Uutta ilmettä keittiöön

Anonyymi-ap

17

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo

Ihmiset jostain syystä aina hokee asunnon myyntiarvoa ja arvonnousua. Siks kaikkialla valkoista, tai räyhäkkään haemaata. Toki nyt trendaa kapinallinen ruskeekin...

• Anonyymi

Jatkan.

Tässä kauan(siis todella kauan) suunnitellut vessaremppaa. Kaikissa kaupoissa hyvät valikoimat lattialaattoja. Siis lähinnä harmaan eri sävyjä, muutama jotenkin beessi, taii ruskea.

Mulla teki mieli purppuralaattoja. Ei missään hyllyssä, tilaamalla sais... Lisäks vihree ois ok. Ei ole kuin muutamia sävyjä myynnissä, tilaamalla juu...

Noh, kyllästyin, hankin sellaista kuuskulmaista feikkimarmoria, tossa ne on lavalla. Menee nekin, kun käyttää saumaan jotain väriä.

Mulla muuten oli aikoinaan oma huone himassa. Kolme kirkkaan keltaista seunää, yks purppura. Toimi hienosti kyllä. Kyllästyin sitten keltaiseen. Kolme seinää vaalee suniharmaa, yks burgundin punainen. Tosi hyvä. Kun otin mökin itelle, muuten maalailin jne, sitä huonetta en.

Joo. Usein kun ihminen ostaa kämpän, se haluu siitä ittensä näköisen. Olen tässä rivarissakin monet kerrat kattonut. Joku tehnyt myyntiremopa. Laminaati, uus maali, uudet kaapit keittiöön. Ja kun kaupat tehty, lamit ja kaapit vaihtoon ja yleensä myös uudet maalit.

Onhan se siisti kämppä helpompi myydä. Mutta turha sen takia on himmailla värien kans. Tai yleensäkään. Itehän siinä asuu, myyminen asia erikseen.

=DW=

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan.

Tässä kauan(siis todella kauan) suunnitellut vessaremppaa. Kaikissa kaupoissa hyvät valikoimat lattialaattoja. Siis lähinnä harmaan eri sävyjä, muutama jotenkin beessi, taii ruskea.

Mulla teki mieli purppuralaattoja. Ei missään hyllyssä, tilaamalla sais... Lisäks vihree ois ok. Ei ole kuin muutamia sävyjä myynnissä, tilaamalla juu...

Noh, kyllästyin, hankin sellaista kuuskulmaista feikkimarmoria, tossa ne on lavalla. Menee nekin, kun käyttää saumaan jotain väriä.

Mulla muuten oli aikoinaan oma huone himassa. Kolme kirkkaan keltaista seunää, yks purppura. Toimi hienosti kyllä. Kyllästyin sitten keltaiseen. Kolme seinää vaalee suniharmaa, yks burgundin punainen. Tosi hyvä. Kun otin mökin itelle, muuten maalailin jne, sitä huonetta en.

Joo. Usein kun ihminen ostaa kämpän, se haluu siitä ittensä näköisen. Olen tässä rivarissakin monet kerrat kattonut. Joku tehnyt myyntiremopa. Laminaati, uus maali, uudet kaapit keittiöön. Ja kun kaupat tehty, lamit ja kaapit vaihtoon ja yleensä myös uudet maalit.

Onhan se siisti kämppä helpompi myydä. Mutta turha sen takia on himmailla värien kans. Tai yleensäkään. Itehän siinä asuu, myyminen asia erikseen.

=DW=

Vielä pikkasen.

Tein aikanaan tähän keittiörempan. Soittelin isännöitsijälle asiasta. Alkoi heti keuhkoomaan avokeittiöstä. "Menee hyvin kaupaksi".

Hö, olin vasta ostanut kämpän ja yks valintaperuste oli, ei tiskipöytää olkkarissa.

Noh tässä muutaman kymmenen vuotta seuraillut. Kiki kaikilla tiskipöytä olkkarissa.

Trendit. Liittyy kaakeleihin. Koko yhtiön kylppärit rempattiin. Kaikilla lattiat harmaan eri sävyjä. Paitti mulla sininen. Raksamies otti oikein kuvankin, kuulemma erikoinen....

Edellinen oli vihree, mistä pidin paljon. Nyt ei oli muutama linasen vihree, siks sininen..

Mutta juu. Kauppiaat myy, mitä asiakkat ostaa. Ja asiakkaat ostaa, mitä kauppiaat myy.

Ainiin. Koittanut ettiä sinapin värisiä pyttyä ja allasta vessaan. Käytettyjä vois löytyy, uusia ei kukaan valmista. Seiskytluvulla sinappi lie ollut suosituin pyttyväri.

Mieltä, myyntikämpät erikseen, mutta jossainhan sitä ite asuu. Sitäpaitsi,valtavirrasta poikkeava luukku ainakin erottuu massasta ja väritvoi olla jopa myyntivaltti.

=DW=

• Anonyymi

Siisti kämppä on hyvä valtti, mut liian siisti on sieluton.

• Anonyymi

Yksi tykkää tyttärestä ja toinen ,,,,,,miten se nyt menikään. Tuo ap:n esittämä keittiö ei kiitos minulle. Odohtin ,että sieltä levahtaa kaunis vakoinen keittiö, mikä on raikastettu näin kesällä valkopohjaisilla verkoille ,jossa kauniita herkkiä kukkasia suomen kedolta, tyyliin ruiskaunokki ,päivänkakkara, keltalijålja kissankllä senä istuintyynyt samoilla piristeillä ja räsymatto.raikas sekin.

• Anonyymi

Puu on oiva materiaali.

• Anonyymi

Vaihtelu virkistää, pitää vaan miettiä ettei tuu kallista mokaa.

• Anonyymi

No enpä tiedä haluaisinko asua tammipelilaudalla. Kyllästyisikö tuohon.
      Yhdessä asunnossa kävi stailaaja. Hillitysti muutettiin olohuoneen yksi seinä eri väriseksi ja muuhun osaa laitettiin valkoiseen sävy joka sopi sen yhden seinän kanssa. Olihan se hieno, miten ihmeessä ne osaa. Nyt pitäisi tehdä sama, vaan eipä tule parailleen (kuten lapsuudessani sanottiin). Ehkä jonain päivänä. Keittiön pöytäpinta ainakin on tosi vanhanaikainen, sitä harmaata muovipintaa, vaikka talo ei ole kovin vanha.
      Mutta aika hyvin tuo vaalea violetti sopii, en ole tainnut livenä nähdäkään. Jospa vaikka syksyn pimeinä alkaisi suunnitella. Verhotkin kaivoin muutossa jostain laatikon pohjalta, huonekorkeus isompi kuin edellisessä.

• Anonyymi

Joillakin on koti pelkkää mustaa ja valkoista ilmeeltään, se on ahdistava ilmapiiri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillakin on koti pelkkää mustaa ja valkoista ilmeeltään, se on ahdistava ilmapiiri.

Minulla on vain makuuhuone, valkoista enemmän kuin mustaa. Se on aika tyylikäs. Olen etsinyt mustaa karvaista pientä sängynvierusmattoa, löytämättä. En kuitenkaan haluaisi sellaista vaikka olohuoneeksi. Pidän hillityistä murretuista vihreästä sinisestä, ruskeasta ja keltaisesta. Ne vaikuttavat kodikkaammilta.

• Anonyymi

Onhan tässä vuosien aikana ollut vaikka minkälaista pintaa keittiön kaapeissa.
      Kun asui vuokrahuoneistossa,niihin ei itse saanut mennä tekemään mitä haluaa. Silloin oli tyydyttävä siihen mitä oli. Ainoa minkä pystyi tekemään oli laittaa hyllypaperit kaappeihin. Nyt ei kukaan käytä hyllypapereita.
      Talossa asuessamme vaihdoimme keittiön kaapiston valkeasta viilusta tummaan tammiseen. Samalla vaihtui tasotkin, kaakelit ja lattiakin.
      Sitten kun muutti ensimmäiseen omistushuoneistoon niin siellä vaihdettiin vain tasot ja vetimet. Sekin teki keittiön aivan eri näköiseksi.
      Tässä missä nyt olen asunut on avokeittiö, keittiössä rauhallisen vaalean puunväriset kaapit.
      Mutta kaipaan keittiötä omana huoneena. Muuttosuunnitelmat käynnissä ja katselen huoneistoja joissa erillinen keittiö olisi olemassa.

• Anonyymi

Avokeittiö.

Ite narisin ylempänä samasta asiasta. Tiskipöytä olohuoneessa alkaa nykyisin olla perusvaruste, kuten vaikka sohvakin. Uudet asunnot liki aina avokeittiöllisiä ja vanhat remontoidaan järjestään sellaisiksi.

Kaikissa remonttiohjelmissa ekana puretaan seinä ja tehdään saareke. Lopuksi kaikki kiljuvat innoissaan, että onpas nätit kaakelit ja tiskikoneet olkkarissa.

Toki avokeittiössä puolensa. Sopii mun mielestä hyvin kesämökille. Antaa avaruustunnetta, pienetkin neliöt näyttää isommilta.

Mutta kun asunnosta sitten puuttuu kaks huonetta, sekä keittiö, että olohuone.

Veikkaan , hankala löytää "vanhanaikaista" ratkaisua kunnon olkkarilla ja kunnon keittiöllä tätänykyä. Ehkä joku vanhempi ok-talo, osakkeet jo harvinaisempia.

Mulla on aika pieni asunto, mutta on kaikki tarpeellinen, myös olkkari ja keittiö. Meitin yhtiössä näitä ei enää montaa ole jäljellä. Epäilen. Joskus aikanaan varmaan tulee muutettua muualle. Siis epäilen, meitsin kämpässä nimenomaan myyntivaltti toi avokeittiön puuttuminen :D

=DW=

• Anonyymi

Järkyttävän näköistä.

• Anonyymi

Minulla on pieni yksiö jossa keittokomero. Väreinä kodissani on keltainen, turkoosi ja valkoinen. Lattiat ovat mosaiikkiparkettia. Kylppärissäkin on keltaiset laatat.
      ”Talon aurinkoisin koti!” Sanoi aikoinaan putkiremontissa mukana ollut remonttisiivoojakin.

• Anonyymi

Kyllä kodissa, tai missä nyt asuukin, on viihdyttävä, sikolätissä viihtyy pultsarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kodissa, tai missä nyt asuukin, on viihdyttävä, sikolätissä viihtyy pultsarit.

?

Mitä tekemistä pultsareilla on asunnon väriavaruuden, tai siisteyden kanssa? Sitäpaitsi siat käsittääkseni asuvat sikaloissa, eivät sikoläteissä. Pultsarit puolestaan eivät hekään asu sikoläteissä, vaan tavallisissa asunnoissa.

Siat varmastikin viihtyisivät sikoläteissä. En usko yhdenkään pultsarin viihtyvän siellä. Tai kenenkään muunkaan ihmisen. Kodit ne on pultsareillakin.

=DW==

• Anonyymi

Usein naiset ovat päsmäreinä noissa keittiörempoissa, vaikka kyökki olisi täysin siisti ja toimiva. Pitää nääs hakee uutta ilmettä, hurjimpia ovat kuvat, kun vanha hirsitalo on sisältä vedetty valkoiseksi , lattiasta kattoon myös veistetyt hirret.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3131
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2112
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81