Juuri päättynyttä potkupalloa, varmaan sijoitus tuo pari euroa.
Nyt lähden vielä iltapuurolle, eukon mansikkasoppa lisänä. Huuti jo aiemmin alakerrasta, vastasin että katson lopputuloksen.
Veikkasin Englantia
10
125
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut rangaistuspotkukisasta saamastasi huikeasta voitosta. Onnittelut myös sille alakerran huutajalle.
- Anonyymi
Tuskin euron sijoitus muuta tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin euron sijoitus muuta tuo.
Pari euroa aloittaja sanoi sijoittaneensa, joten euroon verrattuna tuplasti tuottoa sai hän.
- Anonyymi
Nämä ei olleet rangaistuspotkut. Mistä olisi rangaistu ? Kerro kun tunnut tietävän. Mikä oli rangasituksen syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ei olleet rangaistuspotkut. Mistä olisi rangaistu ? Kerro kun tunnut tietävän. Mikä oli rangasituksen syy.
Oliko Pena vilkuillut naisia ?
https://www.youtube.com/watch?v=3PohDI_YMrQ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rangaistuspotkuiksi niitä kutsutaan:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rangaistuspotkukilpailu
Onko sinulla tälle kisalle jokin oma vaihtoehtoinen termi? Oletko ehdottanut sitä FIFA:lle tai UEFA:lle?
- Anonyymi
Mutta mites tää futis liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
Puuro ja mansikkasoppa.
- Anonyymi
Jalkapallo on urheilulaji, jota harrastetaan ja seurataan kaikkialla Suomessa, myös Kepu-Suomessa.
- Anonyymi
Pietarin pojalla ollut iltatuuri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090