Hesalainen kuulema löysi sen, mutta ei tunne suurta tarvetta kertoa siitä muille. Kyllä mahtaa paikallisia harmittaa, kun eivät löytäneet...
Hassu juttu.
Mie näetsen löysin sen järven jo joskus 60-luvulla hyvin nuorna miesnä, eikä se oo paikallisilta ollu koskaan kateissakaan.
https://yle.fi/a/74-20174316
Järvi on löytynyt
Anonyymi-ap
5
644
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mie oon löytännä montakkii järvee, lukkuu en ou niistä pitännä. Suomessakkii löytyy tuhansii järvii ja lampiikii mikäl hesalaista kiinnostelloo uiskennella..
- Anonyymi
Tämä oli kyllä niin hassu uutinen. Kaikenlaisesta sitä pitää kirjottaa, tikusta asiaa.
- Anonyymi
Löytöjärvi on Keskijärvellä, ilomantsin tien varrella.
- Anonyymi
Hitokseen kun oli tilaa aamu uinnilla pysähtyä Kuoringalle, ei ollut 7 aikaan ketään paikalla sai uiskennella munasillaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566