Näin seksuaalisen unen. Olin unessa asuntoesittelijä. Olin matkustanut Porista Turkuun esittelemään rintamamiestaloa ostajalle. Kyseessä oli paritalo Marttin kaupunginosassa. Nuori nainen oli tullut kahden kaverinsa kanssa katsomaan asuntoa. Kiersimme asuintilat läpi. Asunnossa oli kaksi asuinkerrosta ja kellari. Kierroksen päätteeksi asunto pääasiassa katsomaan tullut nainen kysyi, mitä erään oven takaa löytyy. "Haluatko nähdä?" kysyin häneltä.
Kahden kaverin jäädessä katselemaan asunnon muita huoneita, minä ja asunnon varsinainen katsoja lähdimme oven kautta käytävillä, jotka veivät paljon talon fyysisiä mittoja suurempiin tiloihin. "Täällä on ennen ollut koulu" kerroin ostajalle. "Satoja koululaisia, mutta nyt kaikki on suljettu." Luokkahuoneiden ovia oli rivi-rivissä monessa kerroksessa. Tilat olivat olleet vuosikausia hylttyjä ja käyttämättömiä. Paikat ränsistyneet, maali lohkeili ovista ja seinillä.
Aloin tuntea niin vastustamonta vetoa asunnon katsojaan, että kävelin takaapäin ihan häneen kiinni. Voimakkaasti jännittinyt etumukseni oli osin hänen pakaroidensa välissä. Nainen ei ollut ollenkaan pahoillaan, vaan alkoi puristella pakaroitaan yhteen. Tämä stimuloi minua odottamattoman voimakkaasti. Pyysin naista lopettamaan ennen kuin tulen.
Sitten käytäviltä alkoi kuulua ääniä. Asunnonkatsojan kaverit olivat löytäneet tiensä käytäville ja olivat tulossa tutkimaan asuntoon kuuluvan entisen koulun tiloja. Tähän uni päättyi.
Seksuaalinen uni - esittelin asuntoa Turussa
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132