Missä olisi hyvä myydä omaa taidetta esim maalauksia/ piirustuksia? Voisin myös tehdä tilaustöitä halukkaille, mutta en tiedä missä/miten mainostaisin tätä.
T. opiskelija joka kaipaisi hieman lisä tienistiä
missä myydä omaa taidetta
1
238
Vastaukset
- Anonyymi
Omia töitään voi myydä vaikka Tori.fi palvelussa. Itsekin siellä jotakin saanut kaupaksi mutta näkyvyys siellä on aika huono ellei palvelusta erikseen maksa.
Ammattimaisempi paikka on sitten vaikka Saatchi Art palvelu, jossa voi myydä alkuperäisisiä tai sitten niistä tehtyjä Canvas tauluja. Siellä näkyvyyttä ei tosin saa edes rahalla vaan pitää olla jokin paikka missä referoida omille myyntisivuilleen.
Näkyvyyttä on nykyään huono saada netissä mutta olen käynnistänyt uudelleen Taidetta.net sivuston jossa gallerian sijaan tarjoan linkkilistapaikkaa taiteilijaringissä.
Tällähetkellä ja varmaan myöhemminkin itse sivusto https://www.taidetta.net/ pitää sisällään minun tuotantoon liittyvää aineistoa mutta toimii samalla taiteilijaverkoston yhteisenä nimenä ja sitäkautta koetan pitää aineiston sen mukaisena.
Taidemallit ovat myös tervetulleita sivustolle. Niille on ainakin minulle ajoittain tarve.
- Tapsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233083- 422719
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411026Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan60631