Näyttää Fb olevan tärkeämpi kuin oikea elämä.
Huomionkipeä?
Kaikki näkee sinun lävitse.
Sinulle nainen
25
360
Vastaukset
- Anonyymi
Käytät henkistä väkivaltaa aika paljon. Olet sairas.
- Anonyymi
Kukaan käytä sinuun mitään.
Luulet vain . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vain .En luule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vain .Kiusaaja pongattu.
- Anonyymi
Eikö se oo pystyy kuollut mesta? Ei sitä jaksa käyttää.
- Anonyymi
Miten voi olla huomionkipeä jos ei julkaise mitään?
- Anonyymi
Mikä sua nyt oikeasti häiritsee?
- Anonyymi
Suhteellisen feikki ihminen.
Kuvittelee, että kaikki uskoo.
Älä viitsi enää. - Anonyymi
Mustis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi enää.Naisten välinen ystävyys on upeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi enää.Tuo ei ollut multa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ollut multa sitten.
Eikä multa. Multa tuli jo.
- Anonyymi
He halusivat minun juuri kaveriksi FB tai muualla vastaavassa.
En minä heitä pyytänyt...pyysin oikeasti.
Tärkeintä on että kaveri profiili on täyttävä ja mahdollisimman monipuolinen.
Masennun kun en saanutkaan tykkäyksiä niin paljon mitä odotin.
FB on kuitenkin elämän mittari 😂😂😂 - Anonyymi
Jonkun kateellisen naisen tai paremminkin tytön kirjoitus... Anna mun kaikki kestää 😁
- Anonyymi
Kapinalliselle, veikkaan ;)
-sivusta - Anonyymi
Niinpä juurikin!
- Anonyymi
Keskiikänen aviossa oleva nainen käyttäytyy kuin teini-ikäinen.
Suurin tarve on saada huomiota 😆😅😂🤣.
Kerran vuodessa muka perhe elämää facessa😆😅😂😂🤣
Ymmärrettävää on kyllä että nainen vanhentuu jne. Mutta miksi ihmeessä täytyy todistaa asioita koko ajan?
Niin feikki ihminen kuin voi vain olla.
Haalii kavereita epätoivoisesti niin paljon että voisi vain olla hyväksytty ihiminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä juurikin!
Enkä ihmettele yhtään. En oo ap, mutta veikkausviestinkirjottaja kylläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiikänen aviossa oleva nainen käyttäytyy kuin teini-ikäinen.
Suurin tarve on saada huomiota 😆😅😂🤣.
Kerran vuodessa muka perhe elämää facessa😆😅😂😂🤣
Ymmärrettävää on kyllä että nainen vanhentuu jne. Mutta miksi ihmeessä täytyy todistaa asioita koko ajan?
Niin feikki ihminen kuin voi vain olla.
Haalii kavereita epätoivoisesti niin paljon että voisi vain olla hyväksytty ihiminen.Onko facessa vielä muitakin kuin keski-ikäisiä ja sen iän ohittaneita? Eihän se toki kaikille vain itsensä esittelyä ole. Itse tykkään lukea ja nähdä kun ihmiset kertovat paikoista missä ovat käyneet, niin voi miettiä olisiko itsekin kiva käydä tuolla. Ja toki elämänmakuisia kuulumisia on kavereilta kiva ja kiintoisaa lukea, jos nyt on ihminen joka haluaa että on kavereita. Kommunikaatio nyt nykyään on tietyiltä osin siirtynyt Facebookin. Monilla voi olla paljon kavereita siksikin että tulee niin paljon kaveripyyntöjä eikä halua torjua. Näin Ainakin omalla kohdallani.
- Anonyymi
Oli taas 1,5 viikon tauko facebookista ja instagramissa. Tänään huomasin ettei mies ole hyväksynyt seuraamispyyntöäni. Tilanteen huomioon ottaen se on hieman erikoinen veto. En tiedä että luulikohan että kovastikin seuraisin vaikka on mulla muutakin elämää kuin hän. Tuskin edes alle viikoittain avaan koko appia enkä siellä hänen takia kävisi. Odotan häneltä jatkossa astetta rationaalisempaa käytöstä.
- Anonyymi
Mä skippasin fb:n kuukausia sitten, msgr taitaa toimia.
- Anonyymi
Status se on tärkein.
Huomattu jo ja miehen v ei ka normaalisti 😆
Totuus aivan toisenlainen...- Anonyymi
Mitä? Sun tekstistä ei saa selvää
- Anonyymi
Palstasetä esiintyy jälleen naisena.
- Anonyymi
Ootte sokeita kanoja koko porukka. Ei kunnian kukko laula teille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759