Nimittäin jos kävis välillä vähän tutkalla tutkailemassa. Lintuaidantie, Leiritie ja Aurinkokatu. Parissa tunnissa saisi kasaan poliisin kuukausipalkan.
Jos polliisi kävis Marjalassa
7
171
Vastaukset
- Anonyymi
samoin Onttolantien ja Puntarikoskentien 50 rajotuksilla vois kerätä rahaa ja ajolupia pois. Ilmeisesti poliiseilla on parempaakin tekemistä.
- Anonyymi
Jatkuvastihan poliisit marjalassa ovat. ABC:llä...
- Anonyymi
Tässä kun tätä liikennettä valvoo niin kyl jossain pitää olla paikkoja missä voi ajaa miten haluaa.
- Anonyymi
Suomen koko tieverkon pituus on noin 454 000 kilometriä, joten eiköhän sieltä jostain kohtaa löytyne muutaman kilometrin vapaa alue. Suosittelen metsäautoteitä jolloin miten haluaa -ajaja ei ole vaaraksi kuin itselleen ja ehkä luonnossa asuville eläimille. Minulla olisi ollut useita ja erittäin hyviä kuvia "miten haluaa" -ajajien (entisistä)autoista Aijaa.com kuvapalvelussa, mutta sepä onkin poistettu käytöstä eli lopetettu!
- Anonyymi
Onneksi ei oo korttia. Ajan silti😎
- Anonyymi
Juu, fillarilla...
- Anonyymi
Tuttu asuu, ei oo kyllä valittanut rallista. Ei pidä ahdistua normaalista ajosta. Kokeeks vois asua keskustassa, näkyy ja kuuluu kaikenlaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273