Tähtiarpa arvontaan osallistuminen

Anonyymi-ap

Ei pääae läpi soitoilla. Tietäisin aina kaikki kaupungit.

391

1406

Vastaukset 391

• Anonyymi

Eihän sinne pääsekään, en tiedä kenet ottavat linjoille, kun joku muka pääsee. Niin huijausta koko touhu. Ja samat kiisat pyötii koko ajan

• Anonyymi

Viimeiset hetket... papatus jatkuu...kohta kellokäyntiin...ei vaan kukaan löydä kaupunkeja...

• Anonyymi

Olin tänään kotona ja katsoin päivän lähetyksen. Ohjelma on kyllä aivan uskomaton. Ensin tulee ehkä n. 5kpl puheluita/vastauksia ja homma menee ihan ok, Sitten alkaa uskomaton rahan lypsäminen ja lopun ohjelman aikana (1h 45min) tulee 2kpl puheluita. Tai puheluita varmaan tulee mutta niitä ei yhdistetä studioon. Juontaja toistaa ehkä n. 30-kertaa; "onko tämä nyt liian vaikea, kohta joudumme paljastamaan vastauksen". Ja homma jatkuu... Itselläni meni kysymysten ratkaisemiseen ehkä alle minuutti.

• Anonyymi

Sitten se juontaja neuvoo että katso kaupunkeja karttakirjasta. Niitähän nyt varmaan jokainen käyttää nykyään.

• Anonyymi

Ennen oli Google ja tekoäly, nykyään on karttakirjat.

• Anonyymi

Sanoman vauva palstan ketju Tähtiarvasta on lukittu. Kas kummaa ajattelin, kun sen näin. Miten kummaa pitää olla kun ei saa kommentoida ko ohjelmaa.

• Anonyymi00007

Sieltä on lukittu muitakin ketjuja aiheesta. Mennyt varmaan kommentointi taas ihan muuhun kuin itse ohjelmaan.

• Anonyymi00013

Ei saa missään. Ei passaa pelleillä tai nousee kapina.

• Anonyymi00008

Mutta hei, kysymykset on vaikeita. Esim. Maarianhamina on pitkä sana ja siinä on 5kpl A-kirjaimia. Se tietysti hieman helpottaa, että sitä kysytään joka viikko. Mutta 1,5t sen ratkaisemiseen menee Tähtiarvassa.

• Anonyymi00009

Ohjelmassa ei ole kyse siitä kuka tietää vaan siitä, kuka yhdistetään studioon.

• Anonyymi00010

Ja yleensä yhdistetään jukka,seija,kaija,martta jne.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja yleensä yhdistetään jukka,seija,kaija,martta jne.

Tiukkapiposta porukkaa täällä. Tai siis sodista ym saa kommentoida rajuja mielipiteitään mutta tv ohjelmista ei. Aika jännä ilmiö. Ainii, mikäs se sota tilanne on tänäpäivänä? Jospa siitä sit jutun tynkää sais.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tiukkapiposta porukkaa täällä. Tai siis sodista ym saa kommentoida rajuja mielipiteitään mutta tv ohjelmista ei. Aika jännä ilmiö. Ainii, mikäs se sota tilanne on tänäpäivänä? Jospa siitä sit jutun tynkää sais.

Yrität olla vitsikäs mutta epäonnistut. Jos haluat puhua sodasta, mene puhumaan siitä niiden omille sivuille.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Yrität olla vitsikäs mutta epäonnistut. Jos haluat puhua sodasta, mene puhumaan siitä niiden omille sivuille.

Ei epäonnistunut, mä nauroin ainakin. Tai tottahan se oli.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei epäonnistunut, mä nauroin ainakin. Tai tottahan se oli.

Tämä ei ole keskustelu sodasta. Vai etkö osaa lukea? Anteeksi, en tiennyt tuota. Olen pahoillani. Mutta aina voi opetella ja oppia.

• Anonyymi00018

Ei ole. Kyllä maailmassa tapahtuvat sodat ovat ihan eri asioita. Mieti vähän mitä sanot. Kaikki ne kuolleet ja loukkaantuneet ihmiset. Se, että vitsailet aiheesta, on tosi alhaista.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei ole. Kyllä maailmassa tapahtuvat sodat ovat ihan eri asioita. Mieti vähän mitä sanot. Kaikki ne kuolleet ja loukkaantuneet ihmiset. Se, että vitsailet aiheesta, on tosi alhaista.

Älä ala pelleileen mun kanssa,mieti ensin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Älä ala pelleileen mun kanssa,mieti ensin.

Ditto.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ditto.

Ei oo nyt aikaa, inspistä pelleillä, sori.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei oo nyt aikaa, inspistä pelleillä, sori.

Oli kuitenkin aikaa vastata mikä ei ollut tarpeellista ollenkaan.

• Anonyymi00023

Katsoitteko eilen tähtiarvan? Minusta lopussa vastattiin NAFTA ja se hyväksyttiin vaikka T kirjain oli edellisessä sanassa.

• Anonyymi00024

Katsoin tottakai. Ne hyväksyy aina miten millonkin, tuotannon mielialan mukaan.

• Anonyymi00026

tähtiarpa Juontaja Daler kertoo usein viikonlopun jälkeen , että hän , miehensä ja lieneekö lapsensakin aina mukanaan matkustelevat viikonlopun aikana siellä sun täällä , siihenkö ne " hyväntekeväisyys " rahat menee ?

• Anonyymi00028

Opettele kirjoittamaan ja käytä pilkkuja ja pisteitä oikein! Mitä koulua oot käynyt vai et mitään???

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan ja käytä pilkkuja ja pisteitä oikein! Mitä koulua oot käynyt vai et mitään???

Opettele käyttäytymään näillä palstoilla. Pidä lärvis kiinni jos et osaa muuta kuin vittuilla.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Opettele käyttäytymään näillä palstoilla. Pidä lärvis kiinni jos et osaa muuta kuin vittuilla.

Hyvin sain suljettua taas kommentoinnin toisessa ketjussa. Mitään paskan jauhantaa ei tarvita. Saman teen täälläkin. Ja kyllä MINÄ.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Hyvin sain jälleen kerran keskustelun suljettua. Eiköhän se onnistu täälläkin.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hyvin sain suljettua taas kommentoinnin toisessa ketjussa. Mitään paskan jauhantaa ei tarvita. Saman teen täälläkin. Ja kyllä MINÄ.

Kyllä se oli ihan toiset ihmiset jotka sen sulki. Täällä myös. Paskan jauhannalla onnistuu. Hyvä minä ja minun kaverit.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Hyvin sain jälleen kerran keskustelun suljettua. Eiköhän se onnistu täälläkin.

Väärin. Minä sain suljettua, kaikki aiheen vierestä vinkumiset heti ilmoitettu, modet vaan pirun hitaita.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Höpsis.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kyllä se oli ihan toiset ihmiset jotka sen sulki. Täällä myös. Paskan jauhannalla onnistuu. Hyvä minä ja minun kaverit.

Et ole ap paskan jauhaja, hyvä yritys🤣

• Anonyymi00049
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Väärin. Minä sain suljettua, kaikki aiheen vierestä vinkumiset heti ilmoitettu, modet vaan pirun hitaita.

Et saanut. Me saimme. Kaiken sinun vinkuminen jälkeen

• Anonyymi00050
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Etkä saanut. Mä sain. Kuten kaikki keskustelut.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Et saanut. Me saimme. Kaiken sinun vinkuminen jälkeen

Annetaan hänen ottaa se kunnia. Teki meille palveluksen kun hänen mukaansa hän on se päätähti. Sen parempi. Hän tekee työt ja me nautitaan joka suljetusta keskustelusta. Ei itekkään halua puhua ohjelmasta vaan juoksee ympäri nettiä sulkemassa niitä. Hiano homma.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Annetaan hänen ottaa se kunnia. Teki meille palveluksen kun hänen mukaansa hän on se päätähti. Sen parempi. Hän tekee työt ja me nautitaan joka suljetusta keskustelusta. Ei itekkään halua puhua ohjelmasta vaan juoksee ympäri nettiä sulkemassa niitä. Hiano homma.

No tottahan tuo on. OK. Olkoon hänellä kunnia.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Siis mitkä työt?! Otatteko oikeesti noin tosissaan nämä jutut?! Uskomatonta mutta totta, huhhu. Oikein nautitte, voi luoja on pientä elämä🤮🤢ihan onnessaan jostain keskustelu palstoista🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kuka "tekee" mitä, idiootit

• Anonyymi00061
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Keksi jo jotain uutta, älä länkytä tota koulu paskaa

• Anonyymi00063
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Keksi jo jotain uutta, älä länkytä tota koulu paskaa

Missä piste?

• Anonyymi00078

😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣hihiiii.....voi kun tietäisit mutta saat pitää harhaluulosi ihan vapaasti, vainoharhainen tyyppi😆😆😆😆😆😆😆

• Anonyymi00079

Mä voin tulla opettaan sua jos haluut mutta en vielä ku katsos nyt on loma😚😚🥳🥳🥳🥳🥳😂😂😂😂😂😂😆😆😆

• Anonyymi00081
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Mä voin tulla opettaan sua jos haluut mutta en vielä ku katsos nyt on loma😚😚🥳🥳🥳🥳🥳😂😂😂😂😂😂😆😆😆

Pitkä matka tulla opettamaan. Saat istua lentokoneessa n 14 tuntia mutta tervetulloo.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Pitkä matka tulla opettamaan. Saat istua lentokoneessa n 14 tuntia mutta tervetulloo.

Päivän paras uutinen! Oot helvetin kaukana täältä👍👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi00089
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Päivän paras uutinen! Oot helvetin kaukana täältä👍👍👍👍👍👍👍👍

En ole. Mistä niin päättelet? Oot tosi tyhmä.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00089 kirjoitti:

En ole. Mistä niin päättelet? Oot tosi tyhmä.

Ja sä viisas kun jaksat roikkua täällä😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00029

Tähtiarpa on silkkaa rahastusta ja rahankeräämistä milloin millekin järjestölle. Yhden puhelun hinta yli 6 € + verkkomaksu. Ihan mielenkiinnosta seurasin yhden jakson ja totesin, että ei minua varten.

• Anonyymi00032

Taas sulkeutui yksi Tähtiarpa-ketju. Kohta varmaan tämäkin.

• Anonyymi00033

Ja heti tänne jatkamaan. Ihan pakko puhua ohjelmasta 😂

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ihanku sinäkin oisit täällä🤣🤣vai näenkö näkyjä kum kommentoit

• Anonyymi00039
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei ohjelmasta vaan miten junttimaa tämä suomi🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😅😅😅

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ei ohjelmasta vaan miten junttimaa tämä suomi🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😅😅😅

Juu, kaikki on niin kauheaa, ankeeta, tylsää, juntteja, rasisteja yms jne huh miten on vaikeaa elämä🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Juu, kaikki on niin kauheaa, ankeeta, tylsää, juntteja, rasisteja yms jne huh miten on vaikeaa elämä🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Niitä auttaa vissiin kun saavat täällä purkaa pahaa oloaan suomessa. Yritetään ymmärtää.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Niitä auttaa vissiin kun saavat täällä purkaa pahaa oloaan suomessa. Yritetään ymmärtää.

Yrittäkää älkääkö itkekö joka kommentista sitten.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Päinvastoin, naurettu on 🤣🤣🤣🤣🤣🤣voitte suoltaa taas huolella suomalaisista.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Päinvastoin, naurettu on 🤣🤣🤣🤣🤣🤣voitte suoltaa taas huolella suomalaisista.

Olen Suomalainen🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳ootellaan....

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Olen Suomalainen🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳ootellaan....

Tänään joku suomalainen mies voitti 1000 e potin, aika fiksu suomalaiseks😆

• Anonyymi00057
        Anonyymi00042 kirjoitti:

😪😪😪😪😢😢😢😢😓😓😓😰😰😰😰

• Anonyymi00084

Suomen jälkeenjääneet? Niinpä. Karseeta luettavaa miten aikuiset ihmiset kirjoittaa, jälkeenjääneet, vajaa, mielipuoli jne. Toivon todella ettei nämä ihmiset ainakaan hoitoalalla työskentele.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Suomen jälkeenjääneet? Niinpä. Karseeta luettavaa miten aikuiset ihmiset kirjoittaa, jälkeenjääneet, vajaa, mielipuoli jne. Toivon todella ettei nämä ihmiset ainakaan hoitoalalla työskentele.

Mistä tiedät ovat aikuisia? Voi olla 5 v pentu.

• Anonyymi00045
      • Anonyymi00052

Kylläpä oot hiton vitsikäs🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣eikö missään kukaan muu anna minkäänlaista vastusta?! No hyvä jotta ees joskus joku.😆

• Anonyymi00058

Kenelle tuo yks hörhö laittaa linkkejä? Menis uimaan tai ei se ehkä osaa, ei ole sivistystä.

• Anonyymi00114

Täällä hymiöpelle näköjään jatkaa riehumistaan. Ei kiinnosta, nähdään taas viikon päästä.

• Anonyymi00115

Kiitos samoin. Ei kiinnosta olla täällä ankeuttajien joukossa. Tyypeillä ei muuta puhuttavaa kuin suomalaisten huonot käytöstavat. On kyllä ankeeta elämää. Heippa

• Anonyymi00116

No ei takuulla nähdä. Saat tulla härnäämään ihan keskenäs tänne ihmisiä.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00116 kirjoitti:

No ei takuulla nähdä. Saat tulla härnäämään ihan keskenäs tänne ihmisiä.

Vad? Et tuu mun kaa sänkyyn? Älä sitten lupaa.

• Anonyymi00158

Onko pakkomielle hokee junttia, keksi edes jotain uutta!

• Anonyymi00144

Mitäs muuta kuin harhamuty?

• Anonyymi00153

Suljetaan.

• Anonyymi00164

Jes, niin suljetaan. Modet tosin hiton hitaita täällä, ootellaan.

• Anonyymi00178
        Anonyymi00164 kirjoitti:

Jes, niin suljetaan. Modet tosin hiton hitaita täällä, ootellaan.

Toivottavasti suljetaan. Tätähän yritetään.

• Anonyymi00155

Goyard. Kukaan Suomessa ei tiedä. Juntit

• Anonyymi00174

Sinä taas et tiedä monesta muusta asiasta näköjään yhtään mitään.

• Anonyymi00156

Katotaanpa montako mutta ensin lensy

• Anonyymi00168

Voi sentään, iskikö lenssu? Parane pian!

• Anonyymi00169
        Anonyymi00168 kirjoitti:

Voi sentään, iskikö lenssu? Parane pian!

Joku kommentoi piereskelen äitisi hautajaisissa. Kyllä täytyy sanoo että on kyllä mielipuolista porukkaa.

• Anonyymi00170
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Joku kommentoi piereskelen äitisi hautajaisissa. Kyllä täytyy sanoo että on kyllä mielipuolista porukkaa.

Sairas "keskustelu". Puhutaan hautajaisista, aivovammasta ym. Aivan kuin ei oisi mitään elämän kokemusta mistään. Tietääkö tuo huutelija mitään esim.oikeista aivovammoista? Sairasta huutelua. Eikö tätä jo osata sulkea?!

• Anonyymi00171
        Anonyymi00170 kirjoitti:

Sairas "keskustelu". Puhutaan hautajaisista, aivovammasta ym. Aivan kuin ei oisi mitään elämän kokemusta mistään. Tietääkö tuo huutelija mitään esim.oikeista aivovammoista? Sairasta huutelua. Eikö tätä jo osata sulkea?!

Toivottavasti kukaan ei enää edes yritä avata keskustelua Tähtiarvasta. Tietyt tyypit ei osaa olla härnäämättä tässä aiheessa. Modet voisi jo huomioida tämän jos niitä nyt on edes olemassa, kiitos.

• Anonyymi00177
        Anonyymi00171 kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei enää edes yritä avata keskustelua Tähtiarvasta. Tietyt tyypit ei osaa olla härnäämättä tässä aiheessa. Modet voisi jo huomioida tämän jos niitä nyt on edes olemassa, kiitos.

Ei oo.

• Anonyymi00183

Miksi kirjoitatte tällaista paskaa, kun kuitenkin kehoitatte hyppäämään yli?

• Anonyymi00185

Outo tarve kirjotella paskaa ja sanotaan hyppää yli. Mikä vaivaa??

• Anonyymi00186

Lässyn lässyn, älä jaksa

• Anonyymi00187

Halvat huvit ja kova tarve tulla kirjottaan aiheen vierestä. Ensin kirjottaa ja sit hokee älä lue. Huhhu

• Anonyymi00188
        Anonyymi00187 kirjoitti:

Halvat huvit ja kova tarve tulla kirjottaan aiheen vierestä. Ensin kirjottaa ja sit hokee älä lue. Huhhu

Ja sinä kommentoit joka kerta. Siitä se hupi tulee.

• Anonyymi00189
        Anonyymi00185 kirjoitti:

Outo tarve kirjotella paskaa ja sanotaan hyppää yli. Mikä vaivaa??

Et sitten osaa hypätä yli. Oma on vikasi. Tästä saa 100% aiheen vierestä ihan sun takia.

• Anonyymi00190
        Anonyymi00188 kirjoitti:

Ja sinä kommentoit joka kerta. Siitä se hupi tulee.

Eikö sulla ole oikeesti muuta hupia ku tulla tähän aiheeseen hänkimään?! Ja en ole uusi missään netti maailmassa mutta tämä ainut aihe missä tullaan tarkotuksella länkyttään paskaa. Syystäkin moni ihmettelee.

• Anonyymi00191
        Anonyymi00189 kirjoitti:

Et sitten osaa hypätä yli. Oma on vikasi. Tästä saa 100% aiheen vierestä ihan sun takia.

Lässytä taas, hyvin tiiätte ketkä ja miks alotatte aina paskan jauhannan tarkotuksella.

• Anonyymi00192
        Anonyymi00189 kirjoitti:

En kuule hyppää paskan jauhajien yli edes live maailmassa niin en täälläkään!

• Anonyymi00193
        Anonyymi00192 kirjoitti:

En kuule hyppää paskan jauhajien yli edes live maailmassa niin en täälläkään!

Puhu sitten aiheen vierestä. Ollaan täällä vastaamassa. Voidaan jatkaa sun kanssa juttelua vuosia jos haluat.

• Anonyymi00194
        Anonyymi00191 kirjoitti:

Lässytä taas, hyvin tiiätte ketkä ja miks alotatte aina paskan jauhannan tarkotuksella.

Tottakai.

• Anonyymi00195
        Anonyymi00190 kirjoitti:

Eikö sulla ole oikeesti muuta hupia ku tulla tähän aiheeseen hänkimään?! Ja en ole uusi missään netti maailmassa mutta tämä ainut aihe missä tullaan tarkotuksella länkyttään paskaa. Syystäkin moni ihmettelee.

Mikset puhu ohjelmasta ollenkaan? Mitä täällä jauhat muusta koko aika?

• Anonyymi00197
        Anonyymi00195 kirjoitti:

Mikset puhu ohjelmasta ollenkaan? Mitä täällä jauhat muusta koko aika?

No kuka täällä viittii enää ees ohjelmasta puhua. Miks, siks just idioottien takia.

• Anonyymi00199
        Anonyymi00193 kirjoitti:

Puhu sitten aiheen vierestä. Ollaan täällä vastaamassa. Voidaan jatkaa sun kanssa juttelua vuosia jos haluat.

Ai vuosia meinaat jauhaa junteista? Keksitkö mitään uutta?? Jatketaan jos sulla muita puheenaiheita päässäs.

• Anonyymi00202
        Anonyymi00199 kirjoitti:

Ai vuosia meinaat jauhaa junteista? Keksitkö mitään uutta?? Jatketaan jos sulla muita puheenaiheita päässäs.

Jaa et sitten enää juttele mun kanssa? Ookoo

• Anonyymi00200

Käyn aina välillä katsomassa josko nämä ääliöt olisivat poistuneet täältä. Lienee kuitenkin turha toivo. Kelapummit hallitsee.

• Anonyymi00201

Ihanaa.

• Anonyymi00204

Heh heee....miksi käyt😂😂😂sori mut mä oon luukun toisella puolella, en siellä missä sä arvelet eli väärin taas meni.

• Anonyymi00205
        Anonyymi00204 kirjoitti:

Heh heee....miksi käyt😂😂😂sori mut mä oon luukun toisella puolella, en siellä missä sä arvelet eli väärin taas meni.

Voi hitto taas, muija sano voitit juuri itsellesi tuhat euroa. Ja joku papparainen vastas voi kiitos iso raha eläkeläiselle. Ei osaa tuo muija kertoo mitä oikeesti voittaa😡

• Anonyymi00206

Kylläpäs sua kiinnostaa kovasti käydä katsomassa. Mitäs siitä hyödyt onko täällä ketään vai ei?

• Anonyymi00207
        Anonyymi00204 kirjoitti:

En arvele susta yhtikäs mitään.

• Anonyymi00211
        Anonyymi00207 kirjoitti:

En arvele susta yhtikäs mitään.

Oikein.

• Anonyymi00208

On mahdollista että joku haluaisi kirjoittaa itse ohjelmasta. Se on aika turhaa, koska tällä hetkellä 90% viesteistä on täyttä paskaa.

• Anonyymi00209

Onhan tuolla kirjoitettu ohjelmasta. Sinne vaan kommenttia mukaan.

• Anonyymi00210

No onhan sitä moni yrittänyt monessakin ketjussa mutta nämä tietyt tyypit ottanut asiakseen tulla hänkimään jauhaan paskaa niin kauan että saavat suljettua. En osaa sanoa mikä heitä vaivaa.

• Anonyymi00212
        Anonyymi00210 kirjoitti:

No onhan sitä moni yrittänyt monessakin ketjussa mutta nämä tietyt tyypit ottanut asiakseen tulla hänkimään jauhaan paskaa niin kauan että saavat suljettua. En osaa sanoa mikä heitä vaivaa.

Joku niillä heittää nupissa aika pahasti, ei voi mitään kun päättäneet ottaa tämän aiheen kohteeksi.

• Anonyymi00213

Totta puhut. Näin on.

• Anonyymi00218

Onko hyvä palkkasta työtä?

• Anonyymi00225

Pitäsköhän hommata oikeeta työtä välillä?

• Anonyymi00237
        Anonyymi00225 kirjoitti:

Pitäsköhän hommata oikeeta työtä välillä?

Ei.

• Anonyymi00221

Hyvä juttu. Tosin ainakin sinun kohdalla se menee täysin hukkaan.

• Anonyymi00222

Älä ole niin varma😜

• Anonyymi00227
        Anonyymi00222 kirjoitti:

Älä ole niin varma😜

Miks suomalaiset pieree paljon joka paikassa, tämä on nyt mun suurin ongelma elämässä, yhyyy

• Anonyymi00229

Sori, unohtui pääasia eli juntti! Olispa ihanaa olla esim. fiksu sivistynyt viisas pieremätön itätrolli tai ulkomailla asuva, hekin niin älyttömän fiksuja sivistyneitä, ei piere yms.

• Anonyymi00230
        Anonyymi00229 kirjoitti:

Sori, unohtui pääasia eli juntti! Olispa ihanaa olla esim. fiksu sivistynyt viisas pieremätön itätrolli tai ulkomailla asuva, hekin niin älyttömän fiksuja sivistyneitä, ei piere yms.

Pakottava tarve infota nämä just täällä Tähtiarpa keskustelussa. Kaikkien pitää kuulla tämä.

• Anonyymi00231

Vastaat nyt ihan eri ihmiselle.

• Anonyymi00232
        Anonyymi00231 kirjoitti:

Missä sanoin kenelle vastaan?! En ole vastannut kenellekään.

• Anonyymi00233
        Anonyymi00231 kirjoitti:

Miten tätä paskan jauhamis ketjua ei ole vieläkään suljettu?

• Anonyymi00243

Höpö höpö.

• Anonyymi00241

Sama. En ymmärrä miten joku voi heittää noin mautonta tekstiä. Tajuis nyt edes häipyä täältä.

• Anonyymi00323

Mautonta tekstiä täällä todellakin paljon, lähes kaikki mitkä ei liity ohjelmaan!

• Anonyymi00324

Luepa säännöt!

• Anonyymi00242

Ilmoitin tuon vajakin jutuista. Toivotaan että saadaan vielä kirjoittaja selvitettyä.

• Anonyymi00244

Ihan varmaan joo.

• Anonyymi00311

Et ole itse yhtään parempi, kun haukut toista ihmistä.

• Anonyymi00322
        Anonyymi00311 kirjoitti:

Et ole itse yhtään parempi, kun haukut toista ihmistä.

No tottakai pitää annattaa takaisin kun aletaan nimitteleen täysin alatyylisesti ja syyttä.

• Anonyymi00246

No, mikä maksaa? Laita nyt jo paskajuttuja ja hymiöitä peliin.

• Anonyymi00249

Onkin ollut ikävä hymiötyyppiä. Kohta hän takuulla tulee.

• Anonyymi00260

Myös Persu on Suomi24:llä suosittu.

• Anonyymi00266

Hyvä että VPN ei toimi Suomi24:llä.

• Anonyymi00321

On tosi hyvä.

• Anonyymi00272

Tämä koko keskustelu on luisunut täysin pois itse aiheesta.

• Anonyymi00273

Eikös se ohjelma ole jo alkanut jollain kanavalla? Siitä vaan nyt keskustelemaan. Ei kukaan sitä estä.

• Anonyymi00274

Mitä järkeä on keskustella ohjelmasta topicissa, jossa yli puolet viesteistä on ihan jotain muuta.

• Anonyymi00275

Koska ihmiset sitten tulee mukaan keskusteluun. Kuten on huomattu. Ihmeellistä, että valitetaan kommenteista muttei ite viedä keskustelua toiseen suuntaan kuitenkaan.

• Anonyymi00276
        Anonyymi00275 kirjoitti:

Koska ihmiset sitten tulee mukaan keskusteluun. Kuten on huomattu. Ihmeellistä, että valitetaan kommenteista muttei ite viedä keskustelua toiseen suuntaan kuitenkaan.

Nää valittajat haluavat jatkaa kauhistelua maailman tappiin.

• Anonyymi00300
        Anonyymi00276 kirjoitti:

Nää valittajat haluavat jatkaa kauhistelua maailman tappiin.

Täällä ei ole kukaan kauhistellut mitään.

• Anonyymi00309
        Anonyymi00300 kirjoitti:

Täällä ei ole kukaan kauhistellut mitään.

On.

• Anonyymi00277

Hyvä, menenkin autopuolelle keskustelemaan Tähtiarvasta. Olisko Toyota-osio hyvä?

• Anonyymi00279

Bentley. Mitähän muuta ohjelmasta voi enää keskustella. Maarianhamina ja voi ei, tulikin ä. Juupa juu, hyvin rikasta keskustelua.

• Anonyymi00280

Hyvä idea! Heippa

• Anonyymi00283

Ja sinä se vaan jatkat tuosta aivovammasta. Huoh.

• Anonyymi00285
        Anonyymi00283 kirjoitti:

Niinpä. Tämä on just sitä mitä tarkoitan: ihminen jää jumiin yhteen kommenttiin ja sitten jatkaa ja jatkaa eikä ole älliä lopettaa.

• Anonyymi00302
        Anonyymi00283 kirjoitti:

Mistä sinä aina jatkat?

• Anonyymi00278

Kaikilla foorumeilla missä ei ole rekisteröitymistä, homma on tätä samaa sekoilua.

• Anonyymi00284

Näin siinä aina käy. On ihmeellistä, miksei kirjoittaja voi valita mielenkiintoista aihetta ja kirjoittaa siitä. Ei, pitää mennä sekoittamaan asiallisia keskusteluja ja suoltaa sinne jotain pieru-huumoria tms. joka ei naurata ketään.

• Anonyymi00287

Miksi sinä olet täällä?

• Anonyymi00288
        Anonyymi00287 kirjoitti:

Miksi sinä olet täällä?

Sun iloksi. Miksi sä? Aiotko puhua kenties ohjelmasta?

• Anonyymi00294
        Anonyymi00288 kirjoitti:

Sun iloksi. Miksi sä? Aiotko puhua kenties ohjelmasta?

En. Koska täällä jotkut nauttivat tulla sönkkään muuta.

• Anonyymi00295

Niinpä. Eikö ole hyvin ihmeellistä. Typerä turha ohjelma mistä tullaan kuitenkin innolla katteleen mitä kirjoitellaan. On kyllä todella ihmeellinen ohjelma.

• Anonyymi00297

Ihmeellistä että ohjelmasta kommentit jaksaa kiinnostaa ja paljon.

• Anonyymi00329

No miten se niinku sulle on haitaksi? Jos ihmiset haluaa puhua ohjelmasta, älä sitä tule siunaileen ihmetteleen.

• Anonyymi00289

En iloitse läsnäolostasi, joten sen puoleen voit kyllä poistua. Taitaa ohjelma kuitenkin kiinnostaa koska täällä pyörit?

• Anonyymi00290

Sun iloksesi en poistu. Ohjelma ei kiinnosta, mutta sä kyllä.

• Anonyymi00292

En näe mitään kommenttia sinulta ohjelmasta.

• Anonyymi00293
        Anonyymi00290 kirjoitti:

Outoa. Onko tullut jo pakkomielteeksi joku ihminen täällä?

• Anonyymi00296
        Anonyymi00293 kirjoitti:

Miksi olet täällä kun et keskustele ohjelmasta ollenkaan vaan kyselet muiden perään?

• Anonyymi00298
        Anonyymi00293 kirjoitti:

Oletko siekin työtön, kun täällä olet keskellä pvää? Luin näes aiemmin kommentteja, että työttömät täällä luuraa 😏

• Anonyymi00299
        Anonyymi00290 kirjoitti:

Nyt automerkeillä pätevät arvuutteleen!!

• Anonyymi00306
        Anonyymi00296 kirjoitti:

Miksi olet täällä kun et keskustele ohjelmasta ollenkaan vaan kyselet muiden perään?

Minäkö? Voi kuule, olen kommentoinnut täällä ohjelmasta enempi kuin kukaan muu. Miksi sinä olet täällä??

• Anonyymi00307
        Anonyymi00298 kirjoitti:

Oletko siekin työtön, kun täällä olet keskellä pvää? Luin näes aiemmin kommentteja, että työttömät täällä luuraa 😏

En.

• Anonyymi00308
        Anonyymi00307 kirjoitti:

En.

Just. Eli kommentoija oli tyhmä.

• Anonyymi00310
        Anonyymi00296 kirjoitti:

Miksi kyselet miksi miksi? Et kirjoita ohjelmasta?

• Anonyymi00316

Kiinnostaa kaikkia jotka täällä pyörii, onhan se niin nähty.

• Anonyymi00291

Tähtiarpa on vähän sama kuin Seiska-lehti. Lehti on surkea ja kukaan ei sitä lue. Silti se tavoittaa yli miljoona suomalaista.

• Anonyymi00303

Näin on. Siitä kirjoitetaan ahkerasti vaikka ei edes katsota.

• Anonyymi00305
        Anonyymi00303 kirjoitti:

Näin on. Siitä kirjoitetaan ahkerasti vaikka ei edes katsota.

Maritan oli automerkki. Lopussa,taas kerran joku ehdotti mazda.

• Anonyymi00312

Tjaa eipä ketään kiinnostanut puhua ohjelmasta. Suurin osa vaan vastaili toisten kommentteihin kaikesta muusta. Hieno homma. Eli Tähtiarpa ei ole keskustelun arvoinen mutta näköjään muut aiheet on.

• Anonyymi00314

Just joo ja onko tämä isokin ihme? Miksihän ei ketään enää kiinnosta puhua ohjelmasta? Turha sitä on ihmetellä, kaikki tietää miksi ei.

• Anonyymi00317
        Anonyymi00314 kirjoitti:

Just joo ja onko tämä isokin ihme? Miksihän ei ketään enää kiinnosta puhua ohjelmasta? Turha sitä on ihmetellä, kaikki tietää miksi ei.

Ootko yrittänyt? Eipä tänään näy kuin pari kommenttia ohjelmasta eikä kukaan nostanut haloota niistä. Mutta tuntuu että itsekin haluatte vain riidellä muiden kanssa muista kommenteista.

• Anonyymi00318
        Anonyymi00317 kirjoitti:

Ootko yrittänyt? Eipä tänään näy kuin pari kommenttia ohjelmasta eikä kukaan nostanut haloota niistä. Mutta tuntuu että itsekin haluatte vain riidellä muiden kanssa muista kommenteista.

Miksi täällä on muita kommentteja? Mistä nämä muut kommentit aina ilmestyy aiheeseen Tähtiarpa? Selitä jos tiedät mistä ja miksi riidat alkavat? Ei ne ala ohjelmasta kommentoijien kesken!

• Anonyymi00319
        Anonyymi00317 kirjoitti:

Tottakai olen yrittänyt ja olenkin kommentoinut ohjelmasta, tämähän on aiheena täällä.

• Anonyymi00320
        Anonyymi00318 kirjoitti:

Miksi täällä on muita kommentteja? Mistä nämä muut kommentit aina ilmestyy aiheeseen Tähtiarpa? Selitä jos tiedät mistä ja miksi riidat alkavat? Ei ne ala ohjelmasta kommentoijien kesken!

No älä kommentoi niihin. Mitä enemmän kommentoi niitä, sitä pidempään se jatkuu.

• Anonyymi00313

Täältä on varmaan suurin osa ohjelman vakikommentoijista häipynyt, koska viestit koskevat yleensä jotain aivan muuta.

• Anonyymi00315

Näin on. Muutamat tyypit tekee tämän jokaiselle tähtiarpa keskustelulle. Ovat itse jopa myöntäneet eli härnääävät tahallaan ja siunailevat täällä miksi jankkaatte ohjelmasta, ootko niim tyhmä yms täysin joutavaa lätinää ja nauttivat kun heille aletaan vastailla.

• Anonyymi00325

Eihän tällaista keskustelua kukaan jaksa seurata tai osallistua siihen, kun valtaosa viesteistä on täyttä kuraa. En tiedä onko häiriköiden tavoitteena saada keskustelu suljettua vai mikä?

• Anonyymi00328

On. Näin ovat itse myöntäneet että nauttivat kun saavat suljettua eli on päämääränä. Ja kehuvat miten monta ovat jo saaneet suljettua.

• Anonyymi00326

Luin tuolla kommentin, että sitten hän antaa samalla mitalla takaisin. Joo se onkin hyvin järkevää käytöstä 🙄 ja sitten vielä kummastellaan miksi ihmiset soittaa suutaan täällä. Eipä ole hurskastelijat yhtään parempia, kun tahallaan jatkavat.

• Anonyymi00337

Aina välillä? Esim. eilen keskustelu oli tätä tasoa koko päivän.

• Anonyymi00340

Niin. Ja ehkä ei sitten huomenna. Semmosta se on, tää nettikeskustelu kaikkien tuntemattomien kanssa.

• Anonyymi00345

Just näin. En ihmettele jos porukka häipyy, kun asialliset viestit joutuu poimimaan täydellisen kuran joukosta. Ei kyse ole mistään hipiästä, sitä ei vaan jaksa,

• Anonyymi00353

On täällä vielä ihmisiä jotka kirjoittaa ohjelmasta mutta vähempi kuin noita paskan puhujia Ei niin olekaan mikään hipiä kysymys.

• Anonyymi00355
        Anonyymi00353 kirjoitti:

On täällä vielä ihmisiä jotka kirjoittaa ohjelmasta mutta vähempi kuin noita paskan puhujia Ei niin olekaan mikään hipiä kysymys.

Huomenna nähdään

• Anonyymi00360
        Anonyymi00355 kirjoitti:

Huomenna nähdään

Onneksi ei nähdä, luojan kiitos. Mutta toki ohjelman katson ja kommentoin.

• Anonyymi00366
        Anonyymi00360 kirjoitti:

Onneksi ei nähdä, luojan kiitos. Mutta toki ohjelman katson ja kommentoin.

Sehän se onkin sinun elämäsi kohokohta. Upeaa.

• Anonyymi00372
        Anonyymi00355 kirjoitti:

Huomenna nähdään

100 ainakin.

• Anonyymi00373
        Anonyymi00366 kirjoitti:

Sehän se onkin sinun elämäsi kohokohta. Upeaa.

Mistäs sä tiedät vieraiden ihmisten kohokohdat elämässä? Tunnetko hyvinkin?

• Anonyymi00378
        Anonyymi00372 kirjoitti:

100 ainakin.

Väärin, miljoona.

• Anonyymi00389
        Anonyymi00378 kirjoitti:

Väärin, miljoona.

Noniin ja kohtapuoliin pääsemme sitten itse asiaan, muistakaa mtv3.

• Anonyymi00390
        Anonyymi00389 kirjoitti:

Noniin ja kohtapuoliin pääsemme sitten itse asiaan, muistakaa mtv3.

Eipä ole kummoinen sunkaan elämä, kun tähtiarpa on tärkeä.

• Anonyymi00394
        Anonyymi00390 kirjoitti:

Mitäköhän jonkun henkilön Tähtiarvan katselu kuuluu muille?

• Anonyymi00395
        Anonyymi00390 kirjoitti:

Jos aiheena on TV-ohjelma, niin kuuluuko siihen keskustelu jonkun ventovieraan henkilön elämästä ja sen laadusta?

• Anonyymi00401
        Anonyymi00395 kirjoitti:

Jos aiheena on TV-ohjelma, niin kuuluuko siihen keskustelu jonkun ventovieraan henkilön elämästä ja sen laadusta?

No näille joillekin tyypeille se tuntuu kuuluvan hyvinkin paljon ja kovasti jaksavat siunailla kun joku katsoo arpa ohjelmaa.

• Anonyymi00402
        Anonyymi00395 kirjoitti:

Päivän paras kommentti! Ja joo ei ole mun oma, ei tarvitse sitä rientää heti luulotteleen.

• Anonyymi00406
        Anonyymi00390 kirjoitti:

Eikä sun kun tämä keskustelu tärkeä😅

• Anonyymi00411
        Anonyymi00355 kirjoitti:

Huomenna nähdään

Ja nähtiin. Tuollahan nuo tähtiarvan puolustajat taas nököttää ja oottelee.

• Anonyymi00391

Luin tuolla kommentin ihmiselle joka ei ole onnellinen ja myönsi sen, ja sitten vastauksena tuli miten onnellinen se toinen ihminen on. Mietin aina näitä vastauksia, joissa innolla aletaan kertomaan omasta onnellisuudesta ja kuitenkin ovat näillä palstoilla aika lailla haukkumassa jotain ohjelmaa, juontajaa ja/tai soittajia ohjelmaan. Miksi nk onnelliset ihmiset edes ovat jollain palstalla puhumassa muista, kun voisivat laittaa sen energian siihen omaan onnnelliseen elämään. Jotain puuttuu siinäkin elämässä, muuten ei tarviis olla näillä sivuilla

• Anonyymi00392

Joo se ei varmaan paljon auta ja lohduta onnetonta ihmistä, kun lukee litanian kehuja miten joku toinen on niin tajuttoman onnellinen ja ole nyt säkin. Vähän kuin sanois masentuneelle että snap out of it. Luulin aina että suomalaiset ovat liian nöyriä kehumaan itseään, mutta toisin on.

• Anonyymi00396

Höpö höpö, ei täällä kaikki ole haukkunut ohjelmaa, juontajaa, soittajia. Älä taas liiottele noita juttujas. Eri kilpailuista on kommentoitu ja arvuuteltu. Tosin niiden välissä tulee häiriköt ihmetteleen mitäs täällä taas jankataan ym. Älä sinä huolehdi muiden energioista kun et mitään vieraiden ihmisten elämästä voi tietää.

• Anonyymi00407

Älä lue!

• Anonyymi00415

Jos et osaa puhua ohjelmasta, ole hiljaa. Kohta alkaa muuten TÄHTIARPA!!!

• Anonyymi00417

Säkki? Juu ei sentään.

• Anonyymi00419

Ne näkee mitä haluaa. Ei ihan aivot toimi täysillä.

• Anonyymi00393

En katso "ohjelmaa" lainkaan.
      Tarkoitushan on saada mahdollisimman moni soittamaan.
      Näin ohjelma rahoittaa itsensä.
      "Lahjakortti" käy vain tiettyyn kauppaan, jossa on varmasti hinnat korkealla.

On muitakin kanavia tai muutakin tekemistä.
      Tämä lypsy loppuu, kun kukaan ei edes yritä soittaa sinne.

• Anonyymi00400

Puolen tunnin päästä alkaa. Oiskohan A kaupunki, mitä luulette?

• Anonyymi00405
        Anonyymi00400 kirjoitti:

Puolen tunnin päästä alkaa. Oiskohan A kaupunki, mitä luulette?

Luulen joo että päästään Maarianhaminan pariin, blondin tai daalerin kanssa. Ompas taas jännittävää.

• Anonyymi00403

sulkekaa se televisio. ja hankkikaa elämä.

• Anonyymi00408

Vartin päästä arvuutellaan, onko eväät valmiina ruudun ääreen, mulla on jo.

• Anonyymi00410

Hyvä hyvä, jes, näin teemme.

• Anonyymi00414
        Anonyymi00410 kirjoitti:

Hyvä hyvä, jes, näin teemme.

Miksi vastaat itsellesi?

• Anonyymi00418
        Anonyymi00408 kirjoitti:

4 minsaa enää!!!! Kohta kohta ,ihan on liipasimella!

• Anonyymi00420
        Anonyymi00418 kirjoitti:

4 minsaa enää!!!! Kohta kohta ,ihan on liipasimella!

Kyllä, ruudun ääressä valmiina. Ole säkin🤭

• Anonyymi00421
        Anonyymi00408 kirjoitti:

Mitä eväitä? Mä aattelin ihan leipää, kahvia, ehkä myös jätskiä, se vielä vähän mietinnässä.

• Anonyymi00422
        Anonyymi00421 kirjoitti:

Mitä eväitä? Mä aattelin ihan leipää, kahvia, ehkä myös jätskiä, se vielä vähän mietinnässä.

Wau, kiva asu blondilla. Hyvin sopii.

• Anonyymi00424
        Anonyymi00422 kirjoitti:

Wau, kiva asu blondilla. Hyvin sopii.

Hyvin sopii myös nuo hiusten jatkeet hänelle.

• Anonyymi00426

Trio.

• Anonyymi00427

Näköjään on vähäksi aikaa luovuttanut ne idioottimaiset hymiöiden käytöt, mutta selvästi sama tyyppi. Samat lapselliset lauseet ja huutomerkkien ylimääräinen käyttö. Tän tyypin löytää useissa keskusteluissa. Parista se jo tosin estettiin.

• Anonyymi00428

Viisi tyyppiä ja 360 viestiä on ihan hyvin. Suomi24:llä on monta avausta mihin ei kirjoita kukaan.

• Anonyymi00429
        Anonyymi00426 kirjoitti:

Trio.

Iloinen on blondi aina, passaa katella.

• Anonyymi00430

Tarkista nyt että seuraat ja lasket oikein. Yritä pysyä laskuissa.

• Anonyymi00431
        Anonyymi00427 kirjoitti:

Näköjään on vähäksi aikaa luovuttanut ne idioottimaiset hymiöiden käytöt, mutta selvästi sama tyyppi. Samat lapselliset lauseet ja huutomerkkien ylimääräinen käyttö. Tän tyypin löytää useissa keskusteluissa. Parista se jo tosin estettiin.

Minua ei ole estetty, oletko nyt ihan varma aina kenestä missäkin yhteydessä puhut?

• Anonyymi00432
        Anonyymi00431 kirjoitti:

Minua ei ole estetty, oletko nyt ihan varma aina kenestä missäkin yhteydessä puhut?

Tämä palikka juttu ollut useasti.

• Anonyymi00433

Ja huomioidaan, että täältä on suljettu ainakin 3kpl 600:n viestin avausta Tähtiarvasta.

• Anonyymi00434
        Anonyymi00427 kirjoitti:

Myös te olette aina samat tyypit, hyvin joo tunnistaa. Ei ole kuin pari teitä ,aina samat jotka siunailette.

• Anonyymi00436
        Anonyymi00427 kirjoitti:

Missä muissa keskusteluissa, kenelle vastaat?

• Anonyymi00437
        Anonyymi00414 kirjoitti:

Miksi vastaat itsellesi?

Mikähän väri palikoissa nyt eri? Tiedätkö?

• Anonyymi00439

Sama tyyppi vastannut itselleen viim viiden min aikana about 10 kertaa. Eipä täällä kukaan muu enää kirjoitakaan.

• Anonyymi00440

Tunnistatko nyt mikä kuva eri? Keskity.

• Anonyymi00442
        Anonyymi00439 kirjoitti:

Sama tyyppi vastannut itselleen viim viiden min aikana about 10 kertaa. Eipä täällä kukaan muu enää kirjoitakaan.

Väärin. Kyllähän te seuraatte ja kommentoitte.

• Anonyymi00443

Toki kiinnostaa ohjelma ja tulen siksi aiheeseen.

• Anonyymi00445
        Anonyymi00443 kirjoitti:

Toki kiinnostaa ohjelma ja tulen siksi aiheeseen.

Kuva on 2 ,siinä ero.

• Anonyymi00446

Iloitse sinäkin, voi helpottaa

• Anonyymi00447

No mutta siinä on sulle hyvä homma. Käy läpi kaikki Suomi24:n viestien kellonajat ja kirjoitustyylit.

• Anonyymi00448
        Anonyymi00447 kirjoitti:

No mutta siinä on sulle hyvä homma. Käy läpi kaikki Suomi24:n viestien kellonajat ja kirjoitustyylit.

No sitä just tekee, aika erikoista

• Anonyymi00449

Jotain vellistä ja puurosta…

• Anonyymi00451
        Anonyymi00447 kirjoitti:

Ei se ole kovin tarkka kuitenkaan. Esim.minä en ole missään muissa aiheissa edes kommentoinut ja se luulee samaksi henkilöksi, aina luullut, antaa luulla jos siitä saa tyydytyksen.

• Anonyymi00453

Vieläkin sama kilpailu menossa, hö, kukaan ei tiedä. Kohta on jo daalerin vuoro.

• Anonyymi00457

Mikä kuva erilainen, tiedätkö?

• Anonyymi00458

Taas väärin. Minä en ole tuota ennen käyttänyt. Kyllä maailma on pieni teidän mielestä.

• Anonyymi00461
        Anonyymi00447 kirjoitti:

Heh, hyvä kommentti👍ja ei ollut minun, ei tarvitse taas "tietää" luulotella kenen. En tiedä itsekään kenen mutta tosi hyvä.

• Anonyymi00463

Ja sinulla hyvin aikuismaista kommentointia.

• Anonyymi00466

Miten nämä ehtii katsomaan ohjelmaa ollenkaan kun täällä joka minuutti pitää kirjoittaa?

• Anonyymi00474

Älä lue. Miks et noudata omia neuvojas jos häiritsee?

• Anonyymi00475

Jätätkö sinä asiat, kommentit omaan arvoonsa? Et.

• Anonyymi00476

Sinä näytät välittävän ainakin ja hyvin paljon.

• Anonyymi00483

Kuumeisesti vieläpä

• Anonyymi00485

Tietysti vastataan. Etkö nyt oikeesti ymmärrä että tämä on keskustelupalsta? Vai mitä odotat täältä kun pyörit?

• Anonyymi00487
        Anonyymi00483 kirjoitti:

Kuumeisesti vieläpä

Joo. Harrastus.

• Anonyymi00492

Taas tuli.

• Anonyymi00494

Tullut tylsää. Yksi vastaa kaikkeen omiaan.

• Anonyymi00508

Taas vastas.

• Anonyymi00509
        Anonyymi00483 kirjoitti:

Kuumeisesti vieläpä

Sinäkö viileesti , juu juu...

• Anonyymi00510

Hyvin tunnistaa tyypin, samoja vastailee joka paikassa, jep jep.

• Anonyymi00512

Joo oon Tukholmassa oottamassa Lennyn keikkaa, mutta sä oot täällä. Voi itku sulle.

• Anonyymi00465

Pirkko ei puhelukuluissa säästele.

• Anonyymi00471

Eikä Erkki jne

• Anonyymi00467

Klo. on 12.20 ja kisa hyytyi jo. Oudon aikaisin.

• Anonyymi00472

Aina vaan aikasemmin. Hurjaa menoa.

• Anonyymi00477
        Anonyymi00472 kirjoitti:

Aina vaan aikasemmin. Hurjaa menoa.

Hauska ohjelma, ehtii käydä kaupas, tehdä vaikka mitä niin sama tilanne menossa.

• Anonyymi00479
        Anonyymi00477 kirjoitti:

Hauska ohjelma, ehtii käydä kaupas, tehdä vaikka mitä niin sama tilanne menossa.

Kankaanpää, Savonlinna.

• Anonyymi00481
        Anonyymi00479 kirjoitti:

Kankaanpää, Savonlinna.

Taas daaleri sano jollekin mummolle voitit juuri itsellesi tuhat euroa. Mummo siihen voi kiitos paljon, niin hyvä lisä eläkkeeseen. Sääliksi käy, outoa että blondi osaa, saa sanoa lahjakortti mutta tämä toinen ei.

• Anonyymi00515

Meneekö se niin?

• Anonyymi00535

Miksi kukaan edes kommentoi ohjelmasta tai poistattaa yhtään kommenttia? Tämä on jo viihdettä kun ei puhuta ohjelmasta yhtään. Ketä nämä tiukkispipo suomalaiset on jotka poistaa kommentteja? Aina kun tulee joku muu kommentti kuin ohjelmasta, tulee paljon enemmän kommentteja. Kuka ees haluaa puhua jotain tähtiarvasta?

• Anonyymi00542

Täällä kyllä modet päättää viime kädessä mitä poistetaan ja mitä ei.

• Anonyymi00543

Ei ilman ilmiantoa.

• Anonyymi00549

Ei täällä tänäänkään ole paljon ohjelmasta puhuttu, mutta on tämä keskustelu nyt huomattavasti järkevämpää kuin eilinen "pieru-huumori". Onneksi niistä pahimmat taitaa olla jo poistettu.

• Anonyymi00565

Muttei me olla 👌

• Anonyymi00574
        Anonyymi00565 kirjoitti:

Muttei me olla 👌

Hienoa👍

• Anonyymi00593

Modet herätys jo.

• Anonyymi00597
        Anonyymi00593 kirjoitti:

Modet herätys jo.

Varmasti et pärjää isossa maailmassa.

• Anonyymi00576

suomalaisena ihmettelen miksi suomalaiset puolustaa junttiutta ja että myöskin mollaavat tänne muista maista tulleita, jotka tekevät kuitenkin ammatillisesti työtä mistä suomalaiset itse hyötyvät. Alan itse hävetä että olen suomalainen. Tämä noitavaino suomessa muita kansallisuuksia kohtaan on ihan älyvapaata. Olen lukenut monet kommentit täällä joissa on hyvin ikävä näkökanta muita kansalaisuuksia kohtaan. Suomalaisten pitäisi jossain vaiheessa itekkin tajuta että tämä maa on pikkasen jäljessä muista maista.

• Anonyymi00622

Vai niin. Entä oletko lukenut kommentteja suomalaisista? Siinä sulle noitavainoo kun niitä täältä luet.

• Anonyymi00627

Ei nämä nk ohjelman katsojat mistään ohjelmasta halua puhua. Haluavat jatkaa samaa riitelyä mistä ovat aiemmin kovaan ääneen täällä valittaneet.

• Anonyymi00629

Ei tietenkään. Tämä on länkytys keskustelua.

• Anonyymi00630

Katos katos, aika pian vastas. Taas pääsee aiheeseen suomalaiset läpä läpä lässyn lässyn

• Anonyymi00632

158, jes.

• Anonyymi00637

Hyvä kun poistetaan nyt sääntöjen vastaiset, on niin paljon turhaa lätinää.

• Anonyymi00639

186, hyvä me.

• Anonyymi00699

Joo, itse varmaan täydellinen ihminen, muut hitaita, mielipuoleja ja millä kaikilla nyt aina keksii nimitellä. Ikävä tyyli ihmisellä

• Anonyymi00651

Katos, katos. Pientä siivousta näköjään menossa.

• Anonyymi00655

Onko ihme??

• Anonyymi00656
        Anonyymi00655 kirjoitti:

Onko ihme??

Ei ihme, älytöntä solvausta ja haukkumista, ei mitään järkee.

• Anonyymi00657
        Anonyymi00656 kirjoitti:

Ei ihme, älytöntä solvausta ja haukkumista, ei mitään järkee.

Yli 200 jo lässytystä poistettu, hieno homma👍

• Anonyymi00698
        Anonyymi00657 kirjoitti:

Yli 200 jo lässytystä poistettu, hieno homma👍

240, jes.

Ketjusta on poistettu 361 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      58
      800
    2. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      34
      795
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      746
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      91
      679
    5. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      31
      612
    6. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      537
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      71
      506
    8. Lehtikankaan oppilas kuolema

Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞
      Kajaani
      9
      502
    9. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      63
      499
    10. 42
      499
    11. Pystyisitkö liikkumaan

Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
      Ikävä
      45
      426
    12. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      57
      419
    13. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      24
      410
    14. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      72
      403
    15. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      23
      398
    16. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      103
      398
    17. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      34
      398
    18. Emme pääse koskaan

Tästä. Sinä et suostu enkä minä suostu
      Ikävä
      38
      394
    19. 39
      393
    20. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?