Vai onko yksilöllistä miten näkee eri tyypeille?
Onko siis mielipidekysymys että kuka on miellyttävin? Vai onko niin että yksi näkee yhdelle mutta ei näe toiselle? Jos näin niin mistä ilmiö johtuu?
Onko hyvä näkijä hyvä näkemään kaikille?
Voiko selvänäkijöitä pisteyttää tyyliin 5 tähteä, 4 tähteä?
4
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. hyvä näkijä on hyvä näkemään kaikille. Ne jotka selittää että nyt ei nähnyt hyvin sille mutta että kaikille ei voi nähdä, puhuu täyttä potaskaa. Hyvä näkijä näkee kaikille.
- Anonyymi
Et ole itse ainakaan näkijä tai sitten kortti povari.
Niillä näkee kaikille.
Käsitän aloituksen niin, että tämä puhuu näkijöistä, kaikki ei ole näkijöitä. Korttipovauksen oppii kuka tahansa. Asioiden näkeminen on eri asia.
Jos puhelimen päässä on ihminen joka on energisesti ihan tukossa ja sanoo vaan,
että hei, mitä kaikkea näet, on aika laaja kysymys, jos haluaa ettei tule kalliiksi niin kannattaisi sanoa niitä aihealueita mihin haluaa että katsotaan.
Hyvä ja empaattinen näkijä myös kysyy että mikä on aihe johon haluaa katsoa, jotta välttyy, että ei tule asiakkaalle kovin kalliiksi. Jotkut ajattelee sitäkin vaikka se tarkoittaa sitä että
näkijä ei vedä palkkaa paljon asiakkaan kustannuksella.
Tietty jos ei välitä että paljonko asiakas joutuu maksamaan, niin heille varmaan eri juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole itse ainakaan näkijä tai sitten kortti povari.
Niillä näkee kaikille.
Käsitän aloituksen niin, että tämä puhuu näkijöistä, kaikki ei ole näkijöitä. Korttipovauksen oppii kuka tahansa. Asioiden näkeminen on eri asia.
Jos puhelimen päässä on ihminen joka on energisesti ihan tukossa ja sanoo vaan,
että hei, mitä kaikkea näet, on aika laaja kysymys, jos haluaa ettei tule kalliiksi niin kannattaisi sanoa niitä aihealueita mihin haluaa että katsotaan.
Hyvä ja empaattinen näkijä myös kysyy että mikä on aihe johon haluaa katsoa, jotta välttyy, että ei tule asiakkaalle kovin kalliiksi. Jotkut ajattelee sitäkin vaikka se tarkoittaa sitä että
näkijä ei vedä palkkaa paljon asiakkaan kustannuksella.
Tietty jos ei välitä että paljonko asiakas joutuu maksamaan, niin heille varmaan eri juttu.seliseli.
Oikea näkijä näkee kaikille. Piste.
- Anonyymi
Ap täällä moikka
Mä tarkotin sellasta näkemistä et ku soitan jonnekin puhelinnäkijälle niin hän alkaa mun kertoessa näkemään symboleita/filminpätkiä tai jotain kuvia. Kun vaikka kerron, että oon hakenu kouluun. Niin hän näkee koulun tutkintotodistuksen ilmestyksenomaisesti tai vaikka musta kuvan ylioppilaslakki tai ammattiopiston lakki päässä. Ja sit kerron että on tumma ihailija (mies). Niin näkee sydänsurun symbolit. Ja että vaalea mies ja minä ja kaks lasta ollaan yhdessä ja oon tosi onnellinen. Eli että ei ookaan tää mies vaan joku muu, jonka kanssa oon onnellinen. Tätä tarkoitin näkemisellä.
Mä en oo soitellut Tarot-näkijöille tai povaajille enkä tiiä, miten ne näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1156737Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243737- 1852526
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2762398Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962071Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001780Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91725Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281269Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271255- 691224