Kaipaatteko joskus sellaista

Anonyymi-ap

tajunnan räjäyttävää rakkautta. Sellaista, joka tuntuisi jopa epätodelta.

Itse kaipaan välillä, vaikka minua rakastetaankin tosi paljon jo nyt.

78

783

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaipaan. On vain yksi mies joka sen minulle voi suoda.

• Anonyymi

Samoin täällä

• Anonyymi

Itse näitä välillä pohtiessa miettinyt sitäkin, että joku joka on rakastettu niin ei ymmärrä sitä oikealla tavalla vaan kerjää sitten muiltakin sitä rakkautta lisää, että kokisi itsensä merkitykselliseksi myös itselleen? Huomion hakuinen kaipaa aina vaan lisää rakkautta, ei tunnu normi rakkaus riittävän? Petollinen mieli voi syntyä mm. traumojen kautta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse näitä välillä pohtiessa miettinyt sitäkin, että joku joka on rakastettu niin ei ymmärrä sitä oikealla tavalla vaan kerjää sitten muiltakin sitä rakkautta lisää, että kokisi itsensä merkitykselliseksi myös itselleen? Huomion hakuinen kaipaa aina vaan lisää rakkautta, ei tunnu normi rakkaus riittävän? Petollinen mieli voi syntyä mm. traumojen kautta?

Voihan se olla. Joku vaje, joka ei ehkä koskaan täyty tai sitten täyttyy jonkun toisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olis vain riippuvuus siihen aivokemia coctailiin
        Jonka positiivinen tunne pyörremyrsky pistää käyntiin.
        Ei tarvitsekaan oikestaaan raikkautta vaan sen huummaavan onnen tunteen yhä uudelleen.
        Äärikokemukssista on vain lyhyt matka siihen et
        homma vinoituu tai menee väärille raiteille.
        Rakkaus voi olla kuin päihteet joillekuille todella.
        Vaikka onkin luonnollisesta tilasta kyse.
        Niin siihenkin voi tulla riippuvuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä säkin tässä valehtelet??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olis vain riippuvuus siihen aivokemia coctailiin
        Jonka positiivinen tunne pyörremyrsky pistää käyntiin.
        Ei tarvitsekaan oikestaaan raikkautta vaan sen huummaavan onnen tunteen yhä uudelleen.
        Äärikokemukssista on vain lyhyt matka siihen et
        homma vinoituu tai menee väärille raiteille.
        Rakkaus voi olla kuin päihteet joillekuille todella.
        Vaikka onkin luonnollisesta tilasta kyse.
        Niin siihenkin voi tulla riippuvuus.

tästä on hyvä esimerkki netflixillä pyörineestä sarjasta " mad men". Päähenkilö,mies, rakastui kerta toisensa jälkeen yleensä nuorempiin naisiin ,avioitui muutamia kertoja ja petti aina. Taustalla traumaattinen lapsuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä säkin tässä valehtelet??

Tolkun miehenä pyrin itse kohtuuteen, kohdannut heitä, joille ei tunnu mikään riittävän (itsekkyyttä kenties?).

• Anonyymi

Minulla on jo sellainen…se odottaa täyttymystä.

• Anonyymi

Niin minullakin. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minullakin. Sivusta

Kiva kuulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla

Aika monta vuotta ollut jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monta vuotta ollut jo.

Samoin

• Anonyymi

Mulla kans!

• Anonyymi

No en, tuo liikaa ongelmia ja vaikeuksia. Parempi on havitella sellaista asiaa joka on saavutettavissa. Kaiken jälkeen tahdon helppia rakkautta.

• Anonyymi

Olis edes rakkautta

• Anonyymi

Yäk

• Anonyymi

Et ymmärrä elämästä yhtään mitään

• Anonyymi

En kun se on täysin mahdotonta.

• Anonyymi

Tahdon rakastaa yhtä miestä ja sen miehen pitäisi rakastaa minua. Ei muita osapuolia joten ei mulle.

• Anonyymi

En kaipaa tuollaista. Se olisi liikaa hermostolle. Ihan arkista, pysyvää, hyväksyvää ja vakaata rakkautta kaipaan.

• Anonyymi

En kaipaa tajunnanräjäyttävää rakkautta. Sen verran tunnen itseni, että mieleni ei kestä sitä. Tavallinen ja turvallinen rakkaus on parasta.

• Anonyymi

Miksi sun mieli ei kestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei oo aiemmin kestänyt. Menin psykoosiin, mut nyt on kestänyt. Järki pelaa hyvin🤍🩷sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se aiheuttaa liiallista noradrenaliinin ja dopamiinin vapautumista. Vireystila nousee liikaa ja unirytmi menee sekaisin. Energian määrä lisääntyy ja en lepää riittävästi. Tulee "eroahdistusta". Käytökseni muuttuu, kun alan pelkäämään eroamista niin paljon. Kun rakastumisen tila menee ohi ja tulee ero, minulle tulee jäätävä masennus. Se on ihan fysiologinenkin seuraus, kun hormonitasot romahtavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se aiheuttaa liiallista noradrenaliinin ja dopamiinin vapautumista. Vireystila nousee liikaa ja unirytmi menee sekaisin. Energian määrä lisääntyy ja en lepää riittävästi. Tulee "eroahdistusta". Käytökseni muuttuu, kun alan pelkäämään eroamista niin paljon. Kun rakastumisen tila menee ohi ja tulee ero, minulle tulee jäätävä masennus. Se on ihan fysiologinenkin seuraus, kun hormonitasot romahtavat.

Onko sulla geenivirheitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla geenivirheitä?

Nämä kommenttisi voi jättää ihan omaan arvoonsa.

• Anonyymi

Kuka sua rakastaa? Mua ei kukaan

• Anonyymi

• Anonyymi

Kaipaan, mutta en edes usko sellaisen olemassaoloon.

Jos sinua rakastetaan jo nyt ja silti kaipaat jotain muuta, niin ehkä et tunne samoin sitä toista kohtaan kuin mitä se tuntee sinua kohtaan.
      Siinä se suurin vaikeus ja ongelma onkin, kun molempien tunteet pitäisi olla yhtä voimakkaita, samalla tasolla. Niin ei varmaan koskaan kuitenkaan ole.

mies

• Anonyymi

Totta. Itse olen sitä mieltä, että tajunnan räjäyttävä "rakkaus" on vain seksuaalista himoa, ei mitään oikeaa rakkautta. Mutta moni luulee sen olevan sitä. Oppia ikä kaikki tai sitten ei.

Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Itse olen sitä mieltä, että tajunnan räjäyttävä "rakkaus" on vain seksuaalista himoa, ei mitään oikeaa rakkautta. Mutta moni luulee sen olevan sitä. Oppia ikä kaikki tai sitten ei.

Nainen

Jatkoa... En itse kaipaa sellaista, draamat on taakse jäänyttä elämää. Vakautta ja turvallisuutta kaipaan. Ja se turvallisuuden tunne tulee ihmisen sisältä, eikä mistään ulkopuolelta muista ihmisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen

Toi ny kuulostaa hiukan joltakin
        rakkauden tunteen tai sexin laukaisemalta riipuvuudelta
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa... En itse kaipaa sellaista, draamat on taakse jäänyttä elämää. Vakautta ja turvallisuutta kaipaan. Ja se turvallisuuden tunne tulee ihmisen sisältä, eikä mistään ulkopuolelta muista ihmisistä.

Olen samaa mieltä tuosta viimeisestä lauseesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi ny kuulostaa hiukan joltakin
        rakkauden tunteen tai sexin laukaisemalta riipuvuudelta
        Sivusta

No katso nyt hyvä ihminen ympärillesi, millaisia suhteita näet? Ja paljonko näet pettämistä ja eroja? Ei ihmiset enimmäkseen rakasta edes itseään. Addiktiot seksiaddiktio mukaan lukien, ovat todella yleisiä. Hieman helpottaa sitten, kun ikää tulee. Tai joutuu kärsimään sen addiktion vuoksi niin paljon, että tekee sille jotain parantavaa.

• Anonyymi

Ilmeisesti kommentoit myös aloittajan tilannetta, jonka vuoksi vastaan.
        Voi olla noin kuin kuvaat. Rakastan puolisoani. Yritän olla hänelle hyvä puoliso. Kaipaan jotain, mutta voihan sitä kaivata. Ei silti tarvitse tehdä mitään. Annan kaipauksen olla.

-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti kommentoit myös aloittajan tilannetta, jonka vuoksi vastaan.
        Voi olla noin kuin kuvaat. Rakastan puolisoani. Yritän olla hänelle hyvä puoliso. Kaipaan jotain, mutta voihan sitä kaivata. Ei silti tarvitse tehdä mitään. Annan kaipauksen olla.

-ap

Mutta jos sinulla on puoliso jota rakastat, niin mistä se kaipauksen tunne tulee? Sinullahan pitäisi olla kaikki se mitä kaipaat.
        Tulee vaikutelma siitä ettei se mitä sinulla nyt on, ole ihan sitä mitä oikeasti haluaisit.

mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos sinulla on puoliso jota rakastat, niin mistä se kaipauksen tunne tulee? Sinullahan pitäisi olla kaikki se mitä kaipaat.
        Tulee vaikutelma siitä ettei se mitä sinulla nyt on, ole ihan sitä mitä oikeasti haluaisit.

mies

Sivusta - kukaan toinen ei voi täyttää toisen ihmisen tunnevajavuuksia vaikka vaihtaisi 10kertaa kun se kaipaus on sen ihmisen oma sisäinen tyytymättömyyden tila.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mies

En tiedä, olen pitänyt normaalina sitä, että se kuuluu elämään sellainen tunne, että puuttuu jotain oleellista, vaikka yrittää rakastaa.

-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, olen pitänyt normaalina sitä, että se kuuluu elämään sellainen tunne, että puuttuu jotain oleellista, vaikka yrittää rakastaa.

-ap

Ei tuo nyt kovin hyvälle kuullosta vaikka miten päin tuota lausetta kääntelisi.
        Tunne että puuttuu jotain oleellista.
        Vaikka yrittää rakastaa.

Minä en tuollaista hyväksyisi, ihan sama kumpi osapuoli tuossa olisin.
        Haluan jotain ihan muuta, tai sitten en yhtään mitään.
        Tuohon kuvailemaasi en suostuisi.

Nyt se näyttäisi kohdallani menevän kovaa vauhtia siihen "yhtään mitään"-osastoon, mutta en välitä. Voi olla että välitän itsestäni enempi kuin muista, tai sitten en välitä kenestäkään.

mies

• Anonyymi

Mulla on jo sellainen rakkaus, joten en kaipaa🔥❤️

• Anonyymi

🙂🙂

• Anonyymi

Käden ulottuvilla on 😂

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

En kaipaa. Olen tyytyväinen elämääni ilman rakkautta. Ystävyyssuhde sopisi minulle, mutta ensin pitäisi löytää ikäiseni mies, joka ajattelee samalla tavalla kuin minä.

• Anonyymi

Arvostan miehenä sinunlaisia. Hyvä tapa ajatella asiaa.

• Anonyymi

Kaipaan. Hullua, vaatteet päältä repivää intohimoista rakkautta, joka saa koko elämän tuntumaan kihelmöivän ihanalta.

• Anonyymi

Samaistun ☝🏻

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Taidan olla siinä juuri nyt. Se on vähän kuin aavikolla vaeltaisi ja ainoa mikä saa janon sammumaan on tietyn ihmisen läheisyys.

• Anonyymi

Minä kuvittelen olevani 🐫 jotta selviän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kuvittelen olevani 🐫 jotta selviän.

Sama. Täysin vauhkoontunut naaraskameli joka pinkoo kuola valuen ja kyttyrät rytkyen pitkin tasankoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Täysin vauhkoontunut naaraskameli joka pinkoo kuola valuen ja kyttyrät rytkyen pitkin tasankoja

Gubbe se kyllä haaveilee ja leikkii naisena!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe se kyllä haaveilee ja leikkii naisena!

Voisin tähän diagnosoida tarpeesi myös omia naisten kommentit, ja halun maalittaa itsesi.. Olet palstaäijä niin epänormaalin epävarma yksilö että tuota pitäisi tutkia jo yliopistossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin tähän diagnosoida tarpeesi myös omia naisten kommentit, ja halun maalittaa itsesi.. Olet palstaäijä niin epänormaalin epävarma yksilö että tuota pitäisi tutkia jo yliopistossa.

Tuusulan hiipparitransu

• Anonyymi

Olen kaivannut häntä koko elämäni. Ja kyllä kaipaan.

• Anonyymi

ehkä kaipaat vielä toisenkin elämän ajan....

• Anonyymi

Kaipaan tasaista ja kestävää rakkautta. Arjen rakkautta. En välitä draamasta.

• Anonyymi

No enpä kyllä. Pidän mielummin tajuntani ihan toiminnassa. Rakastaminen ylipäänsä on minusta helvetillisen vittumainen tunnetila, jonka jättäisin mieluimmin kokonaan väliin.

• Anonyymi

Siis rakastuminen on minusta tuota. Ihan vain selvennyksenä.

• Anonyymi

Ihmiset kovasti kaipaavat paljon rakkautta, mutta ovatko valmiita sen eteen tekemään jotain että sellainen toteutuisi. Se onkin sitten se juttu.

• Anonyymi

Ei varmaankaan ole, koska sehän olisi kovin arkipäiväistä. Minä toivoisin löytäväni vielä tasapainoisen, mutta hauskan kumppanin ihan jakamaan tavallista arkea.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaankaan ole, koska sehän olisi kovin arkipäiväistä. Minä toivoisin löytäväni vielä tasapainoisen, mutta hauskan kumppanin ihan jakamaan tavallista arkea.

ja urheilullisen ja työssäkäyvän hyvätuloisen, ja komean. unohdit vaan mainita sen tuossa.

• Anonyymi

En. Kaipaan jotain kypsää ja aitoa. Aloittajakin hakee ensisijassa sitä, että häntä rakastettaisiin lisää. Jos rakkautta lähtee siltä kantilta etsimään, niin mikään ei ikinä riitä.

• Anonyymi

No on sellaista teennäistä rakkautta mikä on taloudellisesti kannattavaa ja muutenkin tosi kätevää, ja sitten on sitä järjetöntä rakkautta missä millään muilla seikoilla ei ole mitään väliä kuin vain sillä toisella ihmisellä. Vaikkei tietäisi edes sen toisen nimeä niin se ihminen itsessään riittäisi.

Jokainen voi valita että kumpaa rakkautta haluaa tavoitella tai etsiä.

• Anonyymi

Sivusta - juurikin näin!
        Rakkauskan on muutenkin antamista eikä haluamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on sellaista teennäistä rakkautta mikä on taloudellisesti kannattavaa ja muutenkin tosi kätevää, ja sitten on sitä järjetöntä rakkautta missä millään muilla seikoilla ei ole mitään väliä kuin vain sillä toisella ihmisellä. Vaikkei tietäisi edes sen toisen nimeä niin se ihminen itsessään riittäisi.

Jokainen voi valita että kumpaa rakkautta haluaa tavoitella tai etsiä.

Aika yksinkertaistettua. Mieluummin tunnen vähän ihmistä kuin että suin päin rakastuisin. Ei sitä enää vähän vanhempana jaksa, kun tietää millainen rakkauden narri on joskus ollut. Siitä maksaa todella kovaa hintaa, jos se ei ole molemminpuolista tai toinen vain esittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika yksinkertaistettua. Mieluummin tunnen vähän ihmistä kuin että suin päin rakastuisin. Ei sitä enää vähän vanhempana jaksa, kun tietää millainen rakkauden narri on joskus ollut. Siitä maksaa todella kovaa hintaa, jos se ei ole molemminpuolista tai toinen vain esittää.

Rakkaus tekee narrin. Se on sitä aitoa rakkautta, ei se aina ole molemminpuolista, varmaan harvoin on. Onko se maksamasi hinta sen tunteen arvoinen. En tiedä. Ne on niitä elämän valintoja mitä on tehtävä.

Jos valitsee sen tasaisen elämän, käytännöllisen rakkauden ilman riskejä, niin silloin on vain tyydyttävä siihen ettei niitä tunteiden paloa taida löytyä. Ja se vähäkin mitä on joskus kuvitellut olevan, hiipuu vain pois ajan myötä.

Jos olet siinä turvallisessa käytännöllisessä rakkaussuhteessa niin se todellinen kuumalla liekillä palava rakkaus saattaa mennä sillä välin ohitsesi, et välttämättä edes tajua sitä että se käveli juuri ohitsesi. Paljon parempi silloin sinun kannaltasi olisikin ettet tajuaisi sitä.
        Vaikka oletkin turvallisessa ja tasaisessa suhteessa niin silti otat riskin että menetät jotain paljon suurempaa. Ja olet loppuikäsi kateellinen niille muutamille harvoille jotka on odottaneet ja löytäneet sen palavan rakkauden.

Arvaat varmaan kumpaan luokkaan minä kuulun. En halua mitään tunteetonta ja merkityksetöntä, haluan vain sitä aitoa rakkautta joka palaa kuumalla liekillä. Odotan sitä vaikka ikuisuuden.

• Anonyymi

Todellakin,

• Anonyymi

Taju voi minulta lähteä hyvinkin helposti jos unohtaa hengittää. Tai nousee nopeasti ylös. Tai on syönyt huonosti.

Miten tajunta räjähtää? Hmmm. Mielenkiintoista. rakastuminen tuntuu epätodelta ja kuluttavalta. Raatelee rintaa ja pakahduttaa.

• Anonyymi

Jos tällä tarinalla on opetus, se on se, että ihminen kaipaa rakkautta. Minä kaipaan rakkautta. Tykkään hänestä, mutta jos en voi sitä hänelle näyttää eikä hän minulle minun pitää löytää se rakkaus muuten. Kaipaan sitä, että minulle näytetään rakkaus sanoin ja teoin. Ilman häntä mä voin elää, mutta en ilman rakkautta.

• Anonyymi

0->100 kun ihastun ja rakastun, mutta jos pettää luottamukseni, alkaa vääjämätön
      100->0.

• Anonyymi

Limerenssi on järisyttävä kokemus

• Anonyymi

Siitähän moni täällä tietämättään kärsii. Itse olen kärsinyt traumasidoksista, kammottavaa paskaa sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitähän moni täällä tietämättään kärsii. Itse olen kärsinyt traumasidoksista, kammottavaa paskaa sekin.

Oi että. En tiedä mitä tämä minun on mutta aivan mielettömän polttavaa rakkauutta ja kiihtyy vaan liittymistään. Eli epänormaali ja elämää suurempaa 🤍🧨🎇🆘🏔️🌪️🌀🌊🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi että. En tiedä mitä tämä minun on mutta aivan mielettömän polttavaa rakkauutta ja kiihtyy vaan liittymistään. Eli epänormaali ja elämää suurempaa 🤍🧨🎇🆘🏔️🌪️🌀🌊🔥

Piti olla kiihtymistään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin sitä kaksoisliekkirakkautta rakas🔥❤️🔥💫😘

• Anonyymi
      UUSI

Vastaan on tullut yksi sellainen nainen, joka vaan saa minut sulamaan. Ihan uskomaton tunne, mutta ei tee hyvää yksipuolisena.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3131
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2112
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81