Annatko naisesi mennä ostoksille hihattomassa taidassa tai topissa?

Anonyymi-ap

Nyt helteillä ajankohtainen kysymys. Minä kielsin vaimoa lähtemästä torille hihattomassa t-paidassa. Tissithän ovat sellaisessa lähes kokonaan esillä ja pienikin kumarrus niin nännit luiskahtavat esille. Arvaan kyllä että hän olisi mielellään erään komean vihanneskauppiaan kojulla esittelemässä maitomuniaan.

11

1717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häh. Miksei niistä saa muutkin nauttia.
      Mulla vaimo kulkee ilman tissiliivejä koko kesän. Korkeintaan sellaset avoliivit, jotka vähän kohottavat alta. Tulevat tissit paremmin esiin.

• Anonyymi

Minäkään en päästäisi. tulisi vaan liikaa pöksypyykkiä kun kiihottuu ite paljastelustaan .

• Anonyymi

Saa kulkea miten haluaa ja jos haluaa näyttää C-kupin rintojaan niin siinähän näyttää.

• Anonyymi

Tottakai sinun täytyy antaa riettaan vaimosi esitellä tissejään meidän muidenkin miesten silmän ruuaksi.

• Anonyymi

Saa kulkea missä vaatteissa haluaa. Niinhän mäkin teen… 😎

• Anonyymi

Mikäs sen kiihottavampaa ku vaimo esittelee kiusoitellen ja ite huomaa miten vieraat miehet himohtee sitä tai muuten vaan muka salaa katsovat

• Anonyymi

No kun sen nännit kovettuu mansikan kokoisiks kun se kiihottuu, nin ei ne mee piiloon niiten hihattomien olkainten taa, vaan nöpöttää esillä kaikkein imettävinä tai tökittävinä. vaimo vaan kihertää ja heiluttelee tissejään.

• Anonyymi

Vaimo kulkee toiveestani isossa hihattomassa paidassa, jos ei ole mekko päällä. Paidasta näkyy hyvin paljastava sideboob ja kumartuessa hänen isot rintansa pyrkivät ulos paidan alta. Kiihottavaa kun muutkin kiihottuvat vaimostani.

• Anonyymi

Voi jumalauta näitä tyyppejä. Kuvitteletko omistavasi vaimosi. Tuuhan lopulta tälle vuosituhannelle, ja länsimaiseen kulttuuriin.
      Älä edes yritä ohjeistaa naistasi siitä miten hänen tulee pukeutua. Se on kuule hänen ja vain hänen asiansa. Turha tulla tänne tyrkyttään musulmaanien tapoja. Jos yrittää intekroitua meidän yhteiskuntaan, on vaan parempi sopeutua . Akkasi on tainnut tämän jo ymmärtääkin. Ja tämä viesti ei kumpua rasismista. Vituttaa vaan kun vielä nykyaikana jotkut jätkät kuvittelevat "omistvansa"vaimonsa ja lapsensa.

• Anonyymi

Vaikka huoraaminen on osa länsimaista kulttuuria, ei se silti edesauta millään tavoin parisuhteita tai toimi yhteiskunnan kannalta hyödyllisesti.
        Tämän joutui myöntämään sosialistikin, kokeiltuaan vapaata seksiä 20-luvun neuvostoliitossa.

• Anonyymi

Mä kävelen kaupungila monesti pelkkä bikin yläosa päällä ja kietaisuhame päällä ja jotkut ukot melkei kieli ulkona tuijottaa vaik oon vasta 16v mut mul on myös kyl isot rinnatkii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      24
      2645
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      40
      2302
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1298
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      299
      1221
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      976
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      957
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      75
      852
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      71
      818
    9. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      793
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      93
      762
    Aihe