Annatko naisesi mennä ostoksille hihattomassa taidassa tai topissa?

Anonyymi-ap

Nyt helteillä ajankohtainen kysymys. Minä kielsin vaimoa lähtemästä torille hihattomassa t-paidassa. Tissithän ovat sellaisessa lähes kokonaan esillä ja pienikin kumarrus niin nännit luiskahtavat esille. Arvaan kyllä että hän olisi mielellään erään komean vihanneskauppiaan kojulla esittelemässä maitomuniaan.

11

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häh. Miksei niistä saa muutkin nauttia.
      Mulla vaimo kulkee ilman tissiliivejä koko kesän. Korkeintaan sellaset avoliivit, jotka vähän kohottavat alta. Tulevat tissit paremmin esiin.

• Anonyymi

Minäkään en päästäisi. tulisi vaan liikaa pöksypyykkiä kun kiihottuu ite paljastelustaan .

• Anonyymi

Saa kulkea miten haluaa ja jos haluaa näyttää C-kupin rintojaan niin siinähän näyttää.

• Anonyymi

Tottakai sinun täytyy antaa riettaan vaimosi esitellä tissejään meidän muidenkin miesten silmän ruuaksi.

• Anonyymi

Saa kulkea missä vaatteissa haluaa. Niinhän mäkin teen… 😎

• Anonyymi

Mikäs sen kiihottavampaa ku vaimo esittelee kiusoitellen ja ite huomaa miten vieraat miehet himohtee sitä tai muuten vaan muka salaa katsovat

• Anonyymi

No kun sen nännit kovettuu mansikan kokoisiks kun se kiihottuu, nin ei ne mee piiloon niiten hihattomien olkainten taa, vaan nöpöttää esillä kaikkein imettävinä tai tökittävinä. vaimo vaan kihertää ja heiluttelee tissejään.

• Anonyymi

Vaimo kulkee toiveestani isossa hihattomassa paidassa, jos ei ole mekko päällä. Paidasta näkyy hyvin paljastava sideboob ja kumartuessa hänen isot rintansa pyrkivät ulos paidan alta. Kiihottavaa kun muutkin kiihottuvat vaimostani.

• Anonyymi

Voi jumalauta näitä tyyppejä. Kuvitteletko omistavasi vaimosi. Tuuhan lopulta tälle vuosituhannelle, ja länsimaiseen kulttuuriin.
      Älä edes yritä ohjeistaa naistasi siitä miten hänen tulee pukeutua. Se on kuule hänen ja vain hänen asiansa. Turha tulla tänne tyrkyttään musulmaanien tapoja. Jos yrittää intekroitua meidän yhteiskuntaan, on vaan parempi sopeutua . Akkasi on tainnut tämän jo ymmärtääkin. Ja tämä viesti ei kumpua rasismista. Vituttaa vaan kun vielä nykyaikana jotkut jätkät kuvittelevat "omistvansa"vaimonsa ja lapsensa.

• Anonyymi

Vaikka huoraaminen on osa länsimaista kulttuuria, ei se silti edesauta millään tavoin parisuhteita tai toimi yhteiskunnan kannalta hyödyllisesti.
        Tämän joutui myöntämään sosialistikin, kokeiltuaan vapaata seksiä 20-luvun neuvostoliitossa.

• Anonyymi

Mä kävelen kaupungila monesti pelkkä bikin yläosa päällä ja kietaisuhame päällä ja jotkut ukot melkei kieli ulkona tuijottaa vaik oon vasta 16v mut mul on myös kyl isot rinnatkii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      204
      2368
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1582
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      135
      1232
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      288
      1028
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      972
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      296
      940
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      912
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      906
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      774
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe