Mitä shampoota

Anonyymi-ap

Käytät nainen? Ja mikä on paras shampoo?

54

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuluuko sulle?

    • Anonyymi

      Vihreätä koiran shampoota.

    • Anonyymi

      No en kyllä kerro, enkä anna 🙂

      • Anonyymi

        Anna nyyy ei siitä niin paljon voi pitää että ihan nukkuu sen päällä😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna nyyy ei siitä niin paljon voi pitää että ihan nukkuu sen päällä😆

        😅


    • Anonyymi

      Vaihtelen merkkejä..

      • Anonyymi

        Kuin myös🤍


    • Anonyymi

      Hellä Mietonen

    • Anonyymi

      Fairy

    • Anonyymi

      Wella Professionals SP Luxe Oil Keratin Protect Shampoota.

      • Anonyymi

        Ja tämä paras shampoo hiuksilleni, käytän myös saman merkin hoitoainetta..


    • Anonyymi

      Oilofuee

    • Anonyymi

      Vaihtelen. Tekee hyvää.

    • Anonyymi

      Olen onneksi nyt löytänyt, sopivat hiustuotteet.

    • Anonyymi

      SebaMed hilseshampoota taliköhnäihottuman takia, eikä ole hilseillyt 15 vuoteen mitä olen sitä käyttänyt. Jos en käytä, hilse palaa.

    • Anonyymi

      Mäntysuopaa, sillä tulee sopivasti rouheutta kuontaloon.

    • Anonyymi

      Minä käytän sitä mikä tuoksuu minusta hyvälle.
      Tunnustan, että olen just se nainen joka haistelee kaupassa miltä mikäkin tuoksuu ennen, kun ostan.

      • Anonyymi

        Saako niitä purkkeja aukoa,miten minusta näyttää ettei saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako niitä purkkeja aukoa,miten minusta näyttää ettei saisi.

        Muualta tulleet availevat tuotteita innokkaasti. He jopa kokeilevat ihorasvoja ym. vaikkei ole testeriä hyllyssä. Siksi ostan aina takimmaisen purkin. siinä on vähemmän todennäköistä saada purkki jossa on jonkun likaiset sormet käyneet kuopimassa.


    • Anonyymi

      Lamppuöljyllä hiestän 😂

    • Anonyymi

      Tummelilla vetelen koko kropan tukkaakin

    • Anonyymi

      Käytän hajusteetonta shampoota, mielellään myös oltava sulfaatiton.

    • Anonyymi

      Aitko ostaa tuliaiseksi vai, shampoota?

    • Anonyymi

      Aiotko ostaa itsellesi samaa shampoota, jotta voit haistella sitä ja muistella häntä?

    • Anonyymi

      YA saa 40+ shampoota käytän itse

      • Anonyymi

        Aika kallista


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaihtelen kelien ja käsittelyä mukaan

    • Anonyymi

      Se tuoksuu hyvältä se sininen suomalainen?

    • Anonyymi

      Linna

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä Redken, mutta vaihtelee.

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Linna shampoo, Linna koivunlehtiuutetta sisältävä shampoo ja kotimainen XZ, jossa kasvisperäisiä hoitavia aineita.

    • Anonyymi

      eipä ne tätä tuccaa pelasta

      • Anonyymi

        Laita päähän kahvia muutamaksi minuutiksi. Kofeiinia niissä kalliissa hoitoaineissakin on. Se virkistää hiusjuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita päähän kahvia muutamaksi minuutiksi. Kofeiinia niissä kalliissa hoitoaineissakin on. Se virkistää hiusjuuria.

        pitäs leikata vaan lyhyt polkka ja värjätä mahdollisimman vaaleaksi. kattellaan syssymmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitäs leikata vaan lyhyt polkka ja värjätä mahdollisimman vaaleaksi. kattellaan syssymmällä.

        Että semmoinen tapaus!Ei kantsii valehdella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että semmoinen tapaus!Ei kantsii valehdella!

        miten sä puhut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten sä puhut

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitäs leikata vaan lyhyt polkka ja värjätä mahdollisimman vaaleaksi. kattellaan syssymmällä.

        Väri ei vaalenna väriä 😅


    • Anonyymi

      En ainakaan samaa kuin sinä gubbe!

    • Anonyymi

      Miksi sä kysyt tätä?

      • Anonyymi

        Olet vissiin kertonut tästä naisesta epätotuuksia pitkin kyliä! No nykyään käytän suopursu zx-shampoota ja hiukset kasvaa!


    • Anonyymi

      Sen nimi on Livme thefa-Calone

    • Anonyymi

      Planturin ruskeaa.

    • Anonyymi

      P- mies tietää jos muistaa. Käytän vain yhdenlaista shampoota ja hoitoainetta ❤️🙏.
      M- nainen tumma

      • Anonyymi

        M- nainen ei tiedä edes P- miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M- nainen ei tiedä edes P- miestä.

        Tiedän. Olen ollut hänen kanssaan puoli vuotta upeassa intiimissä suhteessa 🔥.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Olen ollut hänen kanssaan puoli vuotta upeassa intiimissä suhteessa 🔥.

        Meidän intohimon täyteisissä hetkissä tuoksui hiukseni tietylle shampoolle. Saman tuoksuiset tuotteet oli mukana myös meidän reissuissa ❤️🔥


    • Anonyymi

      Ei mulla ole tiedossa hyvää shampoota. Xz merkkiä käytän. Mutta hiukset takkuuntuvat helposti.

      • Anonyymi

        Sivusta: XZ kauraöljy hiusnaamio auttoi mulle takkuuntumiseen (kampaaja neuvoi)


    • Loreal Paris, Hyaluron plump tällä hetkellä käytössä. Vaaleanvioletti purkki.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä.

        🧔🏻‍♀️


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe