Mies?
Mitä sinä mietit
113
1193
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Teen ruokaa ja samalla mietin sua siksi odotellessa tulin tänne kurkkaamaan. Mitä kuuluu?
- AnonyymiUUSI
Mietin, että lähtisin kohta kävelylle.
Tein just itsekin ruokaa kanansuikaleita ja kasviksia (porkkanaa, kukkakaalia, paprikaa, sipulia, retiisiä, tomaattia, avokadoa) paljon mausteita.
Mitä ruokaa sä teet?
-nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mietin, että lähtisin kohta kävelylle.
Tein just itsekin ruokaa kanansuikaleita ja kasviksia (porkkanaa, kukkakaalia, paprikaa, sipulia, retiisiä, tomaattia, avokadoa) paljon mausteita.
Mitä ruokaa sä teet?
-nainenRiisiä ja tonnikalakastiketta. Olin aiemmin nauttimassa auringosta ja oli upea sää siellä, joten lämpimästi suosittelen lähtemään kävelylle. Muista ottaa vettä mukaan :)).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riisiä ja tonnikalakastiketta. Olin aiemmin nauttimassa auringosta ja oli upea sää siellä, joten lämpimästi suosittelen lähtemään kävelylle. Muista ottaa vettä mukaan :)).
Lämmintä on, 30 *c 🌞. Pitää vielä kahvit keitellä ja suihkun kautta lähteä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lämmintä on, 30 *c 🌞. Pitää vielä kahvit keitellä ja suihkun kautta lähteä.
Suihkun kautta? 🥹 Minä kävisin vasta kävelyn jälkeen, mutta mä en olekkaan sä. 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suihkun kautta? 🥹 Minä kävisin vasta kävelyn jälkeen, mutta mä en olekkaan sä. 😅
Käyn mä varmaan sen jälkeenkin. On vain niin hikinen olo 🫠 vaikka aamullakin kävin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käyn mä varmaan sen jälkeenkin. On vain niin hikinen olo 🫠 vaikka aamullakin kävin.
Kylän Hor¤perse
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylän Hor¤perse
Sä olet kylän fiksuin 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kylän fiksuin 😉
Se oli sitten, joku sivusta. Ei minulta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, se on täällä provoileva, ajattelematon ihminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kylän fiksuin 😉
Ehkä mutta en horo
- AnonyymiUUSI
Sinuahan minä.. taasen.
- AnonyymiUUSI
Minäkin, sitä miestä...taasen.
- AnonyymiUUSI
Mietin milloin teen sen ja laitan sen ratkaisevan viestin, tapahtui mitä tapahtui.:(
- AnonyymiUUSI
Joo, ole rohkea! Ei siihen kuole, jos vaikka ei olisi toivotunlainen vastaus. Elämä jatkuu sittenkin. Mutta pidetään peukut pystyssä. Kerro sitten miten kävi 👍
- AnonyymiUUSI
👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ole rohkea! Ei siihen kuole, jos vaikka ei olisi toivotunlainen vastaus. Elämä jatkuu sittenkin. Mutta pidetään peukut pystyssä. Kerro sitten miten kävi 👍
Laitoin jo peukun pärseeseen. Siis omaani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin jo peukun pärseeseen. Siis omaani.
En epäile yhtään. Olethan niitä poikia. ap
- AnonyymiUUSI
Parin päivän päästä ei enää ole mahdollista laittaa mitään viestiä. Tämä jollekin miehelle tiedoksi naiselta.
- AnonyymiUUSI
Sitä lupaustasi.
- AnonyymiUUSI
Mitä nainen lupasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nainen lupasi?
Huonoa kannattaa odottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huonoa kannattaa odottaa
Tuskin huono, jos kannattaa odottaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin huono, jos kannattaa odottaa?
Kuuleman mukaan on huono nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nainen lupasi?
Lupasi ja varmaan petti lupauksensa. Lopetin miettimisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies tiettävästi tosi hyvä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet mustis toisen onnesta. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lupasi ja varmaan petti lupauksensa. Lopetin miettimisen.
Ihan sivusta sanon että jos mies heittäytyy yllättäin mykäksi niin sitä on turha odotella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sivusta sanon että jos mies heittäytyy yllättäin mykäksi niin sitä on turha odotella.
Niinhän te olette aiemminkin nimitelleet. Mitä jos nainen on mykkä ja tunteeton hörjelö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän te olette aiemminkin nimitelleet. Mitä jos nainen on mykkä ja tunteeton hörjelö.
Mistä sä tässä puhut??
- AnonyymiUUSI
Kulmavaihteen öljymäärää ja punatukkaisen naisen takapuolta. Siellä ne on päässäni sopuisasti molemmat.
- AnonyymiUUSI
Työn punatukan pyllyn pystyn kuvittelemaan, mutta mikä on kulmavaihde? Joku moottoripyörään/autoon liittyvä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työn punatukan pyllyn pystyn kuvittelemaan, mutta mikä on kulmavaihde? Joku moottoripyörään/autoon liittyvä?
*tuon
- AnonyymiUUSI
Jumala hyvä on 🔥 lämmin.
- AnonyymiUUSI
Liekkinsä kullakin 👍
- AnonyymiUUSI
Älä pliis pukeudu mekkoon
- AnonyymiUUSI
Sä saat pukeutua vaikka jätesäkkiin jos haluat.
- AnonyymiUUSI
Nyt ainakin pukeudun :D Ihanaa, jos sinua harmittaa ja yököttää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaan tee sitä, palstasetä! 🙏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on vaarana nestehukka, jos muutenkin on pissiä pää täynnä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä saat pukeutua vaikka jätesäkkiin jos haluat.
Kiitti, siitä olen aina haaveillutkin.
- AnonyymiUUSI
Katson 90päivää morsiamena, käyn kuitteja läpi ja ajattelen sinua. Ja sitä että tämä on epänormaalia ja minun täytyy lopettaa sinun ajattelu. Masentavaa. Lopetin jo tänne kirjoittamisen, tilanne on -2viestiä.
Voisimmeko edes koskaan käydä tansseissa koska meillä on niin iso ikäero. Aina vain piilossa katseilta? En tiedä mitä ajattelisit.- AnonyymiUUSI
Paljonkos teillä on ikäeroa? Haittaako se teitä vai mietittekö vain ulkopuolisia, joita todennäköisesti ei kiinnosta pätkääkään.
Itse olen sitä mieltä, että itse päättää elämästään, ei muut, jos tunteita on molemmilla. Ette ole maailman ensimmäiset ettekä viimeiset ikäerolliset 😉 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkos teillä on ikäeroa? Haittaako se teitä vai mietittekö vain ulkopuolisia, joita todennäköisesti ei kiinnosta pätkääkään.
Itse olen sitä mieltä, että itse päättää elämästään, ei muut, jos tunteita on molemmilla. Ette ole maailman ensimmäiset ettekä viimeiset ikäerolliset 😉Sivusta - Ei siinä ole hävettävää. Minä olen käynyt itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa tanssimassa/juhlimassa eikä kumpikaan hävennyt. Käveltiin käsikädessä ympäri kaupunkia. Niin ihana tehdä yhdessä asioita välittämättä muiden mielipiteistä.
- AnonyymiUUSI
Punah¤ron p¤noviestintää taas. Kaikki jonoon.
- AnonyymiUUSI
Sinäkin tulit. Ou jee.
- AnonyymiUUSI
Ei se kyläpyörä nimi ihan turha ole.
- AnonyymiUUSI
Sulla taitaa asiasta olla pakkomielle. Peseydy edes :)
- AnonyymiUUSI
Ihanaa, ettei naisista ole ollut haittaa 😀
- AnonyymiUUSI
Mistä sä puhut tässä..??
- AnonyymiUUSI
En mitää Hyvää iltaa naiselle
- AnonyymiUUSI
Vaaleaa naista, joka on blondi.
- AnonyymiUUSI
Vaalea nainen ikävöi tyyppiä ja odottelee viestiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaalea nainen ikävöi tyyppiä ja odottelee viestiä.
Ootkos myös blondi?
- AnonyymiUUSI
Onhan se kaunis haave, että hän rakastaisi minua. Mutta en usko että se on mahdollista. Tämä yksinäisyys ja kaipaus rakastaa ja olla rakastettu, on vaan tosi voimakas. En tiedä mitä tehdä sen kanssa kun olen niin arka.
- AnonyymiUUSI
No mitäs jos ihan ystävänä lähestyisit ensin? Ettei heti täräytä, että olen rakastunut.
Madaltaisiko se kynnystä? Pyydä vaikka kävelylle tai jädelle? Ja jos sanoo, että ei sovi tänään, älä jäädy vaan ehdota toista päivää. Ja jos ei kahvi/jäätelö käy, niin ehdota jotain muuta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs jos ihan ystävänä lähestyisit ensin? Ettei heti täräytä, että olen rakastunut.
Madaltaisiko se kynnystä? Pyydä vaikka kävelylle tai jädelle? Ja jos sanoo, että ei sovi tänään, älä jäädy vaan ehdota toista päivää. Ja jos ei kahvi/jäätelö käy, niin ehdota jotain muuta.En, harmi kyllä, näe häntä, enkä siksi voi piilotella aikeitani, enkä edes haluaisi.
- AnonyymiUUSI
Miten susta tuli tollanen ur*å?
- AnonyymiUUSI
Kohta 50
- AnonyymiUUSI
Tulipa nätti tyttö lenkillä vastaan iltapäivällä.
- AnonyymiUUSI
Missäs päin semmonen? Sattuipa itseäni vastaan aika ihastuttava mies.
- AnonyymiUUSI
Olen miettinyt mennyttä viikkoa ja keskustelujamme.
- AnonyymiUUSI
Oliko sinulla oikeasti ikävä minua? Minulla oli sinua, vaikka en sitä sanonut. Anteeksi, että yritin ottaa etäisyyttä alkuviikosta. Minua jännitti ja huolestutti, mietin taas liikaa tyhmiä juttuja. Kuten varmasti tiedät.
-sivusta kuin hänelle - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla oikeasti ikävä minua? Minulla oli sinua, vaikka en sitä sanonut. Anteeksi, että yritin ottaa etäisyyttä alkuviikosta. Minua jännitti ja huolestutti, mietin taas liikaa tyhmiä juttuja. Kuten varmasti tiedät.
-sivusta kuin hänelleTietenkin on ollut ikävä. Ei tarvitse pyytää anteeksi tarvitsethan sinäkin omaa aikaa selkiyttää ajatuksiasi...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta kuin hänelleValtava ikävä ja on vieläkin vaikka vasta nähtiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin on ollut ikävä. Ei tarvitse pyytää anteeksi tarvitsethan sinäkin omaa aikaa selkiyttää ajatuksiasi...
Tarvitsen enemmän aikaa sinun/hänen seurassa. Mutta kun aina on kiire ja hoppu. Keskustelut jäävät kesken. Ja kun olisi niin paljon sanottavaa.
21:38:06 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valtava ikävä ja on vieläkin vaikka vasta nähtiin.
Tänään, eilen, milloin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsen enemmän aikaa sinun/hänen seurassa. Mutta kun aina on kiire ja hoppu. Keskustelut jäävät kesken. Ja kun olisi niin paljon sanottavaa.
21:38:06Ihanasti sanottu tuo ensimmäinen lause. On mahdollista että voisit olla hän koska itsellä on juuri tuo sama tilanne. Aika kun jutellaan on usein rajallinen ja siinä ajassa pitäis uskaltaa tehdä jotain. Ei ole helppo tehtävä ollenkaan... Olisi kiva jutella ajan kanssa ettei tarvisi kellon mukaan mennä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanasti sanottu tuo ensimmäinen lause. On mahdollista että voisit olla hän koska itsellä on juuri tuo sama tilanne. Aika kun jutellaan on usein rajallinen ja siinä ajassa pitäis uskaltaa tehdä jotain. Ei ole helppo tehtävä ollenkaan... Olisi kiva jutella ajan kanssa ettei tarvisi kellon mukaan mennä.
Aika on niin julma.
Voisit olla myös hän. Vaan mikä on todennäköistä? 🙂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika on niin julma.
Voisit olla myös hän. Vaan mikä on todennäköistä? 🙂Kerro jotain minusta niin minä kerron sinusta niin katsotaan osuuko sopiiko? 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jotain minusta niin minä kerron sinusta niin katsotaan osuuko sopiiko? 😊
Sopiihan se.
Jos olisit hän, niin tiedän mitä teit ensimmäisen kerran eräänä tiettynä vuonna. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopiihan se.
Jos olisit hän, niin tiedän mitä teit ensimmäisen kerran eräänä tiettynä vuonna.Hmm... Nyt ei kyllä ainakaan tuon vihjeen perusteella sytytä. Saisko pientä tarkennusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmm... Nyt ei kyllä ainakaan tuon vihjeen perusteella sytytä. Saisko pientä tarkennusta?
Asiasta keskusteltiin tällä viikolla. Eli menee arvatenkin ohi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta keskusteltiin tällä viikolla. Eli menee arvatenkin ohi?
Varmaankin meni ohi koska en nyt yhtään osaa ajatella mikähän se asia olisi. Muuten olisi kyllä sopinut mutta täällä voi olla monia keillä on samankaltaisia tilanteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin meni ohi koska en nyt yhtään osaa ajatella mikähän se asia olisi. Muuten olisi kyllä sopinut mutta täällä voi olla monia keillä on samankaltaisia tilanteita.
Menee ohi. Onpa mälsää. Kaipaus jatkukoon. Toivottavasti löydät vielä etsimäsi. 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä sun vihje? Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä sun vihje? Sivusta.
Ihmettelimme viikolla suurta kadonnutta työkonetta.
- AnonyymiUUSI
Mietin mitä sinä nainen mietit.
- AnonyymiUUSI
Mietin, että käytät paljon aikaa ja suunnitelmia muihin asioihin. Jos on motivaatiota, on myös toimintaa. Sitä tässä mietin...
- AnonyymiUUSI
Rakastan sinua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sinua
Sano se!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sinua
Noin kauniit sanat saa toimittaa perille viestillä tai soitolla ihan milloin tahansa.
- AnonyymiUUSI
Olet ajatuksissani, myös muut ovat ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sano se!
Sanoisin jos näkisin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin jos näkisin!
Kenelle haluat sanoa? Pitäisikö sopia näkeminen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet ajatuksissani, myös muut ovat ❤️
Eilen olisi ollut tilaisuus saada leikkikaveri yöksi kainaloon, mutta harmi kun oli esteitä 😐
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle haluat sanoa? Pitäisikö sopia näkeminen?
Sua ei palstaäijä kukaan halua nähdä, kuten tiedät 🤮
- AnonyymiUUSI
En edes tiedä enää. Tai no sinua tietenkin.
- AnonyymiUUSI
Itsetuhoa lähes päivittäin i,toteutus ontuu
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti sinulla on hoitokontakti ja saat siitä apua.
- AnonyymiUUSI
Voittaakohan Ankkalinnan Pallo mestaruuden vai putoaako Ö-sarjaan
- AnonyymiUUSI
Mitenkä kävi?
- AnonyymiUUSI
Eilistä kahvipaikkaa ajoreissun välillä. Siellä en miettinyt mitään. Ilmeisesti tarvitaan puitteet hiljentymiseen. Olisin saattanut nukahtaakin siellä. Aika harvoin kohtaa paikan, mistä ei haluaisi poistua. Ei ainakaan kovin äkkiä.
- AnonyymiUUSI
No johan on ollut maadoittumisen mesta. Oliki siellä mahdollisuus nukkua?
- AnonyymiUUSI
Että muutan ulkomaille pian. Pois tästä dystopiasta.
- AnonyymiUUSI
Voi töihinkin mennä ilman riistoja 🤣
- AnonyymiUUSI
Siitä olet tainnut haaveilla pidemmän aikaa. Joko olet valinnut maan johon haluaisit muuttaa?
- AnonyymiUUSI
Ota minut mukaan, haluun pois myös!
- AnonyymiUUSI
Tänne kun jää, tulee äkkikuolema kulttuuriin.
- AnonyymiUUSI
Älä. Täällä ei oikeasti ihmisillä ole yhtään mitään elämässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä. Täällä ei oikeasti ihmisillä ole yhtään mitään elämässä.
Ikuiseksi arvoitukseksi jää että mihin ne kaikki autot oli oikein aina menossa.
- AnonyymiUUSI
Oliko jotain uutta kirjoittanut se unohtui: koittajaa5 pörjöillö täällä..this is superrich
- AnonyymiUUSI
Supersyöpä pikemminkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Supersyöpä pikemminkin.
Joopa joo..
- AnonyymiUUSI
rasismia lähipiirissäni. miksi. en vaan ymmärrä mutta en ymmärrä miljoonaa muutakaan asiaa tässä ahdasmielisessä maailmassa
- AnonyymiUUSI
Petturuuttasi mietin
- AnonyymiUUSI
Hop. Nyt meni väärälle naiselle!
- AnonyymiUUSI
Elettyä elämää
- AnonyymiUUSI
Mitä tarvis muka miettiä jos joutessaan aikaa kuluttaa
- AnonyymiUUSI
Pillua.
- AnonyymiUUSI
Mietin kuntoilua ja töitä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614148KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1092646Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452172- 241823
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?281799- 281556
- 171350
- 1131193
- 551173
- 311168