Eräs mies painostaa

Anonyymi-ap

Puheillaan seksiin, koska menin kerran huppelissa pussailemaan sitä. Kuulemma olen vähän niin kuin velkaa sen, että annan sille. 🥴

42

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kuitenkaan anna. 🥴

    • Anonyymi

      Olet saattanut syyllistyä rikokseen.

      • Anonyymi

        Öö siis mitä? Siis ai minä? Se mies painostaa minua antamaan sille koska kuulemma pitää antaa kun ollaan suudeltukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö siis mitä? Siis ai minä? Se mies painostaa minua antamaan sille koska kuulemma pitää antaa kun ollaan suudeltukin.

        Sinun humalatila oli itseaiheutettua ja menit ilman lupaa pussailemaan. Oikeudessa ei mene läpi ”no mutku kännissä ja läpällä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun humalatila oli itseaiheutettua ja menit ilman lupaa pussailemaan. Oikeudessa ei mene läpi ”no mutku kännissä ja läpällä”.

        Enkä mennyt. Se mieskin pussaili minua pöljä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mennyt. Se mieskin pussaili minua pöljä.

        Rikollista se on puutteessa pitäminen. Kassipaino on kivulias kokemus. Mitä kauniimpi sitä kivuliaampi. Kyseessä ääretön tuska tapauksessasi. Siitä saa piiiiitkästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun humalatila oli itseaiheutettua ja menit ilman lupaa pussailemaan. Oikeudessa ei mene läpi ”no mutku kännissä ja läpällä”.

        Okei- nyt tuli palstasetä selväksi, että mikä oli tämän aloituksesi funktio- pystyttää jälleen elämänkoululaisille tällainen misogyyninen feikkidialogi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikollista se on puutteessa pitäminen. Kassipaino on kivulias kokemus. Mitä kauniimpi sitä kivuliaampi. Kyseessä ääretön tuska tapauksessasi. Siitä saa piiiiitkästi.

        No siihen ei ole kukaan varmaa vielä kuallu, aloittajasetä. Tsemppiä sinne studioosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei- nyt tuli palstasetä selväksi, että mikä oli tämän aloituksesi funktio- pystyttää jälleen elämänkoululaisille tällainen misogyyninen feikkidialogi

        Mitätön torttu on hän joka tällaisesta skeidasta jotain irti saa. T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikollista se on puutteessa pitäminen. Kassipaino on kivulias kokemus. Mitä kauniimpi sitä kivuliaampi. Kyseessä ääretön tuska tapauksessasi. Siitä saa piiiiitkästi.

        Kirjoita Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelle ja testaa saako valkoinen lihaa syövä heteromies enää mitään tukea maailmalta. Siinä antirasismia anttivanteille


    • Anonyymi

      Näin on näreet.ei ,kun hommiin vaan❤️

    • Anonyymi

      Ei tarvii antaa.

    • Anonyymi

      Oot vaan hiljaa puhelimessa. Lopuksi sanot että tältä se kuulostaa kun sun kanssa sängyssä on. 😆

      • Anonyymi

        Tai ehkä erikseen sovitusti se säälihihkaisu eaimmsun kohdalla aloittajasetä. Näin oletan ihan kuulkaa nääs kirjoitusten perusteella. Minä analyysin minä osaan


    • Anonyymi

      Aids aids

      • Anonyymi

        Ei täällä pärjää ilman Freddy Mercuria yksi semmoinen.


    • Anonyymi

      Velat on maksettava.

    • Anonyymi

      Millä perusteella?

    • Anonyymi

      Se ”mies” on ldlootti. Älä noteeraa mitenkään.

      • Anonyymi

        Sinä olet kyllä täällä palstatodellisuudessa se idiota mies kun ylipäätään alennut tätä palstasetää valuuttelemaan tai groomaamaan, en osaa tarkemmin ”anaalisoida” käytöstäsi, mutta varmuudella sanon että sakeaa se on notta


    • Anonyymi

      Et tietenkään ole mitään velkaa, älä missään tapauksessa anna sille.

      • Anonyymi

        Muistahan palstasetä tiedotella tämä oma aloituksesi täyteen henkeviä kommentteja, niin myiden ei tarvitse vaivautua, aistia vaan tätä jouhevaa keskustelun etenemistä. Noloa on kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistahan palstasetä tiedotella tämä oma aloituksesi täyteen henkeviä kommentteja, niin myiden ei tarvitse vaivautua, aistia vaan tätä jouhevaa keskustelun etenemistä. Noloa on kyllä

        Naisviha, kateus ja katkeruus tekee ihmisestä matalaälyisen ja taantuneen. -TT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisviha, kateus ja katkeruus tekee ihmisestä matalaälyisen ja taantuneen. -TT

        Niin varmaankin..


    • Anonyymi

      Onpa mukavaa palstasetä että tuotat näille simppeleille omaa ideaalitodellisuutta

    • Anonyymi

      Sinä teet niinkuin itsestäsi tuntuu hyvältä. Muista, että sinua ei voi painostaa seksiin. Suuteleminen ei ole lupaus seksistä. Seksi perustuu aina kummankin osapuolen suostumukseen. Jos suostumusta ei ole, kyse on seksuaaliväkivallasta.

    • Anonyymi

      Jos olet alle 18 vuotias, mene poliisin puheille. Jos olet yli 18 vuotias, opettele puhumaan ja sanomaan ei.

    • Anonyymi

      Ei kenellekään tarvitse antaa, jos ei vaan halua, vaikka olisi päätynyt jo sänkyyn asti. Mies kuulostaa hyväksikäyttäjältä. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Olet trolli tai sitten kokematon etkä ymmärrä että se mies ei ole kertomasi perusteella turvallinen. Ei hillitse omia haluja ja herää kysymys ymmärtääkö että sinulla on oikeus aina ja joka tilanteessa sanoa EI.

      • Anonyymi

        Eikä sinun tarvitse perustella eikä edes keskustella pusustanne enää. Siihen ei liity seksi eikä siihen voi jälkikäteen liittää seksiä. Jatka toiseen suuntaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sinun tarvitse perustella eikä edes keskustella pusustanne enää. Siihen ei liity seksi eikä siihen voi jälkikäteen liittää seksiä. Jatka toiseen suuntaan

        Aloittaja antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.

        Niin, miksi monet naiset ovat niin peräänantamattomia vaikka ymmärtävät antaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.

        Juu ei. Siinä yksi haitallinen sanonta. Mies näkee totuuksia siellä missä niitä ei ole. Pussaaminen on pussaamista ja pussaaminen osana seksiä on toinen asia.

        "Ottaa väkisin" on hyvä esimerkki huonosta kuvailusta. Kyseessähän on raiskaaminen. Sukupolvelta toiselle periytynyt sanonta ja täytetty häpeällä sekä pelolla toisen tuomitsemisesta. Raiskaamista tapahtuu niin paljon että siitä on puhuttu pehmeästi. Oma mies, oma poika, sinä itse, tutun poika, naispuolinen ihminen jne. Niin naiset kuin miehet ovat väistelleet asiasta puhumista sen oikealla nimellä. Olisiko aika opetella uudet tavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei. Siinä yksi haitallinen sanonta. Mies näkee totuuksia siellä missä niitä ei ole. Pussaaminen on pussaamista ja pussaaminen osana seksiä on toinen asia.

        "Ottaa väkisin" on hyvä esimerkki huonosta kuvailusta. Kyseessähän on raiskaaminen. Sukupolvelta toiselle periytynyt sanonta ja täytetty häpeällä sekä pelolla toisen tuomitsemisesta. Raiskaamista tapahtuu niin paljon että siitä on puhuttu pehmeästi. Oma mies, oma poika, sinä itse, tutun poika, naispuolinen ihminen jne. Niin naiset kuin miehet ovat väistelleet asiasta puhumista sen oikealla nimellä. Olisiko aika opetella uudet tavat?

        Oikeussalissahan näitä nykyään käsitellään kun rahapulassa olevat eukot näitä pikkup*lluhommia sinne työntävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeussalissahan näitä nykyään käsitellään kun rahapulassa olevat eukot näitä pikkup*lluhommia sinne työntävät.

        Korvausten perässä juoksevat.


    • Anonyymi

      Olet aikamoiseen kiipeliin joutunut. Tepriassa et ole miehelle mitään velkaa mutta hänen uskonnossaan jo suuteleminen on lupaus seksistä ja tuollaiset suhtautuvat äärinmäisen väkivaltaisesti kieltäytymiseen, tuntevat itsensä ja sukunsa kunniaa loukatun. Ole varovainen voi saada akkuhappoa naamallesi jos seksiin antautuminen ei onnistu. Ehkä pitäisi vain purra hammasta ja kestää nylkytys, pääsisit eroon tyypistä tai ainakin kolmanneksi tai neljänneksi tyttäystäväksi?

    • Anonyymi

      No on äijällä vainoharhaa🤮😂 Luulee omistavansa kaiken mihin koskee. Omistushaluinen kontrollimies. Pelottavaa painostusta ja yritystä hallita toista. Sanoisin että vaarallinen on. Pysy kaukana.

      • Anonyymi

        Taidan kuitenkin antaa piirakkaa, sillä selviän helpoiten asiasta.
        PS.nyt ei tarkoiteta karjalanpiirakkata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan kuitenkin antaa piirakkaa, sillä selviän helpoiten asiasta.
        PS.nyt ei tarkoiteta karjalanpiirakkata.

        Tarjoa myös munavoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoa myös munavoita

        Ulkomaalaiselle hyvässä tarkoituksessa tarjottu "creampie" saattaa johtaa vaikka mihin.


    • Hyi. Älä todellakaan anna, jos et halua. Pysy kaukana siitä miehestä. Etkä ole velkaa sille yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe