Seksuaalinen uni - esittelin asuntoa Turussa

Anonyymi-ap

Näin seksuaalisen unen. Olin unessa asuntoesittelijä. Olin matkustanut Porista Turkuun esittelemään rintamamiestaloa ostajalle. Kyseessä oli paritalo Marttin kaupunginosassa. Nuori nainen oli tullut kahden kaverinsa kanssa katsomaan asuntoa. Kiersimme asuintilat läpi. Asunnossa oli kaksi asuinkerrosta ja kellari. Kierroksen päätteeksi asunto pääasiassa katsomaan tullut nainen kysyi, mitä erään oven takaa löytyy. "Haluatko nähdä?" kysyin häneltä.

Kahden kaverin jäädessä katselemaan asunnon muita huoneita, minä ja asunnon varsinainen katsoja lähdimme oven kautta käytävillä, jotka veivät paljon talon fyysisiä mittoja suurempiin tiloihin. "Täällä on ennen ollut koulu" kerroin ostajalle. "Satoja koululaisia, mutta nyt kaikki on suljettu." Luokkahuoneiden ovia oli rivi-rivissä monessa kerroksessa. Tilat olivat olleet vuosikausia hylttyjä ja käyttämättömiä. Paikat ränsistyneet, maali lohkeili ovista ja seinillä.

Aloin tuntea niin vastustamonta vetoa asunnon katsojaan, että kävelin takaapäin ihan häneen kiinni. Voimakkaasti jännittinyt etumukseni oli osin hänen pakaroidensa välissä. Nainen ei ollut ollenkaan pahoillaan, vaan alkoi puristella pakaroitaan yhteen. Tämä stimuloi minua odottamattoman voimakkaasti. Pyysin naista lopettamaan ennen kuin tulen.

Sitten käytäviltä alkoi kuulua ääniä. Asunnonkatsojan kaverit olivat löytäneet tiensä käytäville ja olivat tulossa tutkimaan asuntoon kuuluvan entisen koulun tiloja. Tähän uni päättyi.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
        Ikävä
        64
        3225
      2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
        Ikävä
        43
        3087
      3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
        Ihastuminen
        42
        2447
      4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        99
        2180
      5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
        Ikävä
        31
        1903
      6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
        Ikävä
        27
        1800
      7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
        Ikävä
        48
        1616
      8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
        Iisalmi
        85
        1405
      9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
        Rakkaus ja rakastaminen
        39
        1290
      10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
        Tuusniemi
        81