Ei pääae läpi soitoilla. Tietäisin aina kaikki kaupungit.
Vastaukset 54
- Anonyymi
Eihän sinne pääsekään, en tiedä kenet ottavat linjoille, kun joku muka pääsee. Niin huijausta koko touhu. Ja samat kiisat pyötii koko ajan
- Anonyymi
Viimeiset hetket... papatus jatkuu...kohta kellokäyntiin...ei vaan kukaan löydä kaupunkeja...
- Anonyymi
Olin tänään kotona ja katsoin päivän lähetyksen. Ohjelma on kyllä aivan uskomaton. Ensin tulee ehkä n. 5kpl puheluita/vastauksia ja homma menee ihan ok, Sitten alkaa uskomaton rahan lypsäminen ja lopun ohjelman aikana (1h 45min) tulee 2kpl puheluita. Tai puheluita varmaan tulee mutta niitä ei yhdistetä studioon. Juontaja toistaa ehkä n. 30-kertaa; "onko tämä nyt liian vaikea, kohta joudumme paljastamaan vastauksen". Ja homma jatkuu... Itselläni meni kysymysten ratkaisemiseen ehkä alle minuutti.
- Anonyymi
Sitten se juontaja neuvoo että katso kaupunkeja karttakirjasta. Niitähän nyt varmaan jokainen käyttää nykyään.
- Anonyymi
Ennen oli Google ja tekoäly, nykyään on karttakirjat.
- Anonyymi
Sanoman vauva palstan ketju Tähtiarvasta on lukittu. Kas kummaa ajattelin, kun sen näin. Miten kummaa pitää olla kun ei saa kommentoida ko ohjelmaa.
- Anonyymi00007
Sieltä on lukittu muitakin ketjuja aiheesta. Mennyt varmaan kommentointi taas ihan muuhun kuin itse ohjelmaan.
- Anonyymi00013
Ei saa missään. Ei passaa pelleillä tai nousee kapina.
- Anonyymi00008
Mutta hei, kysymykset on vaikeita. Esim. Maarianhamina on pitkä sana ja siinä on 5kpl A-kirjaimia. Se tietysti hieman helpottaa, että sitä kysytään joka viikko. Mutta 1,5t sen ratkaisemiseen menee Tähtiarvassa.
- Anonyymi00009
Ohjelmassa ei ole kyse siitä kuka tietää vaan siitä, kuka yhdistetään studioon.
- Anonyymi00010
Ja yleensä yhdistetään jukka,seija,kaija,martta jne.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja yleensä yhdistetään jukka,seija,kaija,martta jne.
Tiukkapiposta porukkaa täällä. Tai siis sodista ym saa kommentoida rajuja mielipiteitään mutta tv ohjelmista ei. Aika jännä ilmiö. Ainii, mikäs se sota tilanne on tänäpäivänä? Jospa siitä sit jutun tynkää sais.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tiukkapiposta porukkaa täällä. Tai siis sodista ym saa kommentoida rajuja mielipiteitään mutta tv ohjelmista ei. Aika jännä ilmiö. Ainii, mikäs se sota tilanne on tänäpäivänä? Jospa siitä sit jutun tynkää sais.
Yrität olla vitsikäs mutta epäonnistut. Jos haluat puhua sodasta, mene puhumaan siitä niiden omille sivuille.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Yrität olla vitsikäs mutta epäonnistut. Jos haluat puhua sodasta, mene puhumaan siitä niiden omille sivuille.
Ei epäonnistunut, mä nauroin ainakin. Tai tottahan se oli.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei epäonnistunut, mä nauroin ainakin. Tai tottahan se oli.
Tämä ei ole keskustelu sodasta. Vai etkö osaa lukea? Anteeksi, en tiennyt tuota. Olen pahoillani. Mutta aina voi opetella ja oppia.
- Anonyymi00018
Ei ole. Kyllä maailmassa tapahtuvat sodat ovat ihan eri asioita. Mieti vähän mitä sanot. Kaikki ne kuolleet ja loukkaantuneet ihmiset. Se, että vitsailet aiheesta, on tosi alhaista.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole. Kyllä maailmassa tapahtuvat sodat ovat ihan eri asioita. Mieti vähän mitä sanot. Kaikki ne kuolleet ja loukkaantuneet ihmiset. Se, että vitsailet aiheesta, on tosi alhaista.
Älä ala pelleileen mun kanssa,mieti ensin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Älä ala pelleileen mun kanssa,mieti ensin.
Ditto.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ditto.
Ei oo nyt aikaa, inspistä pelleillä, sori.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei oo nyt aikaa, inspistä pelleillä, sori.
Oli kuitenkin aikaa vastata mikä ei ollut tarpeellista ollenkaan.
- Anonyymi00023
Katsoitteko eilen tähtiarvan? Minusta lopussa vastattiin NAFTA ja se hyväksyttiin vaikka T kirjain oli edellisessä sanassa.
- Anonyymi00024
Katsoin tottakai. Ne hyväksyy aina miten millonkin, tuotannon mielialan mukaan.
- Anonyymi00026
tähtiarpa Juontaja Daler kertoo usein viikonlopun jälkeen , että hän , miehensä ja lieneekö lapsensakin aina mukanaan matkustelevat viikonlopun aikana siellä sun täällä , siihenkö ne " hyväntekeväisyys " rahat menee ?
- Anonyymi00027
Ootko tyhmä eller hur? Naisen palkka on eri asia. Vittu kun te suomalaiset olette niin vitun tyhmiä. Välillä ihmettelen miten tämä maa on pysynyt edes pystyssä kun suurin osa ihmisistä on sun kapasiteettia eli tyhmää.
- Anonyymi00028
Opettele kirjoittamaan ja käytä pilkkuja ja pisteitä oikein! Mitä koulua oot käynyt vai et mitään???
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan ja käytä pilkkuja ja pisteitä oikein! Mitä koulua oot käynyt vai et mitään???
Opettele käyttäytymään näillä palstoilla. Pidä lärvis kiinni jos et osaa muuta kuin vittuilla.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Opettele käyttäytymään näillä palstoilla. Pidä lärvis kiinni jos et osaa muuta kuin vittuilla.
Hyvin sain suljettua taas kommentoinnin toisessa ketjussa. Mitään paskan jauhantaa ei tarvita. Saman teen täälläkin. Ja kyllä MINÄ.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hyvin sain jälleen kerran keskustelun suljettua. Eiköhän se onnistu täälläkin.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Hyvin sain suljettua taas kommentoinnin toisessa ketjussa. Mitään paskan jauhantaa ei tarvita. Saman teen täälläkin. Ja kyllä MINÄ.
Kyllä se oli ihan toiset ihmiset jotka sen sulki. Täällä myös. Paskan jauhannalla onnistuu. Hyvä minä ja minun kaverit.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hyvin sain jälleen kerran keskustelun suljettua. Eiköhän se onnistu täälläkin.
Väärin. Minä sain suljettua, kaikki aiheen vierestä vinkumiset heti ilmoitettu, modet vaan pirun hitaita.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Höpsis.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kyllä se oli ihan toiset ihmiset jotka sen sulki. Täällä myös. Paskan jauhannalla onnistuu. Hyvä minä ja minun kaverit.
Et ole ap paskan jauhaja, hyvä yritys🤣
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Väärin. Minä sain suljettua, kaikki aiheen vierestä vinkumiset heti ilmoitettu, modet vaan pirun hitaita.
Et saanut. Me saimme. Kaiken sinun vinkuminen jälkeen
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Etkä saanut. Mä sain. Kuten kaikki keskustelut.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Et saanut. Me saimme. Kaiken sinun vinkuminen jälkeen
Annetaan hänen ottaa se kunnia. Teki meille palveluksen kun hänen mukaansa hän on se päätähti. Sen parempi. Hän tekee työt ja me nautitaan joka suljetusta keskustelusta. Ei itekkään halua puhua ohjelmasta vaan juoksee ympäri nettiä sulkemassa niitä. Hiano homma.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Annetaan hänen ottaa se kunnia. Teki meille palveluksen kun hänen mukaansa hän on se päätähti. Sen parempi. Hän tekee työt ja me nautitaan joka suljetusta keskustelusta. Ei itekkään halua puhua ohjelmasta vaan juoksee ympäri nettiä sulkemassa niitä. Hiano homma.
No tottahan tuo on. OK. Olkoon hänellä kunnia.
- Anonyymi00029
Tähtiarpa on silkkaa rahastusta ja rahankeräämistä milloin millekin järjestölle. Yhden puhelun hinta yli 6 € + verkkomaksu. Ihan mielenkiinnosta seurasin yhden jakson ja totesin, että ei minua varten.
- Anonyymi00032UUSI
Taas sulkeutui yksi Tähtiarpa-ketju. Kohta varmaan tämäkin.
- Anonyymi00033UUSI
Ja heti tänne jatkamaan. Ihan pakko puhua ohjelmasta 😂
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ihanku sinäkin oisit täällä🤣🤣vai näenkö näkyjä kum kommentoit
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei ohjelmasta vaan miten junttimaa tämä suomi🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😅😅😅
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei ohjelmasta vaan miten junttimaa tämä suomi🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😅😅😅
Juu, kaikki on niin kauheaa, ankeeta, tylsää, juntteja, rasisteja yms jne huh miten on vaikeaa elämä🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Juu, kaikki on niin kauheaa, ankeeta, tylsää, juntteja, rasisteja yms jne huh miten on vaikeaa elämä🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Niitä auttaa vissiin kun saavat täällä purkaa pahaa oloaan suomessa. Yritetään ymmärtää.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Niitä auttaa vissiin kun saavat täällä purkaa pahaa oloaan suomessa. Yritetään ymmärtää.
Yrittäkää älkääkö itkekö joka kommentista sitten.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Päinvastoin, naurettu on 🤣🤣🤣🤣🤣🤣voitte suoltaa taas huolella suomalaisista.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Päinvastoin, naurettu on 🤣🤣🤣🤣🤣🤣voitte suoltaa taas huolella suomalaisista.
Olen Suomalainen🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳ootellaan....
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Olen Suomalainen🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳ootellaan....
Tänään joku suomalainen mies voitti 1000 e potin, aika fiksu suomalaiseks😆
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
😪😪😪😪😢😢😢😢😓😓😓😰😰😰😰
- Anonyymi00045UUSI
Topic tuntuu kiinnostavan lähes koko suomea.
Tuossa vielä linkki sille yhdelle ääliölle.
https://translate.google.fi/?hl=fi&sl=en&tl=fi&text=topic&op=translate- Anonyymi00052UUSI
Kylläpä oot hiton vitsikäs🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣eikö missään kukaan muu anna minkäänlaista vastusta?! No hyvä jotta ees joskus joku.😆
- Anonyymi00058UUSI
Kenelle tuo yks hörhö laittaa linkkejä? Menis uimaan tai ei se ehkä osaa, ei ole sivistystä.
- Anonyymi00054UUSI
Ja sinä taas olet todella typerä noine hymiöinesi.
- Anonyymi00055UUSI
🥳🥳🥳🥳🥳🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😂😂💪
Ärsyttäminen on mukavaa, eiks vaan 😅😅 - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
🥳🥳🥳🥳🥳🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😂😂💪
Ärsyttäminen on mukavaa, eiks vaan 😅😅Se on katsos tämän palstan ja aiheen pointti🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2112088
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491247Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861137- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 34688