Voiko selvänäkijöitä pisteyttää tyyliin 5 tähteä, 4 tähteä?

Anonyymi-ap

Vai onko yksilöllistä miten näkee eri tyypeille?
Onko siis mielipidekysymys että kuka on miellyttävin? Vai onko niin että yksi näkee yhdelle mutta ei näe toiselle? Jos näin niin mistä ilmiö johtuu?
Onko hyvä näkijä hyvä näkemään kaikille?

4

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä. hyvä näkijä on hyvä näkemään kaikille. Ne jotka selittää että nyt ei nähnyt hyvin sille mutta että kaikille ei voi nähdä, puhuu täyttä potaskaa. Hyvä näkijä näkee kaikille.

• Anonyymi

Et ole itse ainakaan näkijä tai sitten kortti povari.
        Niillä näkee kaikille.

Käsitän aloituksen niin, että tämä puhuu näkijöistä, kaikki ei ole näkijöitä. Korttipovauksen oppii kuka tahansa. Asioiden näkeminen on eri asia.

Jos puhelimen päässä on ihminen joka on energisesti ihan tukossa ja sanoo vaan,
        että hei, mitä kaikkea näet, on aika laaja kysymys, jos haluaa ettei tule kalliiksi niin kannattaisi sanoa niitä aihealueita mihin haluaa että katsotaan.

Hyvä ja empaattinen näkijä myös kysyy että mikä on aihe johon haluaa katsoa, jotta välttyy, että ei tule asiakkaalle kovin kalliiksi. Jotkut ajattelee sitäkin vaikka se tarkoittaa sitä että
        näkijä ei vedä palkkaa paljon asiakkaan kustannuksella.

Tietty jos ei välitä että paljonko asiakas joutuu maksamaan, niin heille varmaan eri juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole itse ainakaan näkijä tai sitten kortti povari.
        Niillä näkee kaikille.

Käsitän aloituksen niin, että tämä puhuu näkijöistä, kaikki ei ole näkijöitä. Korttipovauksen oppii kuka tahansa. Asioiden näkeminen on eri asia.

Jos puhelimen päässä on ihminen joka on energisesti ihan tukossa ja sanoo vaan,
        että hei, mitä kaikkea näet, on aika laaja kysymys, jos haluaa ettei tule kalliiksi niin kannattaisi sanoa niitä aihealueita mihin haluaa että katsotaan.

Hyvä ja empaattinen näkijä myös kysyy että mikä on aihe johon haluaa katsoa, jotta välttyy, että ei tule asiakkaalle kovin kalliiksi. Jotkut ajattelee sitäkin vaikka se tarkoittaa sitä että
        näkijä ei vedä palkkaa paljon asiakkaan kustannuksella.

Tietty jos ei välitä että paljonko asiakas joutuu maksamaan, niin heille varmaan eri juttu.

seliseli.
        Oikea näkijä näkee kaikille. Piste.

• Anonyymi

Ap täällä moikka
      Mä tarkotin sellasta näkemistä et ku soitan jonnekin puhelinnäkijälle niin hän alkaa mun kertoessa näkemään symboleita/filminpätkiä tai jotain kuvia. Kun vaikka kerron, että oon hakenu kouluun. Niin hän näkee koulun tutkintotodistuksen ilmestyksenomaisesti tai vaikka musta kuvan ylioppilaslakki tai ammattiopiston lakki päässä. Ja sit kerron että on tumma ihailija (mies). Niin näkee sydänsurun symbolit. Ja että vaalea mies ja minä ja kaks lasta ollaan yhdessä ja oon tosi onnellinen. Eli että ei ookaan tää mies vaan joku muu, jonka kanssa oon onnellinen. Tätä tarkoitin näkemisellä.
      Mä en oo soitellut Tarot-näkijöille tai povaajille enkä tiiä, miten ne näkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      280
      10498
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      333
      7376
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      86
      1987
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      123
      1741
    5. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1699
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1541
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1201
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      48
      989
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      848
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      772
    Aihe