Vai onko yksilöllistä miten näkee eri tyypeille?
Onko siis mielipidekysymys että kuka on miellyttävin? Vai onko niin että yksi näkee yhdelle mutta ei näe toiselle? Jos näin niin mistä ilmiö johtuu?
Onko hyvä näkijä hyvä näkemään kaikille?
Voiko selvänäkijöitä pisteyttää tyyliin 5 tähteä, 4 tähteä?
4
141
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. hyvä näkijä on hyvä näkemään kaikille. Ne jotka selittää että nyt ei nähnyt hyvin sille mutta että kaikille ei voi nähdä, puhuu täyttä potaskaa. Hyvä näkijä näkee kaikille.
- Anonyymi
Et ole itse ainakaan näkijä tai sitten kortti povari.
Niillä näkee kaikille.
Käsitän aloituksen niin, että tämä puhuu näkijöistä, kaikki ei ole näkijöitä. Korttipovauksen oppii kuka tahansa. Asioiden näkeminen on eri asia.
Jos puhelimen päässä on ihminen joka on energisesti ihan tukossa ja sanoo vaan,
että hei, mitä kaikkea näet, on aika laaja kysymys, jos haluaa ettei tule kalliiksi niin kannattaisi sanoa niitä aihealueita mihin haluaa että katsotaan.
Hyvä ja empaattinen näkijä myös kysyy että mikä on aihe johon haluaa katsoa, jotta välttyy, että ei tule asiakkaalle kovin kalliiksi. Jotkut ajattelee sitäkin vaikka se tarkoittaa sitä että
näkijä ei vedä palkkaa paljon asiakkaan kustannuksella.
Tietty jos ei välitä että paljonko asiakas joutuu maksamaan, niin heille varmaan eri juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole itse ainakaan näkijä tai sitten kortti povari.
Niillä näkee kaikille.
Käsitän aloituksen niin, että tämä puhuu näkijöistä, kaikki ei ole näkijöitä. Korttipovauksen oppii kuka tahansa. Asioiden näkeminen on eri asia.
Jos puhelimen päässä on ihminen joka on energisesti ihan tukossa ja sanoo vaan,
että hei, mitä kaikkea näet, on aika laaja kysymys, jos haluaa ettei tule kalliiksi niin kannattaisi sanoa niitä aihealueita mihin haluaa että katsotaan.
Hyvä ja empaattinen näkijä myös kysyy että mikä on aihe johon haluaa katsoa, jotta välttyy, että ei tule asiakkaalle kovin kalliiksi. Jotkut ajattelee sitäkin vaikka se tarkoittaa sitä että
näkijä ei vedä palkkaa paljon asiakkaan kustannuksella.
Tietty jos ei välitä että paljonko asiakas joutuu maksamaan, niin heille varmaan eri juttu.seliseli.
Oikea näkijä näkee kaikille. Piste.
- Anonyymi
Ap täällä moikka
Mä tarkotin sellasta näkemistä et ku soitan jonnekin puhelinnäkijälle niin hän alkaa mun kertoessa näkemään symboleita/filminpätkiä tai jotain kuvia. Kun vaikka kerron, että oon hakenu kouluun. Niin hän näkee koulun tutkintotodistuksen ilmestyksenomaisesti tai vaikka musta kuvan ylioppilaslakki tai ammattiopiston lakki päässä. Ja sit kerron että on tumma ihailija (mies). Niin näkee sydänsurun symbolit. Ja että vaalea mies ja minä ja kaks lasta ollaan yhdessä ja oon tosi onnellinen. Eli että ei ookaan tää mies vaan joku muu, jonka kanssa oon onnellinen. Tätä tarkoitin näkemisellä.
Mä en oo soitellut Tarot-näkijöille tai povaajille enkä tiiä, miten ne näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin28010498IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3337376Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?861987Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1231741Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut791699Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61541- 1101201
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48989Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26848MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312772