivat Ruoholahdessa, joka sen koska Martinan äiti hoiti lasta. Sellaista kirjoitettiin täällä vuonna 2011. Ja sitten "tiesit kaiken" taloyhtiöistä missä Martina asui ja" tiesit kaikki" asiat hevosjuttuihin liittyen.
Jos raskausaikana Kasarmikadulla asuessa Stefun asunnossa poliisit olivat viraana useaan otteeseen.
Että sellaista onnea ja rakkautta jo ennen lapsen syntymää. 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin olet vuosia haukkunut, että Martina eli Stefanin rahoilla ja sehän ei pidä paikkaansa. Martina oli työelämässä kokoajan ja sen näkee jokainen verotiedoista jos haluaa niitä tutkia. Jos Stefan Therman osti lahjoja lapsensa äidille, sehän on sen asia eiks niin ?
Voi olla että Martina jotain jopa tienasi, mutta sai kuitenkin täyden ylöspidon, asunto, matkat ym. lapsen varjolla tietenkin.
Stefan jopa antoi aiheesta julkisen lausuman : psykopaatti narsisti, joka kiristää lapsella kaikin mahdollisin keinoin. Aika vahvasti sanottu ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos raskausaikana Kasarmikadulla asuessa Stefun asunnossa poliisit olivat viraana useaan otteeseen.
Että sellaista onnea ja rakkautta jo ennen lapsen syntymää. 🤣Stefu on onneton tapaus eikä kenekään naisen pitäisi sekaantua Stefuun koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sitten kans paskan jauhamiset, että Martina sai lahjoja avopuoliso Stefan Thermanilta. Jos rakastaa puolisoa ja lasten äitiä, on normaalia silloin saada lahjoja ja kukkia puolisoltaan.
Siinä suhteessa ei rakkaudella ollut sijaa !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sellaista onnea ja rakkautta jo ennen lapsen syntymää. 🤣siis...vieraana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että Martina jotain jopa tienasi, mutta sai kuitenkin täyden ylöspidon, asunto, matkat ym. lapsen varjolla tietenkin.
Stefan jopa antoi aiheesta julkisen lausuman : psykopaatti narsisti, joka kiristää lapsella kaikin mahdollisin keinoin. Aika vahvasti sanottu !Ai voi olla, että jotain tienasi. Etkö enää osakkaan katsoa googlesta, että on tienannut ihan kohtuudella koko ajan? 🤣 Jestas kun on vaikeeta myöntää.
Stefun lausahduksia umpipäissään on ihan turha siteerata, eihän se Sofiakaan mikään käärme tai hu****i ole? "Aika vahvasti sanottu"🥴 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefan jopa antoi aiheesta julkisen lausuman : psykopaatti narsisti, joka kiristää lapsella kaikin mahdollisin keinoin. Aika vahvasti sanottu !10.08 Eihän rahan tienaamisen määrään vaikuta muiden tulot! Palkka saadaan tehdystä työstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käsitä, mitä sinun kaltaisesi ihminen saa siitä, että valehtelee noin räikeästi, "elänyt koko ikänsä miesten rahoilla ja ansiotulot tasan tarkkaan nolla"?Tuollaiset tulot ja silti ollut ulosotossa!!!🤣😂🤣Luuletko sä, et Sofia on sukanvarteen tulojaan laittanut?...😂🤣Persaukinen Lokki...
Noista kun ottaa verot pois, ei niillä tuloilla mahtailla voi!! Kuka tahansa tienaa nykypäivänä tuollaiset summat, ellei minimipalkka-alalla ole. Sofia vaan ei osaa käyttää rahaa oikein... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin olet vuosia haukkunut, että Martina eli Stefanin rahoilla ja sehän ei pidä paikkaansa. Martina oli työelämässä kokoajan ja sen näkee jokainen verotiedoista jos haluaa niitä tutkia. Jos Stefan Therman osti lahjoja lapsensa äidille, sehän on sen asia eiks niin ?
Jaa, millähän perusteella sinä täällä ketään väität kommenttien kirjoittajaksi, kun kaikki on palstalla anonyymeja?
Minä tiedän itse varmuudella omat kirjoitukseni, joten tiedän että väitteesi ei pidä paikkaansa, sinä voit vain arvailla kuka mitäkin kirjoittaa, joten et voita tuolla kommentillasi vuoden älykköpalkintoa.
Martinan touhuja tuskin kovin moni arvostaa, joten voit olla, varma, että niitä arvostelijoitakin löytyy, vaikka sinä koitat selvästi kääntää asian niin, että arvostelija on joka kommentissa se yksi ja sama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sitten kans paskan jauhamiset, että Martina sai lahjoja avopuoliso Stefan Thermanilta. Jos rakastaa puolisoa ja lasten äitiä, on normaalia silloin saada lahjoja ja kukkia puolisoltaan.
Ensin ei saanut lahjoja ja sitten saikin, koita jo päättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kuukausi palkkani on 3537euroa ja en todellakaan pysty elämään luksuselämää. Verot kun otetaan pois jää puhtaana 2300 ja vaihtelee, kuinka paljon on viikonloppu töitä ollut.
Herranen aika, opettele jo lukemaan.
Täällä väitettiin, että Sofia ei ole koskaan tienannut mitään, tulot tasan nolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset tulot ja silti ollut ulosotossa!!!🤣😂🤣Luuletko sä, et Sofia on sukanvarteen tulojaan laittanut?...😂🤣Persaukinen Lokki...
Noista kun ottaa verot pois, ei niillä tuloilla mahtailla voi!! Kuka tahansa tienaa nykypäivänä tuollaiset summat, ellei minimipalkka-alalla ole. Sofia vaan ei osaa käyttää rahaa oikein...Mites tää Martinan vainooja hyväksyy, että Sofia elää kokoajan perheellisen miehen rahoilla? Mielestäni nainen on maksulinen, jos ei ole yhtään omaa rahaa ja ei ole töissä ja ei ole edes omaa kotia olemassa ollenkaan. En sanottiin tälläisiä naisia lutkaksi ja jalkavaimoiksi.
- Anonyymi
No, ainakin teki yhden kauneusklinikan kanssa yhteistyötä ja Dubain valtio maksaa somepostauksista.
- Anonyymi
"Ainakin teki YHDEN"...... Ai kauheaa.....🤣😂🤣Dubain valtio maksaa somepostauksista....😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ainakin teki YHDEN"...... Ai kauheaa.....🤣😂🤣Dubain valtio maksaa somepostauksista....😂🤣
Mikä on ongelmasi 15:41 kun et selvää asiaa ymmärrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ongelmasi 15:41 kun et selvää asiaa ymmärrä?
Mitä hittoa, vai Dubain valtio...? 😅
- Anonyymi
Voi eikä! Dudain valtio 😂🤭.
- Anonyymi
Kyllä. Ei ole ihan vähäiset varat sillä valtiolla.
- Anonyymi
Ja tämähän vastaus ei Sinulle riitä, vaan esität saman kysymyksen kuin papukaija ensi viikolla.
- Anonyymi
Gekknen kirjoitti ettei Sofia Belórf ole viimme vuosina ollenkaan ollut mitään ansiotuloja ja tottahan se on.
- Anonyymi
Sähän teet just sitä samoin, samaa juttua jauhat kuukaudesta toiseen, kun kyse Martinasta. Ootko noin sokee oikeesti omalle käyttäytymisillesi?
- Anonyymi
Jopas on kiihkeät keskustelut meneillä. Oli ihan uusi asia, että Sofia tekee ihan oikeitakin töitä ja Dubain valtio maksaa hänelle somettamisesta? Eli on valtion leivissä?
Mutta kun Dubain valtiota ei ole olemassa, eli ei ole maata nimeltä Dubai!
Dubai on yksi emiraatti Yhdistyneissä arabiemiriraateissa, jonka pääkaupunki on Dubai. UAEssa on 7 emiraattia (liitto-valtio). - Anonyymi
jos pitää joka päivä laittaa someen jotain. kertoo se kaiken tarvittavan
- Anonyymi
Dubain valtio maksaa Sofialle siitä.
- Anonyymi
Miten muuten Martinan sulhasen etsintä etenee? Vauvalla kerrotaan hänen laajentaneen metsästysaluetta ja laskeneen kriteerejä huomattavasti.
- Anonyymi
Kaikkea ne siellä vauvalla tietääkin.
Mutta se oli hieno uutinen, että Sofia on saanut Dubain valtiolta töitä!😂
Tämä on kuulemma varma tieto, kun Sofian pääsoturi siitä kertoi!
Nyt vain odotellaan koska Dubain valtio perustetaan.🙈🙈 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea ne siellä vauvalla tietääkin.
Mutta se oli hieno uutinen, että Sofia on saanut Dubain valtiolta töitä!😂
Tämä on kuulemma varma tieto, kun Sofian pääsoturi siitä kertoi!
Nyt vain odotellaan koska Dubain valtio perustetaan.🙈🙈Onkohan Sofia valjastanut jotkut teinit palstalle puolustamaan Sofiaa ja haukkumaan Martinaa? On kirjoitukset sitä tasoa ja nyt on lomaakin koulusta.
- Anonyymi
Sofia on Dubain valtiolla töissä 😊
- Anonyymi
Öky lokille öky työpaikka.
- Anonyymi
Sofia saa palkkaa Dubain Valtiolta....🤣😂🤣Miksi?? Onko hänellä asiakkaita Dubain Valtion palkkalistoilta?😂🤣
- Anonyymi
Hienoa jos elättää itsensä. Kymmenen vuotta oli elätti lokkina, mistään ei tarvinnut maksaa mitään. Espanjan huvila, mun Hanko ja mun heppatila, kaupunki asunto hienosto alueella. Riidoilla sai rahaa ja luksuslaukkuja. Lokki joutui ulkoruokintaan ja maksamaan itse elinkuskannukset.
- Anonyymi
Kun Espanjan huvila valmistui remontista syksyllä 2019 niin Stefu tapaili jo salaa Sofiaa, jonka mies oli vankilassa.
Pitääkö laittaa tähän listan mitä Martina tienasi sinä aikana kun oli yhdessä Stefun kanssa? Sitähän minäkin. Oletko imenyt tuon valehtelun taidon jo äidinmaidossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Espanjan huvila valmistui remontista syksyllä 2019 niin Stefu tapaili jo salaa Sofiaa, jonka mies oli vankilassa.
Pitääkö laittaa tähän listan mitä Martina tienasi sinä aikana kun oli yhdessä Stefun kanssa? Sitähän minäkin. Oletko imenyt tuon valehtelun taidon jo äidinmaidossa?Stefu kosi Martinaa rapujuhlissa elokuun 2019 alkupuolella ja siitä uutisointiin niin Sofia teroitti kyntensä koska avomiehensä oli joutunut vankilaan ja alkoi jahtaamaan Stefua. Jo marraskuussa 2019 heidät on nähty yhdessä, vuodenvaihteessa Ranta-ahon sisko oli kysynyt Stefulta että onko heillä jotain Sofian kanssa ja tammikuusta lähtien Niko oli saanut vihiä asiasta vankilaan. Mutta joo, sellainen se teidän Sofia. Kehenkähän tullut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefu kosi Martinaa rapujuhlissa elokuun 2019 alkupuolella ja siitä uutisointiin niin Sofia teroitti kyntensä koska avomiehensä oli joutunut vankilaan ja alkoi jahtaamaan Stefua. Jo marraskuussa 2019 heidät on nähty yhdessä, vuodenvaihteessa Ranta-ahon sisko oli kysynyt Stefulta että onko heillä jotain Sofian kanssa ja tammikuusta lähtien Niko oli saanut vihiä asiasta vankilaan. Mutta joo, sellainen se teidän Sofia. Kehenkähän tullut?
Mitähän Sofialla oli tarjota Stefulle tuohon aikaan kun sai Stefun koukkuunsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefu kosi Martinaa rapujuhlissa elokuun 2019 alkupuolella ja siitä uutisointiin niin Sofia teroitti kyntensä koska avomiehensä oli joutunut vankilaan ja alkoi jahtaamaan Stefua. Jo marraskuussa 2019 heidät on nähty yhdessä, vuodenvaihteessa Ranta-ahon sisko oli kysynyt Stefulta että onko heillä jotain Sofian kanssa ja tammikuusta lähtien Niko oli saanut vihiä asiasta vankilaan. Mutta joo, sellainen se teidän Sofia. Kehenkähän tullut?
Kyllä Stefunkin kotikasvatus on ollut aivan pielessä, eli ei vain Sofian.
- Anonyymi
Ai likka taitaa olla keski ikäinen muija, joka luulee olevansa teini.
- Anonyymi
Tampereen murteen ymmärtämisopas: likka vai plikka. Kyllä Tampereella sanotaan likka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereen murteen ymmärtämisopas: likka vai plikka. Kyllä Tampereella sanotaan likka.
Ja tuota likka sanaa käyttää vanhemmat maalaisjunttimiehet naisista, sanotahan.
- Anonyymi
Martinalla menee kuulemma todella huonosti aussi mies jättänyt firman tjan paikan ja lähtenyt lätkimään. Martinalle kaikista firmoista jo nyt yli sadantuhannen velat.
Ei tullut kesähäitä joita niin odotimme paljon käytetty morsian taas jälleen kerran saa etsiä uutta maksattajaa.
Näin siinä käy kun ei osaa ja yritetään elää toisen siivellä.
Harrastaako tämä Martina jonkinasteista petosta, etsien miehiä ja luulee saavansa omaisuuden ja voitot päältä. Ei taida jäädä kuin tullen huuhtoma perä jäljelle.- Anonyymi
Omistaa se mies edelleen puolet siitä firmasta ja Martina toiset puolet ja firmalla on omaisuutta. Lisäksi Martinalla on sijoitusyksiö. Ja muut firmat liittyy Martinan valmennustoimintaan, johon on tehnytkin muutoksia ja on palkannut myös pari apuvalmentajaa ja uusi firma on perustettu myös valmennustoimintaa varten. Vuoden olleet nämä kaksi firmaa nyt toiminnassa eli ei kerro oikeastaan mistään mitään. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistaa se mies edelleen puolet siitä firmasta ja Martina toiset puolet ja firmalla on omaisuutta. Lisäksi Martinalla on sijoitusyksiö. Ja muut firmat liittyy Martinan valmennustoimintaan, johon on tehnytkin muutoksia ja on palkannut myös pari apuvalmentajaa ja uusi firma on perustettu myös valmennustoimintaa varten. Vuoden olleet nämä kaksi firmaa nyt toiminnassa eli ei kerro oikeastaan mistään mitään. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Kyllä ne sen verran kertoo, että vuodessa saatu ihan jäätävät tappiot.
Ihan julkista tietoa. - Anonyymi
👍🏻😆
- Anonyymi
Päin helvettiä näyttää menevän, aussi ukko lähti ja jätti 74.000 velat firmaan. 2 muuta Martinan firmaa myös pahasti tappiolla ja veloissa. Kannattais vanhan Martinan vaikka mitä iloja alkaa harrastaa et sais vähän massia.
- Anonyymi
Mitä Sofia tekee Dubaissa ja valtion homissa ? Käyttääkö edelleen niitä iloja ?
- Anonyymi
Oletko joku huumeiden käyttäjä ja Sofia Belórfin sukulainen? Vieläkö käyttää Sofia huumeita ja ottaa niitä vartiniloja edelleenkin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Sofia tekee Dubaissa ja valtion homissa ? Käyttääkö edelleen niitä iloja ?
Sofian soturit siis kirjoittaneet että Sofia tekee Dubain valtion homissa töitä. Yhtä kanaaivoja, kuin tää Sofia Belórf itse on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian soturit siis kirjoittaneet että Sofia tekee Dubain valtion homissa töitä. Yhtä kanaaivoja, kuin tää Sofia Belórf itse on.
Work, work, work.
- Anonyymi
Arvostan Martinaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036